Давайте я розбавлю цю тему трохи оглядом авто, чи що. А то ви все по колу ходите
Отже
Ford Explorer Police Interceptor
3.7 атмосферний мотор(304 к.c.), коробка - 6 ступінчатий гідротрансформатор(якщо кому цікаво код коробки 6f55). Постійний повний привід. Кліренс я не міряв, по заводу написано 23 см.
Я думаю +- всі десь так чи інакше зустрічали Експлорери в місті. Якщо коротко - це кросовер(SUV?) в розмірах Кіа Соренто/ Хонди Пілота ітд.
І так що привіз собі я. Машина 2016 року. Пробіг(підтверджений) 37 тисяч км.
Що я замінив по результатах дтп:
- Крило
- Капот
- Всі деталі підвіски зліва-спереду(крім рульової рейки)
- Лобове шкло
- Водійська подушка безпеки+бокова шторка
- Фара
- Купа пластику. Решітки, накладки ітд.
Що це вийшло по грошах - трохи більше 17к$(із реєстрацією).
Тепер мої враження по авто.
Я досі не звик до того який він великий. Вот реально, підходиш до машини, і розумієш який це бегемот. При складених сидіннях 2го ряду - можна спокійно кидати собі матрац, і вільно спати в автомобілі.
Я не маю можливості порівняти свій Експлорер із стандартним. Якщо коротко, основні відмінності:
- збільшений основний радіатор
- додатковий радіатор на коробку
- додатковий радіатор на систему повного приводу
- жорсткіші амортизатори
- збільшені на 30% гальмівні диски і колодки
- інші настройки кпп
- інші настройки ЕСП(власне стандартний Експлорер не зможе зробити 'поліцейський розворот')
- в багажнику на місці 3ього ряду стоять дві металічні розпорки, які збільшують жорсткість кузова від удару ззаду(заявлено що автомбіль витримає удар в зад із швидкістю 120км/год).
Тепер якщо про те як він їде. Автомобіль на ходу дивний. Я не можу підібрати інакшого терміну. По перше, що досить очевидно, автомобіль вийшов жорсткий. Ні, він зовсім не витрясає душу, але наприклад лежачий поліцейський краще проїхати неквапом, бо він банально підстрибне. Або топити на всі гроші . В данному випадку аксіома - чим більша швидкість - тим менше ям - справедлива на 100%
Інша сторона медалі - це його стійкість. Ніяких кренів, при різкому гальмуванні або розгоні. Зразу кажу, мій психологічний бар'єр закінчується задовго до можливостей самого автомобіля. Я закладав його в такі повороти і на такій швидкості, що навіть не ризикував на Вольті. Дуже приємне рульове з дуже чітким зворотнім зв'язком. Ніякої пустоти в нульовій зоні, автомобіль реагує на легкий поворот керма.
Повний привід. Конкретно на поліцейській версії немає ніяких можливостей по керуванню повним приводом. Він по замовчуванню повний. Авто самостійно перекидає момент як вважає за потрібне і коли. Якщо комусь цікаво, на каналі SRTшників в огляді Експлорера є тест його повного приводу.
Я на ньому їздив в снігопади, знову ж таки, мій бар'єр починався задовго до того як закінчувались можливості авто. Засадити десь у мене його не вийшло в снігу.
По витраті палива - комбінований розхід в мене в районі 13-15 літрів cпиртового 95го. Хоча можна лити звичайний 92ий.
Мінуси - в більшій степені відносяться не до автомобіля, а до його комплектації:
- Немає автоматичного світла
- Немає ніяких підігрівів(ні сидіння ні руля)
- Бідний Sync1 з маленьким дисплеєм
- Із за збільшеного радіатора, довгий прогрів авто. Абсурд звичайно, але автомобіль з 3.7 атмосферним мотором прогрівається хвилин 15.(а може то мене розбалувала комбінована пічка Вольта яка починає жарити через 3 хвилини?)
- Відсутність парктроніка. Є камера заднього вигляду, але все рівно... Паркувати цього бегемотика заняття доволі веселе і нетривіальне.
Подобається робота АКПП. Дуже плавно, швидко і непомітно. Якщо притопити педаль, скидає зразу 2 передачі вниз.
По динаміці. Я вже чітко для себе зрозумів. 150 електричних = 300 бензинових. До 100км/год точно. Ну і нікуди не дівається затримка на розкрутку мотору. + Переключення все рівно забирає час. Розбалуваний я електромотором, тут вже нічого не скажеш.
Шумоізоляція на трієчку. Не знаю чи це всі так, чи тільки поліцейські.
В цілому якісь враження по їзді:
Стихія цього автомобіля - траса. Ти виїздиш на широку дорогу іііі все. Так можна їхати годинами. При 120 км/год на 6 передачі тахометр показує 2300 обертів. Мотор в такому режимі тихенько шепоче, ніяк не заважаючи. При цьому габарити автомобіля дозволяють загрузити всю сім'ю, тещу з тестем, всі їх речі, і ще кіт зверху влізе.
Не скажу що автомобіль приносить якийсь дискомфорт в місті. Із плюсів - ти сидиш високо, видно все поверх дахів практично всіх легковиків. Із за чого вже декілька раз ловив себе на думці, що оцінювати обстановку на дорозі в такому разі значно зручніше. Очевидно що основна проблема - знайти місце що б припаркувати авто. Зауважу правда, що в машини дуже великий кут вивороту коліс.
p.s. як я колись писав, разом з авто приїхав ще таран. Але наразі я його зняв, напевно вже буде перебір
p.s.s. можливо щось забув, якщо цікаво - питайте.
p.s.s. в авто оранжеві(!) повороти
Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
0
Спасибо сказали: Kap1toshka, sayrus2