1,926

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen написав:

З одного боку, АН був створений і досягнув висот завдяки холодній війні.

А как же нынешние заказы для "Мрии"? Эхо войны? ))

То, что у него было пару ролей под нужды оборонки не делает его узконаправленным продуктом... Да и какие там задачи по холодной войне? Перевозка Бурана? Или участие в воздушном старте, которое требовало всё равно создавать спец. версию самолёта под это дело?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-12-13 13:07:52[/merge_posts_bbcode]

Сарданапал написав:

вот "Ракеты и люди" Чертока - уж точно много букв, и суть примерно та же, но оторваться трудно

Надо будет на досуге почитать! Спасибо!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0



1,927

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Надо будет на досуге почитать! Спасибо!

Там 4 книги, могу в Word выслать
Читал дважды.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

1,928

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

А как же нынешние заказы для "Мрии"?

Дык потому как дешево. В той статье же сказано, что самолеты приобретались  по цене от 0 до 7 млн баксов. Соответственно и стоимость перевозок невысокая.  А попытались поговорить о возобновлении производства- стоимость самолета порядка 200 млн баксов. Не выгодно. Не окупится никогда.

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0
Спасибо сказали: Larsen1

1,929 Відредаговано Larsen (2017-12-13 14:14:43)

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

А как же нынешние заказы для "Мрии"? Эхо войны? ))

Замовлень на виробництво, не кажучи вже про розробку, рампових вантажних літаків таких розмірів як Мрія нема і не передбачається. Ринок крупногабаритних громадянських перевезень занадто малий щоб бути взмозі окупити такий дорогущий проект. Всі великі рампові вантажники фінансувались військовими, а найбільші з них, за часів холодної війни.
Попит на великогабаритні перевезення з'явився завдяки тому, що на ринок вийшли вже існуючі, халявні Ан-124 і Мрія. За їх розробку і навіть за їх будівництво, нікому не довелось платити. Тому ціни за перевезення, які включають лише експлуатаційні розходи і дохід компанії, достатньо низькі щоб зацікавити потенційних клієнтів. Якби вони включали розходи на розробку і виробництво, бажаючих заплатити за таке щастя було б просто занадто мало для підтримання доходного бізнесу.
Навіть другу Мрію, завершити не вигідно, хоча там вже значна частина робіт воконана. Яка може бути мова про новий літак?

Aprox написав:

То, что у него было пару ролей под нужды оборонки не делает его узконаправленным продуктом... Да и какие там задачи по холодной войне? Перевозка Бурана? Или участие в воздушном старте, которое требовало всё равно создавать спец. версию самолёта под это дело?

Ми говоримо в першу чергу про Ан-124. Ан-225 вузькоспеціалізована розробка на його основі. Так, її можна пристосувати і під інші задачі, що і було зроблено вже після розвалу союзу, адже до того в Мрії навіть грузова кабіна не була облаштована. Але ці інші задачі не можуть фінансово окупити розробку такого проекту. А військові задачі могли, тому він і побачив світ.
Буран, як і весь космос, проект або військовий або наслідок військового протистояння. На відміну від Спейс Шаттла, Буран не створювався під якусь конкретну концепцію чи стратегію освоєння космосу. Його розроблювали у відповідь на Шаттл, щоб не опинитись в програшній ситуації через відсутність ключових технологій. На випадок якщо для Шаттла буде знайдене військове застосування, у нас з'явився б аналог, і рівновага була б відновлена. Так було скрізь і завжди. Валькірія і Сотка, МіГ-25 і F-15, Конкорд і Ту-144, Сатурн-5 і Н-1...
Але програма Буран лише мала частина в цій історії. Головні роботи все ж таки були проведені при розробці Ан-124. А він розроблявся як пряма відповідь на С-5 Гелексі.

