151

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:

заміна 17(!) літрів антифризу.


Антифриз якого коліру залитий, помутнів?

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0



152

Re: Chevrolet Volt

jasonua написав:

Антифриз якого коліру залитий, помутнів?

Оранжевий, ні не помутнів, просто в мануалі по обслуговуванню написано що антифриз треба повністю замінити після 150 тисяч або після 5 років. Технічно кажучи в мене два варіанти:
Перший - купити готовий пре-мікс, спеціально для подібних випадків, DEX-COOL, 50/50 Pre-Mix, який використовується в тому числі для гібридних авто. Мінус один - ціна. Каністра на 3.7 літрів коштує 1к грн, а мені таких треба 5.
Другий - концентрат + деіонізована вода. Це важливо, тому що якщо взяти просто дистильовану воду - батареї буде хана. В цьому випадку ціна вийде порядка 1800 грн за матеріали.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

153

Re: Chevrolet Volt

Mellon, ясно.. В твоєму випадку дуже важливо не попасти на підробку...

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

154

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:

Другий - концентрат + деіонізована вода. Це важливо, тому що якщо взяти просто дистильовану воду - батареї буде хана.

а давай подумаєм, чому так.
Особисто я не згідний з даним твердженням.

  0

155

Re: Chevrolet Volt

Георгич написав:

а давай подумаєм, чому так.
Особисто я не згідний з даним твердженням.

З яким саме? Що треба саме деіонізовану воду? На оригінальному змішаному антифризі написано що використана деіонізована вода. В мануалі написано те саме:
The high voltage battery coolant reservoir in the vehicle is filled with a 50/50 mixture of DEX-COOL® engine coolant and deionized water
Знову ж таки в групі вольтоводів були люди які залили просто дистильовану воду з концентратом і після цього батарея вийшла з ладу. Після того як їх розібрали виявилось що тонкі капіляри які проходять між елементами батареї забились відкладеннями.
Чесно кажучи ризикувати не дуже хочеться

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

156

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:

тонкі капіляри які проходять між елементами батареї забились відкладеннями.

другой тип антифриза без промывки системы?

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

157

Re: Chevrolet Volt

Evgenий написав:

другой тип антифриза без промывки системы?

З того що я знаю - був взятий DEX COOL концентрат + розбавлений демінералізованою водою. Наскільки правильно і повністю була проведена процедура заміни - ось цього вже не знаю

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

158

Re: Chevrolet Volt

Mellon, який діаметр тих капілярів?
Якщо заводський антифриз не помутнів, то я б не міняв його...

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

159

Re: Chevrolet Volt

jasonua написав:

Mellon, який діаметр тих капілярів?

https://www.schultzengineering.us/volt9.jpg
2-3мм

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

160 Відредаговано jasonua (2020-07-11 22:39:26)

Re: Chevrolet Volt

Mellon, маловато...(( По ходу краще поміняти антифриз...Бо якщо помутніє, то вже буде пізно... а промивка заб'є капіляри..Брати треба оригінал в офіціалів...

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

161 Відредаговано Георгич (2020-07-13 01:00:15)

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:
Георгич написав:

а давай подумаєм, чому так.
Особисто я не згідний з даним твердженням.

З яким саме? Що треба саме деіонізовану воду? На оригінальному змішаному антифризі написано що використана деіонізована вода. В мануалі написано те саме:
The high voltage battery coolant reservoir in the vehicle is filled with a 50/50 mixture of DEX-COOL® engine coolant and deionized water
Знову ж таки в групі вольтоводів були люди які залили просто дистильовану воду з концентратом і після цього батарея вийшла з ладу. Після того як їх розібрали виявилось що тонкі капіляри які проходять між елементами батареї забились відкладеннями.
Чесно кажучи ризикувати не дуже хочеться

Тут дуже просто, виходячи з визначення - деонізована вода, це вода не визаченої мінералізації, та хім.складу, яка має нейтральну кислотну реакцію, тобто рН=7. Але така вода при нагрівані до +60град приводить до поширеннчя цетрів утворення жорстокості. Які і є джерелом карбонатних відкладень.
Демінірелізована вода, це вода яка не має в своєму складі мінералів (в першу чергу карбонатів та гідрокарбонатів, саме тому не має чим щлакувати систему), але в наслідок технології її приготування та взаємодії з повітрям, вона має слабокислу реакцію.
Найправильніше було б деонізувати та нейтралізувати демінаралізовану воду. Як це робиться на атомних електростанціях.

  0

162

Re: Chevrolet Volt

Поставив зимові колеса, заодно поміняв стопорні кільця в ступицях  через які був неприємний "клац" при зміні напрямку руху електромотору. І заодно змастив всі направляючі супортів, оскільки вони мають схильність до закисання через слабке використання гальм. На цьому вся підготовка до зими завершена.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

163 Відредаговано Георгич (2020-11-17 01:39:23)

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:

Поставив зимові колеса, заодно поміняв стопорні кільця в ступицях  через які був неприємний "клац" при зміні напрямку руху електромотору. І заодно змастив всі направляючі супортів, оскільки вони мають схильність до закисання через слабке використання гальм. На цьому вся підготовка до зими завершена.

Сотрудница живет в Буче и каждый день ездит на работу в Киев, на Лифе. С ее слов грит - обсуживание "0", единственное, на 100тыс. собирается поменять масло в редукторе (2-3 тыс. грн.), а так расходов ноль. Колодки/диски поржавели))), вааще не используются.Ну а так частный сектор, своя розетка.

