126 Відредаговано _AlexSander_ (2019-11-05 19:45:59)

Re: Chevrolet Volt

позвони Валере. может он поможет. 0509653548. Правда он последний раз проживал в центральной части Украины.. он переселенец. и по опелям\шеви спец.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0



127

Re: Chevrolet Volt

Добре, дякую

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

128

Re: Chevrolet Volt

Лайфхак.Зарядка на роботі.[img]/upload/iblock/526/IMG_20191108_113531.jpg[/img]
Правда власник авто,є власником і того магазину. smile

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0

129

Re: Chevrolet Volt

На форумах електромобілів я вже бачив навіть дуже екзотичні варіанти. Цей ще +- може бути. Зауважу правда що сама зарядка дуже погана, і краще б такими не користуватись, але тут вже кожен сам для себе вирішує...

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

130

Re: Chevrolet Volt

Поставив минулого тижня зимову резину. Gislaved Euro Frost 6 215/55/R17. Поки враження дуже позитивні. В мене склалось чітке враження що вона тихіша за той літній ноунейм що стояв з США. Другий момент - знову ж таки, літні шини помоєму були не резинові а пластмасові. В результаті останнім часом я їздив дуже аккуратно, тому що вони не те що не могли нормально гальмувати, по мокрому вони і розганялись так собі...(зауважу що при температурі +11-12 градусів).
Так ось, а Gislaved навіть на вологій(!) поверхні тримають весь момент електромотору. Це мене прямо вразило. Аналогічно на гальмуванні, машина явно зараз впевненіше почувається. Ніби літніх коліс ще є, але щось сильно задумався чи варто це пластикове убожество ставити ще назад.
За їзду по асфальту шина отримує від мене тверде 5. Побачимо що буде по снігу.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

131 Відредаговано sergiosem (2019-11-13 01:12:34)

Re: Chevrolet Volt

Mellon,  можливо той літній американський ноунейм для південних штатів?

сіра скеля Sandero Stepway Techroad 0,9 TCe 90 Easy-R
  0

132

Re: Chevrolet Volt

І цікаво повну назву знати цих шин і рік який...

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

133

Re: Chevrolet Volt

sergiosem написав:

можливо той літній американський ноунейм для південних штатів?

Ні, з заводу там стоїть якщо мене не зраджує память Гудієр. Та і машина весь час експлуатувалась виключно в штаті Іллінойс(Чикаго). Там зима - нормальне явище. Минулого року якраз їх сильно засипало.

jasonua написав:

І цікаво повну назву знати цих шин і рік який...

Lexlini, 2016 року, вироблені в США. Без поняття що за гума, гугл про неї теж не знає.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

134 Відредаговано Larsen (2019-11-16 18:44:02)

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:

Lexlini, 2016 року, вироблені в США.

Схоже ти неправильно логотип прочитав. Фірма називається Lexani. Там просто логотип такий що замість "А" можна прочитати "LI".
Воно? Якщо так, то це преміальний бренд коліс і гуми.  upp
https://www.carid.com/images/lexani/page/lexani-tires_cat.jpg

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: sergiosem, сяся2

135

Re: Chevrolet Volt

Larsen написав:

Воно? Якщо так, то це преміальний бренд колес і гуми.

Воно. Чесно, не знаю що в ньому преміального. Або це щось, що було виготовлено типу для гібридів/електромобілів з пониженим тертям. Щеплення з асфальтом дуже так собі. І чомусь шумлять досить сильно.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0
Спасибо сказали: sergiosem1

136

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:

що в ньому преміального

Ну, бренд преміальний. Значить робить дорогі речі для богатих покупців. Тіпа як Еппл і т.д. Що там з характеристиками, це вже інше питання. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

137 Відредаговано sergiosem (2019-11-17 23:39:56)

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:
Larsen написав:

Воно? Якщо так, то це преміальний бренд колес і гуми.

Воно. Чесно, не знаю що в ньому преміального. Або це щось, що було виготовлено типу для гібридів/електромобілів з пониженим тертям. Щеплення з асфальтом дуже так собі. І чомусь шумлять досить сильно.

можливо у південних штатах влітку вони показують свої плюси та переваги на розпеченому асфальті...
можливо екологічні параметри та можливість переробки...
по відгуках вони дійсно так-собі https://mosautoshina.ru/review/lexani/
це глобальні відгуки з цілого світу.
Бренд більше іміджевий та більше працює на маркетинг...

сіра скеля Sandero Stepway Techroad 0,9 TCe 90 Easy-R
  0

138

Re: Chevrolet Volt

sergiosem написав:

можливо у південних штатах влітку вони показують свої плюси та переваги на розпеченому асфальті...

