126

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Нові дані по розходу палива, тепер вже в літніх умовах.
Місто, середній в мене зараз 10.3.
Траса, швидкість 80км/год, середній приблизно 6.6.
Траса, швидкість 110км/год, середній 7.0.
Траса, швидкість 130км/год, середній приблизно 7.5.
moto

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



127

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

Траса, швидкість 80км/год, середній приблизно 6.6.
Траса, швидкість 110км/год, середній 7.0.
Траса, швидкість 130км/год, середній приблизно 7.5.

upp

  0

128

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Кстати, не помню, чтоб писал про муки выбора smile
Были еще кандидаты перед покупкой, почему на рава выбор пал?

Renault Sandero Stepway+ 1.5 dCi
  0

129

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

KorteS написав:

Кстати, не помню, чтоб писал про муки выбора

Они вроде были, но остались в теме "Следующий автомобиль"...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

130 Відредаговано Larsen (2017-06-22 15:46:12)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

KorteS, Aprox, саме так, муки вибору залишились в тій темі. smile
В фінал вийшли два кандидати: Логан МЦВ 1.5дці, ну і РАВ4. Як би це дивно не виглядало, адже це, багато в чому, прямі протилежності. Але це означало що я просто до кінця не визначився зі своїми вимогами до авто. Якщо на першому місці бюджетність і економність, тоді по всім іншим вимогам МЦВ для мене був найкращий варіант. Якщо ж бюджетність не на першому, тоді РАВ4. Ну от, в результаті таки вирішив що бюджетність не на першому. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

131

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

В фінал вийшли два кандидати: Логан МЦВ 1.5дці, ну і РАВ4. Як би це дивно не виглядало, адже це, багато в чому, прямі протилежності.

Та да, довольно разные кандидаты
Я думал, может выбирал между среднеразмерными кроссоверами

Renault Sandero Stepway+ 1.5 dCi
  0

132

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

KorteS написав:

Я думал, может выбирал между среднеразмерными кроссоверами

Вибирав. З них у фінал потрапив РАВ4. smile Можу коротко сказати які були висновки по іншим кросоверам, серед тих які я розглядав.
1. Дастер. Найдешевший, але і найбідніший. Так як мені прохідність потрібна була лише на рівні не нижче Логана, то впринципі він по всім параметрам був гіршим варіантом за Логан МЦВ, тому і відпав автоматично.
2. Сузукі СХ4. Остаточно відпала по причині відсутності офіційного дилера в нашому місті. Але і без цього я б її не вибрав, адже в порівнянні з іншими кросоверами, варіант слабуватий, а по ціні хоч і один з найдешевших, але якщо вже економити, то знову ж таки, МЦВ непереможний. От якби в мене був меньший бюджет, тоді, напевно вибір стояв би між СХ4 і Кашкаєм.
3. КІА Спортедж. Ну, відразу скажу - новий дизайн можливо комусь і прикольний, але мені дуже не подобається. Не хочеться мати авто, на яке не хочеться дивитись (до речі, дорестайловий РАВ4, 2013 року, теж мені не подобався, я б його не вибрав). Крім того, в РАВ4 просторніше в салоні ззаду, більший і зручніший багажник, більше місця при розкладених кріслах. Ну там ще деякі технічні нюанси вже конкретніше по комплектаціям і т.д. Вобщем РАВ4 для мене виявився значно цікавішим.
4. Фольксваген Тігуан. Модель 16-го року ще на той момент не вийшла, тому мова про попередній Тігуан. Головний недолік - багажник. Були певні сумніви і по довговічності/надійності. Гірше співвідношення комплектація/ціна теж не на його користь. Хоча цей варіант протримався майже до кінця. Але вцілому, покатавшись і посидівши в салоні ззаду як в Тігуані так і в РАВ4, від останнього залишились кращі враження. Так, в РАВ4 значно більше місця.
5. Ніссан новий Х-Трейл. От це сильний варіант. І на ньому я міг зупинитись. Тойота перемогла з незначним відривом по пунктах в 12-му раунді. lol1

Ще пару аутсайдерів, яких я всерйоз не розглядав тому що:
- Каптіва - проблемна і не надійна;
- Аутлендер - взагалі не подобається;
- Хюндай іх30 - неадекватна ціна якась на нього була;
- Хонда ЦРВ - не варта своєї ціні, ІМХО;
- Рено Колеос - нема комплектацій, яка б мене влаштувала, сумнівна надійність, не цікава ціна;
- Сузукі Гранд Вітара - погана трансформація салону, нецікаві двигуни;