Подумай сам, аж до виходу на ринок авіаперевізників, які отримали халявні Руслани, ніяка компанія в світі не вважала прибутковою справою інвестувати в такий мирний проект. Більше того, ніхто не купив жодного Гелексі для комерційних потреб. А все тому що в ціну Гелексі закладені розходи на виробництво, і на розробку, і окупити такі витрати неможливо. Прицьому на значно більшому ринку пасажирських авіаперевезень, успішно існували і розроблялись як 747 так і А-380. Отже ринок крупногабаритних комерційних авіаперевезень просто занадто малий що окупити подібний проект.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

1,930

Re: Это интересно (разное) - 2

Любителям головоломок. Такой большой... кубик... Кубик Рубика


[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-12-13 13:10:23[/merge_posts_bbcode]

сяся написав:
Дядя Федор написав:
Аудитор написав:

Вот именно. Сикорский - выдающийся русский имперский шовинист.

Еще раз повторю - БРЕД!

шо правда не нравиться - ну пабрАсайтесь какашками ишшо ибо крыть то нечем  wink

А кому бредовые речи нравятся? Разве, что тебе?

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

1,931 Відредаговано Aprox (2017-12-13 14:26:36)

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen написав:

А військові задачі могли, тому він і побачив світ.
...
Головні роботи все ж таки були проведені при розробці Ан-124. А він розроблявся як пряма відповідь на С-5 Гелексі.

Ну окай, АН-124 продукт холодной войны и финансировался военными в гонке вооружений - соглашусь...
Теперь смотрим Вики по поводу холодной войны...

Холо́дная война́[5] — политологический термин, используемый в отношении периода глобального геополитического, военного, экономического и идеологического противостояния в 1946—1991 годах между СССР и их союзниками — с одной стороны, и США и их союзниками — с другой[2][3]. Эта конфронтация не была войной в международно-правовом смысле. Одной из главных составляющих конфронтации была идеологическая борьба — как следствие противоречия между капиталистической и социалистической моделями государственного строя.

Кто-нибудь видит упоминание Украины в данном контексте? Ну, вот примерно об этом я в самом начале и говорил...  big_smile

Хотя, как сказали выше - название статьи не соответствует её содержанию и там всё нормально расписано, так что Ларсен, даже автор статьи с тобой не согласен! ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,932 Відредаговано Larsen (2017-12-13 14:44:34)

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Кто-нибудь видит упоминание Украины в данном контексте?

Ну як його можна не побачити! Ти ж сам жирним виділив: союз республік. Одна з них Україна. Великобританія яка по суті і почала цю війну, там теж не згадана індивідуально, а лише в групі "союзників". А так то навіть в ООН Україна завжди була представлена окремо за часів союзу.

Aprox написав:

Ну, вот примерно об этом я в самом начале и говорил...

Дивись, Україна була частиною СРСР. Український авіапром був частиною радянського авіапрому. Але це не означає що його не можна називати українським. Наприклад, Еппл - компанія каліфорнійська, штатовська, чи американська? Київ, за радянських часів, місто українське, радянське чи європейське? Всі варіанти правильні. А ти не хочеш цього розуміти...

Aprox написав:

Хотя, как сказали выше - название статьи не соответствует её содержанию и там всё нормально расписано, так что Ларсен, даже автор статьи с тобой не согласен! ))

Зміст статті аж ніяк не заперечує цього заголовка! З авторами ти не спілкувався, не варто за них розписуватись. А те що вище хтось висловив позицію схожу з твоєю, не означає що інших точок зору не існує, і що вони не мають права на існування. Там вище, до твого відома, інші заперечували тебе, і що ж мені тепер, не погоджуватись з тобою через це? wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,933

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Кто-нибудь видит упоминание Украины в данном контексте?

Тільки сліпо-глухо-німий не побачить в тім Україну!!!! Далі цитата з тієї ж "Вікі":

"Україна є однією з країн-засновниць ООН – з 1945 по 1991 рік вона брала участь в роботі ООН як УРСР, а з моменту проголошення незалежності – як Україна. Після проголошення незалежності України участь у діяльності Організації Об'єднаних Націй було визначено одним з пріоритетних напрямів зовнішньої політики держави.
https://uk.wikipedia.org/wiki/Україна_в_ООН

