PGP написав:Георгич, ну при чому тут розташування бібіпки до актуального і нового покоління реношних авто?
Поясню - я писав
Георгич написав:відповідала європейському законодавсту?
Тобто в минулому часі. Звідси питання - То що змінилося в "мінливих вимогах європейського законодавства?
Які зміни в єврозаконодавстві відбулися між останнім і попереднім поколінням Дачії? - Відповідь НІЯКИХ.
Отже попередні покоління не відповідали жодним стандартам, в т.ч. і мінливим європейським.
Саме це я хотів донести.
PGP написав:А пружини яке відношення мають до сучасних систем безпеки?
Стандарти це не лише безпека. І якщо одні автовиробники роблять зручні багажники, на пневмоупорах, які ховаються в водостоках, щоб було зручно користуватись багажником і не поранитись, не пошкодити вантаж дикими ричагами і пружинами на пів багажника, а ще й дистанційне відкривання багажника з пульта, чи рухом ноги, то це теж стандарти/мода комфорту.
А ось газовий упор під капотом це вже натяк - відкривай мене частіше)))
PGP написав:Немає утримування авто у смузі. Немає "нічного бачення". Немає розпізнавання знаків. Немає активного круїзу.
І що? Без цих систем вже не можливо на дороги виїжджати?
Не має автопаркування.
Виїжджати то можна, але якщо ми говоримо про безпеку та враховуємо смертність на дорогах, то краще купити сучсне авто б/в, ніж пусту, без активних систем безпеки дачію. Це моя особиста думка і я саме так і поступаю. На Ауді адаптивний круїз виручав не раз.
Але у кожного свій вибір, особливо коли вже купив, а потім подумав
0