1

Тема: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Всім привіт, знаю на форумі є пару тем про обговорення двигуна 1.0 Sce, але всі обговорення зводяться до заміру динамічних показників і витрат пального.
Хотілось би запитати у людей які володіють авотмобілем, і проїхали більше 50 000 км.

питання всього 3:

1. Пробіг.
2. Поломки, нюанси.
3. Витрата мастила.

P.S. Сам хочу придбати авто з таким двигуном на механіці, але багато хто відмовляє.
буду вдячний вашим відгукам і досвіду!

  0

251

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Aprox написав:

Каким боком продаваны отвечают за весь бред, который они выливают на голову бедолаги-покупателя? )))

Ну, якщо продаван почне нести занадто відверту пургу, то тим самим він не заманить, а навпаки відштовхне клієнта, і може його втратити. А механік може гнати що завгодно. Мало того що клієнта від цього він не втратить, так навіть якщо пурга буде відверто безглуздою, клієнт просто подумає: "ну це ж механік, що з нього візьмеш, його діло гайки крутити", і не крепко цим перейметься.
От в мене був випадок, коли продаван одного з автосалонів розказував що у Прадо нема заднього моста. Та ще й так що це наче я тупий і нічого не знаю. Думаю не складно здогадатися що він не мав ніяких шансів переконати мене щось у нього купити після цього. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



252

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Larsen написав:

Ну, якщо продаван почне нести занадто відверту пургу, то тим самим він не заманить, а навпаки відштовхне клієнта, і може його втратити.

Ты знаешь, они могут нести полный бред, но чаще всего это именно для того, чтоб как раз-таки привлечь клиента или убедить его купить авто! Ты не забывай, что далеко не все подготовлены настолько, чтоб распознать бред (например, по технической части) и потеряв одного грамотного тебя, он получит взамен 10 идиотов, которые с радостью купят Прадо без заднего моста с умнейшей в мире системой полного привода Кваттро-Иксдрайв-Суперселект-СуперПуперМегоПлюс3000! )))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

253 Відредаговано Larsen (2020-11-03 11:12:11)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Aprox, ну, все ж таки чим більший гон, тим більше клієнтів втратять. Тому певна межа відповідно є. А у механіка нема. Ніякої шкоди від того що механік розкаже про пробіги в мільйон без ремонтів, йому чи компанії не буде.  lol1

Aprox написав:

которые с радостью купят Прадо без заднего моста

Ні, то розказував продаван іншої компанії, не Тойоти. Типу навпаки намагався опустити Прадо, що це буцімто насправді той же кросовер...  lol

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: floyd471

254

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Я всё время вспоминаю, как на тест-драйве дизельного МСВ мне чувак сказал, что дизель это Евро-6, в отличии от 0,9турбо, который Евро-5! Я ему говорю "Ващета - наоборот же!" Да, говорит, ну может быть... Иксперд! ))))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

255

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Aprox, ага. А мені продаван Рено розказував що в Логана 1.2 гідроштовхачі клапанів... Іксперди вони ще ті! lol

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

256

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Larsen написав:

Aprox, ага. А мені продаван Рено розказував що в Логана 1.2 гідроштовхачі клапанів... Іксперди вони ще ті!

Ну видишь, всё равно купил! ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

257

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Aprox, так, дійсно. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

258

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

PGP написав:

А який сенс брехати "незацікавленим людям" тій людині, яка вже є власником авто з таким двигуном?

ну, ви ж про це будете розповідати іншим потенційним покупцям. а вони(офіціали)--особи зацікавлені, як не крути. я це все вам кажу не для того, щоби вас якось образити. я 5 років катався на літровому двигуні з трьома горщиками. залишилися тільки приємні спогади.

Valerik написав:

А по-вашому менеджери з відділу сервісу (на відміну від відділу продаж) зацікавлені?

зацікавлені всі. що б ви у них не купували, ви (теоретично) готові у них обслуговуватися. а це є їхнім заробітком.

Valerik написав:

Просто досить страждати на паранойю..

якщо ви мені покажете диплом лікаря-психотерапевта, то я на вас не ображуся.

Valerik написав:

І що?? Їздити на старіючих іржавих корчах?? За то не три циліндри!!!

ткніть мене носом, де я тут казав про якусь перевагу 4 циліндрів перед трьома.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
  0
Спасибо сказали: Larsen1

259

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

floyd47 написав:

я 5 років катався на літровому двигуні з трьома горщиками. залишилися тільки приємні спогади.

