1

Тема: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

В связи с неадекватными ценами на бензин решил с вашей помощью выяснить нужно ли платить больше за бренд ОКкО,ВОГ,Шелл или есть альтернатива.
снизу прицепил голосовалку
коментарии тоже приветствуются (обсуждаем только бензин и его качество)

Renault Logan 1.2  2017 Снеговик
https://www.drive2.ru/r/renault/logan/5 … 734926020/
  0

76

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

anry77, щ
У меня не трясло.
Можно и 92.

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0



77

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Уже 5 лет(после покупки Флюшки) Логан кроме 92-го ничего не видел.  причем заправляєтся восновном на всяких БДСМах. и ничего - полет нормальный и ничего не трясет fly   мерял расход - 7.5

Dacia Logan 1.4 Ambiance + Кондиционер + ГУР  2005
Fluence 1.5 Disel   2013
  0

78

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Александр007 написав:

У меня не трясло.

Tcont написав:

и ничего не трясет

При зменьшенні октанового числа бензину, збільшуються оберти на яких відчутні детонації. Трясе всі авто, на всії бензинах, питання тільки при яких обертах.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

79

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Я теж тільки 92 заправляюсь і нічого не трясе. 95 був з самого народження авто і до 5 тис. км.

Logan 1.4 база, ГБО
  0

80

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

b1ss написав:

і нічого не трясе.

На яких обертах? На 900 не трясе? На 1000?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

81 Відредаговано b1ss (2018-06-14 17:03:35)

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Larsen,  на холостих обертах 750-800 об\хв.
Я знаю, як це трясе. Їздив на Ваз класиці, так там коли глушиш авто, воно ще продовжує працювати (детонувати)

Logan 1.4 база, ГБО
  0

82

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

b1ss написав:

на холостих обертах 750-800 об\хв.

Під навантаженням не детонує?!  shok

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

83

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Larsen, ні. Я думаю, що детонуватиме, коли залити 80 бензин, а для такого двигуна сам виробник рекомендує.http://2.bp.blogspot.com/--S4UA0167XM/VMvn4eW39OI/AAAAAAAAAtM/y_QAthJoh6c/s1600/2048.JPG

Logan 1.4 база, ГБО
  0

84 Відредаговано Larsen (2018-06-14 18:55:20)

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

b1ss, ти про щось не те говориш. При навантаженні на низьких обертах двигун детонує в будь-якому разі. Будь-який двигун, з будь-яким октановим числом. Питання лише на яких обертах, і з яким навантаженням. Якщо в тебе не детонує на холостих, значить просто нема навантаження. Спробуй максимальний розгін (тапка в пол) на обертах меньше 1000, зрозумієш про що мова.
Конкретно про Логан, з власного досвіду, 1.2 на преміальному 95-му починає детонувати десь в проміжку між 1000 і 1500 при максимальному навантаженні. На 92-му очевидно детонує при вищих обертах, тому рушати з місця без детонації і підгазовки складніше, адже треба ніжніше працювати зчепленням.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

85

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Larsen, я про двигуни, які розроблені під певну марку бензину. Знаю на москвичі, щоб переробити його під 76 бензин збільшували камеру згорання шляхом встановлення товщої прокладки ГБЦ.

Logan 1.4 база, ГБО
  0

86

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Может я не правильно сформулировал, хотя Larsen меня понял. Я стою в тянучке, машина передо мной начинает движение,  я включаю передачу и  с помощью сцепления БЕЗ ГАЗА трогаюсь. Так вот на 95 это происходит плавно, а на 92 с некоторой вибрацией.

Renault  Logan 2013 1.2 бежевый пепельный HNK+ABS+туманки.
  0

87

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

b1ss написав:

я про двигуни, які розроблені під певну марку бензину.

А я про детонацію, яка на низьких обертах з навантаженням присутня у ВСІХ двигунів, з будь-яким пальним, не залежно на яке вони розраховані. Якщо в тебе при "тапці в пол" на 800 обертів детонації нема, значить ти вважаєш таку роботу двигуна за нормальну.

