1

Тема: У тртьому кварталі 2017 виручка групи Renault виросла на 15,9%

https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/oct/26/1/2.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg

· У третьому кварталі 2017 виручка Групи склала 12 218 млн євро.

· Продажі Групи Renault збільшилися на 9,4% до 866 233 автомобілів на ринку, який виріс на 3,4%.

· У Європі продажі Групи зросли на 4,9% на ринку, який виріс на 1,4%. Завдяки успіху нового Koleos, ZOE Z.E.40 і лінійки Dacia Група збільшила свою ринкову частку на 0,3 вп до 9,9%.

· За межами Європи продажі Групи збільшилися на 13,5%, у тому числі потужне зростання в Америці (+ 14,0%) і Євразії (+ 24,3%).

· Група підтверджує свої плани на цей рік.

Булонь-Бійанкур, 24 жовтня 2017. Виручка Групи в третьому кварталі 2017 р. склала 12 218 млн євро (+ 15,9%). Не враховуючи впливу консолідації АВТОВАЗа, виручка Групи збільшилася на 9,8% до 11 584 млн євро (+ 12,2% при незмінних валютних курсах).

У цьому кварталі Група Renault продовжила нарощувати продажі (+ 9,4% до 866 233 од.) та ринкову частку (+0,2 пп до 3,8%) в світі.

У Європі продажі Групи зросли на 4,9% на ринку, який збільшився на 1,4%, і всього в третьому кварталі Група продала 397 097 автомобілів. Група займає 9,9% європейського ринку (+0,3 пп).

Марка Renault продемонструвала зростання в 2,9%, завдяки випуску нового Koleos і успіху ZOE Z.E.40. Clio є другим автомобілем, який найбільше продається у Європі, а Captur став лідером серед кросоверів у своїй категорії.

Renault залишається лідером в сегменті електромобілів, продавши 7 697 автомобілів в третьому кварталі. Продажі ZOE склали 6 665 автомобілів (+ 67%).

Марка Dacia збільшила продажі на 10,3% в основному завдяки відмінним результатам Sandero (+ 12%).

За межами Європи Група продовжує зміцнювати свої позиції, завдяки успіху нових моделей: продажі виросли на 13,5% на ринку, який збільшився на 5,5%.

В Євразії продажі виросли на 24,3% на тлі зростання ринку на 15,5%. Ринкова частка Групи, в яку тепер входить і марка Lada, зросла на 1,8 пп до 24,6%.

У Росії, другому найбільшому ринку Групи за обсягом, продажі зросли на 22% (при незмінному обсязі консолідації, включаючи Lada). Завдяки успіху Lada Vesta, Lada Xray і Renault Kaptur, Група збільшила ринкову частку до 28,2% (+1,2 пп).

У Туреччині продажі підскочили на 40,6%. Група збільшила ринкову частку на 3,5 пп до 18,8%, завдяки успіху нового Mégane Sedan, продажі якого в третьому кварталі перевищили 8 412 автомобілів.

В регіоні Азія-Тихий океан продажі Групи зросли на 21,1% на тлі зростання ринку на 4,7%. У Китаї Група збільшила свої продажі на 123,6%, продавши в цьому кварталі 16 807 автомобілів. У Південній Кореї продажі Renault Samsung Motors скоротилися на 8,2% через відсутність нових моделей на ринку з дуже жорсткою конкуренцією. Це падіння відбулося вслід за потужним зростанням в 2016 році, яке було обумовлене виходом SM6 і QM6.

В регіоні Америка продажі виросли на 14,0% на тлі зростання ринку на 7,1%. Група збільшила ринкову частку на 0,4 вп до 7,3%. Група продовжує користуватися плодами відновлення бразильського ринку, який виріс на 14,6%. Продажі підскочили на 24,8%, а ринкова частка збільшилася до 8,5% (+0,7 пп) завдяки відмінним продажам нових моделей - Captur і Kwid. Kwid, який вийшов на ринок в липні вже розійшовся тиражем понад 13 600 екземплярів.

В Аргентині, де ринок виріс на 18,5%, продажі Групи збільшилися на 7,7% в очікуванні початку продажів Kwid.

