51

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

ДИАГНОСТИКА -Система питания сжиженным нефтяным газом Landi Renzo OMEGAS PLUS EURO 5 (технота рено 6524A)

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0



52 Відредаговано Slider (2015-08-31 11:02:35)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Сьогодні вирішив подивитись до налаштувань ГБО. Дещо незрозуміле побачив.
При роботі на газі (ХХ, прогрітий двигун, МАП 0,25-0,28) корекції в районі нуля. Час вприску 2,9-3,0 мс.
При роботі на бензині (ХХ, прогрітий двигун, МАП 0,25-0,28) корекції в районі +20..+25%. Час вприску 3,2-3,3 мс.
Як на мене варіантів декілька:
1. Закисли бензофорси (в основному ж катаюсь з газом) або бензин від укрнафти не того. Результат комп збільшуе короткострокову в плюс.
2. Така робота прошивки від SVV?
Взагалі на скільки читав, то в логанах час вприску на ХХ 3,2-3,3. В мене він ніяк не получається з нульовими корекціями. Підозра що в прошивці від SVV час ХХ 3.0 мс (обороти ХХ там же ж підняті десь до 820). В такому випадку більш вірогідний варіант №1.

Renault Logan 1.6 Expression, 2011
  0

53 Відредаговано Сіренький (2015-08-31 11:22:36)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Slider,
3. На газу суміш багата - корекція коротка 0- комп вже звик  тому і  нуль. При переході на бенз  комп бачить біднішу і починає з часом коригувати.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

54 Відредаговано SANdry (2015-08-31 11:43:29)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Slider написав:

Сьогодні вирішив подивитись до налаштувань ГБО. Дещо незрозуміле побачив.
При роботі на газі (ХХ, прогрітий двигун, МАП 0,25-0,28) корекції в районі нуля. Час вприску 2,9-3,0 мс.
При роботі на бензині (ХХ, прогрітий двигун, МАП 0,25-0,28) корекції в районі +20..+25%. Час вприску 3,2-3,3 варіант №1.

Это Вы смотрите  STFT, или  LTFT+STFT ?

  0

55

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

SANdry написав:

Это Вы смотрите  STFT

Коротку. Довга LTFT так швидко не змінюється.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

56 Відредаговано Slider (2015-08-31 11:48:02)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Коли писав "корекції в районі нуля", то мав на увазі що обидві біля нуля. Тобто з газом суміш не коригується довгостроковою. При переході на бензин коротка йде у +20..+25%.. після чого відповідно довга сповзає у -20% (показуючи що суміш бідна), а коротка вже повертається в нуль ("комп вже звик")

SANdry написав:

Это Вы смотрите  STFT, или  LTFT+STFT ?

Дивлюсь обидві. Писав за коротку. Довга в нулі, тому її можна не враховувати.

Renault Logan 1.6 Expression, 2011
  0

57

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Slider, в такому випадку я б схилявся до бензинових форсунок, тиску в системі і т.п. Є можливість перемикання газ/бензин по одному циліндру? Спробуй.
[merge_posts_bbcode]Added: 2015-08-31 11:59:13[/merge_posts_bbcode]

Slider, це тільки на холостих чи в русі?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

58

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Дивився поки на холостих.
А взагалі час бензофорс на ХХ у кого який? Більше цікатить хто чіпувався на прошивки де ХХ вище 800 об/хв.

Renault Logan 1.6 Expression, 2011
  0

59

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Сіренький написав:

Slider,
3. На газу суміш багата - корекція коротка 0- комп вже звик  тому і  нуль. При переході на бенз  комп бачить біднішу і починає з часом коригувати.

Абсолютно точно.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2015-08-31 16:26:15[/merge_posts_bbcode]

Slider написав:

Коли писав "корекції в районі нуля", то мав на увазі що обидві біля нуля. Тобто з газом суміш не коригується довгостроковою. При переході на бензин коротка йде у +20..+25%.. після чого відповідно довга сповзає у -20% (показуючи що суміш бідна), а коротка вже повертається в нуль ("комп вже звик")

Поганяй на бензине километров с 20-50. Если коррекции вернутся в ноль, или около того, то прав Сіренький - богатит газ, если же на бензине коррекции кривыми так и останутся, то меняй заправку.

  0

60 Відредаговано Сіренький (2015-08-31 16:39:39)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Slider написав:

Дивився поки на холостих.
А взагалі час бензофорс на ХХ у кого який? Більше цікатить хто чіпувався на прошивки де ХХ вище 800 об/хв.

