76

Re: Обновление Сандеро

А навіщо дастер, якщо є степвей ?  big_smile

А что подумал по этому поводу Кролик, никто так и не узнал,
потому что Кролик был очень воспитанный.
  0



77 Відредаговано Георгич (2016-06-13 22:34:38)

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Никогда не считал Ланчети или Авео - корейцами

Це справа особиста. Корейці вони тому, что Даєво  smile
А взагалі історія у Авео досить інтернаціональна:

"Перший Chevrolet Aveo, розроблений компанією GM Daewoo, з'явився в 2002 році. Виробництво було налагоджено у 11 країнах. Спочатку машина називалася Daewoo Kalos. Створена ще в рамках компанії Daewoo під ім'ям Daewoo Kalos (Kalos по-грецьки «прекрасний»). Однак концерн General Motors прийняв рішення змінити назву. Автомобіль з заводським індексом Т200 з самого початку отримав чотирьохдверний варіант (і також з самого початку випускався п'ятидверний хетчбек, а ось трьохдверка з'явилася тільки в 2005 році). Двигуни - 1,2 і 1,4 л (для окремих ринків також 1,5 і 1,6 л).
Продажі хетчбеків почалися в Європі у 2005 р. У США Chevrolet Aveo почали продавати в 2003 р., замінивши, знятий з продажу Chevrolet Metro в 2001 р. В Канаді хетчбеки продаются под іменами Suzuki Swift+ та Pontiac Wave. В Китаї Shanghai GM вирішив змінити назву седана Aveo на Chevrolet Lova. В 2005 р. на ринках Нової Зеландії та Австралії Aveo стали продавати як Holden Barina (до 2005 р. це була відома нам Opel Corsa).
Під маркою Daewoo Kalos (T200) авто продавалося в Європі, на Ближньому Сході, у південно-східній Африці (у ПАР — Aveo).
За основу Aveo була взята модернізована платформа седана Daewoo Lanos (T100) зі стійками McPherson спереду і балкою ззаду. Кузов на 46% складався з високоміцних сталей. Дизайн відділення GM Daewoo замовило у ательє Italdesign, а при доведенні шасі і тестах на надійність вдалися до допомоги британської структури MIRA (Motor Industry Research Association). У рамках випробувань передсерійні Aveo проїхали в цілому 2 200 000 км".

В Украіні Авео та Лачетті ліквідні як Ланоси та Шкоди.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-06-13 22:40:44[/merge_posts_bbcode]

alex.cver написав:

навреное самое грязное из морей да впрочем как и Черное в районе Одессы.

Але ж ти сам там не був  smile

На сьогодні найкращі морські пляжі в Україні це без сумніву Чорноморськ - який вже давно улюблений логановодами  storstark
Потім імхо Грибівка і мабуть Лазурне

  0

78

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Я бы Джету не взял. Я бы брал Дастера чисто с практических соображений.

Так я би Джету не взяв теж, і крім доріг ще через малий багажник (я прихильник чогось більш універсального ніж тупо седан). Але і Дастера за 550 я б не взяв також. Навіть для наших доріг-напрямків, повний привід не вартий своєї ціни. З кліренсом Дастера, я б на повному приводі зекономив, і брав би моноприводний за 430. Одна проблема - в монопридному Дастері дизель на 85 конячок, чого для Дастера явно малувато (на повноприводному 110 кобил). Тому Дастера я би просто не брав, а взяв би за 440 максимальну комплектацію МЦВ, зі всіма допами. upp Або, якщо вже вибирати в діапазоні 550, то задумався б над дизельним Спортеджом, або Сузукі СХ4, може навіть над Кашкаєм 1.2 турбо, або ще чимось. Ну не вартий Дастер 550-ти тисяч, я так думаю. dntknw

alex.cver написав:

но только еси это Красное море но никак не Азовское.

Дійсно так. Правда не обов'язково відразу Червоне - Середземне теж значно краще Чорного, не кажучи вже про Азовське. Нам більш за все подобається Адріатика, але це особисте.  coffee

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

79 Відредаговано alex.cver (2016-06-14 08:15:31)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

З кліренсом Дастера, я б на повному приводі зекономив, і брав би моноприводний за 430. Одна проблема - в монопридному Дастері дизель на 85 конячок, чого для Дастера явно малувато (на повноприводному 110 кобил).

