101

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Пробіг 330тис км, масло Ельф 5в40  sxr
На трасі крейсерська 110-120км/год це 3000-3300оборотів.
Деколи і 140-160км/год можу дати щоб вигнати шлак з двигуна і вихлопної!) Авто масло не бере. Тьфу...тьфу..тьфу

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0



102

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

jasonua написав:

крейсерська 110-120км/год це 3000-3300оборотів

я чомусь думав на цьому двигуні при такій швидкості оберти будуть меншими.
Який інтервал заміни в км та скільки це по часу (місяців)?

Logan MCV 1.6 2011+ГБО Zenit Pro+OBD, KME Gold, Hana Red, повна шумоізоляція і шикарні сидіння на електриці від Sport BMW+підігрів+компресорна бокова підтрима+ шини Michelin Primacy 4
  0

103 Відредаговано Migen (2022-12-30 21:38:04)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Сіренький написав:

оберти будуть меншими

Там коротенькi передачи. Як в мене на Сандеро

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0
Спасибо сказали: Сіренький1

104 Відредаговано jasonua (2023-01-01 04:23:53)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Сіренький написав:

Який інтервал заміни в км та скільки це по часу (місяців)?

80% це пробіг по трасі. Масло міняю раз у 10-12тис км
2-3рази на рік міняється масло.

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

105

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Migen написав:

Там коротенькi передачи. Як в мене на Сандеро

У вас так само 110км/год 3000об а на 140км/год 3800об?

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

106

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Десь так.

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

107

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Migen написав:
Сіренький написав:

оберти будуть меншими

Там коротенькi передачи. Як в мене на Сандеро

На Степвеї передачі ще коротші. При 100 км/год на 5 передачі вже 3000 об. Оптимально їхати по трасі 90 км/год - 2800 об., спокійно, розслаблено, мало кого обганяючи. Сандеро Степвей машина для міста і села.
Щодо інтервалу заміни масла, то керуюсь мотогодинами, які вираховую із середньої швидкості - приблизно 300-350 мотогодин. При середній швидкості 20 км/год - це  6-7 тис км. Для Львова 20 км/год середньої швидкості - це відсутність корків. А 25 км/год - це вільні вулиці + багато світлофорів. 30 км/год не буває, якщо це не 7.00 ранку в неділю. До війни 15 км/год - була норма. А це заміна масла через 5 тис...

  0

108

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

За 14 місяців володіння машиною звик до особливостей двигуна і коробки, навчився їздити економно. Наскільки це можливо. Це було не легко, адже попередні дві Джилі любили щоб їх 16 клапанні мотори крутили. Сімейні Фіат і Шкода також люблять крутитися... А Сандеро Степвей 1.6 8 кл - це швидше "дизельна" історія. Тільки рушив, і зразу друга. На 30 км/год - третя. На 50 км/год - четверта. 65 км/год - це вже п"ята передача. В такому режимі вже третій місяць виходжу на паспортні показники витрати 9.5 - 10.5 л по місту з середньою швидкістю 20 км/год. Двигун добре тягне вже на 1500 об. Перемикання на 2400-2500. Час-від-часу профілактично викручую до 3500-4000 , хоча жодної потреби в цьому нема. Це при їзді по місту. На трасі двигун має можливість продихатись - при 100 км/год на 5 передачі оберти біля 3000. Але витрата в межах пристойності - 6.5-7.0 л.
За більш ніж рік експлуатації машиною задоволений повністю. Міняти на щось інше не хочеться. В салон поставив 7" навігатор. Стаціонарно над круглими дефлекторами. Виглядає як рідний. Скромний салон трохи урізноманітнився. Головне завдання на майбутнє - підтримувати машину в гарному візуальному і технічному стані. Доглянутих Степвеїв першої серії на дорогах все менше. А другої серії на вулицях багато. Машина популярна.

  0

109 Відредаговано Александр007 (2023-02-05 15:46:43)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67,
Шкода была турбо?
У меня Шкода любит экономить.
Едет на 1500 об.... когда ровно без разгона.
Не нравится что Едет в городе на шестой.. wink
3000 об давно так не еду - это 150км.ч  : moto

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

110

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Степандр не вчора на дорогах і про нього все вже відомо - ви правильно все відмітили. Єдине, що додам, до

RS-67 написав:

Сандеро Степвей машина для міста і села.

