1

Тема: Альянс RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI продав 10,6 млн автомобілів в 2017

https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2018/Jan/30/Alliance%20Renault%20Nissan%20Mitsubishi%20Motors%20Logo.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg

· Сукупні продажі Renault, Nissan і Mitsubishi Motors в 2017 році зросли на 6,5% до 10 608 366 автомобілів - це один з дев'яти всіх легкових і легких комерційних автомобілів, проданих в світі.

· Альянс зберігає лідерство в сегменті автомобілів з нульовим викидом з сукупними продажами в 540 623 електромобілів з 2010 року.

Париж/Йогокама/Токіо (30 січня 2018 р.). Renault-Nissan-Mitsubishi, провідний автомобільний Альянс в світі, сьогодні оголосив, що його сукупні продажі за 12 місяців 2017 року склали 10 608 366 автомобілів.

Зростаючий попит на кросовери, легкі комерційні автомобілі і збільшення числа повністю електричних автомобілів допомогли збільшити продажі на 6,5% в 2017 році.

Карлос Гон, голова і генеральний директор Альянсу Renault-Nissan, відзначив:

«У 2017 році Renault-Nissan-Mitsubishi разом продали більш 10,6 млн легкових і легких комерційних автомобілів, що робить нас провідним автомобільним концерном у світі. Це зростання відображає глибину і різноманітність нашої модельної лінійки, глобальну ринкову присутність та інтерес клієнтів до наших автомобільних технологій».

У 2017 році компанії Альянсу продавали автомобілі майже в 200 країнах під десятьма марками (Renault, Nissan, Mitsubishi Motors, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine, Lada, Infiniti, Venucia і Datsun).

Продажі Групи Renault в 2017 році зросли на 8,5% до 3 761 634 автомобілів. Це був рекордний рік для Renault, провідної французької марки в світі і другої марки в Європі, а також для Dacia. Renault планує продовжити зростання в 2018 році завдяки розширенню закордонних господарських одиниць і оновленню продуктової лінійки в повній відповідності зі своїм стратегічним планом Drive The Future.

Nissan Motor Co. Ltd. продала в усьому світі 5 816 278 автомобілів (+4,6%) і розкрила подробиці свого шестирічного стратегічного плану Nissan M.O.V.E. to 2022.

У США і Китаї компанія продемонструвала зростання на 1,9% і 12,2%, відповідно. У 2017 році було продано 246 492 автомобілів Infiniti, це на 7% більше в порівнянні з минулим роком.

Mitsubishi Motors Corporation продала 1 030 454 автомобілів в 2017 році, на 10% більше в порівнянні з 2016 роком.

Зростання обсягів було обумовлено в першу чергу хорошими результатами в Китаї, який є ключовим ринком для Mitsubishi Motors згідно з планом Drive For Growth. Річні продажі зросли на 56% до 129 160 автомобілів. Китай став найбільшим ринком Mitsubishi Motors завдяки високому попиту на модель, що випускається всередині країни Outlander.

В регіоні АСЕАН також показані відмінні результати - продажі зросли на 17% до 242 224 автомобілів завдяки запуску компактного мінівена XPANDER в Індонезії. В Японії продажі зросли на 7% після відновлення продажів кей-карів.

Впевнене лідерство в сегменті електромобілів

З 2010 року, коли на ринку з'явився Nissan LEAF, Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi продав у всьому світі 540 623 електромобілів під різними марками. За сукупним результатами Альянс зберігає за собою місце світового лідера з продажу повністю електричних легкових і легких комерційних автомобілів.

Nissan LEAF, перший масовий електромобіль, залишається найбільш продаваним електромобілем в світі - його сукупні продажі з моменту появи на ринку в грудні 2010 року перевищили 300 000*.

