101 Відредаговано Георгич (2018-01-23 15:05:54)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Larsen написав:

Це правда. Але дискусія була не про це. Ти намагався перевести мову на порівняння непорівняльного, а я неодноразово намагався тебе зупинити.

Дискусія була про ЦЕ. Ти порівнював непорівнювальне, думав проскочить, адже дизельгейт накрив. І коли я тебе спіймав на черговій брехні, то ти начав відбрехуватись "це не я і ха та не моя" і логан не такий, а логан золотий.

Larsen написав:

Колір це не частота!

ага, а райдуга не спектр big_smile
Ти приводиш невдалі приміри. Так, вони працють при цифровому моделюванні. Наприклад сума червоного, жовтого, та синього, 100 яскравості кожного дасть на моніторі білий колір RGB(255, 255, 255).  Але в природі сума цих кольорів однакової яскравості дасть зелений колір.
Ну та ладно з оптикою.

Larsen написав:

А мова якраз таки була про вміст оксидів азоту в вихлопі.

Так. І я наполягаю на своєму - каталітична нейтралізація знижує його вміст. В тій ссилці було описано особливість її реалізаціх у ВАГа.

Larsen написав:

З якої радості взагалі могла зайти мова про діоксид, якщо цей процес ніяк не зменьшує викиди оксидів азоту?

Здрасьте, це 2 різних гази, аналогічно як моноокид та діоксид вуглецю. Обидві парочки шкідливі і токсичні, але в різній мірі.
Ти намагаєшся довести, що каталітична нейтралізація не знижує шкідливі викиди? - Гугл з тобою не погодиться.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-16 02:37:43[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Тест був не політичний а екологічний.

Якщо мета тесту нагріти жирних котів на бабки, то це тест не екологічний, а таки політичний

[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-16 02:41:43[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Я розумію що ти думаєш що і Логан незалежного теста не пройде. Але це наразі не сталося. Отже факту перевищення Логаном норм нема. Якщо такий тест, з такими результатами буде...

Не буде, бо Логан не доїде до США. Не проходив логан ніяких тестів. І звеорни увагу, я не назвав тебе брехуном в черговий раз  smile
Особисто мене вразив МІЙ СТАРИЙ ЛОГАН, як ти вище визвірювався, коли я побачив як він безбожно чадить... там фури розбігались. А рік випуску, той же, що і дизельгейт 14-15, які спалилися лише на азоті.

[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-16 02:46:19[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Відповідність нормам викидів Євро 5 проходять не мотори, а автомобілі. Це суттєво.

але це не дає тобі змоги з'їхати, бо відповідність нормам це сукупно І двигун, І гальма, І керованість, І безпека, та інші І.
Ось пібіпки на поворотнику нема ні в якому Євро- і взагалі ніяким стандартом не передбачено. Ну і на якйі підставі ця машина у нас могла бути сертифікована? - ось тут я з тобою згоден, це проблема влади і "вдала" "маркетингова" "політика" Рено. Шо в переводі означає обман трудового народу.

Чекаю технічну доповідь про  неперевершені конструктивні відмінності ньюлогана, від убого світового автопрому постраждалого від дизельгейта.
Дуже цікаво
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-16 03:04:19[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Давай домовимось - я не хамлю, і ти не хамиш.

Це залежить лише від тебе. Хоча вище ти брехав, що це ти мені відповідаєш.

  0



102 Відредаговано Larsen (2018-01-16 10:35:25)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич написав:

ага, а райдуга не спектр

Райдуга це спектр. Але райдуга не містить всі кольори які бачить око, а лише кольори з максимальною яскравістю і насиченістю.

Георгич написав:

Так, вони працють при цифровому моделюванні.

Ясне діло я тобі не можу через форум показати нічого, крім RGB зображення. Тому і кажу - подивись на оранжевий через сірий світлофільтр.
Але це суті не міняє. Ти не відрізниш темно оранжевого на моніторі, від темно оранжевого в природі. Те саме і з жовтим. Якби в природі існували темно оранжевий, і темно жовний, які на вигляд відрізнялись би від тих що ти бачиш на моніторі, вся кольорова фотографія втратила б будь-який сенс. wink

Георгич написав:

Але в природі сума цих кольорів однакової яскравості дасть зелений колір.

