1

Тема: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

Власне, появилось в сім'ї авто Dacia Logan MCV 2009 р. в., (Якщо форум буде дозволяти додавати фото то будуть), потрохи розбираюсь в конструкції та проводжу ТО.

238100 км.

18.06.2022 р.
Відрегулював клапана, зазори були вже дуже великі, до 0,3 на впускних і до >0,4 випускних.
Замінив прокладку клапанної кришки (Corteco 161.20 грн.), один болт по середині зі сторони радіатора чогось не був затягнутий, в результаті звідти сочилось масло і загаджувало весь двигун.
Замінив повітряний фльтр (Альфа 91.79).

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0



2

Re: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

Добро пожаловать!
Еще бы заполнить профиль откуда.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

3

Re: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

vlad5229 написав:

Власне, появилось в сім'ї авто Dacia Logan MCV 2009 р. в., (Якщо форум буде дозволяти додавати фото то будуть), потрохи розбираюсь в конструкції та проводжу ТО.

238100 км.

18.06.2022 р.
Відрегулював клапана, зазори були вже дуже великі, до 0,3 на впускних і до >0,4 випускних.
Замінив прокладку клапанної кришки (Corteco 161.20 грн.), один болт по середині зі сторони радіатора чогось не був затягнутий, в результаті звідти сочилось масло і загаджувало весь двигун.
Замінив повітряний фльтр (Альфа 91.79).

Вже є.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

4

Re: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

В ході експлуатації авто, було виявлено що не закривається задня дверка, ні з допомогою ЦЗ, ні з допомогою ключа. Самим складнішим в процесі добирання до замка, виявилось знімання щітки з моторедуктора. Зпочатку зробив зйомник з профільної труби, але він успішно гнувся при вкручуванні болта, ведешка не допомагала. Потім зробив зйомник з товстішого металу, щітку получилось зняти, але металічна силумінова втулка залишилась на валу моторедуктора. Пізніше після постукування молотком вона була знята і запресована назад в корпус щітки, та промазана суперклеєм.

Черговим сюрпризом було те що моторедуктор закріплений на заклепки, довелось висверлювати і при зборці прикручувати на болти М6.

Після демонтажу замка виявись що соленоїд тільки відкриває замок, схоже що в двигуні підгоріли контакти. Хоч після зміщення шестерень він запрацював, але вирішив не колупати двигун а взяти новий, виробник ASAM-SA, кажуть що Румунія. Ціна питання 298 грн., плюс 80 грн., доставка новою поштою, з цінами нова пошта чим далі тим більше нагліє.

З частиною замка куди вставляємо ключ трохи складніше, виявилось що ним ніхто не користувався, силуміновий корпус весь закис і не рухався. Цінник на нову серцевину стартує від >2000 грн, хоча на одному сайті можна взяти весь комплект разом з замком запалювання за 1800 грн. Тому серцевина була замочена в змивці для каменя, добре промазана змазкою і повернена на місце, тепер працює.

Раз вліз, то була проведена антикорозійна обробка двох дверок в середині та зверху під пластмасовими накладками.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

5

Re: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

Я конечно извиняюсь но замок снимаеться без снятия дворника ,не ну без него конечно попроще но и с ним не сильно напряжно

  0

6

Re: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

pokemon22 написав:

Я конечно извиняюсь но замок снимаеться без снятия дворника ,не ну без него конечно попроще но и с ним не сильно напряжно

В мене не хотів вилазити, можливо не знайшов щілину щоби просунути вниз, але в мене не вийшло.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

7

Re: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

Глянув на рівень рідини в бачку ГУР, рівень був близький до нуля, під кришкою на сіточці якісь білі відкладення як гліцирин, вирішив що потрібно замінити, заміну робив по ролику з ютуба "Замена жидкости ГУР на Рено Логан, Сандеро, Дастер, Ларгус", рідину з насоса не викачував, бо кажуть що завоздушить, потім не закачаєш. Після від'єднання патрубків від бачка потекла світлорожева рідина, але не прозора а таке враження що хтось додав молока. При промивці бачка ніякого осаду чи відкладень в бачку чи на фільтрі сіточці вставки не було. Воді в сисиемі нема звідки взятись, то можливо що та рідина така повинна бути, можливо коли машина бігала в німеччині була проведена заміна і залили якусь більш продвинуту рідину.

Після тестування сумісності залив ATF III DEXRON ELF ELFMATIC G3, ціна питання 192 грн за літр, влізло на 200 мл більше ніж злив.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

8

Re: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

vlad5229 написав:

рідину з насоса не викачував, бо кажуть що завоздушить, потім не закачаєш.

Закачаешь. Просто так делают для того, чтоб насос совсем без жидкости не работал.

vlad5229 написав:

ATF III DEXRON ELF ELFMATIC G3, ціна питання 192 грн за літ

Чего решил перейти на синтетику? И где брал? Цена вкусная)

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

9

Re: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

az74 написав:

Чего решил перейти на синтетику? И где брал? Цена вкусная)

Залив те що рекомендує мануал, масла беру в інтернет магазині що має назву "Все до автомобіля", посилання не даю бо форум блокує, але гугл в пошуку по назві видає перше посилання. Магазин розміщений в Тернополі, ціни зазвичай там найнижчі на просторах нету, колись до них їздив, доки не замітив що ціни на прилавку вищі ніж на сайті.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

10

Re: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

Мануал пишет полусинтетику ELF ELFMATIC G3

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

11

Re: Dacia Logan MCV 2009 рік (БЖ vlad5229)

az74 написав:

Мануал пишет полусинтетику ELF ELFMATIC G3

Значить таки лоханувся, десь на форумі писали що DEXRON® III підходить, то взяв його так як в магазині воно було єдине з ELF ELFMATIC G3.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0