Рено пишет что в моноприводе - те же 110 кобыл. Не может там быть ну никак 85 коняк для той массы. Смысла нет брать Дастера и не брать с полным приводом. Там где 430 там и 501 smile

Larsen написав:

Нам більш за все подобається Адріатика, але це особисте. 

Мне тоже. Но оно "мертвое" в смысле там почти нет живности (кроме ежей). Для тех кто любит с маской или аквалангом - там не так интересно, хотя водичка там тоже чистая. Но все равно Красное Море прозрачнее адриатики + там и правда не возможно НЕ нырнуть с аквалангом. Но зато на адриатике есть что делать и "наверху".

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

80

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Рено пишет что в моноприводе - те же 110 кобыл.

Справді, щось я переплутав. angel

alex.cver написав:

Смысла нет брать Дастера и не брать с полным приводом.

Впринципі, логічно. Отже, якщо нема великої потреби в повному приводі, а для їзди по дорогам, навіть нашим, вона не така вже й велика, то брати Дастера нема сенсу взагалі. upp

alex.cver написав:

Там где 430 там и 501

Ну, в районі 500к є і Кашкай, і Спортедж, і СХ4 з Вітарою, і Куга, і Корандо, і Мокка з Трекером, і Каптур з Кактусом... На фоні багатьох з них, Дастер виглядає приблизно так, як Нива виглядає на фоні Дастера. nose_eat
Чи вибрав би я Дастер без допів з повним приводом замість, наприклад, Кашкая, чи СХ4, по однаковій ціні? Однозначно НІ!  perec

alex.cver написав:

Но оно "мертвое" в смысле там почти нет живности (кроме ежей).

Рибки ще є. Плавають прямо під ногами на пляжі. Діти люблять в масці їх роздивлятись. smile Медуз нема. Крабиків, нажаль, теж нема. sad Але ми не любители дайвінга в коралових рифах, тому, впринціпі, по-барабану. wink

alex.cver написав:

Но все равно Красное Море

На Червоне бажано їхати весною чи восени, літом там ну дуже спекотно. А в дітей школа. Ну, але це вже особисті вподобання.

Щодо Чорного з Азовським, це бюджетний варіант. Ну, тіпа як Логан серед машин. wink Так, вони гірші інших морей, але ж не всі можуть собі дозволити відпочинок за кордоном. А зганяти своїм ходом на наші моря впринципі, може кожен, і завжди. І все ж таки, хоч Чорне не таке солоне, і не так сильно оздоровлює як Червоне, краще вже кожен рік похлюпати дітей в ньому, ніж обмежитись відпочинком на прісноводних водоймах. Тим більше, що в фінансовому плані, це практично одне й те саме. Червоне море раз в 5 років, по любому меньш корисне ніж Чорне кожен рік.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

81 Відредаговано Aprox (2016-06-14 08:59:28)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Мокка з Трекером

Вы серьёзно? Это альтернаитва дастеру?  lol

Кактус - это ваще полное недоразумение и позор ситроена! Типа-кроссовер с клиренсом 13 см и тупым роботом... Нифига, кроме потешного дизайна, в нём нет!
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-06-14 09:01:13[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

А зганяти своїм ходом на наші моря впринципі, може кожен, і завжди.

Ага, ага, ну сгоняйте на Одессу! Поездочка может стоить автомобиля! Будет дороже, чем египты-турции на порядок! ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

82 Відредаговано Larsen (2016-06-14 09:02:19)

Re: Обновление Сандеро

Aprox написав:

Вы серьёзно? Это альтернаитва дастеру?

Думаю що для декого може виявитись альтернативою. Вибір людей не завжди такий простий і однозначний, по собі знаю. vissla
Крім того, якщо Каптур, чи навіть Степвей, дуже часто розглядають як альтернативу Дастеру, то чим Трах гірший? wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

83

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:
Aprox написав:

Вы серьёзно? Это альтернаитва дастеру?

