51 Відредаговано Георгич (2017-05-15 23:21:20)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Eyheniy K. написав:

F4r 170, 200 лс тоже есть f4r, на его базе построен мотор рс-а, 2.0т 250-275 сил.

Ну у ЖМ-а 2.0. турбо тоже зачетные по ТТХ. На инсигнию идут. 250 лс.
У Тойоты 1.8 на Авенсисе 110 лс было. Ну а 2ZR-FAE да, 140 выдает.
В любом случае не так много много моторов выдают данные ТТХ. Так что ЖМ держится на уровне.

Eyheniy K. написав:

Может надежный и дубовый, как на логане, но я этого не знаю.

А вот тут дудки))) Сужу по этому форуму - логановский таки дубовее и в обслуге куда дешевле.

  0



52 Відредаговано Larsen (2017-05-16 08:51:09)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Игорь Петрович1 написав:

Не розраховані на 20 років, а вони їздять.
От тобі світовий автопром,дурять.

Ну знаєш, презервативом, від бідності, теж можна багато разів користуватись, якщо його гарненько помити (а машину гарненько поремонтувати). lol
А якщо серйозно, то звісна річ, авто не перетворюється на абсолютно неремонтопридатне після гарантійного строку, просто його експлуатація стає проблемнішою, а при потребі капіталити, далі тільки колхоз, бо ніяких ремнтних розмірів виробники більше не роблять.
Крім того, якщо мова про ті авто які в нас 20 років вже проїхали, то це ще моделі 90-х, які робилися з більшим ресурсом. А як в нас проїздять 20 років сучасні моделі, ми дізнаємося десь років через 10. wink

Георгич написав:

но он 2.0

А який сенс зациклюватись саме на 1.8, якщо в цього 2.0 розхід як в того 1.8? wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

53

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

А як в нас проходять, то это еще и от владельцев зависит, почему-то с Германии 5-летние машины с пробегом 300т выглядят лучше чем наши двухгодичные с пробегом 50  lol от обслуживания, ухода, культуры вождения многое зависит

KIA Sportage III Prestige 2.0CRDI AT AWD
  0

54

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Larsen написав:

а при потребі капіталити, далі тільки колхоз

Сейчас, наверно, уже мало кто капиталит - чаще просто замена двигателя...

OZZY написав:

от обслуживания, ухода, культуры вождения многое зависит

А еще от качества дорог, качества ГСМ и условий эксплуатации...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

55

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Xabr написав:

Георгич, я категорично проти втручання до ЕБУ!

Чому?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

56

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Aprox написав:

Сейчас, наверно, уже мало кто капиталит - чаще просто замена двигателя...

Правильно. Так можна і 100 років їздити. big_smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

57

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Larsen написав:

Так можна і 100 років їздити

Внуки:-Діди,не здавайте наші мотори на брухт,нам на них ще їздить і їздить!!!

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

58

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Yekalol

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

59

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Хотів і я щось про свій мотор сказати, але вчасно дотумкав, що він зовсім не Рено...

Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
  0

60

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Doc написав:

Хотів і я щось про свій мотор сказати,

А що не так з твоїм мотором?

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

61 Відредаговано maple (2017-05-16 13:00:49)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Larsen написав:
maple написав:

Одразу видно, що це написала людина далека від автовиробництва.

Саме так, це написала людина не заангажована.  tongue

Не не заангажована, а  та яка не володіє інформацією по даній темі lol Я так розумію ви спеціаліст широкого профілю...
Знаєте навіть хто скільки "заложив" на якість... Підозрюю, що вам звітують проджект менеджери автовиробників  lol1

  0

62

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Yeka написав:

А що не так з твоїм мотором?

Все так, але це Ніссан, а не Рено

Dacia Logan Ambiance 1.4 був.
New Koleos Dynamique Pack1 2.5 CVT - був.
Skoda Octavia 1.4 MT - є.
  0

63

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

maple написав:

Не не заангажована, а  та яка не володіє інформацією по даній темі

Ця інформація доступна всім бажаючим. smile

maple написав:

Я так розумію ви спеціаліст широкого профілю...

Не варто переходити на особистості. По-перше це не одобрюється правилами форуму, по-друге не має відношення до теми, а по-третє - по суті ти ж говориш те саме що і я, тільки іншими словами. wink

maple написав:

Знаєте навіть хто скільки "заложив" на якість...

Всі це знають. Кому цікаво, звісно.

maple написав:

Підозрюю, що вам звітують проджект менеджери автовиробників

Навіщо проджект менеджери? В нас є продукт, властивості якого неможливо приховати. Його і оцінюємо.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

64

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Larsen написав:

А який сенс зациклюватись саме на 1.8, якщо в цього 2.0 розхід як в того 1.8?

Вот ты тут каким боком?

Была выше фраза, что мотор 1.8 ЖМ говно.
Тем не менее никто не привел моторы с аналогичными или лучше ТТХ от других производителей - таёты, рына, хогды.
Такая же картина по моторам 2.0, включая турбированные.
Этим миф "говна" развенчан.

Вот каким боком тут ты к моторам ЖМ, не пойму - флейм на ровном месте.

  0

65

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Георгич написав:

Вот ты тут каким боком?

Правим! lol1

Георгич написав:

Была выше фраза, что мотор 1.8 ЖМ говно.
Тем не менее никто не привел моторы с аналогичными или лучше ТТХ от других производителей - таёты, рына, хогды.

От я і натякаю що по деяким ТТХ, а точніше по розходу, він гірше конкурентів такого ж об'єму.

