601

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

143773 км

27 жовтня: заміна літньої гуми з литими дисками на зимову зі сталевими.
Зимові шини - абсолютно нові GOODYEAR UltraGrip Ice 2 195/65R15 95T XL . Трохи проїхався вже по місту. На диво, дуже тиха гума. Це перші комфортні в акустичному плані зимові шини в моїй особистій практиці. Попередні зимові GENERAL Altimax Arctic були неперевершені для снігу та льоду, але дуже гучні. Дуже хочеться, щоб і нова гума була така ж всюдихідна взимку, як попередник.

http://s019.radikal.ru/i611/1704/ff/5f79e64cf39a.jpg

Літня гума за сезон пробігла 8238 км, а за весь строк експлуатації - 37878 км. На вигляд літня гума наполовину стерта.

Також, при заміні колес перевірив всі супорти тормозного механізму щодо заклинювання направляючих. Задні в нормі, хоча й змащені звичайниим "Літол-24". Передні (нарешті!!!) теж в нормі. Змазка TRW працює на всі 100%.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0



602

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

144420 км

Вирішив перед запланованим "дальняком" пройти діагностику підвіски, рульового та тест амортизаторів. Скарга була тільки одна: невеликий і не ясний стук праворуч на лежачих поліцейських або на глибоких вибоїнах.
Результат: вся підвіска в нормі, а тільки втулка рульової рейки потребує заміни..., або ж забити на неї.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

603

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Tank написав:

144420 км

Вирішив перед запланованим "дальняком" пройти діагностику підвіски, рульового та тест амортизаторів. Скарга була тільки одна: невеликий і не ясний стук праворуч на лежачих поліцейських або на глибоких вибоїнах.
Результат: вся підвіска в нормі, а тільки втулка рульової рейки потребує заміни..., або ж забити на неї.

В мене та сама фігня на М3.

Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
  0

604 Відредаговано Tank (2017-11-15 19:31:33)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

OKurylyshyn написав:

В мене та сама фігня на М3.

А який пробіг? Я вже замовив втулку з Запоріжжя. Їх там виготовляють наче дуже якісні - ходять довше. СТОшники нарекомендували і, до речі, у них різні є для Рено. (Скоро буду в ваших краях торохкотіти рейкою  smile  ).

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

605

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

ну-ка дай адрес smile
а по замене - сам справвишься. главное зафиксируй руль или сними "улитку" подушки, чтоб потом снова не оборвало, пока втулку менять будешь.

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0
Спасибо сказали: Tank1

606

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Tank написав:
OKurylyshyn написав:

В мене та сама фігня на М3.

А який пробіг? Я вже замовив втулку з Запоріжжя. Їх там виготовляють наче дуже якісні - ходять довше. СТОшники нарекомендували і, до речі, у них різні є для Рено. (Скоро буду в ваших краях торохкотіти рейкою  smile  ).

155000км.
І мені ссилку на запоріжських  хлопців.

Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
  0

607

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

_AlexSander_, ссылку кинул в ЛС. Спасибо за совет, Саша! Буду иметь ввиду. Но я скорее всего это сделаю на СТО - они вроде не против и уже делали такое многим. Мне самому лень зимой. Хотя... может психону и сделаю  dntknw

OKurylyshyn, пробіг трішки більше мого. Я почув це торохкотіння приблизно на 125-130 тис. Посилання кинув в PM.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

608

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

https://www.drive2.ru/l/288230376151743664/  wink  coffee

Dacia Sandero 2008 K7M 1.6MPI -продано Renault Kangoo II 2013 K9K 90 -продано, Renault Clio III 2007 K4M801 DP0 110 - продано
VW Golf IV GT 2004 1.9TDI арендовано-повернуто
VW Tiguan Sport 2012 2.0TSI, MAZDA CX-5 2018 2.5 SKYACTIV®-G, VW ID.4 2023
Heckler-Koch VP9 , AK-103
  0
Спасибо сказали: Tank1

609 Відредаговано Yeka (2017-11-16 13:48:55)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

