Re: Следующий автомобиль
Larsen, а навіщо у салоні смітити?
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 559 560 561 562 563 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Larsen, а навіщо у салоні смітити?
Але можна сказати що 5008 я полюбив душею і серцем. Але не розумом. А грошима розпоряджається розум, так що мої стосунки з 5008 наразі залишаться платонічними.
К сожалению верно. Мне сердце тож говрит шо 2008 Пежо красавчик, а зараза ум говрит что даже Дустер за те деньги будет в разы более лучшим вложением денег чем 3х горошковый красава Пежо. При этом еще и полный привод будет с дизелем экономным. Но сердце говорит - Боже как жы ты уродливый Дастер по дизайну
навіщо у салоні смітити?
Дійсно навіщо у салоні, якщо є багажник?
MaksTrout,
У двух знакомых 1 л турбо перегрелся двигатель..
Расход в городе как у атмосферы 1.6.
Ремонту не подлежит.
Мля а это уже реально попадалово даже если поменяют на гарантии то все равно это время нервый простои и тд.
Larsen написав:Але можна сказати що 5008 я полюбив душею і серцем. Але не розумом. А грошима розпоряджається розум, так що мої стосунки з 5008 наразі залишаться платонічними.
К сожалению верно. Мне сердце тож говрит шо 2008 Пежо красавчик, а зараза ум говрит что даже Дустер за те деньги будет в разы более лучшим вложением денег чем 3х горошковый красава Пежо. При этом еще и полный привод будет с дизелем экономным. Но сердце говорит - Боже как жы ты уродливый Дастер по дизайну
та ДУстер против Логана по дизай ну красава ,
Я не разбирался в причине, двигатель убит человек больше не купит форд
Обе банки огурцов - хваленные фордовские экобусты?
та ДУстер против Логана по дизай ну красава ,
Та мы тут про машины говорим. При чем тут логан ?
Шучу - МСВ Логан очень даже практичная машинка
Так і є
якось ти написав, що пересів на один день на Логан і також зрозумів його плюси. Мені цікаво,що саме в органі краще у порівнянні з таким рамником окрім витрати на пальне в грн?
500 тисяч кілометрів на одному диханні: список найвитриваліших авто з класу "доступно"
https://amp.techno.znaj.ua/344727-500-t … u-dostupno
Дійсно к4м досить вдалий двигун!
На форуме тема есть по пробегу Логана , так там по-моему и 600ооо были пробеги и более
Обе банки огурцов - хваленные фордовские экобусты?
Да 1л
Александр007 написав:Я не разбирался в причине, двигатель убит человек больше не купит форд
Обе банки огурцов - хваленные фордовские экобусты?
Александр007 інфу Ви вмієте вкидати, а причини розкривати мабуть не вже сил не вистачає?
А я вирішив спробувати розібратися з причиною перегрівання 1.0л і 1.6л EcoBoost.
І ось що знайшов: причина перегрівання 1.0л двигунів брак шлангу системи охолодження. Це відноситься до двигунів вироблених з жовтня 2011 по жовтень 2013.
Таких машин Ford нарахував 44 682 штуки, і компанія стверджує, що 96% цих автомобілів пройшли відкличну кампанію і проблема вирішена.
«У всіх наступних випадках, пов'язаних з потенційним перегрівом 1,0-літрового мотора EcoBoost, ми компенсуємо 100% вартості ремонту у дилера. Більш того, ми переглянемо аналогічні випадки з минулого, щоб переконатися, що політика повної компенсації застосовується на постійній основі », - говорить звернення компанії.
З 2014р в 1,0-л EcoBoost ця проблема вирішена.
Так що 1л "банка гірків" перегрівалася не із-за трьох горщиків. Так що гнати на 3 циліндри не треба.
Про 1,6л: 15 000 моторів 1.6 EcoBoost страждають від локального перегріву головки блоку циліндрів, який здатний привести до тріщини і викиду моторного масла під тиском, в результаті чого може статися пожежа.
Ці всі данні відомі станом на жовтень 2018р.
Додам: передивився відгуки на драві, всі хто брав б/у EcoBoost 2012-2013 першим ділом міняли цей шланг охолодження і все в них норм.
Який рік випуску авто у ваших постраждалих знайомих? Брали з салону чи з рук? Що на це офіційний Форд їм відповів?
PGP,
Шланг был в порядке.
Копай глубже....
Мне не зачем гнать .....да и фиолетово...
Как и то что не подходит экобуст для работы.....
Против ничего не имею может косяк был и исправили
Георгич,
Хорошо пусть ездят..
Я не против
Саша, так часто бывают, когда люди рассказывают небылицы от знакомых своих знакомых.
