26

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Так як машина була куплена б/у, а на СТО сказали, що не можуть визначити чи пробіг 147 тис. рідний, я вирішив поміряти компресію. Наперед скажу, що зауважень до двигуна не маю. Проїхав 3 тис. км. Масла не бере, свічки чисті, тягне добре, витрата пального в межах норми, заводиться легко при -15. На холостих робота рівна, стабільна. Набирає оберти добре...
Але ось що показав замір компресії: 12-13-13-11
Хто може прокоментувати такий результат? Чи є повід для тривоги? Може в 4 циліндрі кільця залягли? Чи це норма? В мене ще є Фіат Панда 1.1, пробіг також 150 тис. Там +/- 12 по всіх циліндрах...
Буду вдячний за коментарі

  0



27 Відредаговано az74 (2022-08-06 19:05:41)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Так чего проще. Прыснуть в цилиндр немного масла и замерять повторно.
Если компрессия повысится, значит кольца. Нет- клапана.
Но я бы при таких показателях не морочил себе и машине голову

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

28

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67 написав:

я часто їжджу вузькими гірськими дорогами

RS-67 написав:

Вимоги до машини були наступні:
- ...
- двигун бензин

гадаю, до гірських умов експлуатації дизель пасував би набагато краще.

RS-67 написав:

Кліренс виріс до 192 мм.

під балкою заміряйте; будете здивовані.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Sandero Stepway 2017, К9К С612
  0

29

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

floyd47 написав:
RS-67 написав:

я часто їжджу вузькими гірськими дорогами

RS-67 написав:

Вимоги до машини були наступні:
- ...
- двигун бензин

гадаю, до гірських умов експлуатації дизель пасував би набагато краще.

RS-67 написав:

Кліренс виріс до 192 мм.

під балкою заміряйте; будете здивовані.

Я морально готуюся до дизеля, але це буде інший Степвей. Новіший, максимум 5 річний.
Щодо кліренсу на моєму Степвей, то я не лише рахував, але і заміряв. На шинах 205/60/16 при повному баці, без водія кліренс під металевим захистом двигуна - 190 мм. Під нижнім контуром П-подібної балки - 200 мм.
Кліренс під задньою балкою залежить від зношеності пружин. В мене машина не нова, але кліренс під балкою не є меншим за кліренс під захистом. А при повністю завантаженій машині про кліренс і говорити марно. Опель подає кліренс повністю завантаженого Грендленд - 123 мм !!! Це на кросовері. Взяв сім"ю, багаж і застряг в першій колії... Взагалі, Степвей і Дастер по геометричній прохідності не пасуть задніх.
Щодо бензинового 1.6 8 кл, то на першій передачі це трактор. На другій також повзе дуже впевнено. Тяги, навіть в горах, вистачає. В Рено підійшли грамотно - інша підвіска, інший ряд в КПП. Нормальна машина вийшла. Але, якщо хтось хоче ганяти по трасі, то це не сюди. На Степвеї мені комфортно їхати 90-100. На 100 на 5 передачі вже 3000 об/хв.

  0

30

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67 написав:

Кліренс під задньою балкою залежить від зношеності пружин.

Расстояние от задней балки до земли зависит от колес.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

31

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

az74 написав:
RS-67 написав:

Кліренс під задньою балкою залежить від зношеності пружин.

Расстояние от задней балки до земли зависит от колес.

Не лише від коліс. Задня Н-подібна балка - це ричаг. Один кінець цього ричага закріплений на кузові через сайлентблок, а на другому закріплене колесо. На колесо діє пружина підвіски. Якщо пружина свіжа (довга), то кузов припіднятий. А разом з кузовом піднімається точка сайлентблоку і відповідно балка - кліренс більший. Якщо пружина "уставша", або авто нагружене, кузов опускається, а разом з ним сайлентблок і балка - кліренс менший. Якби балка проходила через вісь колеса (задній ведучий міст), то дійсно, кліренс залежав би лише від радіуса колеса.

  0
Спасибо сказали: jasonua1

32

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Клиренс это от самой нижней точки до земли. Самая нижняя точка сзади - балка. Она зависит только от колёс. Колесо на цапфе, которая жестко к балке.
А кузов да, он на пружинах.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

33

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67 написав:
az74 написав:
RS-67 написав:

Кліренс під задньою балкою залежить від зношеності пружин.

