1 Відредаговано grinder (2023-07-31 09:44:28)

Тема: Subaru XV 2.0 2018

Давно планував замінити логан. Стан його був нормальний, як на свої 15, але помітив що якось важче даються дальні поїздки, вже не треба такого багажника, плюс переїхав в таку місцевість, що повний привід та чуть більший кліренс дуже бажаний. Дивився на кросовери які не нижче логана, не довше (в мене ліміт між гаражом та воротами) і з багажником. Ринок виявився не великий. Серед фаворітів був Jeep Renegade, Suzuki Vitara або SX4. Решта вроде Opel Mokka та інше відпали на етапі техзавдання бо не мають повного привода. Потім 24.02, мобілізація, піхота, мрія якось даже позабулась. Але сидячи в якихось *бенях думалось, що ось якого хрена не купив, була ж можливість хоч поїздити нормально. І ось відносно недавно, після перевода в більш спокійне місце, появилась вже остра необхідність мати авто (логан поїхав в бригаду але попав до волонтерів, там багато не гоняють, но не знаю чи повернеться). За цей час поїздив в основному як пасажир на багатьох авто. Впевнений тепер що потрібен тільки повний привід, але до вимог додалось і розхід палива, бо їздити треба багато, плюс точно треба всякі сучасні фішки з безпеки та хотілось сучасну магнітолу з підтримкою андроїд.
Ринок коротких кросоверів зараз в основному це амеріканці, іноді попадаються европейці але як правило дуже заїзжені. Сузукі не сподобались - мягкі, при загрузці кліренс явно зменшується, там внутрі мало місця, руль не зручний. Хоча може б і взяв, якби мало їздив.  Джип. Їздив на Черокі. Сзаду не дуже зручно, дуже жосткий, але дорогу тримає впевнено. Ренегад веде себе аналогічно, правда більше шумний на трасі. Але европейці Jepp це рідкость, пробіг великий, рік як правило до ресталінгового 2018го. Американці з 2.4 по розходу не самі економні. Дуже сподобалась Тойота РАВ4. Іздив на 2 останніх поколіннях. Але нажаль не підходить по габаритам. Форд Куга, показався жостким, можливо би і взяв (після Рав4 або Honda CR-V) але знову ж габарити. Зато ціна на нього чомусь ніжче, відносно того ж Спортаджа, хоча як на мене це явно краще авто. Дивився ще Міцубісі ASX який підходить по гааритам і с ільшим багажником, зовні сподобалась, а ось внутрі якось дешевенько. Рівень Сузукі по інтер'єру. Да і Кашкай. Мені підходив, но всі знайомі були проти. В нормальному стані їх немає, то що є, з великим пробігом за більші гроші. Такая ж приблизно сітуація зі Спортажем, у всіх великий пробіг і доплата за спрос. Але він не сподобався. Іздив на двух моделях, внутрі якось вигладає дешевенько та все тарахтить і скрипить. Може і взяв би хіба що новий з салона. Но він не підходить по габаритам.
Так випадково і на трапив на фаворіта - Subaru XV. Колись знайомий купив такє авто, но хотів чуть коротше і не розглядав цей варіант. Сумно, що поки розбирався що до чого, 2 авто продались. Залишився тільки в Чернівцях і то мабуть тому що ніхто не ризикнув туди їхати, але і мені виїхати в інший регіон це ціла історія. Нарешті коли все срослось, замовив перевірку через Авто.Ріа - обійшлось в 2200 (на іншому СТО 1500), по якому отримав всю інфу по стану с фото і міг прийняти рішення о покупці та ще збив з продавця 500$ за різні мелочи. Переофорлення заняло півдня. Це тому що продавець звик мати справу з рішалам і не хотів довго брати офіційний талончик, а електронна система блочить спроби оформлення вне черги. Коли уговорив взяти талончик заздалегідь, він його взяв на себе, а авто як виявилось було на дружіні. Потратили цілу годину щоб збросився таймер і ми могли швидко взять талончик на покупця.
