Re: Следующий автомобиль
Хммм, 0.9 їм не подобається. Ну, ну
так справа не в самих 0.9- якби там був гільзований блок, гідрачі та можливість встановити ГБО 4- то інша справа
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 642 643 644 645 646 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Хммм, 0.9 їм не подобається. Ну, ну
так справа не в самих 0.9- якби там був гільзований блок, гідрачі та можливість встановити ГБО 4- то інша справа
PGP, власники 0.9 скажуть що - навщо той ГБО бо і так витрати маленькі. Але ж можна ще дешевше їздити на газу. Чому ні?
так справа не в самих 0.9- якби там був гільзований блок, гідрачі та можливість встановити ГБО 4- то інша справа
Так я розумію все, що претензія не до об'єму, а саме до конструкції двигуна.
а саме до конструкції двигуна
так! І не тільки це стосуються 0.9 - особисто я терпіти не можу оті стаканчики чи шайби. Навіщо? Познущатись з власників? Коли була гарна надійна система, люди їздили та їздили собі
або я кби так- у салоні тобі кажуть що можна купити Сандеріка з дуже економним літровим мотором, але він більше для міста, або с затюненим литровим для активної їзди за містом
власники 0.9 скажуть що - навщо той ГБО бо і так витрати маленькі. Але ж можна ще дешевше їздити на газу. Чому ні?
Витрати пального на 0.9 по кишені не б'ють - це правда.
ГБО поставити можна, офіціали ставлять. Але щоб його хоча б відбити треба досить суттєві пробіги мати.
Приблизно за 20-25тис.км. повинно відбиватися.
Але наявність ГБО автоматом вносить це одну ступінь вірогідної несправності + частіше регулювання зазорів.
Не дарма кажуть чим простіше, тим надійніше.
На разі за півтора роки в мене пробіг наближається до 19000км.
Ну і на фіга мені те ГБО? От чесно на цьому двигуні не бачу сенсу в ГБО.
Кому треба, той поставить. Я не буду цього робити на цьому авто.
PGP, Сандеро- гарна машина для міста, а Степвей- то просто супер. Після Логана хотів Рапіда, але не вийшло. Придивлявся до Степвеїв та Дастерів, але я фанат дизайну Дачиї. Але і тут знову не вийшло- тільки Рено з їх сексуальним ромбом та губою до бампера. Розумію що для багатьох той ромб - до жіночого ромба. Але
Хоча особисто мені подобаються такі авто як Авенсіс Версо, Форд Галактіка і навіть дуже цікавий Форд Гранд Торнео Коннект.
Другий-третій зрозуміло. Авенсіс Версо чим подобається? Це ж просто дизайнерська катастрофа... за практичність. якої немає. мову й не веду. Чим може подобатися даний автомобіль?
так! І не тільки це стосуються 0.9 - особисто я терпіти не можу оті стаканчики чи шайби. Навіщо? Познущатись з власників? Коли була гарна надійна система, люди їздили та їздили собі
Вибачте, який Вам Мойша понаспівував Карузо?
Система як система і на 200 тис не вимагає регулювання! Так само і ланцюг, там він виявляється не просто ланцюг, а потрійний!
А самі власники здогадуються, що хтось з них познущався?
Схоже Хюндай хоче потіснити Спортедж.
Так это правый и левый кошелек одних и тех же акционеров Не потеснит при тех ценах на Тусан. Он уже по цене РАВа идёт. Он его хочет потеснить, но это вряд ли. И хотя я вариатора побаиваюсь, не факт что лучше гибрид будет у Тусана. Тайота собаку уже съела на гибридизации. Они там впереди планеты всей. А Спортяга был и есть авто более дешёвого сегмента, массовое авто типа Ланоса . Так что не потеснит
сяся, в размере Логана посвежее тебя тычут носом в выбор- дизель или 0.9л
Сча многие тычут рылом в бутылку огурцов, а Рено вообще в банку пива. Литровые моторчик суют и Пежо и Ситро и Рыно. Рыно переплюнули всех с размером, 0.9. И да на рынке выбора почти нет. Какой то 1.6 уже "за счастье". А тех кто пишет "я 10 лет на Рыно, тачка стабильна и бла бла бла", могу сказать Рено уже совсем не тоРт Купите 0.9 и посмотрим как вы ещё раз с Рыно будете "10 лет". Это при том что на всем стали экономить, не только на моторе. Тенденция у всех такая на рынке к сожалению. Но самое прикольное что вижу что Пежо 2008 гребут в Киеве
После шкоды .
По цене, других вариантов не вижу
надежный 1.6 гидрокомпенсаторы.
Без проблем идеально для гбо.
АКПП айсин.