Логан 1.4 - ступінь стискання 9.5, у 1.2 - 9.8. І якщо у 1.2 на 95 преміумі (гарантовано октанове не нижче 95) детонація є на обертах більших за 1000, то про яку відсутність детонації при 800 обертів на 92му у 1.4 може бути мова? На холостих, без навантаження - запроста. З навантаженням - аж ніяк ні.

b1ss написав:

щоб переробити його під 76 бензин збільшували камеру згорання

Так, це понижувало ступінь стискання, зменьшувало обертальний момент і потужність, але дозволяло уникнути детонації палива з меньшим октановим числом. У сучасних двигунів електронне запалювання, керуючи яким ЕБУ здатен зменьшувати детонацію пального. Завдяки цьому сучасні двигуни можуть мати більшу ступінь стискання при такому ж октановому числі. При цьому двигун адаптується до октанового числа пального, на якому він працює, що дозволяє працювати і на дуже занижених октанових числах, і використовувати переваги більш стійкого до детонації пального, якщо ним заправитись. Ну от наприклад, двигун того ж Москвича працював на 92му при ступіні стискання 8.8:1 (а в тебе зараз 9.5:1 і може працювати на 80-му, а реально і ще меньше), а на 76-му Москвич працював при ступені стискання 7.2:1.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

88 Відредаговано b1ss (2018-06-14 21:38:35)

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Larsen, а я говорю про детонацію, яка шкодить двигуну і один із факторів - це зниження октанового числа палива. Те про що ти говориш - не являється детонацією.
От тобі вікіпедія на допомогу:

В двигателях внутреннего сгорания детонацией часто называют взрывное горение в цилиндре (см. Стук в двигателе). Двигатели внутреннего сгорания, реализующие цикл Отто, рассчитаны на медленное горение горючей смеси без резких скачков давления. Быстрое сгорание смеси резко повышает давление в камере сгорания, что приводит к ударным нагрузкам на детали конструкции двигателя и быстрому выходу двигателя из строя. Топливо с более высоким октановым числом допускает большую степень сжатия и лучше противостоит детонации

Logan 1.4 база, ГБО
  0

89 Відредаговано Larsen (2018-06-14 23:01:43)

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

b1ss написав:

Те про що ти говориш - не являється детонацією.

Це явище являється вібрацією спричиненою ранньою детонацією пального. Коли детонація наступає раніше оптимальної точки випередження запалення, на що реагує датчик детонації, ЕБУ збільшує випередження щоб її уникнути. В результаті чого занадто раннє запалювання суміші призводить до передчасного росту тиску в циліндрі, збільшення вібрації, зменьшення потужності, збільшення нагріву і ударних навантажень на двигун. Оскільки оптимальне випередження запалення зменьшується з обертами і зі збільшенням навантаження (відкриттям дроселя), то при зменьшенні обертів нижче певного значення з одночасним збільшенням навантаження, оптимальне запалення повинно відбуватись пізніше ніж це дозволяє детонаційна стійкість пального. Отже при збільшенні октанового числа, оптимальне випередження запалювання, а значить і відсутність вібрацій про які мова, можливе при нижчих обертах і більших навантаженнях.

Так от, у твоєму двигуні, при 800об/хв, якщо збільшити навантаження, виникає детонація (в тому числі і на штатному пальному), спрацьовує датчик детонаці, ЕБУ збільшує випередження запалення, паливна суміш починає горіти передчасно, виникають зворотні ударні навантаження, що відчувається як вібрація, втрачається потужність, страждає двигун. Збільшення октанового числа понижує оберти при яких це все відбувається. Годі вже це заперечувати. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

90

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Larsen написав:

Коли детонація наступає раніше оптимальної точки випередження запалення, на що реагує датчик детонації, ЕБУ збільшує випередження щоб її уникнути.

може  таки для уникнення детонації зменшуе випередження? Например в "Копейке" под 76 бенз нужно было более позднее зажигание выставлять smile

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

91

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Evgenий написав:

може  таки для уникнення детонації зменшуе випередження?

Так, якщо детонація виникає в результаті передчасного підвищення тиску в результаті раннього запалювання то це обмежує максимальний допустимий кут випередження.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

92

Re: Рейтинг брендовых АЗС (Бензин) а стоит ли платить больше...

Проехал 500 км на WOG 95 смешанных дорог ( город, село убитое, трасса) машине стало веселее ( ранее ТНТ 95 Беларусь)  с включенным кондером и порывами до 152 км/ч - расход 6.1 л/100 - радует! Ногу с педали убирал периодически- машине легче, чем на Окко 95... Особенно порадовал расход в городе - 6.3  пока- реально меньше, чем было 7-8. Наблюдаю дальше. Поменял стоковые свечи на 31400 км- можно менять на 25000,есть следы " однобокой" работы и следы металлов в присадквах. Тема с присадками требует дальнейшего наблюдения.ясно, что свечи на дв. 1.2 одноразовые.

SANDERO NEW 1.2,  2013, Белый лёд...
Принцип национального единства : НЕ ВЫ ВЫБИРАЛИ, НА КАКОМ ЯЗЫКЕ ГОВОРИТЬ, КОГДА ПОЯВИЛИСЬ НА БЕЛЫЙ СВЕТ, -  НЕ ВАМ  ВИРIШУВАТИ, ЯКОЮ МОВОЮ РОЗМОВЛЯТИ IНШИМ!
  0