Расстояние от задней балки до земли зависит от колес.

Не лише від коліс. Задня Н-подібна балка - це ричаг. Один кінець цього ричага закріплений на кузові через сайлентблок, а на другому закріплене колесо. На колесо діє пружина підвіски. Якщо пружина свіжа (довга), то кузов припіднятий. А разом з кузовом піднімається точка сайлентблоку і відповідно балка - кліренс більший. Якщо пружина "уставша", або авто нагружене, кузов опускається, а разом з ним сайлентблок і балка - кліренс менший. Якби балка проходила через вісь колеса (задній ведучий міст), то дійсно, кліренс залежав би лише від радіуса колеса.

/upload/iblock/f2e/m0t1si8p02yt0glqr9kyh740y4f4dqs9/20220807_191413-_2_.jpg

  0

34

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Питання кліренсу задньої балки не є принциповим. По факту він змінюється в межах лише 10-15 мм.
Мені на СТО ще сказали морально готуватися до заміни сайлентблоків задньої балки. Вони взимку трохи рипіли. Я добре пролив їх WD-40. Скрип пропав і я реально забув за них. Ось з балкою пригадав... А загалом  приведення машини до бойового стану коштувало близько 600$. Ціни на фірменній СТО досить високі. На Фіаті, де я обслуговую Панду, ще вищі.

  0

35 Відредаговано az74 (2022-08-07 21:24:31)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67 написав:
RS-67 написав:
az74 написав:

Расстояние от задней балки до земли зависит от колес.

Не лише від коліс. Задня Н-подібна балка - це ричаг. Один кінець цього ричага закріплений на кузові через сайлентблок, а на другому закріплене колесо. На колесо діє пружина підвіски. Якщо пружина свіжа (довга), то кузов припіднятий. А разом з кузовом піднімається точка сайлентблоку і відповідно балка - кліренс більший. Якщо пружина "уставша", або авто нагружене, кузов опускається, а разом з ним сайлентблок і балка - кліренс менший. Якби балка проходила через вісь колеса (задній ведучий міст), то дійсно, кліренс залежав би лише від радіуса колеса.

/upload/iblock/f2e/m0t1si8p02yt0glqr9kyh740y4f4dqs9/20220807_191413-_2_.jpg

А почему тут "клиренс" меряется не от нижней точки балки, которая неподвижна и находится на оси между цапфами колёс, как и надо мерить клиренс, а от верхней точки, которая крепится к кузову?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

36

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

az74 написав:
RS-67 написав:
RS-67 написав:

Не лише від коліс. Задня Н-подібна балка - це ричаг. Один кінець цього ричага закріплений на кузові через сайлентблок, а на другому закріплене колесо. На колесо діє пружина підвіски. Якщо пружина свіжа (довга), то кузов припіднятий. А разом з кузовом піднімається точка сайлентблоку і відповідно балка - кліренс більший. Якщо пружина "уставша", або авто нагружене, кузов опускається, а разом з ним сайлентблок і балка - кліренс менший. Якби балка проходила через вісь колеса (задній ведучий міст), то дійсно, кліренс залежав би лише від радіуса колеса.

/upload/iblock/f2e/m0t1si8p02yt0glqr9kyh740y4f4dqs9/20220807_191413-_2_.jpg

А почему тут "клиренс" меряется не от нижней точки балки, которая неподвижна и находится на оси между цапфами колёс, как и надо мерить клиренс, а от верхней точки, которая крепится к кузову?

Кліренс міряється не по цапфі, а по центру балки, по центру колії. Ще раз: балка не знаходиться на осі колеса. Балка на рисунку показана як швелер. Тому, в залежності від навантаження, балка може бути ближче, або дальше землі. На рисунку це чітко видно.

