В лючку ржавіє, під бампером - заправщики забивають на закручувати. Потім ВЗУ виходить з ладу й заміна.... Я плюнув та врізав (в лючок), машина не вічна.... тим паче, що там є питання взагалі, бо бруду там зирається ппц
Якщо взяти євро грубо по 40 грн, то виходить 26000 грн, плюс думаю ще мінімум 3000 грн обійдеться реєстрація в сервісному центрі, то маємо 29000 грн. Якщо взяти середній розхід разу 9 літрів (такий розхід зазвичай пишуть продавці на авторіа для даного авто), то на кожній сотні кілометрів буде економія 115 грн., (при ціні газу 26,45 грн, а бензину 49 грн.) то для того щоби покрити витрати, потрібно проїхати 29000/115*100=25217 км.
Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
0
28Відповідь від igorsh882022-08-24 09:22:47Відредаговано igorsh88 (2022-08-24 16:51:00)
Заплатив 650 євро по курсу майже 41 на той день плюс сертифікат 2500 грн + оформлення в ТСЦ МВС 500 грн і того 29500 грн за все. Заправляюсь не на дешевих АЗС, ціна бензина 52 грн/л, газу 26/л. По розходу газу ще точно не знаю, набираю статистику, зараз приблизно 8-9 л/100 км. Ставив не стільки з метою економію, я 10 тис. км в рік накатую лише. Два види палива завжди краще. По моїм розрахуйкам окупиться через два роки, не раніше.
Перед встановленням ГБО мучився куди подіти запасне колесо, враховуючи, що авто 7 містне. Докатка на R15 диск 125/70 хоч і менше стандартної шини 185/65 проте далеко з нею не поїдеш, особливо на передній вісі.
Віддавати 700 грн на докатку моя внутрішня жаба не хотіла. Свято вірив, що позаду третього ряду не поміститься, но жаба примусила перевірити той факт. Як виявилося, повноцінна запаска спокійно там розміщюється ще й місце залишається, під каністру 20 л ліворуч від неї і ручного насосу праворуч. Проблема відпала сама собою, жаба задоволена.
Два роки, з моменту покупки, користувався старою штатною CD магнітолою Blaupunkt. Грала вона нормально, но відсутність Bluetooth і USB напрягало. Я не меломан, тому особливих вимог до нової не мав. Різати штатну проводку не хотілося тому вирішив брати нову також Blaupunkt в надії, що розєм підійте. Ціни звісно різні. Купив саму дешеву.
При підключені виявилося, що проводка не співпала, довелося виймати піни і переставляти, різати і паяти не хотів
Антенний розєм взагалі не підійшов
Ладно, думаю, включу як є, покищо. Включив, запустив і ... офігел від яркості синьої підсвітки. Світила так, що я дороги не бачив в ночі, а яскравість самого екрана була не достатньою в день. Розібрав.
Зменшив яскравість синьої підсвітки та збільшив екрану, шлямох перепайки струмообмежуючих резисторів на інший номінал.
Далі випаяв зі старої магнітоли антенній розєм і прикрутив його до нової. Наніс новий термоінтерфейс, поклав діелектрик під плату і поремонтував кнопочку. Зібрав все до купи.
Відкрив для себе сайт - базу данних, як можна відрізнити оригінальну запчастину від підробної. Інформація зібрана по маркам авто. Все в деталях описано з фотографіями та прикладами.
Заплатив 650 євро по курсу майже 41 на той день плюс сертифікат 2500 грн + оформлення в ТСЦ МВС 500 грн і того 29500 грн за все. Заправляюсь не на дешевих АЗС, ціна бензина 52 грн/л, газу 26/л. По розходу газу ще точно не знаю, набираю статистику, зараз приблизно 8-9 л/100 км. Ставив не стільки з метою економію, я 10 тис. км в рік накатую лише. Два види палива завжди краще. По моїм розрахуйкам окупиться через два роки, не раніше.
Тепер потрібно подумати про те як збільшити кут запалювання, або дворежемну прошивку якщо блок дозволяє, або варіатор.
Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
0
40Відповідь від igorsh882022-09-13 11:02:36Відредаговано igorsh88 (2022-09-26 10:10:21)
На вихідних була не погода, а руки то чешуться. Від нема, що його робити вирішив розібратися з КПП. Знайшов інформацію про передаточні числа на КПП серій JA3, JA5, JH1, JH3, JR5.