/upload/iblock/d3c/IMG_0611_300x225.jpg
Собі ставив таку.Обовязково два гумових кільця в горизонтальні канавки.Кільця брав від системи кондиціонера.
/upload/iblock/bf9/IMAG0002.jpg
Вони товщі за ті чорні що фігурують на фотках і не бояться масла. Стрічку Air Bag не від"єднував.В мене була штатна,в неї довжини вистачає без розриву. Від"єднував з лів сторони накінечник руль. від поворот.кулака,для більшого втоплювання штока рейки.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: Tank1

610

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Отримав сьогодні втулку рульової рейки. Вигляд не кустарний. Обіцяють вдвічі більший ресурс ніж у Лемфордер. Але якщо тис 70-80 пройде, то я й тому буду радий.

http://s019.radikal.ru/i637/1711/bc/56518e16ba29.jpg

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

611

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

А де брали?

Мало що в цьому житті довго буває важливим.
  0

612

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

grapes написав:

А де брали?

також цікавить
ще не час, але на майбутнє

Logan 1,6 Ambiance, (2006) был, Fluence Comfort 1,6 МКПП  (2011) есть
  0

613 Відредаговано ESPACE (2017-11-17 19:51:15)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Tank написав:

Отримав сьогодні втулку рульової рейки. Вигляд не кустарний. Обіцяють вдвічі більший ресурс ніж у Лемфордер. Але якщо тис 70-80 пройде, то я й тому буду радий.

значит очень жесткая . соответственно "доест" зубчатую линейку еще быстрее .были умельцы которые точили из металла , рейка после этого ходила совсем немного до выброса в утиль . а вообще если втулка помогает на 30-40 000 то это хорошо . после 100 -150 000 км ( у кого как ) панацеей может быть только замена рейки .

ты должен сделать добро из зла, потому что его больше не из чего сделать
. ЗАПЧАСТИ можно купить у МЕНЯ
VIBER/TEL/WhatsApp /TELEGRAM+380503113895
  0

614 Відредаговано Yeka (2017-11-17 20:58:40)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

ESPACE написав:

а вообще если втулка помогает на 30-40 000 то это хорошо .

Хз. Я у тебя брал и ставил эту втулку когда они только-только начинали входить в моду. Если помнишь,ты дал 2 втулки,с запасом на первую сломаете. Первую и сломали  big_smile  А вторую,с кольцами,которые на фотке,благополучно впихурили и отъездила она безпроблемно тыс 130-140.Так и была продана машина без люфта с правой стороны.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

615 Відредаговано Tank (2017-11-17 23:30:42)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

grapes, OLEG1970, я в PM скину кожному посилання на продавця.

ESPACE написав:

значит очень жесткая . соответственно "доест" зубчатую линейку

Я не згоден, що пластикова втулка "з'їсть" сталеву рейку - гадаю, це хибна думка. І чому Ви вирішили, що твердіший пластик - це єдиний спосіб подовжити строк служби втулки?

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0
Спасибо сказали: OLEG19701

616 Відредаговано ESPACE (2017-11-18 00:10:04)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Tank написав:

grapes, OLEG1970, я в PM скину кожному посилання на продавця.

ESPACE написав:

значит очень жесткая . соответственно "доест" зубчатую линейку

Я не згоден, що пластикова втулка "з'їсть" сталеву рейку - гадаю, це хибна думка. І чому Ви вирішили, що твердіший пластик - це єдиний спосіб подовжити строк служби втулки?

наши волосатые предки ракушками пальмы перепиливали
а я и не решал ни чего . это великая сырмяжная правда .
втулку для того и делают мягкой ,дабы она изнашиваясь , не ела зубчатую линейку .
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2017-11-17 23:08:34[/merge_posts_bbcode]

Yeka написав:
ESPACE написав:

а вообще если втулка помогает на 30-40 000 то это хорошо .