І скільки наїздили? Думаю, до 150тис, вчасно продали!)
Зараз би купили знову 3-х циліндрове 1л?

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

260

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

floyd47 написав:
PGP написав:

А який сенс брехати "незацікавленим людям" тій людині, яка вже є власником авто з таким двигуном?

ну, ви ж про це будете розповідати іншим потенційним покупцям. а вони(офіціали)--особи зацікавлені, як не крути. я це все вам кажу не для того, щоби вас якось образити. я 5 років катався на літровому двигуні з трьома горщиками. залишилися тільки приємні спогади.

Valerik написав:

А по-вашому менеджери з відділу сервісу (на відміну від відділу продаж) зацікавлені?

зацікавлені всі. що б ви у них не купували, ви (теоретично) готові у них обслуговуватися. а це є їхнім заробітком.

Valerik написав:

Просто досить страждати на паранойю..

якщо ви мені покажете диплом лікаря-психотерапевта, то я на вас не ображуся.

Valerik написав:

І що?? Їздити на старіючих іржавих корчах?? За то не три циліндри!!!

ткніть мене носом, де я тут казав про якусь перевагу 4 циліндрів перед трьома.

Я власне не до Вас особисто, а про тенденції і стереотипи форуму.. Про інформацію від салону, я як то кажуть за що купив за те і продав...

Мені все менш і менш цікаво взагалі знаходитися тут на форумі стає.. Я просто висказав інформацію, а далі декілька сторінок (не Ваш пост особисто), яки дійсно цікаві для психоаналітика...

Дозволю адміну мене навіть видалити звідси.. Бо форум перетворюється на казна що.

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

261 Відредаговано Migen (2020-11-03 16:51:53)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik написав:

форум перетворюється на казна що

К сожалению, вынужден согласиться...

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

262

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Migen написав:

К сожалению, вынужден согласиться...

А я давно говорил, что форуму нужны модераторы! Один человек просто физически не в состоянии следить за порядком на всём форуме, тем более, что это не его основная работа!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

263 Відредаговано MaksTrout (2020-11-03 16:59:10)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik написав:

Дозволю адміну мене навіть видалити звідси.. Бо форум перетворюється на казна що.

Не поспішайте. Багатьом дійсно цікавий Ваш досвід експлатації.
Просто більшість людей мають інертне мислення і вважають, що найраще те, що було колись.
ВАГовські 1.0 атмо та турбо вже пройшли по 300 тисяч в Німеччині. З Реношними буде аналогічно.

  0

264

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik написав:

Я власне не до Вас особисто,

вибачте, шо образив вас своїм зверненням.

Valerik написав:

, а про тенденції і стереотипи форуму..

ви занадто узагальнюєте. особисто я не поділяю дуже багато "тенденцій та стереотипів" нашого Форуму.

Valerik написав:

Мені все менш і менш цікаво взагалі знаходитися тут на форумі стає..

щиро співчуваю.

Valerik написав:

Бо форум перетворюється на казна що.

100% правди. деякі типово технічні теми перетворилися просто на базар, далекий від топік-теми. це--інфа для роздумів шановного Зевса

Aprox написав:

А я давно говорил, что форуму нужны модераторы!

не ви один...

jasonua написав:

Зараз би купили знову 3-х циліндрове 1л?

для мене це--абсолютно не критично. я автівку підбирав за багатьма критеріями і "горщиковість" двигуна була тут далеееко не на першому місці.

.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
  0

265

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik, один ваш пост стоит десятка простыней "писателей", которые гадят во всех темах подряд. Я их просто пролистываю, например.

  0
Спасибо сказали: Valerik1

266

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

"...За что же, не боясь греха,
    Кукушка хвалит Петуха?
    За то, что хвалит он Кукушку." © Іван Крилов

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
  0

267

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

lukis написав:

Valerik, один ваш пост стоит десятка простыней "писателей", которые гадят во всех темах подряд. Я их просто пролистываю, например.

Ban-list в помощь! Реально помогает комфортнее себя ощущать на форуме!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: сяся1

268

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik, Доброго времени суток! Владею Логаном 1.0 v12 sce подскажите какие зазоры должны быть в клапанной группе? Заранее спасибо!

  0

269

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

taranovandrii, який пробіг?