Думаю що для декого може виявитись альтернативою. Вибір людей не завжди такий простий і однозначний, по собі знаю. vissla
Крім того, якщо Каптур, чи навіть Степвей, дуже часто розглядають як альтернативу Дастеру, то чим Трах гірший? wink

Если честно хз... Я бы, как альтернативу моноприводному дастеру, скорее бы МСВ смотрел... Степвей точно не из той оперы! Ну клиренсом, конечно ближе, зато багажника нет и база короче! Степвей - это скорее дешевая замена каптуру - маленький и симпатичный! )) Мокко и трахер вообще никогда за машины не считал, потому даже не знаю, сколько оно стоит... Ща пойду хоть позырю...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

84

Re: Обновление Сандеро

Aprox написав:

Кактус - это ваще полное недоразумение и позор ситроена! Типа-кроссовер с клиренсом 13 см и тупым роботом... Нифига, кроме потешного дизайна, в нём нет!

Ну і? Є люди які власне за це його і люблять. smile Ну от ми з тобою більше цінимо практичність, але ж не всі такі.

Aprox написав:

Ага, ага, ну сгоняйте на Одессу! Поездочка может стоить автомобиля! Будет дороже, чем египты-турции на порядок! ))

Ну, скажу чесно - останнім часом не пробував, і найближчим часом не планую. Однак серед моїх близьких такі люди є, і не коштує воно їм авта, і явно девше закордону, бо таке вони собі дозволити впринципі не змогли б. А так все-таки море. Нехай брудне, без сервісу, з розбитими дорогами і т.д., але краще таке ніж ніякого.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-06-14 09:13:58[/merge_posts_bbcode]

Aprox написав:

Я бы, как альтернативу моноприводному дастеру, скорее бы МСВ смотрел...

О! Це власне те що я і сказав в попердньому повідомленні! storstark

Aprox написав:

Мокко и трахер вообще никогда за машины не считал

В них малий багажник (ну прям як в Каптура), але в салоні ззаду двом сидіти місця багато (але трьом тісновато по ширині). Я минулого року щупав Трекера. Ну, відпав він як для мене відразу, через багажник. Але вцілому, як варіант апгрейда після Логана, думаю можна розглядати. Якщо в когось вимоги відрізняються від моїх, ясне діло. Крім того, і Дастер я розглядав тоді-ж як варіант, тому, по суті, можна сказати, що вибирав і між ними, в тому числі, хоч і упосередковано. Правда тоді можна сказати що я і між Пежо 308СВ і Дастером теж вибирав, бо і Пижика розглядав теж. big_smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

85

Re: Обновление Сандеро

Меня в дастере только внешность немного напрягает ну и салон от прошлого логана! Если сделают дастер-2 как на тех картинках и оставят такие же цены - буду рассматривать даже в моноприводном варианте! ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

86 Відредаговано Larsen (2016-06-14 10:21:35)

Re: Обновление Сандеро

Aprox написав:

Меня в дастере только внешность немного напрягает

А мене прям коробить той факт, що нам не пропонують клімат контроль для Дастера. Нема такого допа взагалі.  dash1
А в МЦВ є.   upp
Правда в Дастера є такий доп як камера заднього виду і парктроніки, тоді як в МЦВ нема ні того ні другого.  crazy
Короче Рено плете підлі інтриги!  sjuk

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

87 Відредаговано alex.cver (2016-06-15 20:32:03)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

На Червоне бажано їхати весною чи восени, літом там ну дуже спекотно. А в дітей школа. Ну, але це вже особисті вподобання.

Весной чаще ветра. Лучше осенью. Ноябрь или начало декабря

Larsen написав:

Чи вибрав би я Дастер без допів з повним приводом замість, наприклад, Кашкая, чи СХ4, по однаковій ціні? Однозначно НІ!

А я бы ой не факт не факт что взял бы Кашкая переднеприводного без ничего вместо Дастера с полным фаршем. Да Кашкай красивее но за такую цену Дастер будет практичнее гораздо. На таком не страшно и зимой на лыжи совсем. Если бы климат как на Кипре то ясень день полный привод не нужен был бы. Но если вы часто ездите зимой на далеко в голлолед и снега или любите куда то в горы зимние со снегами - ой не факт что переднеприводный Кашак будет лучше для этого. Тем более что Дастер у Вас будет в ДИЗЕЛЕ а Кашкай только в бензине жрущем его немеряно. Конечно для кого расход не важен - тогда возможно да. Но вы все правы что если и брать Дастера то имеет смысл его брать только с полным приводом. Хотя я бы хотел 2.2 дизель + ручка + полный привод = РАВ4. Но там уже совсем другая цена - 727 353 UAH и далеко за 500 тыс грв.