Взагалі то мені дуже.... дивно читати висловлювання типу" України не було, а був лише сі сі сі пі"..... Міжнародно визнаний факт - Україна - Держава, що є одним з засновників ООН! Або визнаний всім Світовими Державами, в тому числі і СРСР - Суб'єкт Міжнародного Права - Держава Україна, або в ту пору УРСР.... А Ви все рабсько-покірно присмикаєтесь перед тінню здохлого сі сі сі пі....
Тому годі пропагувати рабські домисли мовляв то сі сі сі пі все побудував! СРСР тільки тому проіснував 70-т років, що мав у своєму складі Україну! І все, що сі сі сі пі досяг - це в першу чергу досягнення УКРАЇНИ і УКРАЇНЦІВ! Починаючі від Армії та перемоги у ВВВ та ін війнах, закінчуючи продуктами харчування та космічними  досягненнями! Це все УКРАЇНА! І саме тому росія зараз прагне захопити і поневолити Україну, бо тільки за рахунок України російська імперія має шанс на відродження. Впротивному випадку не буде ні рАсії ні всього, що з нею поки,що пов'язане!

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

1,934

Re: Это интересно (разное) - 2

Вот послушал Ларсена на свою голову... А ведь не собирался ваще говорить на эту тему...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-12-13 19:42:03[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Дивись, Україна була частиною СРСР.

При чём тут география?

Давайте говорить тогда о авиастронеии Киева или о выдающихся достижениях авиастроения улицы Туполева... Там ведь КБ Антонова находится!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,935

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Вот послушал Ларсена на свою голову... А ведь не собирался ваще говорить на эту тему...

я когда эти воплощатели мадярских методичек сильно доводят вживаю трохи ликёру и переключаюсь на книгу  , помогает . alc  coffee

  0

1,936 Відредаговано Larsen (2017-12-13 20:23:27)

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Вот послушал Ларсена на свою голову...

Я, чесно кажучи, сподівався іншого, коли питав що ти маєш на увазі. Не думав що зав'яжеться така дискусія.

А ведь не собирался ваще говорить на эту тему...

Дарма ти так. Це болюча для тебе тема. Такі теми краще обговорювати, можна і посперичатись і посваритись, але не варто їх тримати у собі. Негативним емоціям треба давати вихід. А за одно, можливо альтернативні погляди трошки змінять і твоє ставлення, і тема вже не буде настільки болючою. Ну наприклад, зрозумівши що закінчення холодної війни неминуче призводило до занепаду авіапрому, не залежно від того чи розвалився би союз чи ні, буде не так прикро.
І не думай що я тебе не розумію. В мене є свої особисті стосунки з цією галуззю промисловості...

Larsen написав:

Дивись, Україна була частиною СРСР.

При чём тут география?

Географічне і політичне. Інші значення слова "Україна" до авіабудівництва не застосовні.

Давайте говорить тогда о авиастронеии Киева или о выдающихся достижениях авиастроения улицы Туполева... Там ведь КБ Антонова находится!

І що тебе в цьому бентежить? КБ Антонова запроста можна називати київськими авіаконструкторами. Київське авіабудівництво казати не коректно, адже якщо мова про галузь, то це вже масштаби країни. В нас міста не мають своїх окремих галузей промисловості.
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-12-13 19:22:16[/merge_posts_bbcode]

сяся написав:

эти воплощатели мадярских методичек

Ти вже геть здурів?!  shok  facepalm

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,937

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen, та ведь видно же всем .  smoke

  0

1,938 Відредаговано Aprox (2017-12-13 20:29:15)

Re: Это интересно (разное) - 2

Последнее скажу, не поймут - та и бог с ними...

Ан-124 «Руслан» (внутреннее обозначение: изделие «400», по кодификации НАТО: Condor — «кондор») — советский тяжёлый дальний транспортный самолёт[5] разработки ОКБ им. О. К. Антонова. Крупный и самый грузоподъёмный в мире серийный грузовой самолёт (в 1982—1988 годах был также крупнейшим по габаритам самолётом в мире).

Локхид C-5 «Гэлэкси» (англ. Lockheed C-5 Galaxy) — американский стратегический военно-транспортный самолёт повышенной грузоподъёмности. Третий после АН-225 и АН-124 по грузоподъемности грузовой самолёт в мире, и второй (после АН-124) по грузоподъемности серийный грузовой самолет.