Стало цікаво яка в мене КПП. По VIN коду видало JR5 і заводський номер A002657 і... усьо! А, серія, власне де? Поліз розбиратися. Виявляється на самій КПП є напис. Знаходиться ось тут:
Но лізти дивитися в непогоду - облом. Вернувся в хату і давай рахуювати графік залежності обертів двигуна від швидкості на різних передачах. Спочатку дізнався діаметр коліс для шин 185/65/R15
За допомогою Mathcad порахував для КПП JR5-151 з передаточними числами: 41/11 1-а 43/21 2-а 37/28 3-а 34/35 4-а 31/39 5-а 63/14 головна Передачі, зазвичай, я перемикаю на 3000 об/хв, холості 750 об/хв. Виходячи з графіку залежності потужності / моменту від обертів (K4M 1.6 16V), можу собі дозволити їхати на пятій передачі 70-72 км/год по місту (оберти 2200), не хвилюючись, що штраф вліплять. Звісно по прямій і не груженим )
За спасибі побудую графік для вашої КПП/коліс або скину Mathcad файл - самі порахуєте
Пройшов ТО-0. Все в нормі. Майстер перевірив кріплення та провів компютерну діагностику.
Статистика витрат: 10 л/100 км.
Хороший расход, а напомните, сколько на бензине. Что говорит диагностика: время впрыска на газу и бензине на ХХ, какое давление, топливные коррекции какие. Доступ в программу БРС получили? Или мастер с умным видом потыкал кнопки, сказал Все в норме и на этом все закончилось ))). Жаждем подробностей, можно с картинками ))).
Щоразу, відкриваючи капот, спостерігав бізобразіє - в районі ABS шумоізоляція вся порвана і висіла клочями, портило вигляд і настрій.
В каталозі деталей на Lada Largus знайшов необхідний номер 679002362r для мотору K4M
Но, як виявилося, в продажі не було. Знайшов подібну 6001550684 на мотори K7M, K7J.
Нова і стара. По факту однакові, лише обрізати лишнє.
Процес заміни тривав цілу вічність. В деякі моменти виникали розумні думки: "Навіщо воно мені, да за таку ціну, да від нього ж толку практично нуль ...". Кожна деталь, гвинт, болтік, трубка і т.п. заважали. Доводилося неодноразово то знизу то зверху протягувати, помалу, щоб не порвати. Результатом задоволений. Тепер, відкриваючи капот, приємно оку.
По ходу заміни помітив, що одне з кріплень термозахисту на рульовій рейці відірвано. Підклав шайбу і закрутив назад.
Встановив алюмінієву решіку в бампер перед радіатором. Кріпив на стяжки.
Знявши бампер отримав доступ до гідроелектропідсилювача керма. Зробив, щось схоже на щуп і перевірив рівень масла. З під капоту цього зробити не можливо.
Хороший расход, а напомните, сколько на бензине. Что говорит диагностика: время впрыска на газу и бензине на ХХ, какое давление, топливные коррекции какие. Доступ в программу БРС получили? Или мастер с умным видом потыкал кнопки, сказал Все в норме и на этом все закончилось ))). Жаждем подробностей, можно с картинками )))
ГБО BRC ліцензія, тривалість вприску, початок
Щож, ставши власником ГБО, почав замислюватися над його самостійним обслуговуванням та діагностикою. Однак не все так просто як я думав. Якщо свій рівень знань в роботі компонентів ГБО піднімаю щоденно то з програмним забезпеченням виникли деякі труднощі. Діло в тому, що програмі для діагностики і налаштування BRC Calibration Tool необхідна ліцензія. По нормальному, файл ліцензії і саму програму можна отримати звернувшись до регіонального представника BRC в Україні. На що він погодиться за умови, що ви пройдете навчання по спеціалізованим курсам в нього на базі, звісно за гроші і не малі. Інший шлях - купити в не перевірених продавців сам файл ліцензії, різні бариги хотіли від 2 до 3 тис. грн. передоплати, на що я не погодився.
Покумекавши, написав електронного листа в те саме регіональне представнитво BRC в Українs, що в Харкові. Згодом отримав відповідь і контакти головного інженера BRC в Україні. Звязавшись з ним, пояснив ситуацію і свої хотелки, на що був одразу посланий на... і подалі. Но, у звязку, з поточною ситуацією все ж таки отримав логін і пароль, попердньо пройшовши усний екзамен по знанням ГБО BRC. Слава Богу перед цим прочитав все, що стосується ГБО, інакше б завалив )
Логін і пароль маю, тепер діло за малим - зайти на італьянський сайт BRC https://brc.it/en/home/ завантажити саму програму і отримати файл ліцензії. Що й було зроблено
Нажаль, а можливо і на щастя, покищо все, оскільки ще потрібно придбати інформаційний кабель. Звісно його можна і самому зробити, но ліпше придбати якісний і не мучити бобра.