Valerik, я про ГБО
про ГБО
ГБО идет с подвпрыском бензина с 2750 об до полного перевода на бензин на 4000 и ничего никуда не уходит. Зато машина в городе очень экономная, так как 2750 на 1 л это 80 км/ч на 5-ой передаче.. И никакая регулировка не нужна даже на 200 тыс.. На мотор 0.9 турбо в Европу шла полностью заводская версия с ГБО и что? Поляки тоже на форуме не понимали как и когда регулировать - оказалось не надо. Сейчас на новом поколении идет мотор 1.0турбо с заводским ГБО тожне такая же система..
Но чувствую я, что к нам это не прийдет.. У нас не будет тех Дачий, перелицованных, а будут машинокомплекты с РФ на ЗАЗе с сомнительным моральным аспектом их происхождения зато моторы 1.6, которые там у них..
Вообще, чувствую, что следующий мой автомобиль будет что-то типа Шкоды Скалы и ли что-то из Фордов...))
Valerik,
Скала дороже чем камик.
Можно купить 1.6 АКПП за 19 у.е.
Скала не помню сколько но заметно дороже.
Если нет гидриков как в Рено то регулировки клапанов надо иначе прогорят.
Valerik,
Скала дороже чем камик.
Можно купить 1.6 АКПП за 19 у.е.
Скала не помню сколько но заметно дороже
502000 уже та комплектация, что устроила б...Но я об этом подумаю года через полтора
Если нет гидриков как в Рено то регулировки клапанов надо иначе прогорят.
Вот все уцепились в стереотип..Не прогорают они, только ГБО другое надо и подороже.
Valerik,
Простая физика на газу вытягиваются клапана.
Как ни тяни а вопрос времени или пробега.
На чистом газу, а тут газ идет в смеси с бензином и создает более мягкий режим сгорания...Пока есть информация, в том числе и на этом форуме, что по крайней мере на 190 тыс не требуется делать ничего..
Что клапана вытягиваются - это стереотип и не правда..Вопрос в температурном режиме работы системы седло-клапан, изнашивается именно седло и клапан уходит вверх к распредвалу, а если режим изначально щадящий, как на бензине, с подвпрыском, то это не происходит быстро, как на моторахз 1.2 (там надо каждые 15 тыс регулировать), на 1.4 и 1.6 (каждые 30 тыс). Тут же скорее всего при замене вытянутой цепи надо смотреть и регулировать...
Авенсіс Версо чим подобається? Це ж просто дизайнерська катастрофа... за практичність. якої немає. мову й не веду.
На пам'ятаю, щоб щось мене відвернуло від Авенсіс Версо крім того, що її майже нема в пропозиції. Про дизайн взагалі говорити не потрібно, бо нема шкал визначення гарне-не гарне. Є особиста думка подобається чи не подобається але це не визначається ніякою рулеткою чи термометром. Тим більше за практичність критикувати кузов універсал не можна. Якщо універсал не практичний, то який тоді седан, кульгавий дедоробок? Я згоден, що практичність визначається навіть тиражем авто, бо якщо він масовий, то й запчастин багато, вміють його обслуговувати на кожному сервісі. (хоча по логану МСВ я скажу так, що навіть таку просту машину можна обслуговувати неякісно навіть у офіціалів, коли претензії до їх роботи - нерідке явище). Як на мене практичність - це коли в автомобілі дороги відчуваються більш рівними, ніж вони є насправді, можна перевезти будь який вантаж в будь яке місце і це все коштує гаманцю та нервам не дуже чутливо. Якщо ж мова йде про задоволення, то це часто не співпадає з практичністю. Бо заради задоволення купують і зовсім непрактичні авто.
Якщо ж мова йде про задоволення
У кожного задоволення різні В когось з 0 до 100 за 2 сек, в когось їзда по багнюці, а комусь доїхати із п.А в п.Б витративши мінімум грошей
Як на мене практичність - це коли в автомобілі дороги відчуваються більш рівними, ніж вони є насправді,
а ви практичність з комфортом не плутаєте?
Valerik,
По размеру кросс, еще новый сх4
Там уже базу хорошо комплектуют.
Куиз контроль.. И прочее.
Как мне для работы то акпп + экономичный атмосферик
скалу я бы брал если по цене Рапида 16-17 уе.
А больше 20 уе пусть таксисты ездят..
Дороже то лучше уже кросс
Як на мене практичність - це коли в автомобілі дороги відчуваються більш рівними, ніж вони є насправді
Так как едет Дастер то даже нечем сравнивать...
для плохих дорог.
Но стоит накачать чуть больше колёса то чувствуется..
Высокий профиль шин + большой ход подвески...
небольшие ямки и заплатки.,
Тойота Королла комфортно едет .... Мягко и тихо.
Если нужно съезжать с асфальта то смотреть в сторону кроссоверов, но не степвей..
Сторінки Назад 1 … 642 643 644 645 646 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.379 секунд(и), виконано 74 запитів