Хз. Я у тебя брал и ставил эту втулку когда они только-только начинали входить в моду. Если помнишь,ты дал 2 втулки,с запасом на первую сломаете. Первую и сломали  big_smile  А вторую,с кольцами,которые на фотке,благополучно впихурили и отъездила она безпроблемно тыс 130-140.Так и была продана машина без люфта с правой стороны.

значится ты , имея некоторое отношение к обслуживанию и ремонту автомобилей , поменял втулку раньше чем рейка начала грохотать аки телега на брусчатке . обычно ее меняют когда уже собственно замена особо не имеет значения . есть такой термин при превышении определенных норм износа , катострофический износ . это третья не ремонто пригодная и не восстанавливаемая стадия жизненного цикла механизма . в отличии от самой длительной  второй стадии установившегося изнашивания , третья стадия развивается с прогрессией  .

ты должен сделать добро из зла, потому что его больше не из чего сделать
. ЗАПЧАСТИ можно купить у МЕНЯ
VIBER/TEL/WhatsApp /TELEGRAM+380503113895
  0

617

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Ну где то так оно и было..50/50.50 люфт,50 спортивный интерес что с этого выйдет.Точ так же было и с сцеплением от 2л Сценика.Родное тогда проехало тоже около 50 т.км. и малехо поддостало пробуксовками при старте,в пробках.По твоему же совету поставил от 2 л.И последующие 150 т/км пользовался сцеплением как на тракторе.А родное так и пролежало на чердаке.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0
Спасибо сказали: ESPACE1

618

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

ESPACE написав:

втулку для того и делают мягкой ,дабы она изнашиваясь , не ела зубчатую линейку .

Я знав, тому й придбав пластикову втулку. І що я не так зробив? Не розумію Ваш месседж, коллего )))

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0
Спасибо сказали: ESPACE1

619

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Tank написав:
ESPACE написав:

втулку для того и делают мягкой ,дабы она изнашиваясь , не ела зубчатую линейку .

Я знав, тому й придбав пластикову втулку. І що я не так зробив? Не розумію Ваш месседж, коллего )))

все так друже .

ты должен сделать добро из зла, потому что его больше не из чего сделать
. ЗАПЧАСТИ можно купить у МЕНЯ
VIBER/TEL/WhatsApp /TELEGRAM+380503113895
  0

620 Відредаговано Tank (2018-04-22 14:03:44)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

154667 км

Чергове ТО: заміна моторного масла і фільтрів (окрім фільтра пального)

https://c.radikal.ru/c29/1804/8c/6a34c3187662.jpg

Масло ELF Evolution 900 SXR 5W-30 5л.....................................710 грн
Фільтр масляний Renault 7700274177..................................... 91 грн
Фільтр повітряний Renault 8200431051.................................. 231 грн.
Фільтр салону Renault 7701064235......................................... 350 грн.
_______________________________________________________
Всього:.................................................................................... 1382 грн.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-04-22 12:42:04[/merge_posts_bbcode]

Перейшов із зимової гуми на літню (тиждень тому, а пробіг на той час був: 153550 км)

Зимові шини GOODYEAR UltraGrip Ice 2 195/65R15 95T XL пережили перший сезон єксплуатації і пройшли взагалі 9777 км
Випробував їх в самих жорстких умовах.
Що дуже сподобалось: 1) акустичний комфорт - дуже тихі (іх зовсім не чути); 2) гальмування на льоду дуже впевнене (попередні мої шини GENERAL Altimax Arktic так не впорались би); 3) один раз вночі правим переднім піймав дуже жорстку яму і навіть трішки (не критично) погнув диск, але шина витримала удар.
Що не сподобалось: в глибокій талій сніговій каші буксують (відчувається потужний опір руху автомобіля). Альтімакси перли як ні в чому не бувало в тій же ситуації.

Літня гума: передні шини в нармальному стані, а задні майже стерті по 1-1,5 мм до індикаторів залишилось. Доведеться придбати пару нових через місяць/півтора.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

621 Відредаговано Tank (2018-04-22 22:36:12)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

154667 км

Заміна рульових тяг і втулки рульової рейки.

