Aprox написав:А как же нынешние заказы для "Мрии"? Эхо войны? ))
Замовлень на виробництво, не кажучи вже про розробку, рампових вантажних літаків таких розмірів як Мрія нема і не передбачається. Ринок крупногабаритних громадянських перевезень занадто малий щоб бути взмозі окупити такий дорогущий проект. Всі великі рампові вантажники фінансувались військовими, а найбільші з них, за часів холодної війни.
Попит на великогабаритні перевезення з'явився завдяки тому, що на ринок вийшли вже існуючі, халявні Ан-124 і Мрія. За їх розробку і навіть за їх будівництво, нікому не довелось платити. Тому ціни за перевезення, які включають лише експлуатаційні розходи і дохід компанії, достатньо низькі щоб зацікавити потенційних клієнтів. Якби вони включали розходи на розробку і виробництво, бажаючих заплатити за таке щастя було б просто занадто мало для підтримання доходного бізнесу.
Навіть другу Мрію, завершити не вигідно, хоча там вже значна частина робіт воконана. Яка може бути мова про новий літак?
Aprox написав:То, что у него было пару ролей под нужды оборонки не делает его узконаправленным продуктом... Да и какие там задачи по холодной войне? Перевозка Бурана? Или участие в воздушном старте, которое требовало всё равно создавать спец. версию самолёта под это дело?
Ми говоримо в першу чергу про Ан-124. Ан-225 вузькоспеціалізована розробка на його основі. Так, її можна пристосувати і під інші задачі, що і було зроблено вже після розвалу союзу, адже до того в Мрії навіть грузова кабіна не була облаштована. Але ці інші задачі не можуть фінансово окупити розробку такого проекту. А військові задачі могли, тому він і побачив світ.
Буран, як і весь космос, проект або військовий або наслідок військового протистояння. На відміну від Спейс Шаттла, Буран не створювався під якусь конкретну концепцію чи стратегію освоєння космосу. Його розроблювали у відповідь на Шаттл, щоб не опинитись в програшній ситуації через відсутність ключових технологій. На випадок якщо для Шаттла буде знайдене військове застосування, у нас з'явився б аналог, і рівновага була б відновлена. Так було скрізь і завжди. Валькірія і Сотка, МіГ-25 і F-15, Конкорд і Ту-144, Сатурн-5 і Н-1...
Але програма Буран лише мала частина в цій історії. Головні роботи все ж таки були проведені при розробці Ан-124. А він розроблявся як пряма відповідь на С-5 Гелексі.
Подумай сам, аж до виходу на ринок авіаперевізників, які отримали халявні Руслани, ніяка компанія в світі не вважала прибутковою справою інвестувати в такий мирний проект. Більше того, ніхто не купив жодного Гелексі для комерційних потреб. А все тому що в ціну Гелексі закладені розходи на виробництво, і на розробку, і окупити такі витрати неможливо. Прицьому на значно більшому ринку пасажирських авіаперевезень, успішно існували і розроблялись як 747 так і А-380. Отже ринок крупногабаритних комерційних авіаперевезень просто занадто малий що окупити подібний проект.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: Дядя Федор1