Larsen написав:

А мене прям коробить той факт, що нам не пропонують клімат контроль для Дастера. Нема такого допа взагалі. 

Климат контроль ничем не отличается от обычного кондея-печки. Различие в том что Климат летит и ламается гораздо чаще и раньше чем просто кодиционер. в КИА Сид на 4 году уже начал барахлить.  Я не вижу супер особой разницы. Ну чуть удобнее что выставил температуру и все. Но не настолько приннципиально важно чтобы считать это каким то супер допом. Вот парктроники задние - это уже важнее чем наличие климата вместо кондера.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-06-15 20:30:15[/merge_posts_bbcode]

Aprox написав:

Меня в дастере только внешность немного напрягает ну и салон от прошлого логана! Если сделают дастер-2 как на тех картинках и оставят такие же цены - буду рассматривать даже в моноприводном варианте! ))

"Дурень думкой багатiє" smile
Конечно же - это будет совершенно другая цена, как на Каптур (511293 грн.) новый, вместо STEPWAY(349896) за автомат+турбо-бенз и практически такой же салон по размеру (161 тыс разница - 6500$).
Причем наличие дизеля считаю только в плюс, хотя разгон и медленнее чем у турбо-бенза.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

88 Відредаговано Aprox (2016-06-15 20:34:54)

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Конечно же - это будет совершенно другая цена, как на Каптур (511293 грн.)

Жизнь покажет... )) Может это ваще чья-то фантазия на тему а не новый дустер... ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

89 Відредаговано Георгич (2016-06-15 20:43:13)

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Климат контроль ничем не отличается от обычного кондея-печки. Различие в том что Климат летит и ламается гораздо чаще и раньше чем просто кодиционер. в КИА Сид на 4 году уже начал барахлить.  Я не вижу супер особой разницы. Ну чуть удобнее что выставил температуру и все. Но не настолько приннципиально важно чтобы считать это каким то супер допом. Вот парктроники задние - это уже важнее чем наличие климата вместо кондера.

Абсолютно не верно! Между конддеем и климатом есть существеннейшая разница - он бережет здоровье (если ум есть). А на счет поломок я уже писал - КИА покупать не надо!

  0
Спасибо сказали: Larsen1

90

Re: Обновление Сандеро

Георгич написав:

Между конддеем и климатом есть существеннейшая разница - он бережет здоровье (если ум есть).

Если ум есть, то и с кондеем всё норм! ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

91

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Кашкая переднеприводного без ничего

Ну, по перше, Кашкай без нічого, можливо навіть краще укомплектований Дастера за 500 (дивлячись кому що треба). Крім того, як ти кажеш, де 500 там і 550, а за 550 беремо круто нафарширований (в порівнянні з любим Дастером) Кашкай. wink

alex.cver написав:

Да Кашкай красивее но за такую цену Дастер будет практичнее гораздо.

Та не тільки гарніший. Він якісніший, значно зручніший, взагалі авто іншого рівня - не бюджетного. Це проявляеться скрізь і у дрібницях, і у ергономіці, та і в конструкторських рішеннях. Практичність Дастера проявляється в чому? Більший багажник, і значно більша прохідність (якщо повний привід), що ще? Все? Ну так в Кашкая свої переваги є, наприклад 1.2 турбо - чудовий двигун, такого для Дастера не пропонують взагалі. smile

alex.cver написав:

Но если вы часто ездите зимой на далеко в голлолед и снега или любите куда то в горы зимние со снегами - ой не факт что переднеприводный Кашак будет лучше для этого.

Ну тож я і кажу, що для тих кому треба лазити по говнам, ясне діло треба 4х4 (і не факт що навіть Дастера вистачить), а для тих хто їздить переважно по дорогам (навіть нашим), впринципі достатньо підвищеного кліренса. Ну от, конкретно, мені за останні 3 роки прохідності Логана завжди вистачало. Жодного разу не застрягав ніде, хоча зимою возив і цепи і в більш сніжні періоди навіть велику лопату. Ні те ні інше жодного разу не довилось використовувати. Однак меньший кліренс за Логана вже стрьомно, бо на Астрі застрягав багато разів в тих самих місцях, і на цепах повзати доводилось частенько, і лопатою викопувався.
Знову ж таки, це я про себе кажу. В кожного свої пріорітети, тут без питань. Однак, я думаю, тут більшість впринципі прохідність Логана влаштовує. Тому, не думаю що Кашкай, з помітно кращою геометричною прохідністю, навіть в моноприводі, був би незадовільним. dntknw

alex.cver написав:

Тем более что Дастер у Вас будет в ДИЗЕЛЕ а Кашкай только в бензине жрущем его немеряно.