Видим, что пишет Вики... Советский и американский самолёт! Никого не волнует географические подробности расположения КБ и Завода-изготовителя! Никто не пишет, что С-5 - это достижение авиастроения Мэриленда! И даже если завтра США развалится на штаты - C-5 Galaxy всё равно останется американским стратегическим военно-транспортным самолётом...

У меня всё... Можете не отвечать...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-12-13 20:28:23[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Київське авіабудівництво казати не коректно, адже якщо мова про галузь, то це вже масштаби країни.

Во-во, не части страны, не округа, не области, а масштабы государства! А когда создавался самолёт не было такого государства Украина! Именно об этом я и говорю! И ты сам сказал, что некорректно уменьшать этот масштаб!

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,939

Re: Это интересно (разное) - 2

сяся написав:

Larsen, та ведь видно же всем .  smoke

Що ти здурів? Це багато що пояснює...  facepalm

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

1,940 Відредаговано KorteS (2017-12-13 20:45:14)

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Видим, что пишет Вики... Советский и американский самолёт! Никого не волнует географические подробности расположения КБ и Завода-изготовителя!

Тут ты не прав...возьми и сравни статью о Ан-124 в англоязычной и русскоязычной версии.

The Antonov An-124 Ruslan (Russian: Антонов Ан-124 "Руслан") (NATO reporting name: Condor) is a strategic airlift jet aircraft. It was designed in the 1980s by the Antonov design bureau in the Ukrainian SSR, then part of the Soviet Union (USSR)...

Чувствуешь разницу?
Никого на Западе не волнует Советский Союз, которой нет...вернее они рассматривают его как часть истории страны, которая существует в данный момент.
Для них АН это Украина, ТУ это Россия...и они правы.

Большую часть своей истории КБ Антонова провел в Киеве и подпитывался кадрами авиационных институтов Харькова и Киева...так что как ни крути, но это украинское КБ.

Renault Sandero Stepway+ 1.5 dCi
  0
Спасибо сказали: Larsen, Дядя Федор2

1,941

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Видим, что пишет Вики...

Ну давай почитаємо що пише Вікі:

The Antonov An-225 Mriya (Ukrainian: Антонов Ан-225 Мрія (dream or inspiration), NATO reporting name: "Cossack") is a strategic airlift cargo aircraft that was designed by the Antonov Design Bureau in the Ukrainian SSR within the Soviet Union during the 1980s

Те саме що кажу я. Ні? wink

Во-во, не части страны, не округа, не области, а масштабы государства!

Багато ти знаєш округів чи областей зі своїм індивідуальним представництвом в ООН? Почитай уважно конституцію СРСР, щоб зрозуміти статус республіки.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

1,942

Re: Это интересно (разное) - 2

То есть Байконур - это достижение Казахского космодромостроения? Ясно... Вопросов больше не имею...  lol

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: сяся1

1,943

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox, ні! І КБ Антонова не є досягненням українського "КБ-будівництва". Але Байконур - казахський космодром. А КБ Антонова - українське КБ.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

1,944

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen написав:

Aprox, ні! І КБ Антонова не є досягненням українського "КБ-будівництва". Але Байконур - казахський космодром. А КБ Антонова - українське КБ.

Это жонглирование словами и подгонка задачи под ответ... Ото чисто "лайки" от ДФ пофармить... Он тоже мастер ентого дела...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,945 Відредаговано Larsen (2017-12-13 23:26:54)

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Это жонглирование словами и подгонка задачи под ответ...

Ти це серйозно? Для тебе ніякої різниці нема між стоворенням і роботою якоїсь організації чи об'єкту? Це ж принципово різні речі. От дивись, в тебе є "твій Логан", правда? Але ж не ти його створював. По твоїй логіці, він не твій, він Руминський... facepalm А по моїй логіці, він твій, але руминського виробництва.