Щоб сума цих кольорів дала білий, треба вибирати правильні кольори, і правильну яскравість кожного з них, а не "однакову". Причому через адаптивність ока, як загальну яскравіть білого, так і співвідношення яскравостей складових (баланс білого), треба змінювати залежно від умов. Але все це аж ніяк не викидає ні коричневий, ні оливковий з кольоропередачі RGB. Якщо ти серйозно заявляєш що темно оранжевий на моніторі сильно відрізняється на вигляд від темно оранжевого в природі, то тобі доведеться шукати іншу аргументацію, адже білий на моніторі від білого в природі твоє око відрізнити не може.

Георгич написав:

І я наполягаю на своєму - каталітична нейтралізація знижує його вміст.

Це вже інше запитання. Але можеш відповісти і на нього, раз хочеш. Яка конкретно каталітична нейтралізація, із використаних в дизельгейтовій Джеті знижує вміст оксидів азоту і яким чином?

Георгич написав:

Регенерація один із режимів фільтрації, просто вона була описана по тій ссилці. За це чіплятися не варто, не інженерний підхіл

При обговорені зниження викидів оксидів азоту ти привів формулу яка їх не знижує.

Георгич написав:

Здрасьте, це 2 різних гази, аналогічно як моноокид та діоксид вуглецю. Обидві парочки шкідливі і токсичні, але в різній мірі.

Для здоров'я людини, оксиди азоту приблизно однаково шкідливі, на відміну від оксидів вуглецю. Тому їх і об'єднують під назвою NOx. І в екологічних нормах обмеження на оксиди азоту одне, тоді як на оксиди вуглецю різні (на вуглекислий газ взагалі ніякого обмеження нема, тільки на чадний). Якби різниця в шкідливості була суттєвою, було б два окремих обмеження на моноксид і на діоксид азоту.

Георгич написав:

Чи ти намагаєшся довести, що каталітична нейтралізація не знижує шкідливі викиди?

Дивлячись яка каталітична нейтралізація і викиди яких шкідливих речовин. Наприклад процес доокислення, який ти згадував, це основний спосіб зниження викидів чадного газу. Тут все просто, адже чадний газ шкідливий і обмежений нормами, а вуглекислий, який отримується в результаті доокислення чадного, не обмежений нормами. З оксидами азоту такий фокус не проходить просто тому що вони однаково обмежені. Процес доокислення, на який ти вказував безпосередньо, не може зменьшувати викидів оксидів азоту. Для цього використовується зворотній процес відновлення азоту.

Георгич написав:

Якщо мета тесту нагріти жирних котів на бабки, то це тест не екологічний, а таки політичний

Ну так в оригінальному тесті ще був БМВ, який в норми вписався. Про мету ми можемо підозрювати що завгодно, але нас цікавить результат цього, з наукової точки зору екологічного, тесту.

Георгич написав:

Не буде, бо Логан не доїде до США.

А жаль. От чесно, мені цікаво було б подивитись результат незалежного тесту.

Георгич написав:

Не проходив логан ніяких тестів.

Ти звинувачуєш Рено у шахрайстві? wink

Георгич написав:

І звеорни увагу

Я звернув увагу на тон цього повідомлння. І відповідно змінив свій. storstark

Георгич написав:

Особисто мене вразив МІЙ СТАРИЙ ЛОГАН, як ти вище висловлювася, точніше визвірювався, коли я побачив як він безбожно чадить... там фури розбігались. А рік випуску, той же, що і дизельгейт 14-15, які спалилися лише на азоті.

Так і є. Але для цього Логана Рено не заявляло Євро 5, а для Джети ВАГ заявив. По викидам сажі, вони не порівнювальні. Джета по сажі відповідає нормам Євро 5, незалежний тест це підтвердив.
Щодо оксидів азоту, то тут не так все просто. Річ у тім, що обмеження оксидів азоту в Євро 5 лише в 1.4 рази строгіші ніж в Євро 4. Дизельгейтова джета по оксидам азоту фактично не вписалась ні в Євро 5, ні в Євро 4, і навіть трішки вилізла за межі Євро 3...

