1

Тема: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

вітаю шановні форумчани. Вже другий день виникла така "проблемка" ( сандеро 2009, 1.4 бензин) При включенні запалювання на щитку приборів не гаснуть лампочки АВС та ремнів. Завожу машину лише тоді гаснуть. При прогрітій вже рідше таке буває. Також при заведенні, коли горять лампочки, може обнулитися годинник (в мене таке було коли я знімав мінусову клему з акумулятора) а також чути що акумулятор вже не так крутить. За моєю логікою це або десь маси немає, або десь коротить. Зачистив на акумуляторі мінусову клему.  Дотянув масу, що йде на кузов. не допомогло. ще від мінусової клеми десь пішов дріт під мотор (туди я ще не лазив) підскажіть чи можу своїми силами щось зробити, куди глянути? чи шукати електрика?

  0



2

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

GoshaG1967, аккумулятору скільки років?

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0
Спасибо сказали: GoshaG19671

3

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

купив автомобіль три місяці тому, казав попередній власник що акумулятору 2 роки. на самому акумуляторі є вибито, але не знаю чи це рік виготовлення чи номер. попробую приліпити фото. маю резервний акумулятор. Може спробувати замінити?

  0

4

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

не знаю як сюди вставити фото.

  0

5

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

акумулятор BI-POWEP зверху вибито цифри 602018

  0

6

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

GoshaG1967 написав:

маю резервний акумулятор. Може спробувати замінити?

plus
Якщо не допоможе, то

GoshaG1967 написав:

.... чи шукати електрика?

так

  0
Спасибо сказали: GoshaG19671

7 Відредаговано jasonua (2021-11-12 21:32:18)

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

GoshaG1967, поставте спочатку 100% заряджений робочий аккумулятор, а далі будете по ситуації дивитися.
У мене на мсв одного разу збився годинник на приборці. Був здивований і ненадав тому значення. На другий день на ранок авто вже не завелося. Купив новий акб Forse.

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0
Спасибо сказали: GoshaG19671

8

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

дякую всім за пораду. поставив інший заряджений акумулятор. завтра вранці буду бачити чи допомогло.

  0

9

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

GoshaG1967, не забудьте відписатися! wink

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

10 Відредаговано Георгич (2021-11-13 02:16:56)

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

GoshaG1967 написав:

дякую всім за пораду. поставив інший заряджений акумулятор.

Перед установкою, якщо він не використовувався, то варто було б підзарядити. А то новий розряджений може крутити гірше за старого. Внаслідок чого причину так і не визначите.
Контакти маси перевірити дуже легко - вольтметром.
Мультиметр налаштовуєте на найменший діапазон вимірювання, наприклад 0-2В. Ставите "-" щуп на цетр мінусової клеми АКБ.
Плюсову клему на масу авто. Просите помічника крутнути стартер.
Якщо ланцюг контактів: штир АКБ/клема, клема/провід, провід/клама зі строни маси авто, клема/болт маси в гарному стані, то під час кручення стартера падіння напруци на цій дільниці не перевищить 0,5В.
Якщо це так, то плюсову клему переставляете на масу двигуна ц ще раз заміряєте - у цьому випадку визначите якість контакту маси двигуна.
Якшо падіння перевищить 1В, то тестуєте і визначаєте падіння напруги на кожній вищеназваній дільниці.

  0
Спасибо сказали: jasonua, GoshaG19672

11

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

Доброго дня всім. Скоріш за все це була проблема в акумуляторі. Поставив свій старий ( десь місяць - два тому ставив його на підзарядку а так він просто стояв у мене) Вранці всі лампочки погасли , двигун без проблем з пів оберта завівся. За дві години що я їздив зупинявся проблем ніяких не було. на зворотній дорозі зупинився в хлопців, які ремонтують генератори, попросив перевірити. Сказали що той що я зняв з машини взагалі заряду не тримає і йому "гаплик", а мій трошки розряджений ( це враховуючи що я місяць-два його не експлуатував), генератор нормально дає підзарядку. Так що поставлю сьогодні на зарядку на ніч свій акумулятор і буду на ньому їздити а там буде видно. Якщо проблема знов вилізе відпишусь. Всім подякував за інтерес до теми і поради.

