1

Тема: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Всім привіт, знаю на форумі є пару тем про обговорення двигуна 1.0 Sce, але всі обговорення зводяться до заміру динамічних показників і витрат пального.
Хотілось би запитати у людей які володіють авотмобілем, і проїхали більше 50 000 км.

питання всього 3:

1. Пробіг.
2. Поломки, нюанси.
3. Витрата мастила.

P.S. Сам хочу придбати авто з таким двигуном на механіці, але багато хто відмовляє.
буду вдячний вашим відгукам і досвіду!

  0

51

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Ravon R4 не подобався моїй дружині. Стоковий ерзац-бренд від GM для країн третього світу із застарілим неекономним двигуном..Так все ніби перевірене, будет брати по місту 10 л бензину або 12 газу (приблизно як АВЕО, до нас теж лайно-комплектації йшли Kalos в ЄС мав навіть інші двигуни).. А ще невідомо про якість антикор обробки.. Якщо вони будуть з віком вмирати як Матіци в іржі, то самі розумієте..
Принаймні в Логан родині після вдосконалення виробництва кузовів у 2007р проблема корозії другорядна..
І ще при розмові якось знайомий таксист сказав, що не варто брати..Чому от тільки, я не питав детально, можна попитати.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0



52

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Ravon R4 не подобався моїй дружині. Стоковий ерзац-бренд від GM для країн третього світу із застарілим неекономним двигуном..Так все ніби перевірене, будет брати по місту 10 л бензину або 12 газу (приблизно як АВЕО, до нас теж лайно-комплектації йшли Kalos в ЄС мав навіть інші двигуни).. А ще невідомо про якість антикор обробки.. Якщо вони будуть з віком вмирати як Матіци в іржі, то самі розумієте..
Принаймні в Логан родині після вдосконалення виробництва кузовів у 2007р проблема корозії другорядна..
І ще при розмові якось знайомий таксист сказав, що не варто брати..Чому от тільки, я не питав детально, можна попитати.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

53

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik написав:

Ravon R4 не подобався моїй дружині. Стоковий ерзац-бренд від GM для країн третього світу із застарілим неекономним двигуном..Так все ніби перевірене, будет брати по місту 10 л бензину або 12 газу (приблизно як АВЕО, до нас теж лайно-комплектації йшли Kalos в ЄС мав навіть інші двигуни).. А ще невідомо про якість антикор обробки.. Якщо вони будуть з віком вмирати як Матіци в іржі, то самі розумієте..
Принаймні в Логан родині після вдосконалення виробництва кузовів у 2007р проблема корозії другорядна..
І ще при розмові якось знайомий таксист сказав, що не варто брати..Чому от тільки, я не питав детально, можна попитати.

Якщо не важко, запитайте.

  0

54

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik написав:

Так все ніби перевірене, будет брати по місту 10 л бензину або 12 газу

Якщо по газу рахувати, то начебто не дорого виходить + вартість самої автівки чудова і не буде геморою з дизелем.

ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
  0

55

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Ну очень он некрасивый(на любителя) спереди. И обещанный рестайлинг(еще прошлым летом или еще раньше), скорее всего не состоится. R3 рассмотреть - не вариант? тот же Авео, только в профиль smile

Сандеро 2011, 1.4 ГБО
  0

56

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Сарданапал написав:

R3 рассмотреть - не вариант?

По гАВнЕО опыт показал, картонная ржавещая подделка автомобиля. Полная инженерная ошибка, с 1 ой звездой безпасности, вышедшая на рынок дикарей третьих стран.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

57

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik написав:
Сарданапал написав:

R3 рассмотреть - не вариант?

По гАВнЕО опыт показал, картонная ржавещая подделка автомобиля. Полная инженерная ошибка, с 1 ой звездой безпасности, вышедшая на рынок дикарей третьих стран.

Валерчик, а можна якісь ваші контакти?
Просто я так розумію більше авто з атмосферним 1.0 ні у кого нема.
питання деякі назрівають, хочеться знати досвід власника.

Дякую.

  0

58

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Так здесь пишите, многим интересно.

  0

59

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

mangoost2106 написав:
Valerik написав:
Сарданапал написав:

R3 рассмотреть - не вариант?

По гАВнЕО опыт показал, картонная ржавещая подделка автомобиля. Полная инженерная ошибка, с 1 ой звездой безпасности, вышедшая на рынок дикарей третьих стран.