- Сандеро годиться для родини макс з однією дитиною, з двома дітьми місця вже критично не вистачає, а з трьома то вже нереально. Де задня полиця я вже й не пам'ятаю куди виклав, бо з нею взагалі нічого не поміщається, коли їдемо десь в інше місце з сумками. Вже потрібен універсал чи якийсь компактний фургон формату Кенгу.

Stepway 1.6 8V  '2011 (+ГБО)
  0

111

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

gatuno написав:

Степандр не вчора на дорогах і про нього все вже відомо - ви правильно все відмітили. Єдине, що додам, до

RS-67 написав:

Сандеро Степвей машина для міста і села.

- Сандеро годиться для родини макс з однією дитиною, з двома дітьми місця вже критично не вистачає, а з трьома то вже нереально. Де задня полиця я вже й не пам'ятаю куди виклав, бо з нею взагалі нічого не поміщається, коли їдемо десь в інше місце з сумками. Вже потрібен універсал чи якийсь компактний фургон формату Кенгу.

Для подорожей багажника не вистачає. Спочатку я хотів купити аеробокс на дах. Але з ним машина не заїде в гараж + погіршується аеродинаміка і вітрильність. Нас подорожує завжди троє. 1/3 заднього сидіння складаємо під багаж. Де-коли складаємо більшу частину 2/3. Однаково позаду один пасажир поміщається. В такій конфігурації речі влазять 100%. Зате ззовні машина компактна. Легко маневрувати. Несподівано великий кут вивороту передніх коліс як на передній привід.
З моменту купівлі проїхав 7 тис. км і за цей час появилися риски на срібних накладках порогів. Коли купував накладки були в ідеалі... Чи то водій в Швейцарії мав довші ноги, чи м"якші штани? А швидше за все, був взагалі без штанів. Тобто жінка в спідниці. В мене штанина постійно вимазана. А жорсткі джинси залишають сліди на пластику. В Степвей 2 накладки вужчі і це правильно. Буду накладки підфарбовувати і можливо місця контактів заклею бронеплівкою. А ще планую відполірувати фари. Все це буде весною.
В мороз -10 дуже жорсто і гучно працює задня підвіска. Поличка багажника тарабанить (вже проклеїв ущільнювачем для вікон). Помогло, але не сильно. В мороз салон також почав поскрипувати, чого не було за плюсової температури.
Машина не має бризговиків. Ні спереду, ні позаду. Снігову кашу закидує на поріг і формується брила аж до самої землі. Вночі міцно замерзає. Якщо не збити її по приїзді, то зранку реальні проблеми. Звик чистити пороги звечора. Бризговиків не ставлю свідомо. Влітку вони заважають їздити по гірських каменюках. Отак на компромісах і живемо... Але машина дешева і на багато моментів закриваються очі. Добре, що не ламається.

  0

112

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67 написав:

В мороз -10 дуже жорсто і гучно працює задня підвіска. Поличка багажника тарабанить (вже проклеїв ущільнювачем для вікон).

Все это лечится. Езжу на сандерике с 2008. Ничего не стучит и не скрипит

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

113 Відредаговано Migen (2023-02-19 16:02:59)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Кусочек дверного уплотнителя клеится вертикально на пластик полки сзади. (между полкой и задней дверью).
Стучат амортизаторы из-за просевших резинок задних амортизаторов. Кажется, подпилил втулки, (те что сверху)  и подтянул. (втулки мешали затянуть).

Установка, обслуживание и ремонт ГБО. Компьютерная диагностика (CLIP).
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
  0

114

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Цього місяця планую ТО з заміною масла і фільтрів. Подивляться всю ходову. Якщо проблема у втулках задніх амортизаторів, їх замінять. Правда, потепліло до +8 і стуки якось пропали. В задній полиці втратили форму замки-шарніри її фіксації. Форма стала аморфно-ватною, чітко полиця не фіксується і стукає в місці кріплення. З допомогою склотканини і гуми трохи відновив форму. Також наклеїв квадратик гуми в міці прижиму дверки. Таким чином полицю заспокоїв. Але чесно кажучи, купив би нову, якби було де. Слідкую за пропозиціями з розбірок. Машина має добре збережене ЛКП без сколів і жодної подряпини. Хочу дрібними замінами ще трохи оновити машину. Крім задньої нової полиці шукаю нові рейлінги. Відсутню накладку рейлінга купити нереально. Готовий заплатити 2 тис. грн. за кусок пластику... і нема де взяти. Моя пропозиція чинна. Якщо хтось має, навіть б/у подряпане, я зразу плачу 2 тис. Між іншим, б/у рейлінги з Польщі - 5000 грн + 1100 грн доставка. І стан їх куди гірший, ніж на моєму Сандеро. А до Степвей-2 рейлінгів навалом по 3 тис за комплект.

