12,351

Re: Следующий автомобиль

floyd47 написав:

~200--250 атм (до 400).

Ради справедливости стоит отметить, что даже пропановый баллон гораздо крепче кузовных элементов авто (по крайней мере - безрамных), а уж метановый и подавно!
При любом ДТП такой баллон врядли пострадает физически, но оборвать всякие клапаны/редукторы под таким давлением не сильно приятнее разрушения самого баллона...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0



12,352 Відредаговано Георгич (2020-07-06 19:06:41)

Re: Следующий автомобиль

Что вы вцепились в тот метан? Фолькс ставит ГБО большей мерой метан, ставит и пропан 5 и 6 пок., но меньше. На то есть весомая причина - разведанных запасов метана на нашей планете достаточно на 200 лет. Пропан является продуктом переработки нефти при производстве бензина. Промышленная добыча нефти на нашей планете оценивается до 30 лет и это без растущего спроса Китая.
Потом не станет ни бензина, ни пропана. Поэтому метан наше всё, и немцы это понимают и двигаются в верном русле.
Но вас покупать метан никто не заставляет, бойтесь.

  0

12,353

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

Поэтому метан наше всё, и немцы это понимают и двигаются верном русле.
Но вас покупать метан никто не заставляет, бойтесь.

Вірний напрямок! Тільки ціни на газ чомусь такі не зрозумілі...

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

12,354

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:

И да, я помню, что Вы входите в горсть тех людей на планете, которые считают первый логан красивым! )))

shok  kez_15
Я его никогда красивым не считал. А лишь отмечал, что у него хороший дизайн(в данном случае дизайн как продукт труда человека, а не как обобщенно внешний вид).

  0

12,355 Відредаговано Larsen (2020-07-06 14:45:25)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

у него хороший дизайн(в данном случае дизайн как продукт труда человека, а не как обобщенно внешний вид).

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD написав:

Основним завданням дизайну є:
Ергономіка — легкість у використанні об'єкта дизайну;
Інтерфейс користувача;— психологічні особливості оператора, що працює з об'єктом дизайну;
Останні тенденції — застосування нових технологій в дизайні для спрощення його інших завдань.

Які з цих пунктів у Логана кращі за Октавію (чи що ти там назвав "дизайнерскою катастрофою")?

Але головне навіть не це. Ти відповідав на повідомлення, в якому говорилося саме про зовнішній вигляд авто, а не про технічний дизайн. Нагадую:

Aprox написав:
Vader написав:

и получают очень симпатичные машины

Очень субъективное утверждение... ))

І яке тоді відношення до цього має твій аргумент, якщо він взагалі не про "обобщенно внешний вид"? wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,356 Відредаговано alex.cver (2020-07-06 15:01:37)

Re: Следующий автомобиль

Как по мне 1 логан настолько уродлив насколько уродливая Октавия. Последняя сарай сараем хотя мне предыдущая "дутая" чуть лучше октавия "нравилась", если выбирать из сортов гуана. Ну я в плане, что все лифто-седано подорбное не мое, так как считаю это порчей железа. Мне не нра их форм фактор вообще и никак. Но мнения у всех разные. Но точно последний логан хоть отдаленно стал напоминать машину. Но 1й ну вообещ никак. Но на вкус и цвет все фломастеры разные конечно.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

12,357

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Які з цих пунктів у Логана кращі за Октавію (чи що ти там назвав "дизайнерскою катастрофою")?