По авто. 2018. Пробіг 78500. Коли сідаєшь то розумієш, що це не Логан і  шальним рукам нідочого даже приложитись. Все зроблено як треба і на своєму місці. Габарити чуть більше чим в Логані. Довжина аналогічна, але він чуть ширше. В салоні нічого не крипить, пластік та отделка не виглядає дешевою. ПІсля Логана якось здається, що мало місця для ног у водія, але його достатньо, просто тепер ліва нога нічого не нажимає.  Регулювання сидінь у мене ручне, але во всіх плоскостях крім поясниці (в 2024 вже з'явилось). Руль також регулюється і по висоті і по длині. В ітоге витратив багато часу щоб знайти своє.
Підлокотник в стандарті. Внутрі 2 роз`єма для зарядки USB. Не зручний роз'єм для підключення флешки чи мобіли до магнитоли. Воно якось глубоко і далеко. Єкран 6.5 дюйма без навігації. Але вже є підтримка Android Auto і всіма функціями, в т.ч. голосовим викликом можно керувати з руля. Двузонний клімат та кондиціонер. Все зручно управляється ручками, але у Субару 3 варіанти ручок + ще один з інфосистеми. Цей що у мене, не дуже інформативний і прийшлось чуть почитати доки, що зрозуміти де яка ручка. Два дисплея для виводу всякої інформації. Один біля спидометру, другий по центру. Задні двері виглядають маленькими, але вони відкриваються на 90 і тому посадка зручна. Сзаду місця вистачає. При необхідності можно сложити ( ровний пол).
Машина важче, центр ваги нижче, тому добре держить дорогу. Поїздка на 350 км взагалі не викликає втоми. Після 120 вже шумно, полагаю якшо зашумити кришу, там метал явно тонкий то буде краще. 2літрове опозитне 152 сильне двигло дозволяє спокійно ідти на обгін даже при 130, але треба бути уважніше так як швидкість 150 відчуваєшь тільки коли подивишся на спідометр. Правда треба звикнути що в поворотах веде себе чуть інакше чим передній привід. Варіатор не виглядає що тупить і його робота не помітна. Тут вже є режим X-Mode для їзди по бездоріжжю. В цьому режимі на швидкості до 30 км.год передача іде мимо варіатора. Кліренс високий 220.
Адаптивний контроль з EyeSight - це влагалі бімба-ракета. Просто вказуєш швидкисть та рулиш, якщо догоняємо авто то субару само підстраюється під його швидкість і так собі тихенько їде і даже зупиняється, якщо виникає перешкода. EyeSight відповідає за контроль полоси, та попереджує якщо авто спереду тронулось (наприклад зазевався на перекресті). Куча датчиків - полоси, світла, дождя, тиска в шинах. Закінчується вода в бачку теж піщить. На жаль немає датчика сліпих зон, дуже хотів.
Система адаптивних поворотних фар (SRH) - фари доворачиваються в повороті. Вроде мелочь, а на загородніх дорогах де багато всякіх підвод да бухих велосипедістів це великий плюс. Багажник маленький 310, після MCV тут депресія )), но мені його вистачить.
Ціни на запчастини приблизно на 10-20% більше від тойоти дружини. Але це скоріше із-за тотального дефіцита, плюс особливості, все ж кросовер. Но є дорожчи операції. Так в Логані на заміну масла в КПП можно взагалі забити, а якщо робити то це не дорого. То тут аж 12 літрів, ціна літра від 950-1300 (офіціали). Рекомендують лити тільки рідне, можно ризикнути але ремонт занадто дорогий. Правда міняють зазвичай половину і не часто (60к км).
Під капотом все під рукою, тому базові операції з ТО робити легко (крім свічок, але там тоже не важко). Спочатку не зрозумів навіщо тут такий великий бак для води омивача. Коли користувався в дорозі, то виглядало воно хреновато даже порівняно з Логаном. Коли міняв дворники, побачив лужу під капотом. З'ясувалось що миші (у попередика авто більше року стояло в гаражі) прогризли 2 шланги і не було тиску. Пофіксив за допомогою вставок і зараз воно просто заливає все скло. Там даже в дворники встроєні сопла, плюс в фарах омивачі.
Бак великий 63 літра. Росхід по пробігу 10-15% Києв, решта трасса - 6.8 л/100. По трасі можно і в 5.8 вложитись. Адаптівний контроль має 4 ступені реакції. По дефолту стоїть 3, який занадто різкий, тобто якщо дорога спереду звільняється воно просто робить тапку в пол намагаючий швидше досягти шивдкості, що встановлена. Переставив на 2, стало комфортніше і краще по розходу.
Прощавай Рено))
https://i.ibb.co/p4df48T/2023-03-20-16-10-00.png