Валерчик, а можна якісь ваші контакти?
Просто я так розумію більше авто з атмосферним 1.0 ні у кого нема.
питання деякі назрівають, хочеться знати досвід власника.

Дякую.

Написав телефон в лічку

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

60

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Дякую smile

  0

61

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Доброго времени суток . Могу рассказать из опыта ,автопарк - 100 машин ( Пежо /Ситроен 1.2; Логан -1.2; ) из них 10 Логанов 1.0 , разных вариаций.

Первый был с гарантией и установленным газом (BRC) из салона . На 15 000км сгорел бензонасос . Настройки гбо были на смешанную подачу топлива 60/40 газ/бензин . Но не забываем , что с электронным уровнем топлива на панели , уследить за объемом бензина в баке нереально . С гарантией был послан , и к настройкам гбо доступ не давали . Итого - заменён бензонасос и мозги ГБО, на менее пафосные и рабочие ( как на остальных машинах ) . Сейчас на этой машине пробег 70000 - полёт отличный .

Следующие 9 машин сразу устанавливались на обычное ГБО и прощались с гарантией осмысленно . Самый ветеран сейчас доходит до 130000 км - полёт нормальный .

В одной из машин на 30000 км задвоил мотор и пропала компрессия в одном цилиндре .
Так как в хозяйстве имеется собственное СТО, не смогли сдержаться от соблазна и не залезть в мотор . В клапане надломился кусочек ( не прогорел ),похоже на заводской брак . И тут самое забавное ... Клапанов в наличии нет в Украине , и у Официалов тоже . Получилось заказать ( срок доставки 30 дней) . Но весь кайф начнётся в конце , т.к. мануала по порядку сборки мотора , последовательности и степени затяжки -нет ))

  0
Спасибо сказали: Valerik, lukis, 3ton, sdj387jsd, PGP, MaksTrout6

62 Відредаговано Valerik (2020-05-04 22:58:46)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Потрясающе! Вы тот, кого ждали на форуме..
Понятно все и хорошо, что когда есть статистика, а не я один камикадзе тут)))
Итак, по топливному насосу - человеческий фактор 100% а так же фактор отсутствия эмулятора.
Остальное понятно - таксисты не хотят влазить в отношения с официалами..
Клапан - интересная вещь, но никто не застрахован походу...
А так клапана не регулировались? Газо-бензиновая смесь походу щадящий режим дает и устройство ГРМ без крормысла, с прямым толчком от кулачка через колпак на клапан по-другому реагирует на работу на газу?

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0
Спасибо сказали: sdj387jsd, MaksTrout2

63

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

eg150287 написав:

Самый ветеран сейчас доходит до 130000 км - полёт нормальный .

coffee Дякую, чесно такого не очікував. А якісь скарги водіїв і тд?

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

64 Відредаговано Valerik (2020-05-05 03:34:02)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

А які скарги? Тут років 10 тому хтось казав, називаючи відомий підйом в Києві на просп. Лобановського, що йому в"їхати на гору не вистачає мотора 1.4 (він напевно не чув про понижені передачі)..Ще один таксист на Поло Седані, казав що у Логана відстойна динаміка, що його дратують 1,2,3 короткі передачі та 4..5 довгі..А от Поло - це досконалість! Комусь БМВ з дріфтом подавай, бо у нього гормональний збій - нестача адреналіну...
Бачите - нове покоління моторів з певними новаціями нормально ходить..Малий об"єм дає економію та бажані параметри викидів, слабкий обертальний момент (крик фуу..лайно! Малий момент, а от у дизеля ООО!) коменсується правильно підібраною коробкою, коли при тих же передавальних числах передач, що  і на двигунах минулих поколінь, робиться інша головна передача, як наслідок вищі оберти (на які розрахований двигун) при необхідних зусиллях для прискорення.
А тепер побачите, двигуни будуть гинути після пробігів близьких до 500 тис від розриву від втоми пальців, від прориву прокладки ГБЦ, від втрати мастила через сальники, але не від виробітки, пов"язаної  з напруженою роботою..Якщо почитати статті про розбір польотів, то зазори поршньової сучасних двигунів при 500 тис залишаються в нормі. Наука розв"зала задачі поверхневої твердості, тому ремкомплекти, розчтоки відійшли в минуле...У будівництві виготовляють зараз леговану сталь С440, яка вариться і обробляється як вулецева С245 (після С стоїть цифра межа текучості (міцності на пружній стадї в МПА), для людини далекої від цього зрозуміло, шо сталь в 1,8 рази міцніша) не відрізняючись від ширпотребу С245 великою ціною..Тому я не сумніваюся що пальці і шатуни виготовляються з подібних матеріалів.
А ви знаєте, як виходять з ладу дизелі 1.5? У них після 200тис  (а то й раніше) провертаються вкладиші колінвалу!