Це що згадав... Звісно, це дуже поверхнево, нюансів в кожному з них дуже багато, написати про всі, не вистачить терпіння. Та і призабув вже я багато, що в конкретних порівняннях подобалось більше тут чи там, треба згадувати... Короче якось так...
Можливо про якусь модель забув, та і взагалі, якщо хочеш детальніше мою думку, назви модель, я розпишу що я про неї думаю. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: KorteS1

133

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

1. Дастер. Найдешевший, але і найбідніший. Так як мені прохідність потрібна була лише на рівні не нижче Логана, то впринципі він по всім параметрам був гіршим варіантом за Логан МЦВ, тому і відпав автоматично.

я шось не второпав у "дустера" проходимость ниже чем у логана ? он априори с большим клиренсом и проходимее резина .

  0

134

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

А каджар уже тогда был? И про кашкай ты как-то вскользь...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-06-22 17:26:17[/merge_posts_bbcode]

сяся написав:

я шось не второпав у "дустера" проходимость ниже чем у логана ?

Человеку не нужна проходимость, главное, чтоб не хуже, чем у логана!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

135

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Aprox написав:

Человеку не нужна проходимость, главное, чтоб не хуже, чем у логана!

а ну да у Toyota RAV4 (Larsen) проходимость почти как у логана и бахажник почти одинаковый  vissla

  0

136 Відредаговано Larsen (2017-06-22 17:38:32)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

сяся написав:

я шось не второпав у "дустера" проходимость ниже чем у логана ?

Точно не второпав!  lol Пояснюю: мені не потрібна прохідність більша за Логана. Так? В Дастера вона ЗНАЧНО більша, але мені це по барабану. Правильно? Тоді питання - якщо по прохідності мені один фіг, МЦВ чи Дастер, тоді чим Дастер кращий за МЦВ? Відповідь - нічим. МЦВ буквально у всіх відношеннях краще. От така логіка. smile

Aprox написав:

А каджар уже тогда был?

Не було його ще тоді.

Aprox написав:

И про кашкай ты как-то вскользь...

Ну, якщо я розглядав Х-Трейл, то навіщо мені Кашкай? wink
Насправді я Кашкай розглядав ще раніше, в 2015 році. Були тоді думки про апгрейд, але в результаті нічого не надумав. Тоді я дешевші моделі дивився і тестив. Кашкай в тому числі, і СХ4, і навіть Трекера. Але то вже зовсім інша історія. Тоді по резултатам я вирішив що нема сенсу міняти Логан, і проїздив на ньому ще рік. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Don Kortes1

137

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

Пояснюю:

теперь понял , спасибо.

  0

138

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

Це що згадав... Звісно, це дуже поверхнево, нюансів в кожному з них дуже багато, написати про всі, не вистачить терпіння. Та і призабув вже я багато, що в конкретних порівняннях подобалось більше тут чи там, треба згадувати... Короче якось так...
Можливо про якусь модель забув, та і взагалі, якщо хочеш детальніше мою думку, назви модель, я розпишу що я про неї думаю.

Кугу и CX-5 не рассматривал/сравнивал с Rav4?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-06-22 17:39:42[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Ніссан новий Х-Трейл. От це сильний варіант. І на ньому я міг зупинитись. Тойота перемогла з незначним відривом по пунктах в 12-му раунді.

И тут интересно плюсы-минусы...и чем в конце концов рав взял smile

Renault Sandero Stepway+ 1.5 dCi
  0

139

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

KorteS написав:

Кугу и CX-5 не рассматривал/сравнивал с Rav4?

Так, Маздою СХ-5 цікавився. Відпала через тісний (по моїм вимогам) салон ззаду і багажник. А от Кугу не розглядав. В нас нема ділера Форда, і ця модель нічим не настільки особлива щоб заморочуватись. От і не заморочувався. smile

KorteS написав:

И тут интересно плюсы-минусы...и чем в конце концов рав взял

Тут дійсно було складне порівняння. Х-Трейл багато в чому, як на мене, кращий за РАВ4. По суті, зі всіх інших розглянутих кросоверів, тільки Х-Трейл був не гірший, а в чомусь навіть кращий, в плані простору ззаду, багажнику і трансформації салону, в проівнянні з РАВ4. Там тільки повнорозмірна запаска в Х-Трейла забрала шмат багажнику, але всеодно його багажник в мене не викликав ніяких нарікань, так само як і задній ряд. Цікаво що при більших габаритах, хоч і не значно, Х-Трейл в подібних і навіть, якщо не помиляюсь, в богатіших комплектаціях, був чи не дешевшим за РАВ4. Точно пам'ятаю що ціна була більш ніж приваблива.