Для розуміння. Влітку, при температурі від 20 до 35 градусів без клімату я проїжджав 65 кілометрів на цій резині на одному заряді.
Зараз у нас було +9 - +11, без клімату я проїхав ті ж самі 65 км на одному заряді на зимовій шині. Притому, що зимова явно м'якша, і взагалі індекс топливної ефективності в неї дуже посередній( клас С).
Не знаю тоді як там екологічні параметри чи переваги.
Одним словом і викидати шкода(висота протектору ще досить ок), і ставити не хочеться.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

139

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:

Одним словом і викидати шкода(висота протектору ще досить ок), і ставити не хочеться.

так в продажу их

  0

140

Re: Chevrolet Volt

Mellon, а ти не враховуєш що твоя літня резина просто задубіла на холоді, так я к і всі інші літні резини зараз.
А наступного літа вона поверне свою еластичність і буде чудово тебе катати?

  0

141

Re: Chevrolet Volt

Георгич написав:

Mellon, а ти не враховуєш що твоя літня резина просто задубіла на холоді, так я к і всі інші літні резини зараз.
А наступного літа вона поверне свою еластичність і буде чудово тебе катати?

Враховую. Але я вище писав що вона і в 30+ себе якимось особливими характеристиками не вирізняла. Літня гума повинна дубіти при температурі нижче 8 градусів. Ця вже і при 11-12 вела себе зовсім ніяк

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

142

Re: Chevrolet Volt

Не заморочуйся - будеш мати вічну запаску  wink

сіра скеля Sandero Stepway Techroad 0,9 TCe 90 Easy-R
  0

143

Re: Chevrolet Volt

Замальовки із життя гібрида зимою:
При нулі градусів кількість км чисто на електриці практично не падає. Це в тому випадку якщо не користуватись кліматом(а якщо точніше пічкою). Але сенс мерзнути?А вот з пічкою все погано. Ні, не в тому сенсі що вона погано гріє, гріє вона якраз чудово. Проблема в тому скільки вона споживає.  Мені складно якось прямо в кілометрах порахувати, тому я просто напишу.
Батарея в автомобіля віддає 10.5 кіловат. Пічка споживає 5-6 кіловат в годину. В результаті при їзді від пункту А до пункту Б на годину часу, ми фактично ділимо свій пробіг на електриці на двоє.

По колесах - я дуже задоволений. Сьогодні катався по голольоду фактично - зчеплення на тверде 5. Ради цікавості поїхав перевірив роботу АБС і ЕСП. Непогана штука. І те і інше, в зимових умовах однозначно корисно якщо ви не профі.

Із цікавих можливостей. Ви хочете прогріти машину, оскільки хочеться а) теплий салон, б) замерзли начисто вікна? Запускаєм машину, включаємо примусово мотор.
До слова по версії GM, прогрів мотору займає рівно хвилину. Цей час він буде працювати на слух десь на 1000-1100 обертах. Після хвилини часу він почне працювати з максимальним ККД по виробництву електроенергії(знову ж таки на слух десь 2500-2600 обертів) і скидати її в акумулятор. І попутно ми прогріваємо тосол в пічці і обігріваємо салон. Ефективність-с. Я щось ніколи не задумувався наскільки висока енергоємність бензину. Фактично спаливши десь 500-600 грам для прогріву мотору+салону, я зарядив машину на 5км пробігу точно.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  1
Спасибо сказали: noksic.ua, Lavrik2

144

Re: Chevrolet Volt

а що за колеса поставив?

сіра скеля Sandero Stepway Techroad 0,9 TCe 90 Easy-R
  0

145

Re: Chevrolet Volt

Mellon написав:

Gislaved Euro Frost 6 215/55/R17

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0
Спасибо сказали: sergiosem1

146

Re: Chevrolet Volt

137 тисяч - замінив масло в моторі і масляний з повітряним фільтри. Масло взяв подорожче - Motul 5w-30 eco-lite яке має допуск dexos1 від GM. По враженням - мотор почав працювати значно тихіше і м'якше. 5л каністра - 1100 грн.
Салон продовжує радувати якістю збірки. Навіть в холода, коли салон Логана починав скрипіти і тріщати абслютно всюди, в Вольті все тихо. Жодного скрипу, жодного стуку. Приємно-с.
"Зимовий" розхід - 1.9 літри на сотню.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

147

Re: Chevrolet Volt

Вирішив з приходом теплої погоди замінити салонний фільтр. Міняв його по приходу машини сюди, але враховуючи що є кондиціонер - краще не плодити лишніх мікробів. Та і ціна питання всього 150 гривень.
В цілому машина не вимагає взагалі ніякої уваги до себе.
З того що мені не вистачало зимою - підігрів лобового шкла. Бували випадки коли воно замерзало зсередини начисто, і доводилось включати пічку, мотор і чекати поки все розмерзнеться. Чому на такій дрібниці зекономили - я не знаю. Тим паче що досить популярна опція в американських авто.
А, ну і ліфтбек це круто, можна в салон при складених сидіннях запхнути велосипед.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

148

Re: Chevrolet Volt

Mellon, щоб вікно не замерзало зимою з середини, треба провітрювати нагрітий салон а не закривати одразу двері.