Ой не факт! Розхід у 1.2 турбо бензина Кашкайовського по місту 7.8, зато ТО рідше і дешевше. І замерзати зимою не страшно. І попасти на говняне паливо теж не так страшно. Ну і динаміка краща, що не мало важно. upp

alex.cver написав:

Хотя я бы хотел 2.2 дизель + ручка + полный привод = РАВ4.

upp Я шось теж навколо неї кругами хожу останнім часом... Правда є нюанс - дизелі ці Тойотовські не дуже хвалять. Кажуть що в них недостатня міцність блоку і голови. В результаті вони не ходять так довго, як би того хотілось від цього бренда. sad
Дуже надійний 2.0 бензин ходить "вічно" і без ніяких проблем, але там вже розхід... Та і потужність не айс. 2.5 бенз - ну там розхід вже дуже великий... Тому з вибором двигуна під РАВ4 все дуже неоднозначно... hmm
Ну незнаю, якби я зараз її брав, то би напевно брав моноприводну бензинову 2.0 на ручці. Повний привід для мене не вартий його цінника. Що стосується розхода - то з моїми пробігами, дизель би окуповувався багато, багато років... Питається навіщо відразу викидати більше бабла, якщо можна розтягнути цю витрату, тіпа в розстрочку? wink Правда дизель ще й еластичніший. Зато бенз не боїться морозів, швидко прогрівається зимою (і гріє салон, адже це 2 літри), не боїться говняного палива, не потребує заморочок з охолодженням турбіни після зупинки (турботаймери і т.д.)... Ну і народ дуже задоволений його довговічністю і надійністю - знову ж таки, якщо брати на багато років, то відсутність турбіни теж радує. Отакі думки про РАВ4.  tbsenile

alex.cver написав:

Климат контроль ничем не отличается от обычного кондея-печки.

Категорично не згоден! Незнаю кому як, але мій досвід показує що на ручну вентиляцію доводиться часто відволікатись від водіння. Конкретно - жінка з дітьми ззаду, і то їм жарко, то їм дує, но не туди дує, то не так, ну короче в самий не підходящий момент приходиться рулити, переключати передачі, зирити на всі стороно щоб який велосипедист не вскчив під колеса, і за одно підбирати температуру пічки (покрутив, пощупав рукою дефлектор, покрутив назад, і так повторити поки не закінчиться поїздка), напрямки обдуву, швидкість... Короче достало!  dash1 І це реально підвищує небезпечність руху. Тому я хочу клімат! Принаймі якщо буде не так і не туди дути, завжди зможу все списати на клімат, і спокійно продовжувати рух, зосереджуючись на дорожній обстановці і управлінні ТЗ, як того вимагають ПДР.  perec lol1

alex.cver написав:

Ну чуть удобнее что выставил температуру и все. Но не настолько приннципиально важно чтобы считать это каким то супер допом.

Це так само як підрульовий пульт магнітоли (або мультируль), так само як хендз фрі блю туз. Воно, тіпа не суттєво, ніяких нових можливостей не дає. Але воно зменьшує навантаження на водія. А це дуже важливо в плані безпеки. А це вже навіть не питання комфорту чи задоволення від їзди. Це може стати питанням великих втрат часу, грошей і навіть здров'я...  sjuk

alex.cver написав:

Вот парктроники задние - это уже важнее чем наличие климата вместо кондера.

Не думаю що парктронік важливіший. Додаткова підстраховка? Так. Але на нього всеодно покладатись не можна. А без нього і так задній габарит авто дуже чітко видно в зовнішніх дзеркалах заднього виду. Ну хібашо якщо моститись з точністю до 20 см... Взагалі то краще мати і те і друге. А ще краще і з переднім парктроніком, бо передній габарит таки гірше видно ніж задній.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

92

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Дуже надійний 2.0 бензин ходить "вічно" і без ніяких проблем, але там вже розхід..