  0

37

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

/upload/iblock/722/dsgw08wlp9d5u4mc50p14trq395l7ybo/750px_Stepway_208_1444b99b9.jpg

  0

38

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

Компактні кросовери досить популярні. Чоловік дружини два роки тому купив нового Чері Тігго-2. Симпатична машина. Зроблена на базі Форза, тому салон має тісніший за Степвей. Багажник 420 л (Степвей - 320л). Я поїздив, оглянув... Загальні враження - машина суто для міста і траси у модному форматі. Виглядає високою, але це бутафорія. Реальний виміряний кліренс - це 165 мм (з водієм). Це без захисту двигуна. Гофра і трубки кондиціонера висять низько. Якщо встановити захист, кліренс буде максимум 150 мм !!! Штатні шини 205/55/16 і більший профіль не поставиш - арки не дозволяють. Щодо двигуна, то його треба крутити. Машина важча за Степвей на 200 кг. Двигун шумний, на холостих є трохи вібрація. Кузов не оцинкований. Новими Тігго-2 і Степвей коштують майже однаково. Степвей-2 по дизайну не гірший.

  0

39 Відредаговано Aprox (2022-08-08 18:07:18)

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

az74 написав:

Клиренс Renault Sandero Stepway составляет 195 мм.

Это только на бумаге... Реально 180 мм... И это у второго поколения... Первое не промерял, но визуально оно гораздо ниже...

https://i.ibb.co/s2bZsQC/222.jpg

П.С. Раз у автора всё промеряно и всё устраивает  - токда ОК! )))
Даже по фоткам видно, что авто бодренько стоит над дорогой!
Обычно мне попадаются первые Степвеи, которые гораздо печальнее выглядят...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - отключен до конца войны.
  0

40

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

/upload/iblock/b67/0v5nvyqj73h1lcyky4bpdthq1c3s9657/av_2_Sandero_Stepway11_.jpg
Це заміри програми "Что по чем" від Інфокар. Тестдрайви цікаві. Завжди дивлюся. Вони міряють з водієм 100 кг... Машина якраз сідає на 10 мм. Більшість оглядачів заміряють кліренс без водія.
На фото зверху рекламка початку випуску StepWay. Вони знали як знімати. Машина на 16" і 60-му профілі (як в мене). А в продаж запустили на 15". Це дуже зіпсувало вигляд машини. Правда, народ не заморочується. Більшість їздить на 15" дисках.
Дуже подобається останній рестайл Степвей. Дуже хочу таку 1.5 дизель в блакитному металіку. Дай Бог пережити цю війну...

  0

41

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

az74 написав:

Самая нижняя точка сзади - балка.

не балка, а кронштейн важілю балки.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Sandero Stepway 2017, К9К С612
  0

42

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

/upload/iblock/513/2tu6b34ubt1xqq5o5tmxvyo0o6kummzr/20220810_125756-_2_.jpg
Бог з нею, з задньою балкою. Більш важливим є кліренс спереду, особливо по бамперу. В місті особливо допікає "бордюрна хвороба". Супермаркет. Під"їхала пуста машина. Вперлася колесами в бордюр. Через пів години сім"я завантажилася по повній. Всі весело сіли і дали задній хід... Бампер залишився на тротуарі. Якщо пощастить, то обійдеться подряпинами. Таке можна спостерігати часто. Для сучасних машин нависнути над бордюром - табу. У нас певний час був кросовер Chevrolet Tracker. Під бампером мав пластикову губу. Я поміряв відстань до землі - 110 мм... Це такий прикол? Ніби маєш кросовер, а нікуди з"їхати/заїхати не можеш. На StepWay зона паркування зразу зростає відсотків на 30. Адже у Львові значна частина машин паркуються на тротуарі. Ті, які можуть подолати бордюр. Батько їздить на Шкоді Рапід. Кліренс 140 мм. На жодний бордюр виїхати не може. Паркується також з запасом до бордюра. Врезультаті довга машина займає ще більше паркувального місця. Творці першого Логан зразу зрозуміли, яка має бути машина для третіх країн - типу ВАЗ-2109, першого Гольфа, лише посучасніше. І добре зробили.

  0

43

Re: DACIA Sandero Stepway 1.6 2011 р.в.

RS-67 написав:

Вони міряють з водієм 100 кг... Машина якраз сідає на 10 мм. Більшість оглядачів заміряють кліренс без водія.

А какой смысл в клиренсе без водителя?  big_smile

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - отключен до конца войны.
  0