Чіповка тут ні до чого. Варіатор є? Справа в тому, що комп не знає яке паливо йде в циліндри. Лямбда просто бачить кількість кисню на виході. Після перемикання на бенз в тебе кисню багато - як варіант через недолив бензу в циліндри.
[merge_posts_bbcode]Added: 2015-08-31 15:43:27[/merge_posts_bbcode]

Пробачаюсь стосовно чіповки.... яка саме чіповка і де залита? Якщо під газ то може бути через задрані кути запалення.

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

61

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Чіпував сам прошивкою від SVV. Буде трохи вільного часу попробую перешитись на сток і подивитись що зміниться. Правда не вірю що в кутах справа.

Renault Logan 1.6 Expression, 2011
  0

62

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Slider написав:

Чіпував сам прошивкою від SVV

интересно где взяли.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

63

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Вони ж раніше самі продавали.

Renault Logan 1.6 Expression, 2011
  0

64

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

да ладно smile в какой складчине купили, под каким номером и на котором из форумов?

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

65

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Якщо не помиляюсь на http://svvmotorsport.ru/ раніше був форум, де сам Віталій і продавав. Номера ніякого не було.

Renault Logan 1.6 Expression, 2011
  0

66

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

не было никогда там форума  wink

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

67

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Я ж написав "якщо не помиляюсь". Було давно і зараз згадувати/шукати нема інтересу. Моє питання було зовсім в іншому. Якщо є що підказати - буду вдячний.
П.С. А так виглядає досить дивно, я ж не мав у вас чіпуватись. Було колись цікаво розібратись. Конкретно по логану там все досить просто, витравити/спаяти плату і замінити калібровки. При форс мажорах програматор також є. Тому і вирішив робити сам. Чужого хліба не забираю wink, кожен має займатись своїм.

Renault Logan 1.6 Expression, 2011
  0

68

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Slider написав:

Було колись цікаво розібратись.

мені теж. звідки прошивка, бо ви заявляєте таке:

Slider написав:

2. Така робота прошивки від SVV?
Взагалі на скільки читав, то в логанах час вприску на ХХ 3,2-3,3. В мене він ніяк не получається з нульовими корекціями. Підозра що в прошивці від SVV час ХХ 3.0 мс (обороти ХХ там же ж підняті десь до 820). В такому випадку більш вірогідний варіант №1.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0

69

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Якби я заявляв, то в кінці не стояв би знак запитання. А так просто здогадки, які поки ніхто не підтвердив чи спростував.

Renault Logan 1.6 Expression, 2011
  0

70

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Приветствую! Я правильно понимаю, у меня смесь богатая, длинная кррекция 44.5 короткая обычно в минусе.

  0

71

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

ltft +44,5% це дуууже бідна суміш на сер. і вис. нагрузках.

Blue MCV 1,6 Ambiance 2008  LPG 190Мм (15.08.2017)
  0

72 Відредаговано Сіренький (2015-10-03 22:41:49)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

rk03, який діапазон ''середніх і верхах''? Чому тоді коротка в мінусі?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

73 Відредаговано paliykolya (2015-10-04 00:57:49)

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

Доброї ночі всім учасникам даного форуму. Підкажіть будь ласка по програмі DDT2000, які саме  значення відповідають за довгострокову та короткострокову корекцію палива. ELM чомусь не зміг зв'язатись, тому прибіг до програми.

Те, що я знайшов - вибираємо - Intos Moteur, далі таблиця CORRECTION?

і ще запитання, який саме параметр  першої лямбди в вольтах? над таблицею CORRECTION є два параметра, яка саме перша?

Буду дуже вдячний за підказку.

  0

74

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

rk03 написав:

ltft +44,5% це дуууже бідна суміш на сер. і вис. нагрузках.

Как тогда понять Ваше сообщение

rk03 написав:

lomaka пишет:

    karakuda78 пишет:

        Доброго времени суток. Прошу помощи. Логан 1.4 с заводским ГБО. Заменил ремкомплект редуктора, потому как давал 1.8 давление, уменьшить уже не мог. После этого проверил коррекции на бензине: долговременная -50, кратковременная +99,2. Я так понимаю смесь бедная. Можно как-то в дом. условиях восстановить заводские настройки?

    богатая по ходу ГБО накрутило или форсунки льют

Бідна. На Логані дурка з цим. Плюсова коротка - бідна, плюсова довга - багата. Сам намахався з цим досить. Після траси довга +24%, добавляю газку, стає +28%. У нас все навиворіт.

Добавлено: 6th Apr 2015 09:47:22

karakuda78,  як вичислив тиск редуктора? Прогою підключився?

  0

75

Re: Параметры LTFT/STFT (корекции по топливу)

messer написав:

Бідна. На Логані дурка з цим. Плюсова коротка - бідна, плюсова довга - багата. Сам намахався з цим досить. Після траси довга +24%, добавляю газку, стає +28%. У нас все навиворіт.

очень интересно!

  0