Это про меня как раз. Спортейдж 2.0 - надежная машинка и конечно движок тоже вообще никаких проблем тьфу тьфу тьфу. Но расход - он вас убьет по городу. Отсюда  дикое желание только Дизель и не только из-за расхода а из-за динамики в тоже.

Larsen написав:

Що стосується розхода - то з моїми пробігами, дизель би окуповувався багато, багато років..

Это если брать НЕ Рено а тот же Кашкай. Разница у Рено копеечная между дизелем и бензом. Чего не скажешь про других производителей. Я вообще когда брал STEPWAY то дизель даже чуть дешевле был бензина на тот момент. Это Рено спохватилось и унюхало момент и чуток подняло ценники на дизеля

Larsen написав:

Питається навіщо відразу викидати більше бабла, якщо можна розтягнути цю витрату, тіпа в розстрочку?

Ну только не у Рено. То Вам так сейчас кажется. Потом после каждого длинного заезда на 2600км, как у меня на Буковль, вы очень будете это чувствовать, уж поверьте, и думать каждый раз "ну почему я таки не взял ДИЗЕЛЬ". Почему при выборе на чем ехать на далеко я и жена, если только можно (не снежные заносы и тд), выбираем STEPWAY? Да - хуже салон. Да ал-я жигули. Да - нет кучи наворотов. Ну и что - есть ДИНАМИКА на обгонах,  есть совсем МАЛЕНЬКИЙ расход, есть отличный ОБЗОР (не то шо у Спортейджа это ужас и бойтесь его на дорогах так как люди в нем нифига не видят вокруг себя), есть повортливость и маневренность. То вам только сейчас кажется что нет смысла брать. Поездив на дизеле - хочется только дизель.

Larsen написав:

бо передній габарит таки гірше видно ніж задній.

Смотря в какой машинки. У Степана совсем котроткий передний отсек не то шо у Спортейджа. Вообщем я могу сравнить и сейчас бы брал скорее переднеприводник в дизеле нежели полноприводник на бензине 2.0. Такие машинки как Кашкай или Спортедж с ним просто "умирают от тоски" на дороге а на трассе - ОВОЩ smile


.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

93 Відредаговано Larsen (2016-06-15 22:19:32)

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Это если брать НЕ Рено а тот же Кашкай.

Ні, ні, це я конкретно про РАВ4 говорив. Там різниця виходить 140тис. грн. між дизелем і бензом, в тих комплектаціях що мене цікавлять. Правда дизель ще й з повним приводом, бо з моноприводом їх дизельних нема.
А для Рено все по іншому. Наприклад, для МЦВ взагалі без варінатів - тільки дизель однозначно. upp

alex.cver написав:

Спортедж с ним просто "умирают от тоски" на дороге а на трассе - ОВОЩ

Я вже тобі казав - крутити його треба! Крутити!  crazy_pilot Реально - оптимальний розгін для твого Спортеджа починається з 4600 об/хв. Якщо ти розганяєшся на меньших обертах, тоді овощ не він, а ти. tongue
І не треба казати що скинути передачу-другу, впадло. Якщо так, тоді навіщо взагалі брати ручку? wink

А про Кашкай я говорив 1.2 турбо. Там еластичність будь здоров! В нього максимальний момент на 2000, прям як у дизеля.  moto

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Nomac1

94 Відредаговано alex.cver (2016-06-16 23:13:33)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Я вже тобі казав - крутити його треба! Крутити! 

Да не крутиться он... Ему 2.0 как капля в море для той массы и для Кашкая 2,0 тож самое люди жалуются. Третий год кручу - без толку. Хоть педаль в пол, хоть продавливай педаль кикдауна в пол - ему по барабану он тупо НЕ едет.  Чуть чуть едет но только если топовым заправишься бензом который по 25 за литру. Если не топовым то на трассе немного ссыкотно на обгонах. Не все так плохо но на трассе лучше Степан. Вот как крутить - мне нада рывок. Я на 4ю вместо 5 на 100 км в час тапок в пол и жду рывка а оно ссска думает думает секунды 3-4 а потом еле еле начинает набирать обороты, а там уже и встречка. Все эти кикдаун педали тока для отмазки и для маркетинга, а на самом деле вообще толку НОЛЬ от них. Я хочу как в Степане - на 5 и чуть придавил (и запас еще ОГО ОГО ОГО какой у педали) и пинок под зад и на обгон и я 100% знаю что успею до встречки. Крутить крутить та хрен он 2.0 крутиться когда нада резко. На обгонах всегда педаль газа у Спортейджа утоплена до упора даже с под-педалью кикдауна и это как аксиома но не помогает сильно. Стабильный 2.0 это да, но ОВОЩ еще тоРт, как Янукович.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

