26 Відредаговано Хохол (2015-05-07 20:25:21)

Re: электрика

bgbr написав:

Я тільки 2 рази їздив після станції(машина батькова), то не била током.
але знову згорів запобіжник. в перший же ж день. ще не звонив офіціалам, як був то казали що це відеореєстратор винен в тому що горить запобіжник,  а так кажуть що автомобіль технічно справний. як їх заставити дійсно виявити де коротить

Поменяй предохранитель и покатайся без видеорегистратора. Если снова сгорит, то тогда где-то к.з.
Если не сгорит, то скорее всего что-то в разъёме прикуривателя или штекере регистратора.
На крайний случай поставь предохранитель немного большего номинала.

Renault Logan II, 2013, 1.2 16V 73л.с., Authentique+ABS, белый лёд, +БК by_AlexSander_, +КК +ЧИП by blistograd
БЖ- http://www.logan.in.ua/forum/topic13345 … okhol.html
  0



27

Re: электрика

А регик кто подключал? Или просто в прикуриватель? Что тогда мешает пару дней без него покататься? Какие ещё работы делались по электрика и кем? Какой предохранитель сгорает?

Renault Kangoo II 2013 K9K 90
Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110
  0

28 Відредаговано bgbr (2015-05-08 18:13:10)

Re: электрика

Хохол написав:
bgbr написав:

Я тільки 2 рази їздив після станції(машина батькова), то не била током.
але знову згорів запобіжник. в перший же ж день. ще не звонив офіціалам, як був то казали що це відеореєстратор винен в тому що горить запобіжник,  а так кажуть що автомобіль технічно справний. як їх заставити дійсно виявити де коротить

Поменяй предохранитель и покатайся без видеорегистратора. Если снова сгорит, то тогда где-то к.з.
Если не сгорит, то скорее всего что-то в разъёме прикуривателя или штекере регистратора.
На крайний случай поставь предохранитель немного большего номинала.

Так і думав зробити, машина поки на гарантії то будуть робити офіціали, чи на запобіжник більшого номіналу вони згодяться не знаю.
[merge_posts_bbcode]Added: 2015-05-08 18:12:14[/merge_posts_bbcode]

_AlexSander_ написав:

А регик кто подключал? Или просто в прикуриватель? Что тогда мешает пару дней без него покататься? Какие ещё работы делались по электрика и кем? Какой предохранитель сгорает?

просто в прикурювач, вже попробую без нього, а точніше може куплю повербанк і буде реєстртор на повербанці висіти, без нього не хочеться, колись попали в аварію так потім так викручував водій тої машини що я винен ,, а докази то тільки слова проти слів,
машина нова ніякі роботи і ніким не велись, запобіжник не бачив бо ключ дав - забрали і вигнали на двір - ключ принесли,

просто нічого в прикурювач не підключити це взагалі капець, ні навігатор як в невідоме місто їдеш, ні автохолодильник коли на пікнік, така перспектива мені зовсім не подобається,
про такі перспективи при продажу автомобіля мені нажаль не сказали sad
а тепер це через несертифікований девайс в прикурювачу - виправдовування на сервісі


може хтось з форму мав такі проблеми, або навпаки користується прикурювачем і все добре - відпишітся будь-ласка

  0

29

Re: электрика

Пользуюсь и навигатором и регистратором (регистратором постоянно,навигатором периодически) через "тройник",включенный в прикуриватель.Никаких проблем с предохранителями не было.Все работает нормально.

  0

30

Re: электрика

Тоже пользуюсь, регистратор, периодически навигатор, все хорошо уже 6 лет, правда на двоих авто.

  0

31

Re: электрика

габариты и прикуриватель это разные вещи у них разные предохранители.  номиналы предохранителей увеличивать нельзя есть риск остатся без авто.возможно гдето перетёрта изоляция и переодически идёт короткое замыкание а чтобы его найти иногда приходится разобрать половину авто вот и нехотят ремонтировать

Renault Logan-1.4  2011г  ГБО Ланди Рензо ЭВО форсунки Hana вариатор Микролуч
  0

32

Re: электрика

Pusar написав:

Замітив що перестав піщати біппер при відкритті дверей на ходу

_AlexSander_ написав:

он при вкл фарах только пищит.

Ні все таки піщить і без фар. Сьогодні на ямах привідкрилась дверка, мабуть погано захлопнув, біпер зразу запіщав, потім знов вже спеціально відкривав дверку - піщить smile  Чому тоді не піщав - хз ???

Renault Logan Authentique 1.5 dCi 2013р.
  0

33

Re: электрика

Нехотілося створювати тему тому тут.
Суть:
-зарядив АКБ Аида-5s   24год - 5A реж БП - 24 год. Поміряв напругу все гуд - під 13В.
- поміряв струм втрати і тут цікаво спочатку був 500мА, потім через секунд 10-15 впав до 190 мА. Я так зрозумів відключився якийсь датчик. І на цьому зупинився на рівні 190мА.
- методом вийняв-подивився, знайшов причину - в салоні запобіжник ( по мануалу F29 ) якщо його вийняти струм падає до 2мА.
   Згідно мунуалу він відповідає за вкл  авар сигналіз, вказівник поворотів, очисник скла, управління ЦТ замком.

Можливо хто знає,  - так має бути чи то є все таки завеликий струм втікання ( 190 мА). ?