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0
Спасибо сказали: MaksTrout1

65

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Я привык сам тестировать и делать выводы . Так вот , если у Вас прошёл тот период , когда Вы нервничаете от того, что не едете первым . То смело можно садиться на 1 литр . Это Ваш осознанный выбор в медленной , но уверенной езде . И будьте готовы к тому , что от сиденья Логана, могут начаться дискомфорты в спине . Ходовая очень прочная , правда колодок хватает на 25-30 т. км . Хотя есть такие водители , которые только на Логан хотят .

  0
Спасибо сказали: sdj387jsd, MaksTrout2

66

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik написав:

А які скарги? Бачите - нове покоління моторів з певними новаціями нормально ходить..Малий об"єм дає економію та бажані параметри викидів, слабкий обертальний момент (крик фуу..лайно! Малий момент, а от у дизеля ООО!)!

Нам всем пока что "везет", что гос-во не особо вникает в вопросы экологии: нет обязательного ТО, нет налога драконовского на кубатуру или мощность, нет жесткого контроля СО и т.д. и т.п. И все это пока... Но когда оно, государство, "проснется", а у нас это всегда делается задним числом, то по нашей бедности, большинству из нас, будет проще ходить пешком или ездить на новых с салона или почти новых б/у тачках, т.к. главное будет всетаки не купить авто, а содержать его-я имею ввиду налоги.

  0

67

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

sdj387jsd, Ви теж власник 1.0 sce? wink

  0

68 Відредаговано sdj387jsd (2020-05-05 09:39:36)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

mangoost2106 написав:

Ви теж власник 1.0 sce?

Ні, навіть не бажаю ним бути. Теж цікаво досвід людей. Досвід інших допомагає своє "Я" приборкувати, та находити, і виправляти свої помилки.

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

69

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

eg150287, дуже дякую за відгук app . Трошки заспокоївся.
Скажіть, будь ласка, яка витрата оливи двигуном?
І ще питання, що це АТП таке обширне? Якщо не секрет.

  0

70

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

mangoost2106 написав:

Скажіть, будь ласка, яка витрата оливи двигуном?

Жодної..Це норма зараз для сучасних двигунів

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

71

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik написав:
mangoost2106 написав:

Скажіть, будь ласка, яка витрата оливи двигуном?

Жодної..Це норма зараз для сучасних двигунів

Чудова новина smile
Тобто від заміни до заміни рівень не змінний?

  0

72

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

mangoost2106 написав:
Valerik написав:
mangoost2106 написав:

Скажіть, будь ласка, яка витрата оливи двигуном?

Жодної..Це норма зараз для сучасних двигунів

Чудова новина smile
Тобто від заміни до заміни рівень не змінний?

Якщо не тече сальник то так. При тому у мене на старій машині до 240 тис так було, хоча сальники після 180 тис були замінені і туманили від царапин на колінвалу.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

73

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Никакого секрета,автопарк такси . Просто наш подход к рынку такси отличается , от обычных «бомбил». Наши машины должны быть в технически ухоженном состоянии , с чистым салоном и порядочным водителем ( средний возраст  40+) . Со спокойным и умеренным стилем вождения )

  0

74

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

eg150287 написав:

Никакого секрета,автопарк такси . Просто наш подход к рынку такси отличается , от обычных «бомбил». Наши машины должны быть в технически ухоженном состоянии , с чистым салоном и порядочным водителем ( средний возраст  40+) . Со спокойным и умеренным стилем вождения )

А що за служба?

  0

75 Відредаговано OLEG KMUS (2020-05-05 19:24:36)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

eg150287 написав:

Самый ветеран сейчас доходит до 130000 км - полёт нормальный .

Скажіть, на Ваших логанах 1.0 з ГБО не brc (крім одного я так зрозумів) клапана регулювались?

сіренький Logan ambiance 1.4, з кондгуром, ГБО, 2007 р.в. - був, сіренький Duster Ultramarine 1.6, 4x2, ГБО, 2020 р.в. - є.
  0