  0

12

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

"Георгич" дякую за пораду та розяснення, обовязково , на всяк випадок, так як Ви писали перевірю.

  0

13 Відредаговано Георгич (2021-11-13 12:22:44)

Re: Не гаснуть лампочки на щитку приборів

GoshaG1967 написав:

мій трошки розряджений ( це враховуючи що я місяць-два його не експлуатував), генератор нормально дає підзарядку. Так що поставлю сьогодні на зарядку на ніч свій акумулятор і буду на ньому їздити а там буде видно

Якщо Ви їздите щодня, то можна не заморачцватись і не знімати його на підзарядку. Сам поступово зарядиться.
Недолік зарядки на автомомілі в тому, що генератр не зарялить АКБ на 100%. Причина тому, що ЕРС генератора підтримується на 13,8-14,4В. А для повного заряду кислотної батареї потрібно 15В. ТОму зарядний пристрій може в батарею заштовхати всю його ємність, але поставивши батарею на авто, і поїздившти день її стан знову стае "генераторним", тобто заряд складе 80-90%.
Тому порада "бувалих" - "я знімаю восени батарею на підзарядку, то вона мене всю зиму крутить і живе понад 7р" - це міф що протирічить фізиці.

GoshaG1967 написав:

Сказали що той що я зняв з машини взагалі заряду не тримає і йому "гаплик"

Якщо є бажання, то у цьому можете легко переконатись. Для цього потрібна авто лампочка, краще від фари, наприклад з цілою спіраллю дальнього світла.
А далі все просто:
- приєднуємо вольтметр до клем АКБ, якщо батарея заряджена, то вольтметр покаже 12,6В
- до лампочки прикручуємо дроти і підключаємо її до батареї.
- чекаємо коли напруга впаде до 10,5В, при цьому світло лампочки пожевріє
- Відключаємо лампочку і ставимо батарею на зарядку струмом 4-5А
- чекаємо шипіння з банок батареї, як почне рясно (правильний термін "обильно") шипіти, то зменшуємо струм до 2А і до заряджаємо поки напруга не виросте понад 15В.
Це був 1-ий тренувальний цикл.
- Після цього знову лампочка і засікаєм час до повного розряду - 10,5В.
- якщо це була лампа дальнього світла на 60Вт, то вона пожирає струм 6А. Отже, нова батарея ємністю 60А*г буде тримати лампочку 60/6=10 годин
- якщо ваша лампочка пожевріє, скажем через 2 години, то фактична ємність вашої батареї складає 6*2=12 А*г. Така батарея ще буде справно крутити логанівський двигун. Думаю, що ваша батарея не протягне лампу і з пів години, але і не каркаю.

Причин втрати ємності є 3:
1. Википів електроліт в банках АКБ. Тут ясно що робити.
2. Знос активної масти позитивних пластин - у цьому випадку батареї амба.
3. Сульфатація мінусових пластин - явище, яке відбувається якщо рідко їздищ і батарея тижнями стоїть незаряджена. Сульфатовані пластини відновлюються, частково.
Щоб переконатись яка саме з цих 2 причин є ваша - зробіть 2-ий тренувальний цикл. І якщо 1-ий цикл видав скажем 12А*г, а 2-ий 18, то це факт сульфатації. 3-ій цикл оживить батарею ще більше.
Ну якщо є бажання і час, то можна погратись і з "новою" батареєю. При цьому пам'ятати, що ресурс нової батареї складає близько 200 циклів заряду-розряду. І якщо ми граємось тренувальні цикли то ми також використовуємо ресурс батареї.
У автоелектриків ж спеціалізовані прилади які опосередковано визначають ємність батареї. Хоч і опосередковано, за то швидко.

  0
Спасибо сказали: GVS1