Вцілому, ніяких особливих недоліків, як для мене, в Х-Трейла не було. Тому в остаточному виборі відіграли роль дрібниці, яких було багато як на користь Х-Трейла так і на користь РАВ4. Однак, розуміючи всю дріб'язковість дрібниць, можна сказати що остаточний вибір тут був більше суб'єктивним, ніж реальним підрахунком переваг і недоліків. smile

І так дрібниці, які запам'ятались. В Х-Трейла був якийсь не гнучкий вибір комплектацій. Якісь варіанти були тільки з варіатором, якісь тільки з повним приводом. Механіка і передній привід були тільки в голій комплектації, яку
я не хотів. Звязуватись з варіатором Джатко на Ніссані я не мав ніякого бажання з питань надійності, і це відкинуло якісь варіанти (вже не пам'ятаю які). Повний привід, ну, мені він не потрібний, і це зайва вага і потенційне зниження надійності і довговічності. Але по ціні там було так що з Х-Трейл з повним приводом був як РАВ4 з переднім, тому. впринципі можна було подумати. Якщо не помиляюсь, остаточно розглядав дизель 1.6 з повним приводом. Меньший розхід, більший момент на низах, але меньша потужність при більшій масі ніж в Тойоти, плюс сумніви на рахунок довговічності, довший прогрів зимою (мені важливо бо багато поїздок довжиною 2км), більші ризики щодо якості палива, ну і сажевий фільтр, який чиститься тільки на трасі, а на трасу я можу не виїзжати чи не місяцями, що може призвести до дуже неприємних наслідків. Оскільки сам вибір на користь кросовера, по суті означав відхід економності на другий план (всеодно дизельний МЦВ економніший будь-якого дизельного кросовера wink ), то єдина перевага дизеля - більший момент, наврядчи була достатньою щоб компенсувати його недоліки для мене (так я не боюсь крутити бензинові двигуни, і хоч дизельний момент мені подобається, я за ним не настільки сумую, щоб закрити очі на все інше). Тому по двигунам/трансмісіям, хоч і з сумнівами, я все ж таки схилявся в сторону Тойоти.

Дизайн. Тут цікаво. Дизайн Х-Трейла, сам по собі, не викликає в мене ніяких негативних відчуттів. Короче - подобається. Тмоу не проблема. Але уніфікація дизайну Х-Трейла і Кашкая, якось трохи псує настрій. От якби я брав Кашкай, тоді ця уніфікація була б на користь, але брати дорожчий Х-Трейл, який на вигляд тяжко відрізники від дешевшого Кашкая, таки не приємно. В цьому плані, до дизайну РАВ4 в мене взагалі ніяких претензій не було. Унікальний, і мені після рестайлу 2016, дуже подобається (про схожість зі стормтрупером з Зоряних Війн вже писали, мене прикалує wink ). Тому по дизайну, хоч і не суттєво, але РАВ4 трошки приємніший варіант.