  0

115 Відредаговано RS-67 (2023-02-21 17:48:53)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Інформація для себе:
1) Двигун 1.6, 87 к.с. 2009-2010 роки. Євро-4

Технические характеристики Dacia Sandero I Stepway 1.6 8V (87 лс) 2009, 2010
Базовая информация
Марка    Dacia
Модель    Sandero
Поколения    Sandero I Stepway
Модификация (двигатель)    1.6 8V (87 лс)
Начало выпуска    2009 г
Оконч. выпуска    2010 г
Архитектура силового агрегата    Двигатель внутреннего сгорания
Тип кузова    Кроссовер
Количество мест    5
Количество дверей    5
Эксплуатационные характеристики
Расход топлива в городе (NEDC)    10.2 л/100 км
23.06 US mpg
27.69 UK mpg
9.8 км/л
Расход топлива на шоссе (NEDC)    6.1 л/100 км
38.56 US mpg
46.31 UK mpg
16.39 км/л
Расход топлива Смешанный цикл (NEDC)    7.6 л/100 км
30.95 US mpg
37.17 UK mpg
13.16 км/л
Выбросы CO2 (NEDC)    180 г/км
Топливо    Бензин
Время разгона 0 - 100 км/ч    12.4 сек
Время разгона 0 - 62 mph    12.4 сек
Время разгона 0 - 60 mph (Рассчитано Auto-Data.net)    11.8 сек
Максимальная скорость    163 км/ч
101.28 mph
Экологический стандарт    Euro 4
Соотношение мощность/вес    12.6 кг/лс, 79.5 лс/тонна
Соотношение Крутящий момент/вес    8.6 кг/Нм, 116.9 Нм/тонна
Двигатель
Мощность    87 лс @ 5500 об./мин.
Мощность на литр рабочего объема    54.4 лс/л
Крутящий момент    128 Нм @ 3000 об./мин.
94.41 lb.-ft. @ 3000 об./мин.
Компоновка двигателя    переднее, поперечное
Модель/Код двигателя    K7M 710
Объем двигателя    1598 см3
97.52 cu. in.
Количество цилиндров    4
Конфигурация двигателя    Рядный
Диаметр цилиндра    79.5 мм
3.13 in.
Ход поршня    80.5 мм
3.17 in.
Степень сжатия    9.5
Количество клапанов на цилиндр    2
Система впрыска топлива    Распределенный впрыск
Тип наддува    Безнаддувный двигатель
Газораспределительный механизм    SOHC
Количество масла в двигателе    3.3 л
3.49 US qt | 2.9 UK qt
Спецификация моторного масла    Войдите, чтобы увидеть.
охлаждающая жидкость    4.5 л
4.76 US qt | 3.96 UK qt
Объем и вес
Снаряженная масса автомобиля    1095 кг
2414.06 lbs.
Допустимая полная масса    1561 кг
3441.42 lbs.
Максимальная грузоподъемность    466 кг
1027.35 lbs.
Объем багажника минимальный    320 л
11.3 cu. ft.
Объем багажника максимальный    1200 л
42.38 cu. ft.
Объем топливного бака    50 л
13.21 US gal | 11 UK gal
Максимальная нагрузка на крышу    80 кг
176.37 lbs.
Допустимая масса буксируемого прицепа при уклоне 12%    1100 кг
2425.08 lbs.
Допустимая масса буксируемого прицепа без тормозной системы    585 кг
1289.7 lbs.
Допустимая прицепное скачать    60 кг
132.28 lbs.
Габариты
Длина    4024 мм
158.43 in.
Ширина    1753 мм
69.02 in.
Ширина в том числе зеркала    1997 мм
78.62 in.
Высота    1590 мм
62.6 in.
Колесная база    2588 мм
101.89 in.
Колея передняя    1494 мм
58.82 in.
Колея задняя    1483 мм
58.39 in.
передний свес    785 мм
30.91 in.
задний свес    651 мм
25.63 in.
Дорожный просвет    175 мм
6.89 in.
Коэффициент аэродинамический лобового сопротивления (Cx)    0.39
Диаметр разворота    10.5 м
34.45 ft.
Трансмиссия, тормоза и подвеска
Архитектура привода    ДВС приводит в движение передние колеса автомобиля.
Привод    Передний привод
Количество передач и тип коробки передач    5 ступенчатая механика
Тип передней подвески    Независимая типа McPherson, Поперечный стабилизатор
Тип задней подвески    Спиральная пружина, Торсион
Передние тормоза    Дисковые вентилируемые, 259x20.6 мм
Задние тормоза    Барабанные, 203 мм
Вспомогательные системы    ABS (Антиблокировочная система тормозов)
Тип рулевого управления    Рулевая (шестерня) рейка
Усилитель руля    Гидроусилитель
Размер шин    195/55 R16
Размер дисков    6.5J x 16