Георгич написав:

Вот каким боком тут ты к моторам ЖМ, не пойму

Я на GM наїздився в свій час, і хоч прям таки говном не вважаю, але свої проблеми в них є. Особливо розхід.

Георгич написав:

флейм на ровном месте.

Флейму не було. Що таке флейм, можеш почитати тут: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0 … 0%B9%D0%BC
Сподіваюсь і ти не будеш його розводити.  storstark

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

66 Відредаговано maple (2017-05-16 15:05:47)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Георгич написав:
Larsen написав:

А який сенс зациклюватись саме на 1.8, якщо в цього 2.0 розхід як в того 1.8?

Вот ты тут каким боком?

Та він же спеціаліст широкого профілю, все знає, все бачив і чув, а забери внього гугл і все, тю тю...
Троль коротше...  dumbom

  0

67

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

maple написав:

Троль коротше... 

При тому наглючий троль.
В ігнорі!

  0

68 Відредаговано maple (2017-05-16 15:13:47)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

offtopic  Larsen  Коли я пишу про якість в автовиробництві, то я знаю про що пишу, тому що знаю (соррі за тавтологію) це все з середини, і коли мені людина, далека від цієї теми, хоче розказати про те з чим я зтикаюсь кожного дня, то це іншими словами як тролінг не назвеш.

  0

69 Відредаговано Larsen (2017-05-16 15:34:41)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

maple написав:

Коли я пишу про якість в автовиробництві, то я знаю про що пишу, тому що знаю (соррі за тавтологію) це все з середини

Можливо ми просто різні речі маємо на увазі говорячи "якість". Я так розумію, ти говориш про якість виробництва. А я мав на увазі те, за що народ і придумав міф про "три Ф" - надійність, довговічність, безпроблемність авто.
Я не можу, і не намагаюсь оцінити що відбувається на виробництві "з середини", але оцінити якість матеріалів, надійність і довговічність авто може кожен. Для цього не треба бути спеціалістом широкого профілю, чи навіть мати гугл.

maple написав:

це іншими словами як тролінг не назвеш.

Навіть і близько не було бажання тебе тролити. dntknw

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

70 Відредаговано maple (2017-05-16 16:03:46)

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Larsen Якщо говорити конкретно, то я можу пояснити.
На моєму Україно-Німецькому виробництві виготовляються різного роду перемикачі, для таких брендів як: Audi, Daimler, BMW, Ford, Lamborghini, Volkswagen, Renault, Seat.
Тепер щодо якості: за кожен!!! рекламований перемикач (тобто перемикач який відмовив з того чи іншого приводу), ми платимо десятки тисяч ЄВРО!
звідси виходить, що робити неякісний продукт це: 1ше значні збитки, 2ге (що більш значно) це втрата замовника.
Звичайно при проектуванні і вибору сировини, закладається певний ресурс для виробу, він (ресурс) може бути менший ніж той який був колись (це ще залежить від умов експлуатації), але на саму якість витрачаються величезні ресурси, тому що якість це основа. Потрібно зазначити, що зараз машини стали більш технологічні, що також впливає на якість кінцевого продукту, тому що цієї якості стало більш складно добиватись .
  Ще зазначу, я пишу про європейське виробництво, і про те як працює той же ЗАЗ, я не знаю.

  0
Спасибо сказали: Larsen1

71

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

maple, ну от і розібралися.  storstark
Я дійсно не це мав на увазі під поняттям "якість". Просто так вже якось склалося що ми так говоримо, маючи на увазі надійність і довговічність авто, а також конструктивні особливості. Ресурс сучасних авто меньший не тому що вони неякісно зібрані з неякісних комплектуючих.
Дякую за розгорнуту відповідь, і інформацію щодо контролю якості. Тепер я розумію чому ти так зреагував на мою фразу "заложили на якість"...  angel

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: maple1

72

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Larsen написав:

maple, ну от і розібралися.  storstark
Я дійсно не це мав на увазі під поняттям "якість". Просто так вже якось склалося що ми так говоримо, маючи на увазі надійність і довговічність авто, а також конструктивні особливості. Ресурс сучасних авто меньший не тому що вони неякісно зібрані з неякісних комплектуючих.
Дякую за розгорнуту відповідь, і інформацію щодо контролю якості. Тепер я розумію чому ти так зреагував на мою фразу "заложили на якість"...  angel

Larsen  coffee

  0

73

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Larsen написав:

маючи на увазі надійність і довговічність авто,

Как пример. Трубка кондиционера. Такая себе метровая алюминиевая хитроизогнутая трубочка с двумя проточками под уплотнительное колечко на концах стоимостью 125$ !!! Отламывается по месту проточки. Сама. Ну не заговор? smile

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

74

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Evgenий написав:

Ну не заговор?

Не думаю. smile Просто слабке місце, можливо конструкторська помилка. На економію не схоже, але і на цілеспрямований саботаж теж не тягне.
Світовий заколот таким чином довести не вийде, адже конструктивні недоліки мають інші, простіші пояснення, а сам заколот протиречить таким фундаментальним речам як ринкові відносини, і протиречить багатьом відомим фактам (заколот можливий тільки за відсутності конкуренції, але доля світових автовиробників свідчить про те що конкуренція не просто є, а ще й досить жорстка).

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

75

Re: Контр-аргументы противникам французских авто

Larsen написав:

Просто слабке місце,

Ну да. На 7 году лопнуло. Гарантийный срок прошел с запасом. Сделали бы наружный диаметр не 10 мм, а хотя бы 11мм - глядишь и не лопалась бы

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0