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0

149

Re: Chevrolet Volt

Mellon, липень місяць на дворі, як там Шеві?

Uu1lsdahh38807602
1,6 8v. 2007
  0

150

Re: Chevrolet Volt

JeepKa написав:

Mellon, липень місяць на дворі, як там Шеві?

Ніяких проблем на разі немає, що мене дуже радує.
Машина в мене рівно рік(маю на увазі з моменту коли я її привіз додому), можна зробити деякі підсумки по ній.
За рік я проїхав 11 тисяч км.
1) Що за цей час було зроблено:
- Встановлено ксенонові лампи(штатні галогенки не світили взагалі, їздити було неможливо) - 1300 грн
- Замінено 12v акумулятор - 1800 грн
- Проведено одне то по заміні масла в моторі + масляний фільтр - 1500 грн
- Замінено два салонних фільтри - здається по 180 грн кожен.
Проблему з рульовим треба вирішувати перепрошивкою систем автомобіля, але у Львові достатньо проблематично це зробити, тому наразі я скористався порадою вольтоводів і просто підкачав більше передні колеса(до штатних 2.7 атмосфер з 2.3 на яких я їздив), і наразі проблема перестала з'являтись.
Що із дорогого мене очікує - заміна 17(!) літрів антифризу. Це три системи(батарея+мотор+кондиціонер). З антифризом є певні нюанси, тому я поки вивчаю як це краще зробити.

Все. Це всі затрати на обслуговування цього авто наразі за рік часу. ( ремонт автомобіля після ДТП в США, я до уваги не беру вже, тому що це було закладено +- у його вартість).

2) Спробую об'єктивно описати мінуси:
- Підвіска працює голосно. До самої роботи в мене немає ніяких претензій взагалі. Машина їде дуже м'яко, притому амортизатори мають достатньо короткий хід що б не було кренів, але її роботу чути, особливо ззаду.
- Дуже широкі передні стійки. Вкупі з напівлежачою посадкою, треба пам'ятати що в цілому за цією стійкою легко можна заховати камаз, про пішохода я вже мовчу.
- Слабенька мультимедійна система. Машина розробки початку 10их років, і в результаті на 14 рік все що вона може надати це тільки считування з флешки та блютус для голосових дзвінків. Питання вирішується сторонньою системою, яка обійдеться десь в районі 350$. Поки думаю чи гугл музика і карти на штатному головному девайсі цього вартують.

Тепер в цілому по використанню. Схема мотор-генератор-електромотор мені надзвичайно сподобалась. Ніяким чином ДВЗ з якою б то не було кпп не здатні забезпечити такі комфортні і динамічні характеристики. Їздити в місті на цьому автомобілі одне задоволення. Але маючи досить великий досвід їзди по трасі, не скажу що некомфортно їхати на далекі відстані. Правда розумна і економічна швидкість обмежена десь в районі 130км/год(при максимумі в 160). Ні, ніяких проблем навіть на 160 км/год не виникає взагалі, але а) ДВЗ вже виходить по відчуттях на 4.5-5 тисяч обертів і його досить солідно чути, б) відповідно витрата палива на такій швидкості доходить до 8 літрів на сотню десь.
А якщо без фанатизму то цифри за весь рік в мене виходили приблизно такі:
Зима при 0 - -5, 35-50 км при включеній-виключеній пічці без мотору
Літо при 20 - 30, 65-50 км при відповідно виключеному і включеному кондиціонері.
Якщо брати чисто бензинову витрату в мене середній завжди виходить в районі 6.5 літрів при 50-50 місто-траса.
А вазагалі там така велика купа параметрів і варіантів на скільки вистачить акумулятора, що розписувати їх можна дуже і дуже довго.

З цікавого ще - провів діагностику батареї - після 5 років і 141 тисячі км вона має 95% своєї початкової ємності.
Підсумовуючи все вище написане, чи задоволений я машиною? Так повністю. Зразу можу сказати, якщо ви хочете максимально еффективно її використовувати, треба мати свою точку зарядки. В ідеалі - ви маєете власний гараж. Тоді використання цієї машини стає ще приємнішим.
На що б я замінив Вольт? Наразі, хіба що на Вольт другого покоління, але це вже зовсім інша історія...
Якщо є якісь питання, я із задоволенням відповім.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0