Ці пункти ніякого відношення до дизайну авто, чи промислового дизайну не мають.  vissla
Але "дизайнерська катастрофа" має набір деяких моментів, які і роблять його катастрофою. Серед них, самі основні, рещітка радіаторного забору повітря ніяким чином не прив'язана до іншого кузову, ні елементами, ні лініями, ні формами, просто діра з переду,  об'єднання решітки радіатора з фарами(дірка стала ще більша, а основні фари стали поросячими маленькими), не відповідність ліній фар всьому що є з переду, поєднання квадратної морди, через гострі грані, з плавними обводами всього іншого кузову, величезні фальшиві решітки в низу бампера, хромована полоса через фальшиві решітки не підтримана по кузову ні лініями, ні хромом. Для чого вона там? А щоб було. Виходить що морда просто як небудь пришита до попереднього кузову. Як прибили, так і тримається.
Це якщо взяти тільки передню частину.  fly Саме цікаво, що у дорестайла такої проблеми не було... все було незрівнянно краще.
А ось у Логана першої фази якраз все добре з цим. Це максимально бюджетне та утилітарне авто. І це видно і по мінімуму елементів і по їх реалізації і по відсутності елементів прикрашальності. Максимальна відповідність форми і наповнення до ціни.
У дизайні Логана першої фази є буквально декілька явних недоліків, які повністю випливають з його бюджетності. І що цікаво... Логан малював дизайнер, який малював і деякі топові БМВ.

  0

12,358 Відредаговано Don Kortes (2020-07-06 20:52:59)

Re: Следующий автомобиль

я люблю свою первую фазу именно за сбитость и визуальную  крепость  форм. Честно- не понимаю яростное неприятие этой модели. Остальные однокласники- Ланосы и десятки просто недорогие авто.
https://a.d-cd.net/e94ec76s-960.jpg

Ford Escape SE 4WD 1.5 ecoboost
  0
Спасибо сказали: SanychGT, anoha2

12,359

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes, а что за диски такие красивые?

Логан 1.4, ГУР, кондиционер, ГБО Alpha
  0

12,360

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Честно- не понимаю яростное неприятие этой модели.

Как это не принятие, если популярность просто бешенная была.
Не принятие некоторыми, да и то именно из-за факта явной бюджетности и отсутсвия гламурности(которая сейчас явно в тренде).

  0

12,361

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:
Larsen написав:

Які з цих пунктів у Логана кращі за Октавію (чи що ти там назвав "дизайнерскою катастрофою")?

Ці пункти ніякого відношення до дизайну авто, чи промислового дизайну не мають.  vissla
Але "дизайнерська катастрофа" має набір деяких моментів, які і роблять його катастрофою. Серед них, самі основні, рещітка радіаторного забору повітря ніяким чином не прив'язана до іншого кузову, ні елементами, ні лініями, ні формами, просто діра з переду,  об'єднання решітки радіатора з фарами(дірка стала ще більша, а основні фари стали поросячими маленькими), не відповідність ліній фар всьому що є з переду, поєднання квадратної морди, через гострі грані, з плавними обводами всього іншого кузову, величезні фальшиві решітки в низу бампера, хромована полоса через фальшиві решітки не підтримана по кузову ні лініями, ні хромом. Для чого вона там? А щоб було. Виходить що морда просто як небудь пришита до попереднього кузову. Як прибили, так і тримається.
Це якщо взяти тільки передню частину.  fly Саме цікаво, що у дорестайла такої проблеми не було... все було незрівнянно краще.
А ось у Логана першої фази якраз все добре з цим. Це максимально бюджетне та утилітарне авто. І це видно і по мінімуму елементів і по їх реалізації і по відсутності елементів прикрашальності. Максимальна відповідність форми і наповнення до ціни.
У дизайні Логана першої фази є буквально декілька явних недоліків, які повністю випливають з його бюджетності. І що цікаво... Логан малював дизайнер, який малював і деякі топові БМВ.

Петросянище http://www.opel-club.com.ua/forum/public/style_emoticons/default/smile3.gif

  0

12,362

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Как это не принятие, если популярность просто бешенная была.

Парвалвхлам http://www.opel-club.com.ua/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gif
В 2005-2008 бешеная популярность была у Октавии, Авео, Лачетти, Ланоса. Терадизайн Логан Ф1, с его высокой крышей интересовал циган - они в шляпах ездят.