Покупка 11/03/2023 78296км
18.03.2023 Пробег 78362км - замена масла в двигателе XADO 0w20 SN, маслянного и воздушного фильтра. Ревитализант в двигатель.
Заменени батарейки в ключах. Куплен резиновий коврик в багажник.
26.03.2023 Пробег 79200 км Частичная замена масла в CVT (6 л). Замена по гарантии клем ручника и катушек свечи.
01.04.2023 Пробег 79772 км Заміна салоного фільтра BOSCH 5167
08.04.2023 Пробег 80470 км Ревитализант XADO EX120 в задний редуктор
22.04.2023 Пробег 81470 км Заменени дворники передние Bosch AeroTwin A 156 S, задні тільки резинки. Пофикшена проблема з протеканием резинок омивателя.
20.05.2023 Пробег 84900 км Ревитализант XADO EX120 в передний редуктор. РЕвитализант в АКПП
24.05.2023 Пробег 85800 км Чистка дросельной заслонки
26.05.2023 Пробег 85850 км Замена штірька крепления колеса Hub Bolt 28365FE001 (Wheel NUT 28171AJ001)
07.07.2023 Пробег 90090 км ТО-90 Замена масла с промивкой маслосистеми (XADO 0w20 SN 4.5л, маслянного и воздушного фильтра MANN)
30.07.2023 Пробег 92600 ТО90 Замена топливного фильтра. Замена свечей. Замена переднього та заднього амортизаторов Бельштайн, подушек амортизаторов и подшипников амортизаторов. Замена тормозной. Замена сайлентблоков передних річагов. Замена втулок передних и задних стабилизаторов. Замена левого заднего подшипника.

Subaru XV 2.0 2018 + Тоyota Verso-S 2011
Logan MCV 2007 Amb ГБО - десь волонтерствує
Рецепт нашей победы прост. Мы взяли и убили всех плохих парней. Все остальные методы - пыль. Крис Кайл
Больше всего на свете рабы ненавидят не своих хозяев, а тех, кто стал свободным. Марк Катон
  0
Спасибо сказали: Aprox1



2

Re: Subaru XV 2.0 2018

Годний апарат !!! Хай тільки радість приносить !  moto  crazy_pilot

А москалі щоб усі повиздихали !  babruysk

Счастье, это когда тебе все завидуют, а нагадить не могут !!!
FAQ по Dacia Logan (MCV) и по форуму
Как загрузить картинки на форум
Hyundai Accent 2007 1.6 AT
  0
Спасибо сказали: floyd47, alex.cver, grinder3

3

Re: Subaru XV 2.0 2018

Дуже гарно написано, цікаво прочитати.
Хай машинка радує своєю надійною роботою, а москаляку на гілляку!

p.s.: не написав саме цікаве - хау мач? smile
Ну і Субару - це не Логан, там з/ч дорожче да і їх набагато більше smile
Але ж естетичне задоволення того варто, якщо можеш собі його дозволити smile

Jeep Compass 4x4 2016г.в.
  0
Спасибо сказали: floyd471

4

Re: Subaru XV 2.0 2018

Вітаю з обновкою!
Нехай приносить задоволення!
Як буде час, то варто авто трошки зашумити.
Я на своїй мсв шумив трошки підлогу, плюс з заводу нормальна шумка під капотом і під панелькою.
На 110км/год не відчувається швидкості і тихо в салоні, після 110 зявляється трохи шум після 3ОООоборотів.

