Крава написав:Сумно мені, але поганого не кажу! Мюнхен, Париж, Лиссабон! ЖОДНОГО РАЗУ! ЖОДНОГО!!! Це я про ЛГАНА! Нова лялечка на им,я Ємік (рос.Ємануил) повинна ще себе показати. Що стасується комфорту , то Логан дуже заморений табурет і враховуючі ціну це нрмально! Ніколи не забуду Логана як і 14 машин , які були до нього! Кітайчик складніший в обслуговуванні,однозначно. Будем щукать методи. Не допоможе - будем шукать способи!
Ви сумуєте, що Логанів нема в Європі (хоча наприклад Сандеро та МЦВ правда другого покоління по Європі повно, Австрія, Італія, Хорватія) а купуєте апарат, якого нема і не буде в Європі. Чому?
Невже китайці щось нормальне роблять? Я багато бачу іржавих Емграндів, і, чесно, китайці мене ще не переконали, що їх вироби автомобілеподібні можна брати і користуватися.. Двигуни, ходову - можна міняти скільки завгодно, а якщо пішов кущзов рижими цятками, та напластуваннями - то все..Машини нема, а варити нема сенсу...
Шарові опори є свідчення слугуть три тижні - мартенситна сталь. Треба брати аналоги з машин, які вони копіювали, якщо можна...
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0