Kap1toshka написав:Ви мабудь зплутали з СО.
В документації є вказані викиди СО? Щось я такого не пригадую. А от СО2 - точно є. Думаю Алекс саме про нього і згадав.
Річ у тім, що СО2 виробники зобов'язані вказувати, адже в деяких країнах, за викиди СО2 доводиться платити власнику авто, оскільки це парниковий газ що лімітується Кіотським протоколом і т.д.
Щодо СО, то він регламентований європейськими нормами викидів для авто (у випадку обох авто Алекса це Євро 4), тому в документації лише вказується відповідність певним нормам.
Kap1toshka написав:СО небезпечний бо з'єднується з гемоглобіном і не дає йому носити кисень по крові, дуже небезпечна річ особливу в закритих приміщеннях.
Саме так. Однак, при всій небезпечності чадного газу, навіть він не є найгіршою речовиною у викидах ДВЗ. Річ у тім, що моноксид вуглецю завдає будь-якої шкоди, в тому числі і смертельної, лише при досягненні певної концентрації в повітрі. При меньших за небезпечну концентраціях, він абсолютно не шкідливий і ніякого негативного впливу на організм людини не має. Тому високі викиди СО для здоров'я людей становлять лише потенційну небезпеку. Причому на відкритій місцевості, вона мізерно мала.
На відміну від цього, оксиди азоту і сажа, шкідливі для організму людини у будь-яких концентраціях. І чим більша концентрація тим вища ймовірність захворювань. Тому різниця викидів СО не має значення якщо в обох випадках вона не призводить до небезпечних концентрацій, а от для інших шкідливих речовин, різниця є, адже будь-яке зменьшення їх викидів, зменьшує шкідливість для організму людини.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0