2) Двигун 1.6, 84 к.с. 2011-2012 роки. Євро-5

Технические характеристики Dacia Sandero I Stepway 1.6 8V (84 лс) 2010, 2011, 2012
Базовая информация
Марка    Dacia
Модель    Sandero
Поколения    Sandero I Stepway
Модификация (двигатель)    1.6 8V (84 лс)
Начало выпуска    2010 г
Оконч. выпуска    2012 г
Архитектура силового агрегата    Двигатель внутреннего сгорания
Тип кузова    Кроссовер
Количество мест    5
Количество дверей    5
Эксплуатационные характеристики
Расход топлива в городе (NEDC)    9.2 л/100 км
25.57 US mpg
30.7 UK mpg
10.87 км/л
Расход топлива на шоссе (NEDC)    5.6 л/100 км
42 US mpg
50.44 UK mpg
17.86 км/л
Расход топлива Смешанный цикл (NEDC)    6.9 л/100 км
34.09 US mpg
40.94 UK mpg
14.49 км/л
Выбросы CO2 (NEDC)    160 г/км
Топливо    Бензин
Время разгона 0 - 100 км/ч    13.5 сек
Время разгона 0 - 62 mph    13.5 сек
Время разгона 0 - 60 mph (Рассчитано Auto-Data.net)    12.8 сек
Максимальная скорость    160 км/ч
99.42 mph
Экологический стандарт    Euro 5
Соотношение мощность/вес    12.6 кг/лс, 79.1 лс/тонна
Соотношение Крутящий момент/вес    7.9 кг/Нм, 127.1 Нм/тонна
Двигатель
Мощность    84 лс @ 5250 об./мин.
Мощность на литр рабочего объема    52.6 лс/л
Крутящий момент    135 Нм @ 3000 об./мин.
99.57 lb.-ft. @ 3000 об./мин.
Компоновка двигателя    переднее, поперечное
Модель/Код двигателя    K7M 800
Объем двигателя    1598 см3
97.52 cu. in.
Количество цилиндров    4
Конфигурация двигателя    Рядный
Диаметр цилиндра    79.5 мм
3.13 in.
Ход поршня    80.5 мм
3.17 in.
Степень сжатия    9.5
Количество клапанов на цилиндр    2
Система впрыска топлива    Распределенный впрыск
Тип наддува    Безнаддувный двигатель
Газораспределительный механизм    SOHC
Количество масла в двигателе    3.3 л
3.49 US qt | 2.9 UK qt
Спецификация моторного масла    Войдите, чтобы увидеть.
охлаждающая жидкость    4.5 л
4.76 US qt | 3.96 UK qt
Объем и вес
Снаряженная масса автомобиля    1062 кг
2341.31 lbs.
Допустимая полная масса    1561 кг
3441.42 lbs.
Максимальная грузоподъемность    499 кг
1100.11 lbs.
Объем багажника минимальный    320 л
11.3 cu. ft.
Объем багажника максимальный    1200 л
42.38 cu. ft.
Объем топливного бака    50 л
13.21 US gal | 11 UK gal
Максимальная нагрузка на крышу    80 кг
176.37 lbs.
Допустимая масса буксируемого прицепа при уклоне 12%    1100 кг
2425.08 lbs.
Допустимая масса буксируемого прицепа без тормозной системы    565 кг
1245.61 lbs.
Допустимая прицепное скачать    60 кг
132.28 lbs.
Габариты
Длина    4024 мм
158.43 in.
Ширина    1753 мм
69.02 in.
Ширина в том числе зеркала    1997 мм
78.62 in.
Высота    1584 мм
62.36 in.
Колесная база    2588 мм
101.89 in.
Колея передняя    1494 мм
58.82 in.
Колея задняя    1483 мм
58.39 in.
передний свес    785 мм
30.91 in.
задний свес    651 мм
25.63 in.
Дорожный просвет    175 мм
6.89 in.
Коэффициент аэродинамический лобового сопротивления (Cx)    0.36
Диаметр разворота    10.5 м
34.45 ft.
Трансмиссия, тормоза и подвеска
Архитектура привода    ДВС приводит в движение передние колеса автомобиля.
Привод    Передний привод
Количество передач и тип коробки передач    5 ступенчатая механика
Тип передней подвески    Независимая типа McPherson, Поперечный стабилизатор
Тип задней подвески    Спиральная пружина, Торсион
Передние тормоза    Дисковые вентилируемые, 259x20.6 мм
Задние тормоза    Барабанные, 203 мм
Вспомогательные системы    ABS (Антиблокировочная система тормозов)
Тип рулевого управления    Рулевая (шестерня) рейка
Усилитель руля    Гидроусилитель
Размер шин    195/55 R16
Размер дисков    6.5J x 16