У 2017 році відбулася прем'єра нового Nissan LEAF, який пропонує збільшений пробіг, передові технології і сучасний динамічний дизайн. Його продажі почалися в Японії в минулому році, а протягом 2018 року він з'явиться і на інших провідних ринках. На новий Nissan LEAF було подано понад 40 000 замовлень у всьому світі, в тому числі 13 000 на Японії, 13 000 на США і більше 12 000 в Європі.

Крім LEAF в Європі недавно з'явилася оновлена версія Nissan e-NV200, легкого комерційного автомобіля, який продається в основному в Європі і Японії, зі збільшеним на 100 км пробігом.

У 2017 році Renault третій рік поспіль стала лідером європейського сегмента електромобілів з ринковою часткою в 23,8% і зростанням обсягу продажів на 38%. Renault ZOE став найбільш продаваним електромобілем в Європі (+44%).

З 2011 року Renault продала більше 150 000 електромобілів у всьому світі, включаючи Renault ZOE, Renault Kangoo Z.E., Fluence Z.E. і Renault Samsung Motors SM3 Z.E.

У 2017 році Renault представила публіці Master Z.E., який доповнив єдину в світі лінійку легкових комерційних автомобілів з нульовим викидом (Twizy Cargo, службова версія ZOE, Kangoo Z.E. і Master Z.E.).

У 2017 році Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi продав 91 000 електромобілів, поліпшивши цей показник більш ніж на 11% в порівнянні з 2016 роком.

Стратегічний план Альянс-2022

В рамках стратегічного плану Альянс-2022 Renault-Nissan-Mitsubishi очікують, що до кінця 2022 року щорічні синергії перевищать 10 млрд доларів. Крім того, на ринок буде випущено 12 нових електромобілів з нульовим викидом і 40 автомобілів з системами автономного водіння.

Подання нових моделей і нових технологій дозволить Renault-Nissan-Mitsubishi до кінця 2022 року подолати планку в 14 млн автомобілів, проданих за рік, і отримати виручку в розмірі 240 млрд доларів.

10 найбільших ринків Альянсу

https://cdn1.savepice.ru/uploads/2018/1/31/38cc78b048df42ac7a7a07b5f71d4c30-full.png

10 найбільших ринків Renault

https://cdn1.savepice.ru/uploads/2018/1/31/6ccf70edc2a6f8eb24ac3be69dd2386b-full.png

10 найбільших ринків Nissan

https://cdn1.savepice.ru/uploads/2018/1/31/2a17a4a989a74625d20fd390d5f3247c-full.png

10 найбільших ринків Mitsubishi Motors

https://cdn1.savepice.ru/uploads/2018/1/31/124bdc5cbc3abb309a5c7b85a4a0df98-full.png

Про Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi:

Група Renault, Nissan Motor Company і Mitsubishi Motors становлять найбільший автомобільний альянс в світі. Це найбільш довгострокове і найефективніший транснаціональне партнерство в автомобільній галузі. У 2017 році держави-партнери разом продали майже 10 млн автомобілів приблизно в 200 країнах. Головним пріоритетом для членів Альянсу є співпраця і максимальне збільшення синергій з метою підвищення конкурентоспроможності. У них є діючі стратегічні угоди про співпрацю з іншими автомобільними групами, включаючи німецьку Daimler і китайський Dongfeng. Цей стратегічний альянс є лідером галузі з виробництва автомобілів з нульовим викидом і розробці передових технологій. У планах Альянсу впровадження систем безпілотного водіння, функцій і послуг автомобіля з мережевими можливостями для широкого діапазону доступних моделей.

www.alliance-2022.com/ventures

http://www.media.renault.com]www.media.renault.com

http://www.nissan-newsroom.com

http://www.mitsubishi-motors.com/en/newsrelease/

  0



2 Відредаговано az74 (2018-01-31 13:05:42)

Re: Альянс RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI продав 10,6 млн автомобілів в 2017

Впечатляет.
Вот только продажи электромобилей. 99% Ниссан Лиф ввозится из США.
Была бы программа продажи через Креди Агриколь по аналогии с продажей Каджар и Каптур - было бы очень востребовано.

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0