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0
Спасибо сказали: grinder1

5

Re: Subaru XV 2.0 2018

Оце зіміна. Оце машинка. Це як замінити Жигулі на Логан приблизно але ще ліпше.хай машинка тільки приносить задоволення

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0
Спасибо сказали: grinder1

6 Відредаговано Lavrik (2023-04-25 10:59:34)

Re: Subaru XV 2.0 2018

Вітаю з обновкою.
Машинка вогінь  upp
Нехай приносить тільки позитивні враження від володіння.
В допису давно замітив заміну.... і не одну...

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

7

Re: Subaru XV 2.0 2018

Lavrik написав:

В допису давно замітив заміну.... і не одну...

Угу. Дружина не дуже любила їздити на Логані і коли мобілізували то купила Toyota Verso-S. Не знаю чому, але каже що нічого не було в той час. Хоча авто мені подобається і коли буваю дома, то в місто стараюсь їздити на тойті. Но там треба ще чуть руки приложить щоб все добре було. Наприклад вона взагалі хреново розгонялась, коли розбирався то побачив що всі супорта заклинівши.

Subaru XV 2.0 2018 + Тоyota Verso-S 2011
Logan MCV 2007 Amb ГБО - десь волонтерствує
Рецепт нашей победы прост. Мы взяли и убили всех плохих парней. Все остальные методы - пыль. Крис Кайл
Больше всего на свете рабы ненавидят не своих хозяев, а тех, кто стал свободным. Марк Катон
  0

8 Відредаговано grinder (2023-05-30 21:41:54)

Re: Subaru XV 2.0 2018

Проїхав майже 7000 км, на Логан точно більше не сяду)). Авто нууу дуже хорошо веде себе на трасі, і суб'єктивно при тих ще розмірах що і MCV XV в місті більш маневрене. По машині роботи не багато, лише стандартні операції. Позаливав всюди ревіталізант ХАДО (звичка))) та почистив дросельну заслонку. Тут вона дуже зручно разположена, треба зняти два хомути і один фіксатор. Правда його стан не видно як в Логані, тому чистити приходится навмання. Після, рекомендується адаптація, але у мене обороти самі якось прийшли в норму через 20 км пробігу(впали з 1200 до 700).
https://i.ibb.co/xYV55hj/348906022-838805944255506-2410525491522345207-n.jpg
Теперь що неподобається:
- по перше шпильки. Старий власник казав що вже міняв одну. Тепер моя черга. Поліз знімати ліве колесо, а шпилька явно вже скручена. В Логані метал болта якось по іншому даже на вагу. Купив шпильку Hub Bolt 28365FE001 та болт Wheel NUT 28171AJ001 і загнав на сервіс.

- не має функції автозапирання дверей. У дружини Тойота 2012 року і там такая функція вже є прям в компьютері і дуже зручна. Тут тоже і є якось перемичками, але в компьютері немає настройки. Всі двері можно закрити тільки кнопкой і щоб вийти знову треба тиснути кнопку без цього нікого не випускає. З 2019 вже це є в базових налаштування, при 20 км.год двері автоматом закриваються.

- та же проблема з порогами як в Логані, треба захищати щоб не дерли пасажири. Тут в принципі все зроблено, залишилось тільки закрити скос. Авто високе, а посадка низька і всі там чипляють коли виходять.

- низько стоїть салонне дзеркало. Із-за камер EyeSight воно стоїть прям напроти очей і частково перекриває поле зору. Плюс у мене немає автозатемнення то вночі дуже б'є по очам. Можно трішки опустити сидіння, но так не зручно.

- у поворотника 2 режима. Якщо просто тронуть то він 3 раза помігає і вимкнеться. Але коли переключити на постійну він сам не повертається коли крутиш рулем, а звук іноді не дуже чутний, бо скоріше генерується не реле, а динаміком. Тому треба слідкувати і виключати при закінчені маневра.

Subaru XV 2.0 2018 + Тоyota Verso-S 2011
Logan MCV 2007 Amb ГБО - десь волонтерствує
Рецепт нашей победы прост. Мы взяли и убили всех плохих парней. Все остальные методы - пыль. Крис Кайл
Больше всего на свете рабы ненавидят не своих хозяев, а тех, кто стал свободным. Марк Катон
  0