В регіоні Африка-Близький Схід-Індія продажі Групи впали на 1,3% на ринку, який виріс на 4,2%. В Індії продажі скоротилися на 20,7% в порівнянні з третім кварталом 2016 року в очікуванні виходу Captur на початку листопада.

В Ірані Група продовжує динаміку, зазначену в першому півріччі 2017, збільшивши поставки на 28,1%, завдяки успіху Tondar і Sandero. Група збільшила ринкову частку на 0,8 вп до 10,5%.

ВИРУЧКА В ТРЕТЬОМУ КВАРТАЛІ ПО СЕКТОРАХ

Виручка в автомобільному секторі, крім АВТОВАЗ, склала 10 974 млн євро (+ 9,9%). Ефект обсягу (+2,7 вп) як і раніше збільшується завдяки триваючому відновленню ринків Росії, Бразилії та Туреччини, а також гарним продажам в Європі. Комбінований ефект ціни і продуктового асортименту мав позитивний вплив в розмірі 2,2 вп. Збільшення продажів партнерам додало 4,8 пп в зростання виручки, що відображає позитивну динаміку продажів готових автомобілів (особливо в Європі з нарощуванням виробництва Nissan Micra) і CKD-комплектів [1] в Ірані та Китаї. Ефект по «іншим пунктам» (+2,6 вп) в основному обумовлений гарними продажами старих автомобілів і запасних частин. Вплив валютних курсів був негативним у розмірі -2,4 вп в основному через зміцнення євро щодо валютного кошика (в першу чергу аргентинський песо, турецька ліра і корейська вона).

У фінансуванні продажів (RCI Banque) в третьому кварталі виручка склала 610 млн євро (+ 9,5% у порівнянні з 2016 роком). При цьому число нових кредитних договорів зросло на 14,0%. Середній обсяг дохідних активів зріс на 18,2% до 40,1 млрд євро.

Виручка АВТОВАЗа в третьому кварталі склала 634 млн євро (юридична особа не була повністю консолідована у 2016 році).

ПРОГНОЗ НА 2017

Очікується, що в 2017 році світовий ринок виросте на 2-3% (в порівнянні з колишнім прогнозом 1,5-2,5%). Очікується, що європейський ринок зросте приблизно на 3% (в порівнянні з 2% раніше). Французький ринок має зрости приблизно на 4% (в порівнянні з 2% раніше).

За межами Європи російський ринок може зрости більш ніж на 10% (колишній прогноз передбачав зростання більш ніж на 5%), а бразильський - на 8% (в порівнянні з 5% раніше). Зростання повинне продовжитися в Китаї (приблизно 5%) та Індії (понад 8%).

На цьому тлі з урахуванням результатів АВТОВАЗа Група Renault планує:

- збільшити виручку Групи, не враховуючи впливу АВТОВАЗа (при стабільних валютних курсах) **,

- збільшити операційний прибуток Групи в євро *,

- забезпечити позитивний потік вільних грошових коштів від операційної діяльності в автомобільному секторі.

* у порівнянні з опублікованими результатами Групи Renault за 2016 рік

[1] CKD: повний машинокомплект, дрібновузлове складання.

Група консолідованих доходів групи Renault

https://cdn1.savepice.ru/uploads/2017/10/27/ac2d551f1c6eda449de6bed81834675d-full.png

Інформація про Групу Renault

Група Renault виробляє автомобілі з 1898 року. Сьогодні це міжнародна мультибрендова група з об'ємом продажів майже 3,5 мільйона автомобілів в 127 країнах світу в 2016 році, з 36 виробничими майданчиками, 12 700 точками продажів і більше 120 000 співробітників. Для того, щоб відповідати основним технологічним викликам в майбутньому і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група розвиває міжнародну експансію і синергію п'ятьох марок - Renault, Dacia і Renault Samsung Motors, Alpine і LADA, одночасно з розвитком напрямку електромобілів і унікального Альянса з компанією Nissan і Mitsubishi. З новою командою в Formula-1 і впевненими позиціями в Formula Е, Renault розглядає автоспорт як вектор для розвитку інновацій та підвищення впізнаваності бренду.

  0