Георгич написав:

але це не дає тобі змоги з'їхати, бо відповідність нормам це сукупно І двигун, І гальма, І керованість, І безпека, та інші І.

Навпаки, це не дає з'їхати тобі, якщо ти спробуєш все звести до одного тільки двигуна. А гальма керованість і безпека до норм викидів ніякого відношення не мають.

Георгич написав:

Чекаю технічну доповідь про  неперевершені конструктивні відмінності ньюлогана, від убого світового автопрому постраждалого від дизельгейта.

Знову неправильна постановка запитання. Неможна в запитанні спиратись на завідомо хибні твердження.
Якщо ти хочеш щоб я вказав на фактори, які в порівнянні Логана з Джетою сприяють зменьшенню викидів оксидів азоту кожного з цих авто, то так і спитай. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

103

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Larsen написав:

райдуга не містить всі кольори які бачить око, а лише кольори з максимальною яскравістю і насиченістю.

дурниця, адже райдуга це безперервний спектр. Залежність сприйняття відтінків кольорів пов'язана лише з нерівномірністю світлочутливості. Найвища чутливість дот зеленого кольору, саме тому при зниженні яскравості змішані кольори сприймаються під зелененими.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-16 10:39:11[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Ти звинувачуєш Рено у шахрайстві?

Саме так.

[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-16 10:41:05[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Так і є. Але для цього Логана Рено не заявляло Євро 5, а для Джети ВАГ заявив.

Джета і з Євро-4 не чадить.

[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-16 10:42:32[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Навпаки, це не дає з'їхати тобі, якщо ти спробуєш все звести до одного тільки двигуна. А гальма керованість і безпека до норм викидів ніякого відношення не мають.

Брешеш, де я писав "лише двигун"?

[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-16 10:44:41[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Знову неправильна постановка запитання. Неможна в запитанні спиратись на завідомо хибні твердження.

Постановка питання конкретна і правильна. Просто відповіді на нього нема, тому що ніякої неперевершеності  унового логана нема.

[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-16 10:45:29[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

фактори, які в порівнянні Логана з Джетою сприяють зменьшенню викидів оксидів азоту кожного з цих авто, то так і спитай.

дуже цікаво, слухаю.

  0

104

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич написав:

дурниця, адже райдуга це безперервний спектр.

Давай без "дибільних оцінок"(с), добре? wink Ось палітра всіх кольорів, які можна представити у вигляди сигналу однієї частоти:
https://www.logan.in.ua/upload/iblock/3ad/pal.jpg

Георгич написав:

Залежність сприйняття відтінків кольорів пов'язана лише з нерівномірністю світлочутливості. Найвища чутливість дот зеленого кольору, саме тому при зниженні яскравості змішані кольори сприймаються під зелененими.

Білий заниженої яскравості теж сприймається підзелененим? wink Краще подумай як могло таке статись, що в кольоровій фотографій, в тому числі і цифровій, в кольоровому друці, відео і т.д., неможливо передати "істиний" темно оранжевий, який, по твоїм словам, ти можеш відрізнити від темно оранжевого у всіх цих представленнях?

Георгич написав:

Саме так.

Для таких серйозних звинувачень потрібні докази.

Георгич написав:

Джета і з Євро-4 не чадить.

Норми встановлюють лише верхню межу викидів, тому з цього аж ніяк не слідує що Логан, який чадить, не відповідає Євро 4. Ну а взагалі то чадить, не чадить - оцінка на око, в порвінянні з тестатами на відповідність не аргумент.

Георгич написав:

Брешеш, де я писав "лише двигун"?

Не на довго вистачило твоєї чемності... sad
Ось, одне з твоїх формулювань:

Георгич написав:

Ну а тепер викладуй про конструкцію екологічного ньюлоганмотора.

Георгич написав:

Просто відповіді на нього нема, тому що ніякої неперевершеності  унового логана нема.

Правильно. Не можна відповісти на запитання, яке спирається на хибні твердження. Добре що ти це розумієш. Погано що ти такі питання формулюєш і чекаєш на них відповіді.
Аналогічно можна запитати яким чином вдалося на Джеті встановити світовий рекорд швидкості, при відповідності Євро 9 і розході 0.5 л/100км. lol

Георгич написав:

дуже цікаво, слухаю.