Баги в этом моторе есть, могу рассказать какие.
И в чем особенность моторного масла для них тоже.
Но самый большой трабл фордов не в бустах 1.0, а в павершифтах - вот это настоящая беда, особенно для америкосов
Георгич,
Мне ЭКО не нужен
Атмосфера под ГБО или дизель
На Карок пишут много негатива что очень ломучая марка да и дорогая. Ни хо Шкоду ни под каким соусом. Вдумайтесь в значение украинского слова Шкода это созвучно как . Меня устраивает пока моя КИЯ
Наш сотрудник пару месяцев назад купил Карок.Езжу с ним раз в неделю в качестве пассажира.Конечно с моим Сандеро не сравнить.Сбитый такой автомобильчик,посторонних шумов почти нет.Но подхват и торможение-это что то. Захотел оказаться впереди в соседнем ряду--и ты уже там.(это я о своих ощущениях). Есть один ньюанс по подвеске,она более подробно чем в моем авто передает профиль дорожного полотна.Это признает сам владелец.Кстати,в качестве покупки он рассматривал и Спорта,но чем то он не подошел.
sergey100675,
На шкоде перестроится и остановится там где нужно легко.
Главное сумку с телефоном не ложить а то улетит.
А мне нравится карок шкода, особенно в связке 1.4 + 8ступенчатый аисин. Вот это по мне топ вариант. Но стоит почти 25к в нормальной комплектации для меня стайл((
Вот это по мне топ вариант.
Что значит топ вариант? Пежо 2008 чем будет не топ? На мой взгляд он будет лучше практически во всем, либо не хуже. Из явных минусов только места в багажнике будет меньше.
На шкоде перестроится и остановится там где нужно легко.
Главное сумку с телефоном не ложить а то улетит.
у мене теж речі з сідушок на підлогу летять майже постійно, і шо? так у мене зовсім не Шкода...
Nomac написав:Вот это по мне топ вариант.
Что значит топ вариант? Пежо 2008 чем будет не топ? На мой взгляд он будет лучше практически во всем, либо не хуже. Из явных минусов только места в багажнике будет меньше.
Мне не нравится 2008, 3008 да, очень красивый авто, сидел внутри, уютно, очень. Но взял бы карок. Ликвидность, двигатель 1.4 бенз тоже нравится, ездил на таком и газ не нужен. Но то мое мнение, у каждого свое, надеюсь жизнь сложится как надо)
У мережі показали, як може виглядати Logan 2021 в кузові універсал та пікап
https://mashyna.com.ua/photo/66483
ИМХО: универсал в профиль мне очень-я б такой приобрел, а вот купешка никакая.
share photo
Мда. Логан был задуман, как простая дешевая жоповозка - и этим он привлекал тех людей, кому нужна была именно такая машина. Нафига делать из него второй Меган?
И что сейчас покупать тому, кому просто нужен руль и сиденья, а все эти модные фары с диодиками, крашеные бампера и литые диски абсолютно по-барабану?
Мені цікаво,що саме в органі краще у порівнянні з таким рамником окрім витрати на пальне в грн?
Керування легкове. Тобто чітко й легко включаються передачі, й це можна робити досить швидко. Також швидко реагує акселератор. Логан реагує на керування швидко, легко й чутливо. В МПС3 не зовсім так. У МПС3 за рахунок турбіни й екології реакція на акселератор йде з затримкою десь в секунду. Тобі треба прискоритися, жмеш на газ й чекаєш секунду. Врубається турбіна й тоді авто різко пуляє. Це не дуже подобається деяким, тому проблему вирішують через чип-тюнинг. Тепер уяви, потрібно на логані прискоритися. Перша коротка, друга теж. Переключення передач швидке, втрати часу на акселераторі нема. Це підходить під стиль агресивого водіння. МПС за рахунок втрат часу на переключення більшого й не такого чіткого важеля переключення передач й затримки на акселераторі буде збивати з настрою на агресивне водіння. Інколи це на краще інколи ні. Тобто водити агресивно на МПС можна, тим більше, що він прискорюється за 11 сек проти 13 сек у МСВ. Але, як хтось влучно сказав, на механіці авто їде як ти хочеш а на автоматі їдеш як того хоче коробка. От на механіці на МПС постійно потрібно трохи примушувати машину їхати як ти хочеш а на логані це все відбувається невимушено й легко, все як хочеш ти. Зрозуміло, що штовхати авто 1,3 тони легше ніж штовхати 2,3 тони. Тому водії на важких автівках поступово переходять на більш спокійне водіння, як адаптація під те, чого хоче автомобіль.
Сторінки Назад 1 … 559 560 561 562 563 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.321 секунд(и), виконано 49 запитів