  0

116

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

9 березня 20023 р.

1. Заміна масла Elf 5W-40, 3.5 л
2. Заміна масляного, повітряного та салонного фільтрів
3. Діагностика ходової
4. Заміна:
- амортизатор задній - 2 шт (Magneti Marelli)
- Наконечник лівий
- Шарова ліва (випресовували і запресовували нову)
5. Геометрія

Все разом під ключ - 6 000 грн. (СТО Рено Гермес, Львів, Пасічна 141)

  0

117

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Машина щодня проїжджає приблизно 40 км. З них 4 км по дорозі, яка нагадує полігон - ями в пів колеса, які ще й залиті водою. Це об"їзд блокпоста, на якому щоранку затор і можна запізнитися до школи, на роботу. Мені 56 років. Я ще влітку сам пішов в воєнкомат і пройшов медкомісію. Визнаний придатним до служби. Я блокпоста не боюся, але це втрата часу, тому доводиться об"їжджати жахливою дорогою щодня. Навантаження - 110 + 80 + 60 кг = 250 кг. Це, звісно, відбилося на підвісці - мінус задній лівий амортизатор, ліва шарова, лівий наконечник. Правими колесами ще якось вдається йти по обочині без ям, а ліва сторона гепає неподєцкі... Тому мій вибір такої машини є очевидним. Хоча б не страшно відірвати бампер і прим"яти пороги.
Фіат Панда, як не дивно, тримається краще. Вже 3 роки, а міняли лише опорні підшипники. Секрет у вузькій колії і коротенькій базі. Там де Сандеро мусить гепнути, вона умудряється проїхати між ямами. А навантаження ті ж 250 кг. У Панди пороги високі, звиси коротенькі, але просвіт під ричагами підвіски всього 110 мм. Проте, бампер на достатній висоті. Панда якось дає собі раду. Сімейний Рапід - лише по добрій дорозі через блок пост. Інакше можна бампер залишити - великі звиси, просвіт 140 мм, база довга, пороги низько - машина вихідного дня. Виповнилося рівно 10 років, як ми його взяли з салону. Пробіг на сьогодні 49 тис. Ще жодний розхідник не міняний. Лише рідини, масла, фільтри. Двигун 1.2 МРІ 75 к.с. 3 циліндри.
В перспективі планую замінити Степвей на Дастер від 2018 року випуску. Але мусить війна закінчитись.

  0

118 Відредаговано TDream (2023-03-11 12:16:48)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67, у Дастеров подвеска слабее чем у логаноподобных (по отзывам водителей служебных машин в хозяйстве у которых Логаны и Дастеры. Проходили техосмотр у нас).
Хотя против Дастера ничего не имею. Вместительный, проходимый (4х4), симпатичный (крайнее поколение), популярный. 
Позволяли бы финансы взять дизельный 4х4 - взял бы  smile

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0

119

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67 написав:

В перспективі планую замінити Степвей на Дастер від 2018 року випуску. Але мусить війна закінчитись.