Екологічні норми встановлюються для загальних викидів на кілометр пройденого шляху. Тому зменьшення маси авто, потужності двигуна, зменьшення об'єму використаного двигуном повітря вцілому, приводить до зменьшення викидів оксидів азоту. Щодо двигуна, формування оксидів азоту відбувається за умов високого тиску і температури. Ступінь стискання і робочий тиск у Логана меньші ніж у дизельгейтової Джети, що теоретично сприяє зменьшенню формування оксидів азоту. Єдиний фактор на користь Джети - використання адсорбера. Все решта однаково. Але це все теоретично. Яку реальну різницю дають всі ці нюанси ми не знаємо, так само як і не знаємо чи однаково ефективно працює що в них однакове (робота ЕГР, контроль над впорскуванням палива). Тому теоретично сказати хто з них має меньше викидів оксидів азоту, виходячи з доступної нам інформації, неможливо. Реальний результат можна взнати тільки експериментальним шляхом. А як його досягли конструктори, це питання до них, наскільки який фактор зіграв важливу роль, наскільки ні. Той же адсорбер на Джеті, наприклад, не допоміг їй вписатись навіть в норми Євро 4, хоча на авто цього покоління адсорбери не використовувались.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

105

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Пиво не лезет, от попкорна изжога.
Наверно, брошу дальше смотреть...

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

106

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

az74,
Это все тут про каптур?
Больше всех тут написали кто на Рено не ездит.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

107

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Александр007 написав:

Больше всех тут написали кто на Рено не ездит.

Да пофиг, на каптурах ваще никто не ездит!  lol

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

108 Відредаговано Георгич (2018-01-16 18:37:45)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Larsen написав:
Георгич написав:

дурниця, адже райдуга це безперервний спектр.

Давай без "дибільних оцінок"(с), добре? wink Ось палітра всіх кольорів, які можна представити у вигляди сигналу однієї частоти:
https://www.logan.in.ua/upload/iblock/3ad/pal.jpg

Георгич написав:

Залежність сприйняття відтінків кольорів пов'язана лише з нерівномірністю світлочутливості. Найвища чутливість дот зеленого кольору, саме тому при зниженні яскравості змішані кольори сприймаються під зелененими.

Білий заниженої яскравості теж сприймається підзелененим? wink Краще подумай як могло таке статись, що в кольоровій фотографій, в тому числі і цифровій, в кольоровому друці, відео і т.д., неможливо передати "істиний" темно оранжевий, який, по твоїм словам, ти можеш відрізнити від темно оранжевого у всіх цих представленнях?

Георгич написав:

Саме так.

Для таких серйозних звинувачень потрібні докази.

Георгич написав:

Джета і з Євро-4 не чадить.

Норми встановлюють лише верхню межу викидів, тому з цього аж ніяк не слідує що Логан, який чадить, не відповідає Євро 4. Ну а взагалі то чадить, не чадить - оцінка на око, в порвінянні з тестатами на відповідність не аргумент.

Георгич написав:

Брешеш, де я писав "лише двигун"?

Не на довго вистачило твоєї чемності... sad
Ось, одне з твоїх формулювань:

Георгич написав:

Ну а тепер викладуй про конструкцію екологічного ньюлоганмотора.

Георгич написав:

Просто відповіді на нього нема, тому що ніякої неперевершеності  унового логана нема.

Правильно. Не можна відповісти на запитання, яке спирається на хибні твердження. Добре що ти це розумієш. Погано що ти такі питання формулюєш і чекаєш на них відповіді.
Аналогічно можна запитати яким чином вдалося на Джеті встановити світовий рекорд швидкості, при відповідності Євро 9 і розході 0.5 л/100км. lol

Георгич написав:

дуже цікаво, слухаю.