Продовження історії з рульовим. Як раніше писав, в листопаді під час діагностики виявлено, що невідомий стук справа походить з рульового. Під підозру попала втулка рульового. СТО заміну втулки не виконує. Так і не знайшовши бажаючого заробити на моїй проблемі, я вирішив, що з першим теплом сам виконаю цю операцію.

Тиждень тому почав робити задумане. Вивчивши "матчасть", вирішив не відкручувати рульовий накінечник, а просто посунути пильник в бік накінечника і відкрутити рульову тягу, щоб не порушити сходження коліс. Посунувши пильник і оглянувши, виявив, що проблемна не втулка рульової рейки, а рульова тяга - саме вона трохи постукує. Тому ремонт далі було відкладено до придбання нової тяги.
Оскільки відкручування рульової тяги на авто - дуже важка річ, то було прийнято рішення зняти рульову рейку з усіма наконечниками і тягами, та відремонтувати в більш гідних для того умовах - на верстаку. Ну а раз пішла така п'янка, то ріж останній огірок - вирішив замінити обидві тяги і втулку, хоча стара втулка ще наче нічого.

Придбав два комплекта оригінальних рульових тяг TRW за 1396,44 грн

https://c.radikal.ru/c07/1804/75/b10ebf8ff37c.jpg

Всю операцію виконав без ями. Передок підвісив на двох опорах, зняв колеса, від'єднав задню нижню опору двигуна і викрутив шість болтів (по три с кожної сторони) задньої частини підрамника та трохи приспустив його вниз, що дало змогу дістати відкручену рульову рейку.
На верстаку все дуже швидко було розібрано, встановлено нові частини, змащено і зібрано.
Хоча я дуже ретельно відраховував оберти накінечників, ставив мітки все одно сходження не вдалося зберегти. Завтра їду налаштовувати.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

622 Відредаговано Tank (2018-04-24 00:43:10)

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

154699 км

Заміна передніх гальмівних дисків, передніх гальмівних колодок і штанг стабілізатора.

Це продовження довгої історії. Рівно два роки тому (день в день) я поставив нові передні гальмівні диски Bilstein і оригінальні гальмівні колодки Renault (звісно виготовлені FERODO) - вирішив зекономити саме на дисках. Вважав: бо ну що там такого - метал і в Африці метал... і до того ж німці не можуть зробити погане.

Я не знаю - може все було б не так погано, якби я не вирішив помити і змастити направляючі супортів Літолом-24. С того все і почалось: через кілька днів з'явився писк, іноді скрежет в гальмах. Направляючі з резинками почали клинити з обох сторін, колодки почали тертися нерівномірно, а диски почали зношуватися дуже швидко. Пів року я розбирався: чому?

Потім майже рік випробовував різні мастила для направляючих. І, нарешті, пів року тому за порадою бувалих придбав саме те, чим треба намащувати направляючі супортів з резинками - мастило виробництва TRW... і нарешті супорти перестали клинити. Але противний писк при гальмуванні залишився. Більш того, знедавна почав докучати і невеличкий (дуже мало чутний) писк при їзді. Тоді і було вирішено замінити всі розхідники на нове і оригінальне.

Придбав комплект дисків і колодок. Загалом вийшло (приблизно): 3300 грн (біля 2тис. диски і решта колодки + пдв).

Розпакувавши диски, відразу побачив різницю з Bilstein. Оригінали не сильно виблискують і мають жовтуватий відлив та рівненько шліфовану робочу поверхню:

https://a.radikal.ru/a08/1804/6a/22706d5ea8e2.jpg

А Bilstein були блискучі, зі слідами грубого шліфування робочої поверхні шліфмашиною. Думаю, що вони не дуже підходять для оригінальних колодок і тому видавали таку музику при гальмуванні. Сподіваюсь, що ця проблема лишилася позаду.

https://s017.radikal.ru/i412/1604/36/e09ad838fa76.jpg

Засмутила комплектація гальмівних колодок. Всього два болти і зовсім немає скоб, але то таке...:

https://a.radikal.ru/a39/1804/54/db824ad51aa9.jpg

Поміняв все дуже неспішно за одну годину разом зі штангами стабілізатора (які вже два роки, як лежать придбані - от і вирішив нарешті замінити):

https://c.radikal.ru/c02/1804/a8/872ed8cb2222.jpg

Також сьогодні відрегулював сходження коліс (після суботньої заміни рульових тяг).