Ти шукаєш протиріччя там де його нема. І все тому що крах цієї галузі приблизно співпав з оголошенням незалежності України. Так, обидва цих явища - наслідки того ж процесу. Але оголошення незалежності аж ніяк не було причиною краху авіаіндустрії. Як би тобі не хотілось все поділити на "успішний радянський авіапром" і "розвалений український", насправді це одне й те ж саме. І загинатись він почав ще при союзі, до оголошення незалежності.

Aprox написав:

Ото чисто "лайки" от ДФ пофармить.

Мене лайки взагалі не цікавлять. Сам знаєш які я часом не популярні речі пишу. В тому числі з ДФ сперечаюсь часто. Хотів би лайків, постив би анекдоти чи голих баб в відповідних темах. Так що не треба, лайки це не про мене. roll

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор1

1,946

Re: Это интересно (разное) - 2

Larsen написав:

Ти це серйозно?

Ты сам сказал, что отрасль это масштаб государства и уменьшать его некорректно, а государство тогда было СССР. Всё. Точка. Остальное всё отмазки и выкрутасы...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

1,947 Відредаговано Дядя Федор (2017-12-14 10:49:09)

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

государство тогда было СССР

Государство, в котором разрабатывались и производились самолеты АН, в пору совдепии, была Украина! Этот факт признан даже самой си си си пи..., а так же Мировоым сообществом.
А то,что некоторым людям очень хочется , что заложено на генетическом уровне наверное, рабски вторить, мол это все империя си си си пи создавала- для Истории, Мира и Объективной Реальности ровным счетом ничего не значит!
Самолеты АН как были, так и остаются самолетами Украинской разработки и производства... И для эксплуатации АН-ов необходим Украинский летный сертификат...Всех АН-ов, даже тех, что выпущены в период совдепии...

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

1,948

Re: Это интересно (разное) - 2

Дядя Федор написав:
Aprox написав:

государство тогда было СССР

Самолеты АН как были, так и остаются самолетами Украинской разработки и производства... И для эксплуатации АН-ов необходим Украинский летный сертификат...Всех АН-ов, даже тех, что выпущены в период совдепии...

Ну да... Тоже самое, что, к сожалению, нам нужно для ИЛов, которые мы эксплуатируем.

  0

1,949

Re: Это интересно (разное) - 2

Дядя Федор написав:

производились самолеты АН, в пору совдепии, была Украина!

Крупноузловая сборка- да. Кроме того и  (если не ошибаюсь) в Воронеже их собирали (Ан-124)
Проектирование:

Чтобы обеспечить должный технический уровень «изд. 400», впервые в СССР была разработана и реализована комплексно-целевая программа,... В ее реализации приняли участие около сотни промышленных предприятий, отраслевых институтов и АН СССР.

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0
Спасибо сказали: Sniff1

1,950 Відредаговано Larsen (2017-12-14 12:21:37)

Re: Это интересно (разное) - 2

Aprox написав:

Ты сам сказал, что отрасль это масштаб государства и уменьшать его некорректно, а государство тогда было СССР. Всё. Точка. Остальное всё отмазки и выкрутасы...

Та шо ж ти такий радикальний! Союз ніколи не був унітарною державою. Читаємо вікі: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0 … 1%96%D0%BA

Формально СРСР — союз соціалістичних держав

Всі республіки були повноцінними державами і лише добровільно об'єднувались в союз, при цьому залишаючи право на добровільний з нього вихід. Все в конституції. Якби було так як думаєш ти, що СРСР держава і крапка, то ні Україна, ні Білорусь, не змогли б стати членами ООН. Чому ти тупо ігноруєш ці факти, не приводячи ніяких об'єктивних аргуменітв що їх заперечують? dntknw
[merge_posts_bbcode]Added: 2017-12-14 11:21:17[/merge_posts_bbcode]

Evgenий написав:

Проектирование:

З великими проектами завжди так. Причому на міжнародному рівні. Але права на результат розробки завжди отримує КБ літака, і не важливо що там, наприклад, авіоніка, двигуни, гідравліка, навіть цілі елементи планера розроблені кимось іншим, важливо хто розроблював генеральний проект. При бажанні можна звернутись до патентного права, але думаю і так це все зрозуміло.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: KorteS1