Екологічні норми встановлюються для загальних викидів на кілометр пройденого шляху. Тому зменьшення маси авто, потужності двигуна, зменьшення об'єму використаного двигуном повітря вцілому, приводить до зменьшення викидів оксидів азоту. Щодо двигуна, формування оксидів азоту відбувається за умов високого тиску і температури. Ступінь стискання і робочий тиск у Логана меньші ніж у дизельгейтової Джети, що теоретично сприяє зменьшенню формування оксидів азоту. Єдиний фактор на користь Джети - використання адсорбера. Все решта однаково. Але це все теоретично. Яку реальну різницю дають всі ці нюанси ми не знаємо, так само як і не знаємо чи однаково ефективно працює що в них однакове (робота ЕГР, контроль над впорскуванням палива). Тому теоретично сказати хто з них має меньше викидів оксидів азоту, виходячи з доступної нам інформації, неможливо. Реальний результат можна взнати тільки експериментальним шляхом. А як його досягли конструктори, це питання до них, наскільки який фактор зіграв важливу роль, наскільки ні. Той же адсорбер на Джеті, наприклад, не допоміг їй вписатись навіть в норми Євро 4, хоча на авто цього покоління адсорбери не використовувались.

Чергова сторінка дурниць.
Про неперевершеність Логана з Євро-5 ми так і не дізнались... а так хотілось втерти носа вагу.

Про адсорбер, він же абсорбер сподобалось upp саме те, що треба, враховуючи "нульову" випаровуваність ДТ.
Стосовно екології дизелів

Larsen написав:

формування оксидів азоту відбувається за умов високого тиску і температури.

Це і дитині олігарха ясно.
Ступінь стиску тут теж ні про що, оскільки температура і тиск в циліндрі визначається і компресією і наддувом турбіни, і фазами перекриття клапанів, і форкамерою. Але це не ключове, високі температури і тиск в дизелі є завжди, інакше не спалахне солярка.

Оксиди азоту утворюються  ПРИ НАДЛИШКУ КИСНЮ, а це ПЕВНІ РЕЖИМИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ.
ЯВИЩЕ ХАРАКТЕРНЕ ВИКЛЮЧНО ДЛЯ ДИЗЕЛІВ.
Зменшити утворення оксидів і пов'язаного з ним діоксиду можна було б уникнувши надлишку кисню, але це можливо в бензиновому двигуні.
Саме по цій причині ВСІ дизелі підпадають чи підпадуть під дизельгейт, якщо не при Євро-5, то при Євро-6 і дальших Єврах точно.

Так що твоя фантазія про безазотно-екологічний логан-євро-5, який заткне дизельгейтів так і залишиться фантазією, або брехнею, - хоча термін можеш вибрати сам.

  0

109 Відредаговано Александр007 (2018-01-16 18:24:20)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич,
storstark
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-01-16 19:23:51[/merge_posts_bbcode]

Larsen,
Давайте жить дружно.
Может хватит выяснять кто прав.
storstark

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

110

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Александр007storstark  storstark  storstark

  0

111 Відредаговано Larsen (2018-01-16 20:35:20)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич написав:

Про неперевершеність Логана з Євро-5 ми так і не дізнались...

Не дізнались ми і про рекорд швидкості Джети. А що, тут хтось крім тебе згадував про "неперевершеність" Логана?

Георгич написав:

а так хотілось втерти носа вагу.

Так втерли. Ваг досі платить за свою хитрошопість, а Рено ні. smile

Георгич написав:

Про адсорбер, він же абсорбер сподобалось  саме те, що треба, враховуючи "нульову" випаровуваність ДТ.

Адсо́рбер — пристрій, в якому здійснюють адсорбцію.
Там де він стоїть, вже ніякого ДТ нема. Ти знову не про те говориш. wink

Георгич написав:

Ступінь стиску тут теж ні про що, оскільки температура і тиск в циліндрі визначається і компресією і наддувом турбіни, і фазами перекриття клапанів, і форкамерою.

Все правильно. З усіх цих перерахованих факторів ми лише знаємо що ступінь стискання на користь Логана. Ну, ще можливо тиск наддуву.

Георгич написав:

Але це не ключове, високі температури і тиск в дизелі є завжди, інакше не спалахне солярка.
Оксиди азоту утворюються  ПРИ НАДЛИШКУ КИСНЮ, а це ПЕВНІ РЕЖИМИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ.
ЯВИЩЕ ХАРАКТЕРНЕ ВИКЛЮЧНО ДЛЯ ДИЗЕЛІВ.

