JeepKa написав:Mellon, липень місяць на дворі, як там Шеві?
Ніяких проблем на разі немає, що мене дуже радує.
Машина в мене рівно рік(маю на увазі з моменту коли я її привіз додому), можна зробити деякі підсумки по ній.
За рік я проїхав 11 тисяч км.
1) Що за цей час було зроблено:
- Встановлено ксенонові лампи(штатні галогенки не світили взагалі, їздити було неможливо) - 1300 грн
- Замінено 12v акумулятор - 1800 грн
- Проведено одне то по заміні масла в моторі + масляний фільтр - 1500 грн
- Замінено два салонних фільтри - здається по 180 грн кожен.
Проблему з рульовим треба вирішувати перепрошивкою систем автомобіля, але у Львові достатньо проблематично це зробити, тому наразі я скористався порадою вольтоводів і просто підкачав більше передні колеса(до штатних 2.7 атмосфер з 2.3 на яких я їздив), і наразі проблема перестала з'являтись.
Що із дорогого мене очікує - заміна 17(!) літрів антифризу. Це три системи(батарея+мотор+кондиціонер). З антифризом є певні нюанси, тому я поки вивчаю як це краще зробити.
Все. Це всі затрати на обслуговування цього авто наразі за рік часу. ( ремонт автомобіля після ДТП в США, я до уваги не беру вже, тому що це було закладено +- у його вартість).
2) Спробую об'єктивно описати мінуси:
- Підвіска працює голосно. До самої роботи в мене немає ніяких претензій взагалі. Машина їде дуже м'яко, притому амортизатори мають достатньо короткий хід що б не було кренів, але її роботу чути, особливо ззаду.
- Дуже широкі передні стійки. Вкупі з напівлежачою посадкою, треба пам'ятати що в цілому за цією стійкою легко можна заховати камаз, про пішохода я вже мовчу.
- Слабенька мультимедійна система. Машина розробки початку 10их років, і в результаті на 14 рік все що вона може надати це тільки считування з флешки та блютус для голосових дзвінків. Питання вирішується сторонньою системою, яка обійдеться десь в районі 350$. Поки думаю чи гугл музика і карти на штатному головному девайсі цього вартують.
Тепер в цілому по використанню. Схема мотор-генератор-електромотор мені надзвичайно сподобалась. Ніяким чином ДВЗ з якою б то не було кпп не здатні забезпечити такі комфортні і динамічні характеристики. Їздити в місті на цьому автомобілі одне задоволення. Але маючи досить великий досвід їзди по трасі, не скажу що некомфортно їхати на далекі відстані. Правда розумна і економічна швидкість обмежена десь в районі 130км/год(при максимумі в 160). Ні, ніяких проблем навіть на 160 км/год не виникає взагалі, але а) ДВЗ вже виходить по відчуттях на 4.5-5 тисяч обертів і його досить солідно чути, б) відповідно витрата палива на такій швидкості доходить до 8 літрів на сотню десь.
А якщо без фанатизму то цифри за весь рік в мене виходили приблизно такі:
Зима при 0 - -5, 35-50 км при включеній-виключеній пічці без мотору
Літо при 20 - 30, 65-50 км при відповідно виключеному і включеному кондиціонері.
Якщо брати чисто бензинову витрату в мене середній завжди виходить в районі 6.5 літрів при 50-50 місто-траса.
А вазагалі там така велика купа параметрів і варіантів на скільки вистачить акумулятора, що розписувати їх можна дуже і дуже довго.
З цікавого ще - провів діагностику батареї - після 5 років і 141 тисячі км вона має 95% своєї початкової ємності.
Підсумовуючи все вище написане, чи задоволений я машиною? Так повністю. Зразу можу сказати, якщо ви хочете максимально еффективно її використовувати, треба мати свою точку зарядки. В ідеалі - ви маєете власний гараж. Тоді використання цієї машини стає ще приємнішим.
На що б я замінив Вольт? Наразі, хіба що на Вольт другого покоління, але це вже зовсім інша історія...
Якщо є якісь питання, я із задоволенням відповім.
Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
0