1

Тема: Renault представляє SYMBIOZ: концепцію автомобіля майбутнього у 2030 р

https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/UA/news/2017/sept/19/8.jpg.ximg.l_12_m.smart.jpg

· Renault представляє концепцію інноваційної екосистеми, в якій тісно пов'язані будинок і автомобіль - автономний, електричний і інтегрований в життя людини.

· Концепція відкриває нові можливості для дизайну, способу життя людини і використання енергії відповідно до філософіЇ Renault «Easy Life».

· Демонстраційний автомобіль на базі SYMBIOZ буде доступний для тест-драйву в кінці 2017 року.

Франкфурт, 12 вересня 2017 року - Renault вперше показує свою концепцію автомобіля майбутнього, представляючи SYMBIOZ - концепт-кар і будинок, гармонійно інтегровані не тільки між собою, але і в життя людини. Концепція SYMBIOZ передбачає, що до 2030 затребуваними стануть автономні, електричні, інтегровані автомобілі, які будуть взаємодіяти з «розумними будинками», містами, іншими автомобілями та дорожньою інфраструктурою.

«Призначення автомобіля поступово змінюється. Вже сьогодні автомобіль - це більше, ніж спосіб дістатися з однієї точки в іншу. Сучасні високотехнологічні автомобілі поступово перетворюються в інтерактивний, персоналізований простір, який об'єднує водія і пасажирів з іншими автомобілями, людьми і об'єктами навколо них», - зазначив Тьєррі Боллоре, директор з конкурентоспроможності Групи Renault. - Починаючи з сьогоднішнього дня і до 2030 року ми будемо пропонувати різні проекти в області автономного водіння, що  значно поліпшать життя наших клієнтів і дозволять їм по-іншому поглянути на можливості свого автомобіля. Ці ідеї вже сьогодні знаходять відображення в серійних автомобілях Renault».

Концепція Renault SYMBIOZ заснована на повністю електричних двигунах і є частиною глобальної стратегії компанії щодо зниження рівня шкідливих викидів в атмосферу.

Renault, лідер з продажу електромобілів в Європі, розробила SYMBIOZ, щоб показати можливість обміну енергією між автомобілем і будинком. Енергія передається через єдину для автомобіля і дому інтелектуальну мережу і керується штучним інтелектом, який вгадує потреби людини. Наприклад, можна запрограмувати систему таким чином, щоб вона використовувала енергію, що зберігається в акумуляторі автомобіля, для освітлення, екранів і побутової техніки в будинку в пікові години. Якщо в будинку відбувається відключення електрики, автомобіль буде виступати резервним джерелом енергії, потік якої можна налаштовувати і відстежувати.

Renault SYMBIOZ - піонер індустрії

Вперше на автосалоні глядачі  побачили концепт-кар, з'єднаний з будинком. Концепція SYMBIOZ демонструє різні сценарії, як автомобіль може бути використаний всередині або біля будинку, а також під час подорожей.

У першому випадку SYMBIOZ знаходиться в будинку і виступає додатковим модульним залом у вигляді корисного, мобільного, інтерактивного простору.

У другому сценарії SYMBIOZ ілюструє ситуацію, коли автомобіль стає продовженням будинку на час подорожей. Великий простір в кабіні пояснюється зміною задніх коліс SYMBIOZ, двома електродвигунами, розташованими на задній осі, і батареями під підлогою. Комбінація приладової панелі, яка складається та обертових передніх сидінь робить SYMBIOZ ідеальним для автономного водіння в режимі «Mind-off»*. В цьому режимі водій може розслабитися і поспілкуватися з пасажирами, почитати книгу або підключитися до Інтернету. У той час технологія персоналізації дозволяє автоматично визначати водія і пасажирів, налаштовувати під них сидіння, відтворювати їх улюблену музику та пропонує широкий спектр інформаційно-розважальних можливостей.

«Перша серія концепт-карів в рамках дизайн-концепції квітки, в якій кожна пелюстка символізує свій життєвий етап, прагнула передбачити стиль і можливості нових серійних моделей. Тепер наші нові концепт-кари будуть досліджувати, який автомобіль чекає людину в майбутньому. SYMBIOZ - невід'ємна частина повсякденного життя, це щось більше, ніж просто засіб пересування. Щоб досягти цього, ми вирішили оптимізувати роль автомобіля і дому, фізично зв'язавши їх і зробивши якомога більш модульними та інтегрованими», - сказав Лоренс ван ден Акер, старший віце-президент з корпоративного дизайну.

Справжній демо-автомобіль на базі SYMBIOZ - скоро на дорозі

Вже до кінця цього року Renault представить електричний демо-автомобіль, в якому втілиться більшість елементів SYMBIOZ. Цей демонстраційний автомобіль представляє середньострокове бачення бренду до 2023 року і пропонує технології, які будуть застосовуватися в серійних автомобілях Renault в найближчому майбутньому. Наприклад, нова технологія MULTI-SENSE в Megane і Espace, яка адаптується до стилю водіння клієнта. Демо-автомобіль покаже підключення функції і послуги платформи «Easy Connect» та вперше продемонструє технологію автономного приводу Renault, яка в подальшому отримає назву «Easy Drive».

У демо-автомобілі будуть доступні різні режими водіння, включаючи «Класичний», «Динамічний» і «Автономне водіння».

Вага батарей була розподілена для оптимізації тяги, в той час як два електродвигуни забезпечують в сукупності вихідну потужність 500 кВт і максимальний крутний момент 660 Нм, а час розгону 0-100 км/год складає менше шести секунд.

Завдяки модульній конструкції кабіни, режим «Автономне водіння» дозволяє використовувати три різні способи налаштування простору.

Відкритий підхід до інновацій

Демо-версія SYMBIOZ була зроблена за участю партнерів Renault, лідерів в інноваціях та технологіях:

· LG брала участь в розробці інтерфейсів;

· Ubisoft забезпечила віртуальні можливості;

· Devialet відповідала за звукову систему в автомобілі;

· Sanef опрацьовувала можливість взаємозв'язку автомобіля з дорожньою інфраструктурою;

· TomTom застосувала свій досвід в передачі геоданих;

· IAV надала своє інженерне ноу-хау для автономного водіння.

Більш детальна інформація про демонстраційний автомобіль SYMBIOZ буде доступна в кінці 2017 року.

*Четвертий з п'яти рівнів автономного управління, відповідно до системи SAE International (Society of Automotive Engineers). Рівень 4 звільняє водія від будь-яких динамічних задач по управлінню автомобілем, коли активована автоматична система руху автомобіля, навіть якщо водій не відповідає на запит про втручання.

  0