Ні. Ну що ти. Це НЕ ВИКЛЮЧНО проблема дизелів. Обмежння на оксиди азоту є в нормах і для бензинових. І ЕГР на бензинові двигуни ставлять. Просто в дизелів, через їхню постійно збіднену суміш ця проблема набагато серйозніша. І ще усугубляється тим, що каталізатори, які успішно використовуються з бензиновими двигунами для відновлення азоту, не можуть працювати з дизелями, знову ж таки, через неможливість постійного підтримання оптимальної повітряно паливної суміші.
Щодо високих температур і тиску, вони завжди є, але чим вони вищі, тим більше утворюється оксидів азоту, при всіх інших рівних умовах. Пониження тиску і/або температури горіння, зменьшує кількість оксидів азоту. Наприклад, ЕГР зменьшує утворення оксидів азоту двома способами - зменьшуючи вміст кисню, і понижуючи температуру горіння.

Георгич написав:

можна було б уникнувши надлишку кисню, але це можливо в бензиновому двигуні.

Частково зменьшення кисню досягають використанням рециркуляції вихлопних газів. Але всеодно досягти стехіометричної суміші на дизелях практично не можливо, за винятком роботи у режимі максимального навантаження.

Георгич написав:

Саме по цій причині ВСІ дизелі підпадають чи підпадуть під дизельгейт,

Ні. В оригінальному дизельгейтовому тесті приймали участь три авто - два Фольксвагена і один БМВ. БМВ вписався в вимоги Євро 5 по всім видам викидів. Тому експериментально доведено що слово "ВСІ" в твоєму тверджені зайве.

Георгич написав:

Так що твоя фантазія про безазотно-екологічний логан-євро-5, який заткне дизельгейтів так і залишиться фантазією, або брехнею, - хоча термін можеш вибрати сам.

Про "безазотно-екологічний" Логан це твоя фантазія. Не треба мені її приписувати. wink
Твої теоретичні припущення, які грунтуються переважно на абстрактних спостереженнях і суб'єктивних переконаннях, без врахування всієї технічної документації по конкретній моделі, до якої в тебе нема доступу, нічого не доводять і не спростовують. Фактори, які сприяють зменьшенню викидів оксидів азоту в Логана є, значить існує можливість його відповідності заявленим нормам Євро 5. Саму ж відповідність теоретично не можливо ні довести, ні спростувати. За відсутності сторонніх тестів, ми можемо лише виходити з результатів офіційного тестування на відповідність нормам.
Тому я вибираю термін "фантазія". Твоя "наукова фантазія".

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

112 Відредаговано Георгич (2018-01-16 22:57:05)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

шопопало як завжди, аби ляпнути на всю сторінку. Змісту "0". Інформації "0". Компетенції "0".

Larsen написав:

Просто в дизелів, через їхню постійно збіднену суміш ця проблема набагато серйозніша. І ще усугубляється тим, що каталізатори, які успішно використовуються з бензиновими двигунами для відновлення азоту, не можуть працювати з дизелями, знову ж таки, через неможливість постійного підтримання оптимальної повітряно паливної суміші.

Що ти мелеш? Якої "стехіометричної суміші на дизелях"? Да ти дизеля в своєму житті не  бачив!!! З якого луцького схрону ти виліз?
В техніці ти дупель пусто.

  0

113

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич написав:

шопопало як завжди, аби ляпнути на всю сторінку. Змісту "0". Інформації "0". Компетенції "0".

Закінчились знання, почались "дибільні оцінки"(с) lol

Георгич написав:

Якої "стехіометричної суміші на дизелях"?

Стехіометрична суміш - це суміш, склад якої забезпечує повне згоряння палива без залишку надлишкового кисню. За яких умов вона може досягатись в дизелі я вже написав. А ти знову не знаєш про що мова.

Георгич написав:

Да ти дизеля в своєму житті не  бачив!!! З якого луцького схрону ти виліз?

Ти знову помиляєшся. Я не просто бачив "дизеля" в своєму житті, я на відміну від тебе навіть знаю як він працює. smoke

Георгич написав:

В техніці ти дупель пусто.

Це каже людина яка не знає різниці між адсорбером і абсорбером? Гайки тобі крутити, а не про техніку філософствувати, школота ти неграмотна. empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

114

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Larsen написав:

Ти знову помиляєшся. Я не просто бачив "дизеля" в своєму житті, я на відміну від тебе навіть знаю як він працює.