Мало що в цьому житті довго буває важливим.
  0

34

Re: электрика

Машину закрывали и ставили на цз/сигналку?

Renault Kangoo II 2013 K9K 90
Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110
  0

35

Re: электрика

_AlexSander_ написав:

Машину закрывали и ставили на цз/сигналку?

Всі двері і багажник закривав. Спочатку вимикається якийсь датчик, а потім в багажнику лампа гасне десь за 20-30с було видно по стрілці.  Капот був відкритий. На ЦЗ чи сигналку не ставив.

Мало що в цьому житті довго буває важливим.
  0

36

Re: электрика

а надо б. концевик капота зажимаем, закріваем двери/багажники, ставим на цз и сигналку. ждём.

Renault Kangoo II 2013 K9K 90
Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110
  0
Спасибо сказали: grapes1

37

Re: электрика

_AlexSander_ написав:

а надо б. концевик капота зажимаем, закріваем двери/багажники, ставим на цз и сигналку. ждём.

Дякую.
Завтра спробую.

Мало що в цьому житті довго буває важливим.
  0

38

Re: электрика

grapes написав:
_AlexSander_ написав:

а надо б. концевик капота зажимаем, закріваем двери/багажники, ставим на цз и сигналку. ждём.

Дякую.
Завтра спробую.

О Великий Саша -гуру сайта Логан.ін.юа Великий поклон тебе  like
Було замічено слідуєче, певно проблема була висмоктана з пальця. І так:

Закриваємо всі двері, багажник, капот - 3 хв чекання і ... струм всерівно 190 мА
Закриваємо всі двері, багажник, капот + закрито на ЦТ замок ключем - 3 хв чекання і ...  струм 190 мА
Закриваю машину піщалкою - і ... струм 2 мА
Відкриваю піщалкою ( двері не відкриваю, просто спрацював замок) - і ... струм 2 мА
Машина після відкривання піщалкою стоїть відкрита, але двері не відкривались струм 2 мА, а як тільки просто відкрив і закрив двері  - струм нижче 190 не падає

Висновок (мій) , струм 190 мА тягне якийсь датчик з сигналки, -що головне це,   не коротке на корпус fly
Можна спати спокійно.
Дякую. plus

Мало що в цьому житті довго буває важливим.
  0

39

Re: электрика

Схожа ситуація з попереднім постом. Автомобіль Дачія логан МЦВ Ф2, ЦЗ без брелків сигналки нема, з додаткового тільки СД програвач який поки не повернеш ключа не працює. Коли зняти клему з АКБ і в розріз підключити амперметр, то авто хаває 0,15-0,16А. Якщо ключем водійської дверки повернути в будь який бік щоби спрацював ЦЗ, незалежно від того закрити чи відкрити двері, то споживання падає до 0,09А. Потім можна кілька разів відключати АКБ і підключати, споживання струму не змінюється. Підключення АКБ супроводжується таким непоганим іскрінням.

В ході огляду, було замічено що коли підключаю клему, то в салоні клацає якась релюшка, коли відключаю, то знову клацає релюшка. Що це може бути?

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

40

Re: электрика

vlad5229 написав:

Підключення АКБ супроводжується таким непоганим іскрінням.

це нормально.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Sandero Stepway 2017, К9К С612
  0

41

Re: электрика

floyd47 написав:
vlad5229 написав:

Підключення АКБ супроводжується таким непоганим іскрінням.

це нормально.

Нормально це коли іскра один раз проскакує коли в блоці керування заряджається конденсатор, а тут постійно увімкнена обмотка якоїсь релюшки.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0

42

Re: электрика

vlad5229 написав:

Нормально це коли іскра один раз проскакує коли в блоці керування заряджається конденсатор,

я це якраз і мав на увазі.

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Sandero Stepway 2017, К9К С612
  0

43

Re: электрика

vlad5229 написав:

коли підключаю клему, то в салоні клацає якась релюшка, коли відключаю, то знову клацає релюшка. Що це може бути?

возможно срабатывает (глючит) один или несколько эл.приводов ЦЗ и не отключается, отсюда и 0.15А, а когда вставляете ключ и по новой срабатывает механизм, всё приходит в норму. По очереди откинуть питание на привода чтобы выявить глючный, а там разбирать или сразу менять.

MCV-1.6 Ambiance фаза2 2009, ГБО, газовая прошивка
  0

44

Re: электрика

У меня ток в режиме парковки жрала магнитола. Тоже можно проверить.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

45 Відредаговано Лево (2022-06-15 19:30:48)

Re: электрика

Якщо машина с заводським ЦЗ, то ЦКБС (блок салона) буде в стані очікування команди на відкриття дверцят. ПО релє - начебто, штатних нема таких, щоб були постійно під  живленням (тобто включені).
Хоча стоп, кажись є, але вона відключається десь за 20 хвилин, коли машина не рухома та закрита на ЦЗ.

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево
Бортовой тут
  0

46

Re: электрика

Лево написав:

Хоча стоп, кажись є, але вона відключається десь за 20 хвилин, коли машина не рухома та закрита на ЦЗ.

Дякую за підказку, розібрався. Виявляється то реле таки дійсно відключається через певний проміжок часу і незалежно чи двері закривались з допомогою ЦЗ чи ні. Тупо клацає релуюшка і споживання з 0,16А падає до 0,01А. Перепробував в усіх можливих варіантах з ЦЗ.

Dacia Logan MCV 1.4 F2 2009 р.в.
  0