  0

164

Re: Chevrolet Volt

З кожним роком ємність батареї меньша (старіння ніхто не відміняє), і прийде час х, коли треба міняти батарею, а вона коштує 8-10к$(((

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

165

Re: Chevrolet Volt

jasonua написав:

З кожним роком ємність батареї меньша (старіння ніхто не відміняє), і прийде час х, коли треба міняти батарею, а вона коштує 8-10к$(((

Не знаю як у Вольта, але в Ліфа батарея міняється поячеєчно, а розборок по них в Україні більше ніж по Логанах.

Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
  0

166

Re: Chevrolet Volt

OKurylyshyn, ну брати б.у ячейку, це ж фактично лотерея, шило на мило(((

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

167

Re: Chevrolet Volt

OKurylyshyn написав:
jasonua написав:

З кожним роком ємність батареї меньша (старіння ніхто не відміняє), і прийде час х, коли треба міняти батарею, а вона коштує 8-10к$(((

Не знаю як у Вольта, але в Ліфа батарея міняється поячеєчно, а розборок по них в Україні більше ніж по Логанах.

Так и есть, батареи перебирают. Поддерживать ее на уровне 90% не дорого.
Соседка о которой я писал выше батарею поменяла. Поменяла потому, что не хватало емкости стоковой. Поставила рестайловую, хватает ее до 250 км, летом. Ставила оригинальную, обошлась в 4 куе.

  0

168

Re: Chevrolet Volt

jasonua написав:

З кожним роком ємність батареї меньша (старіння ніхто не відміняє), і прийде час х, коли треба міняти батарею, а вона коштує 8-10к$(((

Від старіння ємність батареї знижується досить мало. В Ліфа чисто технічні проблеми з деградацією батареї, які обумовлені власне технічною реалізацією

OKurylyshyn написав:

Не знаю як у Вольта, але в Ліфа батарея міняється поячеєчно, а розборок по них в Україні більше ніж по Логанах.

В теорії теж, на практиці батареї в Вольта не мають таких проблем. Тому ті хто якимось чином ухитрялись добити батарею(це або механічні пошкодження, або випалення контролера) - міняли її повністю в зборі. А стара йшла на розбірку всяким ентузіастам.

jasonua написав:

OKurylyshyn, ну брати б.у ячейку, це ж фактично лотерея, шило на мило(((

Чому? Виміряти ємність одного конкретного елемента - не проблема. А сама батарея в Ліфа проста як двері(в чому її плюс і мінус)

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

169

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:

Чому? Виміряти ємність одного конкретного елемента -

А якщо поставлять на зарядку елемент перед продажею, підніметься ємність? Чи таке неможливо, щоб окремий елемент могли зарядити?

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

170

Re: Chevrolet Volt

jasonua написав:

А якщо поставлять на зарядку елемент перед продажею, підніметься ємність? Чи таке неможливо, щоб окремий елемент могли зарядити?

Звичайно можна. Точніше треба. В Ліфі дуже часто можуть виходити з ладу центральні пакети. Вот приблизно якщо зчитати програмою виглядає так:
http://puu.sh/GOubZ/06728d8d29.jpg
Відповідно батарея відкривається, елементи витягуються, а на їхнє місце встановлюються нові. Ну і так, відповідно їх спочатку перед встановленням тестують яка в них напруга. Чим ближче в зарядженого елементу до 3.6V - тим він має більшу ємність

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0
Спасибо сказали: jasonua1

171

Re: Chevrolet Volt

Минулої зими морозів як таких не було, то ж перший раз стикнувся з -16 на Вольті.
Ну власне досить очікувано - ніяких проблем не виникло. Мотор заводиться з пів оберту(дякуючи бензину і досить рідкому маслу). Салон прогрівається за +- 5 хвилин, тому що працює два нагрівних елементи. Електричний тен і власне сам мотор.
Я особливо не заморочуюсь, і хочу їздити в комфорті, тому вже з +1 температури в мене виставлена допомога мотору для підтримання температури. Тобто при +1 і нижче, клімат-контроль і обігрів батареї забезпечуються не електричним теном а мотором.
По витратах бензину - при 0-1 - 1.5 літри в годину, при -5 в районі 2 літрів. Пробіг в такому режимі +-45км на заряді акумулятора.
При -16 машина зразу сказала що надто холодно, батарея холодна(машина стояла на вулиці), і їхати зараз вона буде саме від мотору. Десь через хвилин 20 коли батарею прогріло до робочого режиму - дозволило використовувати акумулятор.
Салон в мороз не скрипить, підігрів сидінь - дуже класна штука. І вот дуже шкода що немає підігріву руля.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0
Спасибо сказали: Migen, Lavrik, Deniskov, Evgenий, noksic.ua, Zevs6

172

Re: Chevrolet Volt

Перевзувся в літню гуму - оскільки треба було нову купити,а мені дуже сподобалась зимова Gislaved - купив літню теж цієї фірми. Gislaved Ultra Speed 2(215/55/R17). Ціна - 2к грн за колесо. Поки якихось вражень ще не склав, в першу чергу цікавить як буде по мокрому триматись.
Традиційно ж весною замінив салонний повітряний фільтр - 180 грн.
Автомобіль не приносить ніяких неприємних сюрпризів, з температурою вище 10 градусів вже піднявся відповідно і пробіг на батареї до 55км.
За винятком очевидних проблем з низьким кліренсом, ніяких особливих проблем з їздою в сильні сніги в мене не було. Зауважу що бампер залишився цілий(хоча інколи сніг конкретно штовхалось).
Пробував виключати трекшн-контроль(він тут відключається окремо від стабілізації) - дурна затія. Через великий момент електромотору це неефективно взагалі виявилось. З трекшеном машина їде значно стабільніше і не заривається під сніг, і ніразу не було такого що б вона десь під гірку зовсім встала. Просто натискаєш на газ, і машина краще знає як їй їхати.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0