95

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Я на 4ю вместо 5 на 100 км в час тапок в пол и жду рывка

А які в тебе оберти на 4-й на 100 км/год?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

96 Відредаговано alex.cver (2016-06-16 23:22:04)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

А які в тебе оберти на 4-й на 100 км/год?

Ну не знаю, не смотрел, но думаю за 4000 будет точно. Какая разница - если на 4 при полной педали в пол все равно НЕ едет или НЕ делает рывок, так как на 5 у Степана при меньше половины продавленной педали газа до пола. Ну никак не сравнить вот ту  массу у Спорта с 1 тонной у Степана и бензин 2.0 с 1.5 дизелем у Степана. Степану его за глаза 1.5 дизеля, а Спорту наоборот 2.0 попросту не хватает из-за массы. Думаю была бы масса у Спорта 1 тонна то 2.0 бенза хватало бы вполне.Хотя шо там 195 Нм шо там 200 Нм крутящий почти одинаково по паспорту. Вообщем я теперь понимаю кросоверы или жыпы только в дизеле или турбо-бензе. Остальное от лукавого. Толку от атмо - если оно НЕ едет а жрет шо конь. Толку шо он такой "долговечный". Та лучше бы запас у него было 150тыс но ехал нормально. Я шо на нем всю жизнь буду жениться. Нет конечно. Вообщем ONLY дизель для кросоверов и парктеников из-за их массы.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

97 Відредаговано Larsen (2016-06-17 00:00:14)

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Ну не знаю, не смотрел, но думаю за 4000 будет точно.

Ото краще подивись. wink Адже навіть в мене в Логані 1.2, з дуже короткою коробкою (на 5-ту перехожу в районі 50-55 км/год), на 4-й при 4000 обертів по спідометру 110км/год. А тобі треба не меньше 4600! І коробка однозначно довша ніж в мене. Тому з сотні розганятись, скоріш за все, треба на третій. Хоча для впевненості, все ж таки якось подивись які там оберти на різних передачах, а то мені прийдеться весь інет перерити щоб цю інфу знайти, і не факт що знайду взагалі. vissla

alex.cver написав:

Хотя шо там 195 Нм шо там 200 Нм крутящий почти одинаково по паспорту.

От скажи, в тебе шо, колеса прямо до колінвала приварені що ти от так прямо порівнюєш обертальний момент?  dumbom
А нічого що в Спортеджа цей момент на 4600, тоді як в Степана десь на 1750? Вгадай як відрізняються їх потужності при цьому однаковому моменті. Підказую: в Спортеджа вона десь в 2.5 рази більша. Отже, ставиш понижуючий редуктор на 2.5, і на виході отримуєш при однакових обертах колеса в обох випадках, у Спотреджа в 2.5 рази більший обератльний момент на колесі ніж у Степана!  tongue
А маса в Спортеджа лише в 1.5 рази більша. wink

Єдине що тут може втручатись, як ти кажеш, так це паливо. Можливо заявлені характеристики для 98го бенза, а на наших "коктейлях", він може не видавати того що заявлено. Тоді, звісно, все може виглядати дуже сумно... hmm
Хоча, впринципі, заявлені характеристики для 2.0 атмосферника, зовсім не астрономічні...
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-06-16 23:57:23[/merge_posts_bbcode]

alex.cver написав:

Вообщем ONLY дизель для кросоверов и парктеников из-за их массы.

Розгін Тойоти РАВ4, 2.0 бензин, з АКПП: https://www.youtube.com/watch?v=5PNnV5Awct0
Розгін Дастера 1.5 дЦі, з МКПП: https://www.youtube.com/watch?v=8t3ZYOb2FUc

Там гарно таймінги по всіх швидкостях є, тому не тільки 0-100.
От, наприклад, від 60 до 100, Тойота майже на 1.5 секунди швидша. А вона, по характеристикам, майже точна копія твого Спортеджа. Щей на автоматі! wink
А ти кажеш тільки дизель... vissla

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

98 Відредаговано alex.cver (2016-06-17 08:49:37)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Єдине що тут може втручатись, як ти кажеш, так це паливо. Можливо заявлені характеристики для 98го бенза, а на наших "коктейлях", він може не видавати того що заявлено. Тоді, звісно, все може виглядати дуже сумно...
Хоча, впринципі, заявлені характеристики для 2.0 атмосферника, зовсім не астрономічні...