Салон/багажник в обох мені сподобався. В Х-Трейла були певні дрібні переваги по оснащенню, ну там, дефлектори в центральній консолі для задніх пасажирів, більше регулювань заднього дивану ще якісь, вже не пригадаю... В РАВ4 були свої - сітка в багажнику, більша висота багажника за рахунок докатки (в Х-Трейл теж можна замінити колесо на докатку і опустити підлогу, але то треба щоб руки дійшли lol1 ). А, одна дрібниця, яка мені чомусь дуже важлива - Х-Трейл і Кашкаї мають брудні пороги. Двері не закривають частину порогу, і коли залазиш/вилазиш в брудну машину, легше замазати штані. Особливо дітям. В РАВ4, в Тігуана, і ще в деяких інших - дверка чи обвіс на дверці, закривають весь поріг, і коли відкрити двері, не доведеться доторкатись ні до чого брудного. От це мені сподобалось. Далі по салону, дизайн торпеди, вдерних карт, ручок і т.д., мені більше сподобався в РАВ4, хоча на перший погляд, Х-Трейловський виглядає гарніше. Але після декількох "примірок" і "тестдрайвів", всі "звичайні" торпеди після РАВ4 починають виглядати якось бідно... В РАВ4 вона дуже дивна, але, видно для мене тут японці вгадали з "кольором фломамастерів". smile Далі там купа всіляких дрібниць по конкретним комплектаціям. В Х-Трейла вроді був безключовий доступ і електричний ручнік, коли в РАВ4 звичайний ключ і важіль. З одного боку, це плюси Х-Трейлу, з другого - я зовсім не фан електричних ручників, на що є певні об'єктивні причини. В РАВ4 була камера заднього виду, а в Х-Трейла, здається тільки парктронік (мова про комплектації які я розглядав). Впринципі теж не критично, але це плюс Тойоті.... А! Головна "дрібниця" на користь РАВ4 - дружині на задньому ряді в ній сподобалось більше. Не так щоб "в Х-Трейл не сяду", але сказала що тут краще. smile

Тут є ще один цікавий момент. Як я вже казав, в мене були певні вагомі вимоги щодо розміру багажника і простору на задньому сидінні. Але це не означає що чим більше, тим краще. Як і з прохідністю, є певна мета, далі якої збільшення мені вже не критичне. Тому, наприклад, я не розглядав помітно більші кросовери, як Хайлендер, чи Соренто, адже додаткова ціна не була варта аж такого збільшення розмірів, які, крім того, роблять їзду в тісних міських умовах, меньш приємною. В цьому плані у РАВ4, хоч і не значна, але є перевага перед Х-Трейлом. При тому що внутрішні об'єми і тут і там мене задовільняють, Х-Трейл трошки більший (не суттєво), і має більший радіус розвороту (суттєво). Можна сказати що РАВ4, по розмірам/об'єму, просто виявилась золотою серединою для мене. Причому аналогічною золотою серединою ще є Хонда ЦРВ, але вона відпала по іншим причинам (в першу чергу по ціні).

Далі, тепер вже про "політичні" міркування. Тойота РАВ4 один з найпопулярніших кросоверів на нашому ринку, з дуже низькою втратою вартості на вторичці, а Тойота компанія з кращою репутацією (в нашій країні), ніж Ніссан. Також в Тойоти краща мереже ділерів ніж в Ніссана, хоча тут все може бути навіть навпаки, залежно від конкретного міста. З іношого боку, Тойота один з лідерів по викраденням машин, тому в цьому плані Ніссан безпечніше. Знову ж таки, все це дрібниці, але так як по основним параметрам нічия, то навіть такі нюанси відіграли свою роль.

Ну і остаточне рішення приймалося вже скоріше "серцем" ніж "розумом". Після всього що я взнав і потестував, таки РАВ4 хотілося більше. Хоча якби взяв Х-Трейл, теж не жалів би ні разу. Що прикольно, так це те що до рестайлу 2016 року, РАВ4 я б точно не вибрав, мені категорично не подобався її дизайн, приборка, не кажучи вже про горб в багажнику, який вони приколхозили заради повнорозмірної запаски... Короче Тойота вчасно підрихтувала Рафіка, причому прям спеціально по моїм побажанням. А так якби не цей рестайл, скоріш за все, взяв би я Х-Трейла. Або Тігуана. ХЗ. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Aprox, Nomac, KorteS, Evgenий, Lavrik5

140

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

взяв би я Х-Трейла

Взяв би Х-Трейла-було б про що побалакать  smoke  smile

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

141

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Yeka написав:

Взяв би Х-Трейла-було б про що побалакать 

Тіпа про поломки?  lol1

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

142 Відредаговано KorteS (2017-06-23 12:17:23)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen, хорошо расписал  upp
Жаль, что мазда быстро отпала...визуально хороша как по мне, хотя подробно не смотрел/не ездил.
Про Кугу слышал от знакомого только положительное, плюс был форд до степашки, нареканий особых не было, кроме клиренса smile

Renault Sandero Stepway+ 1.5 dCi
  0

143 Відредаговано Larsen (2017-06-23 18:08:05)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

KorteS написав:

Жаль, что мазда быстро отпала...визуально хороша как по мне, хотя подробно не смотрел/не ездил.