  0

12,363

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

Петросянище

Понятно... ну шути тогда. Ждем-с... про литру сока тока не забудь.  supermario

  0

12,364 Відредаговано Георгич (2020-07-06 22:05:38)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Серед них, самі основні, рещітка радіаторного забору повітря ніяким чином не прив'язана до іншого кузову, ні елементами, ні лініями, ні формами, просто діра з переду

Ця дІра спереду здуває 360 сил, які всім разом взятим дачіям навіть ще й не приснились.

SanychGT написав:

а основні фари стали поросячими маленькими), не відповідність ліній фар всьому що є з переду

Основні фари, хоча в Октавії це фари головного світла, своїми ЛЕДами валять до горизонту. У дачії такого не має навіть у фантазіях.

SanychGT написав:

Виходить що морда просто як небудь пришита до попереднього кузову. Як прибили, так і тримається.

Виходить так, що морда і хвіст дали Октавії аеродинаміку вдвічі кращу, ніж циганська цеглина Логан ф1.

  0

12,365

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Ці пункти ніякого відношення до дизайну авто, чи промислового дизайну не мають.

Мають за означенням промислового дизайну. Посилання я дав щоб ти сильно не "вумнічав" тут. empathy

SanychGT написав:

рещітка радіаторного забору повітря ніяким чином не прив'язана до іншого кузову, ні елементами, ні лініями, ні формами, просто діра з переду

А це вже художній дизайн, головна мета якого - сподобатись людям. А значить вдалий він чи ні, вирішує не твій, притягнутий за вуха псевдонауковий аналіз, а результат - сподобалось чи ні.  empathy

SanychGT написав:

А ось у Логана першої фази якраз все добре з цим.

Абсолютно безглуздий висновок. Якщо комусь не подобається, значить всі твої правила до одного місця. Знаєш як працює науковий метод? Працює він на основі експерименту, який є критерієм істинності. Не твої "правила", а саме експеримент. І в дизайні цей експеримент дуже простий - показати людині, і спитати що їй подобається більше. А правила, які ти десь прочитав, якраз таки виведені на основі практичних результатів. От тільки вони дуже грубі, приблизні, і результат дуже сильно залежить від купи інших умов. Тому вони хоч і дають певні напрямки для починаючого дизайнера, позбавленого почуття естетити, досвіду і просто твочого бачення, та на практиці нічого не гарантують. І вже точно не заради задовільнення будь-яких штучних правил створюється будь-який, художній чи технічний дизайн.  empathy

SanychGT написав:

І що цікаво... Логан малював дизайнер, який малював і деякі топові БМВ.

Ще раз - критерій "правильності" дизайну один - сподобався результат покупцю чи ні. Хто робив, якім синтетичним правилам відповідає, і т.д. і т.п., не має ніякого значення. Не це є метою і задачею дизайну.
Тому не можна оцінювати дизайн по тому хто його зробив. Якщо Апроксу неподобається, значить для нього цей дизайн невдалий. І це вже об'єктивний факт, з яким ти нічого не зробиш.  empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,366

Re: Следующий автомобиль

Don Kortes написав:

Честно- не понимаю яростное неприятие этой модели.

Не перебільшуй. Нема ніякої "ярості". Просто більшість людей як првило сприймає такий дизайн як застарілий, примітивний і відповідно нецікавий. Але тут все залежить від смаків, про які, як відомо, сперичатись нема ніякого сенсу.
ЗИ А на твоєму фото не зовсім сток. Класичний перший Логан виглядає більше так: wink
https://vvm-auto.ru/images/VVM-AUTO/OPIT_EKSPLYATACI/DACIA/Dacia-Logan-1-4/Dacia-Logan-1-4-2.webp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,367

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Как это не принятие, если популярность просто бешенная была.

Популярність була не за дизайн а за співвідношення споживацьких властивостей до ціни. Більшість покупців були готові змиритися з дизайном заради інших переваг. Тим більше що в цьому ціновому сегменті дизайн у більшості покупців всеодно займає далеко не перші сходинки в системі цінностей.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,368 Відредаговано Георгич (2020-07-06 22:21:00)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Ждем-с... про литру сока тока не забудь.