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  0

623

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

154699 км

Трошки тюнінгу або шкіряний салон. (фото буде мало, бо дуже мало часу відводилось на все це)

Цей крок назрівав давно - два або навіть три роки. Вже сильно зносилася обивка сидіннь. Особливо водійського: потерте скрізь і дірка збоку на спинці, через яку вивалюється пінний наповнювач. Чохли якось в перші місяці після придбання машини знайшов на ринку, але вони виявились не дуже вдалі. Сповзають, задираються і взагалі псують інтер'єр своїм недолугим виглядом. На задню спинку я так нічого і не вдягав, бо зовсім сумно виглядає в чохлі.

Намагався домовитись з людиною (з Дніпра), що тут на форумі пропонує модельні чохли. Але стало зрозумілим, що на цільну спинку не має готових викройок, а під замовлення вони не сильно "палають" бажанням робити один екземпляр... і до того ж це все не дешево і довго.

Також попротирались дірки в тканині дверних карт і взагалі тканина там ну зовсім замучана стала і ніяка мийка вже не могла вимити.

Хотів було вже шукати якесь ательє, де зроблять ремонт салону (такі є в нашому місті), але теж дуже бентежила вірогідність колгоспного тюнінгу і якості матеріалів.

І ось, випадково, восени натикаюся на об'яву в OLX: "Шкіряний салон Рено Меган 2 в Дубно". Було почав домовлятися (я якраз їхав на Львів) і хотів повертаючись назад оглянути і забрати сидіння, але детально оглядаючи фото зрозумів, що сидіння не з седана, а наче з кабріолета праворульки (як виявилось пізніше - з купе) і тому я вибачився і відмовився... І навіть вже махнув рукою на ті всі заморочки.

Аж ось наприкінці березня той самий продавець виставляє лот 260$ за "шкіряний салон Рено Меган 2 седан англієць разом з дверними картами". Ну, я навіть не роздумував. Домовився. Вислали.

Отримав. Недовго оглянувши забрав, бо все виглядало просто чудово.

https://a.radikal.ru/a36/1804/37/faf17d744a49.jpg
https://d.radikal.ru/d42/1804/ac/817cf1f83fc7.jpg
https://c.radikal.ru/c26/1804/9b/44029ce2da21.jpg

Задні сидіння стали зовсім без проблем.
А от з переднім водійським довелось повозитися. На місто свого переднього пасажирського я поставив водійське з праворульки (у пасажира тепер регулювання попереку є). Тільки замінив на ньому замок ременя безпеки разом з поперднатягувачем на свій, бо червона кнопка в замку англійця дуже потерта і біла від якоїсь хімії.

З водійським сидінням довелось повозитися. Зрозуміло, що можна було просто поставити як є, але я хотів зберегти ліфт. Тому вирішив, що спинку візьму повністю з англійця, а сидіння буду компонувати: каркас мій, а подушка і додатковий пластиковий декор з донора (на фото ліворуч донорське, а праворуч моє):

https://a.radikal.ru/a28/1804/a2/0827b743e989.jpg

Дуже вдало я напередодні прочитав порядок розборки каркасу і запам'ятав одну не зрозумілу, але конче важливу операцію, ціль якої прояснилася після відділення спинки від сидушки (мене навіть холодним потом пройняло від однієї думки, що було б як би я це не прочитав або не зробив). А всого то треба було перед відкручуванням засунути штіфт або викрутку у спеціальний отвір. Ця викрутка не дає після відділення спинки розкрутитися дуже міцній пружині механізма нахилу спинки, яку самотужки дуже важко було б поставити потім на місце. Спинка стала нормально.