Головна перевага Мазди в її драйвовості. Це драйверське авто як і Тігуан. Тому для тих, кому важливий драйв, це однозначно один з лідерів. Але мені драйв не важливий, а по іншим, важливішим для мене властивостям, Мазда поступилася конкурентам.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

144

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

Тіпа про поломки?

Та ні,про поломки там особливо нема про що балакать.Якщо власник не баран.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

145

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Yeka, це добре! А то я вже злякався що недорозібрався на рахунок надійності Хітрили. smile А про що було б поговорити? Катаєшся на такому?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

146 Відредаговано alex.cver (2017-06-30 15:35:56)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

KorteS написав:

Жаль, что мазда быстро отпала...визуально хороша как по мне, хотя подробно не смотрел/не ездил.

В свое вермя когда искали Крос то смотрели Мазду CX 5 (2013).  Она очень понравилась в салоне внутри и вообще все. Но была тогда только одна комплектация и одна она в салоне вообще а если заказать то ждать нужно было аж минимум тоже пол года + у нас очень поганая репутация по обслуживаю Мазд у диллера. Ну и цену мы тогда тянули только на ручке и в базе полуголую. По этим причинам прискакли в КИА снова. Самый большой минус Мазды CX-5 - это цена ппц.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

147

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

alex.cver написав:

Самый большой минус Мазды CX-5

я точно не знаю, но слышал еще, что у Мазды проблемы с запчастями, типа заменителей то-ли нет, то-ли мало, в общем попандосные они, поэтому и цены на вторичке ниже конкурентов, CX-5 это пока не касается но еще парочку лет и цены упадут на них в два раза  wink

KIA Sportage III Prestige 2.0CRDI AT AWD
  0

148

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

alex.cver написав:

Самый большой минус Мазды CX-5 - это цена ппц.

Да, цена кусается, хотя ниже того же Тигуана...вот там реально непонятно, с чего такой ценник.

Renault Sandero Stepway+ 1.5 dCi
  0

149

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

KorteS написав:

Да, цена кусается, хотя ниже того же Тигуана...вот там реально непонятно, с чего такой ценник.

И я о том же. Никогда не понимал цены Фольцвагена и не пойму. Они как будто взяты с неба.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

150 Відредаговано Larsen (2017-10-12 10:18:10)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Напишу декілька нових пригод поки пам'ятаю. smile

На днях довелося перевозити стінку у вітальню. В упаковці вона займала 14 коробок, найдовші з них були 208 см. Ну, я вже приготувався їхати з привідкритим багажником, як колись робив на Астрі. Однак виявилось що все влізло і багажник закрився! Трошки по діагоналі, але то не суть, головне що в машині їхало двоє (я і пасажир), і ще вся ця гора довжелезних коробок, і з закритим багажником. Короче приємно здивував мене Рафік в цьому плані. В Астрі 2х метрові коробки, які мені доводилось возити, виступали за задній бампер десь на 10 см, а тут таке. Короче я щасливий. upp

Ще одна пригода сталася недавно. Я зазвичай не звертаю уваги на розхід пального, а тут якось їхав по трасі, попав в тянучку за якоюсь тормозною вантажівкою і не було можливості обігнати. Ну там не далеко, всього 30км, так і плентався. Ну і з нудьги якось глянув на циферки. І виявилась страшна річ! Я то думав що буде як по місту, а воно, зараза, показало 5.6 л/100км... shok Вцілому це була поїздка по трасі з населеними пунктами (навіть один світлофор був), з середньою швидкістю 56км/год. Розхід, блін, як в Логана. lol Напевно це рекорд. Коли вертався назад по тій же трасі, за однакових умов, але вже без тянучки, їхав як зазвичай, то середній розхід склав звичайні 7.2 л/100км. Виходить як в тому анекдоті - "тише едешь, дальше будешь!".  big_smile

Завтра перше ТО, подивимось що там буде. І по чому. Я то звісно, готовий до кругленької суми, все ж таки Тойота, всі діла... Але те що мені попередньо назвали, якщо дійсно так і буде, то може виявитись меньше ніж я сподіваюсь. Вобщем завтра побачимо. smile

Ще думаю чи перезуватись на зиму, чи рано? Прогноз вроді до Листопада морозів не обіцяє, але прогноз така штука... Короче тут ХЗ.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0