Я имел ввиду под топовым бензом - 95 Мустанг (WOG) или 95 Пульс (ОККО) по 25 за 1 литр. Конечно я не лью 98.
Видео это одно и возможно РАВ4 легче в весе чем Спортейдж, но я сраниваю на своей шкуре. В городе Степвэй на 1-2 скорости  - овощ, а на трассе Спорт овощ до 120. Ну понятно что у Дастера 1.5 дизель не слишкои силен и ему бы 240-280 Нм а не 200. Масса у Дастера то поболее чем у малютки Степвея. Основная мысль моя такая - по возможности брать кросовер только в дизеле даже если в сравнении с бензином заявлено что он на 1.5 сек разгоняется дольше до 100. И если у Дастера нет разницы между бензом и дизелем почти, то брать только дизель. Но сравнивать цену РАВ4 и Дастера я бы не стал конечно. Это разные "весовые категории" совсем. Дастер он тем и хорош, пока он в своей цене. Как говрила тётя Ася - зачем платить больше? smile Конечно если Вы только не собрались купить машинку на 15-20 лет. 
Но у других производителей, и я с Вами полностью согласен - разница очень большая и на разницу можно лет 5-10 покупать бензин, а не дизель. Но вы тогда НЕ ощутите всю прелесть кросовера и будете плеваться на его "овощность". Я не хочу сказать, что он совсем НЕ едет, но просто хочеться чтобы он ехал динамичнее на трассе да и в городе. Но 70% людей при выборе кросссовера руководствуются теми же мыслями что и Вы при разнице в цене, как впрочем и мы с женой покупая Спортейдж в своё время. Потому что 2.0 + автомат у Спортейджа тогда стоил на +5-7 тыс уе.
Но если разницы почти нет и переднеприводник тогда только дизель. У нас очень хорошо берут все MCV логаны в городе и все в дизеле конечно. Рабочая и экономная лошадка. Но кстати Ниссан скинул цены резко тоже на свои авто. Пример
http://www.nissan-single.com.ua/%D0%B0% … %BD%D1%8B/

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

99

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

возможно РАВ4 легче в весе чем Спортейдж

По специфікації, РАВ4 на 100кг тяжкіший Спортейджа.

alex.cver написав:

но я сраниваю на своей шкуре.

Так можливо діло в прокладці? angel

alex.cver написав:

Ну понятно что у Дастера 1.5 дизель не слишкои силен и ему бы 240-280 Нм а не 200.

Якраз таки в Дастера 240Нм і 110 коней. Ти ж не подумав шо там такий самий двигун як в Степвея? wink

alex.cver написав:

Но если разницы почти нет и переднеприводник тогда только дизель.

Ну це однозначно! upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

100 Відредаговано alex.cver (2016-06-17 09:23:54)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Так можливо діло в прокладці?

Возможно и в прокладке. Но какая может быть прокладка если газ до упора в пол с под-педалью кикдауна и на 4 (бо на 5 можно и памперсы обделать) + топовый бенз 95й (бо на обычном евробензе можно и памперсы обделать), а оно думает 2-3 сек и не хочет разгоняется резко? Что еще должна делать прокладка, чтобы Спорт выстрелил, так как Степвэй на обгоне? Эти все разговоры мне кажется потому, что Вы или не ездили на дизеле или не пробовали. Все цифры с разгоном до 100 - до потолка, пока сами не попробуете. Крутящий решает все.

Larsen написав:

Якраз таки в Дастера 240Нм і 110 коней. Ти ж не подумав шо там такий самий двигун як в Степвея?

Кстати да думал что 200Нм тоже (как Вы думали что 85 логшадок smile ). Ну тогда я Дастера еще больше зауважал smile Хотя у Спорта с 1.7 дизелем км - 280
http://kia.ua/dir/sportage_new.html#specification-block
но так и масса будет поболее там smile

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0