тогда может и дусьтер не понадобиться , не изза чего по ямам гасать будет .
У всех фдомастеры разные наши водители сравнивая служебные шнивы и дастеры пришли к такому  всё таки дастер паркетник , шнива по грчзи и ямам лучше но она не едет по трассе , у нас ещё хайлюкс и уаз
но те в сравнение не идут

  0

120

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

В мене було дві Ниви. Був молодим - використовував її на всі 100. Зараз нема потреби у 4Х4. Передній привід, добрі шини, великий просвіт, великі колеса - цього досить. Якщо Дастер, то 4Х2. Цей з останніх, оновлений. І у версії Рено, а не Дачія. В Дачії Дастер не подобаються три круглі дефлектори по центру. Це перебор. Ще у мене є підозра, що салони Дастерів по розмірах не більші за салони Логанів. Тобто, їдеш як в Логані з надутими арками і широкою колією. Хоча салон Логана не малий. Також Дастер 4Х2 має більший багажник, простішу підвіску, загалом простіший і надійніший. На ринку б/у повнопривідні і монопривідні версії Дастерів не дуже різняться в ціні. Може статися, що попадеться саме 4Х4 в кращому стані. Тоді вибір буде за краще збереженою машиною. Ще розглядаю Форд Екоспорт, але там майже всі битки з Америки. Також дивлюся на Джип Ренегейт, але також всі биті з США... Дастер свіжих років - найбільш зважена покупка. Ми з сином робили дві биті машини з Канади. Одна Шевроле Тракс - зробили, дружина поїздила пів року і вигідно продали. Інша Ніссан Джук 4Х4 з мотором 190 к.с. і 8 сек до сотні - трохи поїздили і пішла в Київ санітаркою в перший місяць війни. Це була машина дружини і це було її рішення... Більше нагоди щось привезти дешево і не сильно бите ми не мали.

  1
Спасибо сказали: сяся, floyd472

121

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67 написав:

/upload/iblock/2ee/t5wr1bdep7t11qqq0ha92czs26w8y8xz/IMG_20220316_131441-_2_.jpg

18 березня 2023 р.
Заміна зимових шин 195/65/R15, виліт Е49 на літні 205/60/R16, виліт Е38. З нетерпінням чекав цього моменту. Для мене особисто машина на більших колесах виглядає краще, а перша передача на таких колесах є менш тракторною. Та й усі наступні передачі також. Для повсякденної їзди і їзди трасою це краще. Для їзди по поганим дорогам моменту однаково вистачає. В Сандеро Степвей головна пара 4.5 проти 3.9 у звичайного Сандеро/Логана. Річний досвід їзди на різних діаметрах не виявив підвищення витрати пального. На більших колесах витрата в місті збільшується (часті старти), а на трасі зменшується (рівномірний рух).

  1

122

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Вы пишите при покупке дустера смотреть на состояние , а стоимость эксплуатации ? Полноприводный со временем в копеечку выйдет по обслуживанию  .

  0

123 Відредаговано igorsh88 (2023-03-20 13:29:56)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67 написав:

В Сандеро Степвей головна пара 4.5 проти 3.9 у звичайного Сандеро/Логана.

Звідки дана інформація?

В мене Логан МСВ з головною парою 59/14  ~ 4.2
Від типу КПП в пешу чергу залежить.
Тут більш детально:
https://www.logan.in.ua/forum/post802212.html#p802212
https://www.logan.in.ua/forum/post802299.html#p802299

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ
• Dacia Logan MCV 2011 1.6 16v К4М Laureate ГБО BRC
• Dacia Sandero 2009 1.6 MPI К7М Ambiance
  0

124

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

сяся написав:

в копеечку выйдет по обслуживанию

+ 2 редуктора всего. В плюси куча бонусів повного приводу.

Subaru XV 2.0 2018 + Тоyota Verso-S 2011
Logan MCV 2007 Amb ГБО - десь волонтерствує
Рецепт нашей победы прост. Мы взяли и убили всех плохих парней. Все остальные методы - пыль. Крис Кайл
Больше всего на свете рабы ненавидят не своих хозяев, а тех, кто стал свободным. Марк Катон
  0

125 Відредаговано TDream (2023-03-20 20:52:19)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

grinder написав:

+ 2 редуктора всего.

А карданы, муфта, задние ШРУСы вечные?

2106 1,3 >> 1102 1,3 >> 21099 1,6i >> Stepway 1,5dCi '2020
  0