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

270

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

taranovandrii написав:

Valerik, Доброго времени суток! Владею Логаном 1.0 v12 sce подскажите какие зазоры должны быть в клапанной группе? Заранее спасибо!

Добрый день! Этой информации нет в широких массах. Регулировка клапанов требует разборки головы блока, потому делается крайне не часто и не требуется по неуоторй информации даже до 200000 км пробега, если мотор эксплуатируют только на бензине, или стоит штатное ГБО BRС (наверное есть и аналоги), которое работает по программе пропан +подвпрыск бензина начиная с 2750 оборотов и с полным переводом на бензин после 4000 оборотов (130км/ч на 5ой передаче)

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0
Спасибо сказали: taranovandrii1

271

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Спасибо большое, Стоит заводское BRC голову вскрыл на 72 тыках просто машина дёргалась при трогании, купил на 68 тыках клапана не регулировались, обслуживалась у дилера. Так там был зазор на впуске 0.25 на выпуске 0.34 вроде зазоры норм, но закрались сомнения так как вычитал что по мануалу на 1.2 на распредвале с каёмкой чутли не 0.45 выпуск, вот и грызёт меня эта тема. Спасибо большое за консультацию)

Valerik написав:
taranovandrii написав:

Valerik, Доброго времени суток! Владею Логаном 1.0 v12 sce подскажите какие зазоры должны быть в клапанной группе? Заранее спасибо!

Добрый день! Этой информации нет в широких массах. Регулировка клапанов требует разборки головы блока, потому делается крайне не часто и не требуется по неуоторй информации даже до 200000 км пробега, если мотор эксплуатируют только на бензине, или стоит штатное ГБО BRС (наверное есть и аналоги), которое работает по программе пропан +подвпрыск бензина начиная с 2750 оборотов и с полным переводом на бензин после 4000 оборотов (130км/ч на 5ой передаче)

  0

272 Відредаговано Valerik (2021-03-10 23:32:50)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

taranovandrii написав:

Спасибо большое, Стоит заводское BRC голову вскрыл на 72 тыках просто машина дёргалась при трогании, купил на 68 тыках клапана не регулировались, обслуживалась у дилера. Так там был зазор на впуске 0.25 на выпуске 0.34 вроде зазоры норм, но закрались сомнения так как вычитал что по мануалу на 1.2 на распредвале с каёмкой чутли не 0.45 выпуск, вот и грызёт меня эта тема. Спасибо большое за консультацию)

Valerik написав:
taranovandrii написав:

Valerik, Доброго времени суток! Владею Логаном 1.0 v12 sce подскажите какие зазоры должны быть в клапанной группе? Заранее спасибо!

Добрый день! Этой информации нет в широких массах. Регулировка клапанов требует разборки головы блока, потому делается крайне не часто и не требуется по неуоторй информации даже до 200000 км пробега, если мотор эксплуатируют только на бензине, или стоит штатное ГБО BRС (наверное есть и аналоги), которое работает по программе пропан +подвпрыск бензина начиная с 2750 оборотов и с полным переводом на бензин после 4000 оборотов (130км/ч на 5ой передаче)

Надо было съездить к специалистам BRC на диагностику, там бы сказали по результатам замеров параметров разряжения и посмотрели б все..А чего ж дергалась? И на бензине и на газу? А что с регулировкой впрыска/зажигания? Разбирать голову слишком радикально, как по мне.
Не в сцеплении дело?

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

273 Відредаговано taranovandrii (2021-03-10 23:33:44)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Valerik Тогда остался не закрытый вопрос почему дёргается при трогании, и при отпускании сцепления с подачей газа на 1;2 передаче Машину колотит не здраво, подушки целы (так сказали официалы) Сцепа на 70к не может умереть, тем более оно не буксует. Короче не понятно(

  0

274 Відредаговано Valerik (2021-03-10 23:44:02)

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

Дергается и на газу и на бензине? Проявляется только при трогании с места? На других оборотах, режимах, ничего подобного не происходит? Может просто демпферные пружины ведомого диска полетели?

VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО  2008 -2019 был
Renault  Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
  0

275

Re: 1.0 SCe B4D Ресурс, проблеми, досвід.

taranovandrii написав:

Так там был зазор на впуске 0.25 на выпуске 0.34 вроде зазоры норм, но закрались сомнения так как вычитал что по мануалу на 1.2 на распредвале с каёмкой чутли не 0.45 выпуск, вот и грызёт меня эта тема.

Так там другой мотор 1,2 - D4F.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0