Не знаєш, навіть поверхнево

Larsen написав:

Стехіометрична суміш - це суміш, склад якої забезпечує повне згоряння палива без залишку надлишкового кисню. За яких умов вона може досягатись в дизелі я вже написав.

А ну ка розкажи який склад "твоєї" суміші у дизеля працюючому на хх?

  0

115 Відредаговано Larsen (2018-01-16 23:36:59)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич написав:

А ну ка розкажи який склад "твоєї" суміші у дизеля працюючому на хх?

Ти шо, п'яний?

Larsen написав:

Але всеодно досягти стехіометричної суміші на дизелях практично не можливо, за винятком роботи у режимі максимального навантаження.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

116

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Larsen, знову дурня клеїш?
Питання було про ХХ, і так склад суміші в даному режимі, про яку ти ляпав язиком цілу сторінку вище???
Чекаю

  0

117 Відредаговано Larsen (2018-01-16 23:48:30)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич написав:

Питання було про ХХ, і так склад суміші в даному режимі, про яку ти ляпав язиком цілу сторінку вище???

Ти точно п'яний.  facepalm
В дизеля суміш постійно збіднена. На ХХ взагалі там практично майже одне повітря! До стехіометричної можна наблизитись тільки при впорскуванні максимально можливої кількості палива, що відповідає режиму максимального навантаження.
Тобі як ще це розписати щоб ти зрозумів? Іди протверезій, тоді продовжимо. Або зав'язуй з себе дибіла корчити...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

118 Відредаговано Георгич (2018-01-16 23:50:56)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Larsen, ще раз, склад "суміші" в режимі ХХ??? В числах, а не в словоблудній брехні.

  0

119 Відредаговано Larsen (2018-01-16 23:54:27)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич написав:

ще раз, склад "суміші" в режимі ХХ???

Ти ідіот?  shok
О, ти відрегував повідомлення:

Георгич написав:

В числах, а не в словоблудній брехні.

Залежить від двигуна. Може складати більш ніж 100:1 повітря до палива.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

120

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Larsen написав:

Ти ідіот? 

Отже таки всрався.

Далі, по адсорберу.
3 питання:
1. Назви платформу дизельгетової Джети 2.0.
2. Артикул її адсорбера.
3. Артикули адсорбера та абсорбера будь-якого авто. І їх конструктивні відмінності.
Чекаю

  0

121

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич написав:

Отже таки всрався.

То іди і передягни штані, а не смердиш тут.  lol

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

122 Відредаговано Георгич (2018-01-16 23:59:04)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Larsen написав:
Георгич написав:

Отже таки всрався.

То іди і передягни штані, а не смердиш тут.  lol

вдвічі всрався.
Далі
Процитуй визначення такого поняття як

пальна суміш

  0

123

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич написав:

Далі, по адсорберу.

Яке тобі далі по адсорберу, дурню? Після твого абсорбера з "випаровувавністю" ДТ, можеш здути щоки. Ти ж навіть не знаєш про що мова. Хіба що вже нагуглив.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

124 Відредаговано Георгич (2018-01-23 15:15:13)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Larsen написав:

Яке тобі далі по адсорберу, дурню? Після твого абсорбера з "випаровувавністю" ДТ, можеш здути щоки. Ти ж навіть не знаєш про що мова. Хіба що вже нагуглив.

Ти всрався втретє.
На відміну від тебе, брехуна, я це з дитинства знаю.
І так, чекаю відповіді на поставлені вище питання.

  0

125 Відредаговано Larsen (2018-01-17 00:10:47)

Re: RENAULT CAPTUR - найкращий субкомпактний кросовер 2018 року

Георгич написав:

На відміну від тебе, брехуна, я це з дитинства знаю.

Та що ти кажеш! Про який абсорбер з випаровуваністю ДТ ти подумав, коли читав моє повідомлення про адсорбер оксидів азоту? Ти адсорбер оксидів азоту з дитинства знаєш? Скільки ж тобі років? Ти реально школота?

Георгич написав:

І так, чекаю відповіді на вище поставні питання

Мені привести список запитань на які я досі чекаю відповіді від тебе?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0