З приводу розходу Бензин 7-8 л/100 км Газ 9-10 л/100 км
З приводу тривалості вприску. Якщо мова про газові форсунки - жду кабель. Якщо мова про бензинові форсунки то тут довелося помудохатися. Діло в тому, що навіть в офіційному керівництві по системі вприску 3MR390X9017B150 такого параметра в принципі немає Вийти із ситуації поміг звичайний ELM327 і програма Ddt4All. Тривалість вприску бензинових форсунок на холостих обертах, що на бензині, що на газу однакові ~2,4 мс Пізніше знайшов PID для Torque від Dustrer, з подібним двигуном і блоком керування Valeo V42 він також показав такий же результат, лише в мікросекундах "Тривалість вприску","Форсунки","222804","4*(A*65536+B*256+C)","0","0","мкс","7E0"
P.S. Роботу з BRC Calibration Tool зручно вивчати на основі аналогічної праграми GFI Calibration Tool по відеолекціям
На цьому все, поки кабель не отримаю тривалість вприску газових форсунок не дізнаюсь. Ще є варіант з прямим підключенням через осцилограф, но то вже лишнє.
igorsh88, у вас очень серьёзный подход к работе, уважаю таких людей, особенно порадовал ваш экзамен у БРС и теперь их голодные дети останутся без вашего куска масла с икрой на их кусок хлеба ))). По кабелю есть тоже варианты как *налюбить* БРС , типа оригинал https://lpgtech.ua/interfejs-usb-dlya-brc и типа аналог https://vagcom.com.ua/adapter-dlya-gbo- … c-sequent/ Не реклама, просто наглядное сравнение для примера. По впрыску, 2.4 мс на бензине и на газу хороший признак ( хотя кому я это рассказываю, я ж даже экзамен не сдавал), меня больше волнует сама цифра 2.4, для 8-кл 1.6 К7М это 3.2-3.6 мс, а для К4М что есть норма--вопрос. И если уже есть ЕЛМ-ка и Торк, то посмотреть коррекции PR 438 (035), PR 140 (031), PR 139 (030) не займет много времени. В разных технотах от рено у них разные номера. По расходу на 100 км - ещё никто коэф. 1.1-1.2 не отменял, или БРС создали новые мегаэкономные мозги, хотя я такого не слышал. Читаю про всю эту канитель с БРСишным оборудованием, в частности, с доступом в настройки и постоянно задаю вопрос -- эти танцы на граблях, они того стоят, что такого особенного в нём чего нет у других. Есть у меня пара знакомых с БРСишным оборудованием -- ездят на ТО в Запорожье ибо никто в нашем колхозе не хочет за него браться, а единственный хороший установщик завален работой и тратить время чтобы разобраться в тонкостях БРС, ради двух клиентов в год, не хочет. Повторюсь, с интересом жду продолжения от Игоря, ибо тему он затронул интересную и освещает хорошо в подробностях и с огоньком, а самое интересное только начинается....ждём-с
Дорогуваті адаптери, хто дружить з паяльником, можна на алі замовити конвертер USB-TTL на чіпі CH340, купляв собі такі рік чи два тому, то були по ціні до 20 грн з доставкою. Драйвера є на всі ос, робив собі на них і к-лайн адаптер, і USB-RS232 конвертер, працює стабільно на швидкості 57600 навіть на він10 х64. В мене на славуті ГБО 4-го покоління власної розробки, то одне ПЗ одночасно через такі конвертери працює і з штатним блоком керування на швидкості 57600 і з блоком ГБО на швидкості 9600. Були колись в наявності адаптери USB-RS232 різних виробників, то з ними були постійно проблеми, а з CH340 навіть на він10 х64 все чітко. Єдине що буває що якщо він10 будучи підключеним до інтернету пронюхав що є для нього оновлення, то він може заблокувати такі конвертери, і жодні маніпуляції не відновлюють їх роботу доки не скачаєш з нету оновлення і не оновиш систему, після оновлення все працює знову.
Всім бобра! Зайнявся питанням щодо виготовлення діагностичного кабеля ГБО BRC.
Ринок фірмових, і не зовсім, дивує цінами: фірмовий ~1500 грн копія ~500 грн
Якщо чесно, проще купити копію і не мучати бобра, оскільки зробити НОРМАЛЬНИЙ свій кабель виходить практично в ту ж ціну. Но це не мій метод! Втрачається вся романтика страждань і безцінний досвід спроб і помилок. Тому рішення прийнято - кліпаємо свій.
Згідно документації на BRC (sequent або plug and drive), маємо три провода і розєм AMP Superseal 1.5 3 pin. Спершу, було подумав, що в BRC люди нормальні і зробили інтерфейсу типу RS-232, три провода: передача, прийом і земля. Но, ні - це звичайний K-Line протокол передачі даних. [ЧЕРВОНИЙ] +12 В [БІЛИЙ] K лінія [ЧОРНИЙ] земля
Далі необхідно перейти від протоколу K-Line до RS-232, а там вже і до USB не далеко. Народні умільці беруть просто замикають Tx і Rx через резистор, но це не нормальний варіант. Я вирішив придбати готове рішення у вигляд USB K-Line адаптера vag com 409.1 на чіпі FTDI з додатковим перемикачем ~350 грн.