Моя банка сока вставит твое ведро как стоячее http://www.opel-club.com.ua/forum/public/style_emoticons/default/ag.gif.
Не интересный ты, порыв твоих фантазий это уровень Москвич 401, там тоже над клиренсом куковали, мягкостью рычажных амортизаторов маялись и плавностью и блеском никеля кузовных линий.
В общем - одни ездят, а другие языком чешут, глотая выхлоп первых. И вторым, очень обидно и жабодавно, что они так ездить никогда не смогут, не смотря на плавность кузовных линий, ватность архаичных амортов и задранный клиренс, и чахлые бензо-газо-соляро пукалки под капотом.
Но первые уже давно уехали, и  им вааще пох дизайн ваших линий, и все, что вторые о первых думают, у первых все хорошо http://www.opel-club.com.ua/forum/public/style_emoticons/default/bs.gif

  0

12,369

Re: Следующий автомобиль

karakuda78 написав:

а что за диски такие красивые?

Детальніше тут: https://www.drive2.com/r/renault/logan/1448793/

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: karakuda781

12,370

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

В 2005-2008 бешеная популярность была у Октавии

17 февраля 2004 года по 17 марта 2008 года был продаж 1млн разных поколений и разных модификаций.
Логан с 2005 по 2008 продано 967 000 штук  vissla

Рви хлам дальше Петросяныч...  tbsenile

  0

12,371

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Якщо Апроксу неподобається, значить для нього цей дизайн невдалий. І це вже об'єктивний факт, з яким ти нічого не зробиш.

То це суб'єктивна "вкусовщина", а не факт.  focus

  0

12,372 Відредаговано Георгич (2020-07-06 22:45:11)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

17 февраля 2004 года по 17 марта 2008 года был продаж 1млн разных поколений и разных модификаций.

В это время Шкода производила 690000-900000 автомобилей в ГОД, различных модификаций.
Но не суть, а суть в том, что в 2005-2008гг Логан Ф1 был в Украине достаточно редким авто, уступая в продажах свое место популярным тогда Авео, Ланосу, Лачетти, Лансеру-9, Октавии, Астре, Вектре.

  0

12,373

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

То це суб'єктивна "вкусовщина", а не факт. 

Ні, те що Апроксу не подобається перший Логан це об'єктивний факт. А те що твоя "суб'єктивна вксовщина" вважає що він всім повинен подобатись, це лише проблеми твого сприйняття реальності. empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

12,374

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

что они так ездить никогда не смогут, не смотря на плавность кузовных линий, ватность архаичных амортов и задранный клиренс, и чахлые бензо-газо-соляро пукалки под капотом.

Жутко раздражало, когда в городе дорогая тачка мешала ехать логану ибо логан едет по всякой гребенке, глотает неровности получше многих низкоклиренсовых. Результат очевиден. На логане в городе можно из пункта А в пункт Б приехать быстрее потому, что он не тормозит и не объезжает такое неровности, на которых многие другие тормозят. Вот давай рассматривать поездку не просто как пацанский драйв а чисто с практической точки зрения. Из города в город кто быстрее приедет, мощный мерседес или логан? Ответ неочевиден. Если ехать бесплатно, то приедут практически одинаково. Если платно, то мерс быстрее. Сейчас с камерами индивиды умудряются за день насобирать с пару десятков штрафов. Так что платно много не накатаешься. Если же ехать надо в городе, когда сильно опаздываешь, то быстрее приедет та машина, которая Уже, маневреннее, лучше проходит ямы. И это может быть не самая мощная тачка со спортивной подвеской а машина попроще.

  0
Спасибо сказали: Сіренький1

12,375

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ні, те що Апроксу не подобається перший Логан це об'єктивний факт.

crazy

суб'єктивність — це ставлення до чогось лише згідно з особистими поглядами, інтересами або смаками; відсутність об'єктивності.

focus

  0