Далі вияснилось, що шкіряна подушка сидіння кріпиться спереду сталевими пружинками в отвори на металевому кронштейні, якого немає в дешевих сидіннях (туди ж кріпиться і декоративний пластик з руків'ями управління положенням сідушки). Добре, що вона на точковій зварці. Я зварювання висверлив і відірвав той кронштейн та закріпив його на каркасі свого сидіння болтами. Все стало дуже чітко (хоча з невеличким недоліком на стику мого пластику і пластику з донора, але мало хто замітить, якщо не знає, як воно повинно бути).

Далі виявилось, що в задній правій спинці щось дзвінко хлопає коли сідаєш або встаєш. Вичитав, що то металева пластина грає. Довелось розбирати спинку і вигадувати, що робити. Придбав в Епіцентрі планку швелеровидну жорстку, порізав "на глаз" та пришпандепсив до металу на заклепки 4,5 мм товщиною, та з іншої сторони приклеїв лист якогось вібропласту з фольгою:

https://c.radikal.ru/c19/1804/ee/e37a3ceab721.jpg

Також довелось підбирати замок, щоб застебнути молнію обивки сидіння. Підходить №5

Далі була ще більша проблема. Дверні карти від англійця. Але все вирішив. Прорізав дірку для блоку вимикачів склопід'йомників. Довелось купувати ще один блок з розборки, бо треба було закрити дірку в пасажирській карті, яка колись була водійською. Блок прийшов п'ятикнопочний з дуже зношеним софттач-покриттям. Довелося змивати те покриття, щоб придати пристойний вигляд.

На задніх дверях поміняв тільки верх карти.
Потім довелось розмірковувати: а що ж робити з задніми картами. У мене ручний склопід'йомник, а там нема дірок... і шкода різати. Але, ретельно розглянувши варіант встановлення електричних (мотори, направляючі, кнопки, дроти з роз'ємами і т.і.), дуже бистро його відкинув. Висверлив акуратно дірки і почепив ручки. На рідних дверях під ручками припливи, а в донорі такого нема. Намагався нагріти і вигнути, але марно. Поки що, щоб закрити проміжок почепив металеві декоративні накладки з кімнатних дверних ручок. Пізніше поміркую - може щось краще вигадаю.

https://a.radikal.ru/a12/1804/a1/51bcbe9d7d2c.jpg

Задні карти зі шторками. Довелось шукати гачки для них:

https://a.radikal.ru/a43/1804/94/4acc11225a4c.jpg
https://b.radikal.ru/b01/1804/7b/7c05877f00c2.jpg
https://b.radikal.ru/b24/1804/5e/147431e9dce6.jpg

Ось такий маленький тюнінг. Мені дуже подобаться те, що вийшло. Мої друзі, хто бачив вживу, теж у захваті. Шкіра дуже якісна і в хорошому стані. Треба тільки підібрати для неї правильну хімію.

Колишній логановод, але завжди логанолюб. Зараз на Megane-II.
  3
Спасибо сказали: _AlexSander_, Abashyn, Svetlov, Engineer, karakuda78, paveldne, ПЕТРО, pokemon22, bond2302, Lavrik, игорь степаныч11

624

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

Зачетно получилось  upp

Счастье, это когда тебе все завидуют, а нагадить не могут !!!
FAQ по Dacia Logan (MCV) и по форуму
Как загрузить картинки на форум
Hyundai Accent 2007 1.6 AT
  0
Спасибо сказали: Tank1

625

Re: ЛОГАНовод став МЕГАНавтом (by Tank)

upp

Renault Grand Scenic ІІІ (2011) дизель 1,5 110 л.с., механика - Крокодил
Volkswagen Polo 1.4 (2011) 85 л.с. + робот DSG 7ст + кондей - рабочая - был
Logan Ambiance 1,4 (2008) 75 л.с. + ГУР + передние ЭСП + ГБО by rk03 - был
Deawoo Matiz 0.8 (2002) 52 л.с.- был
  0
Спасибо сказали: Tank1