51

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

десь на 1500 обертів при рівномірному русі або неактивному розгоні

это норм, у меня на 1,6 езжу без проблем на 1500 до 2000 даже под горку, тянет без вопросов, хотя и не злоупотребляю. Кстати мои поздравляю с хорошим, комфортным авто  rock

Renault Logan NEW 2013, Authentique, 1.6, ГБО
Бортовой журнал
  0
Спасибо сказали: Larsen1



52 Відредаговано Larsen (2016-10-18 10:27:48)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Nomac написав:

это норм, у меня на 1,6 езжу без проблем на 1500 до 2000 даже под горку

Так і є. Це все в порівнянні з 1.2. Я колись на Астрі 1.6 теж так їздив. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

53

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

В моїй комплектації, максимальна десь 2 тонни, споряджена 1550кг.

Везет. У меня максимальная 2200 кг. Значит РАВ4 полегче чуток будет.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

54

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

проїхав 1км і заглушив. От за таких обставин було десь 15.

Ради интереса у себя смотрел (1.4). Разгон с места до 80 км/ч -средний расход 14л/100 smile

Уже есть RENAULT Logan Ambiance 1.4 + ГУ + кондиционер   Бортовик
  0

55

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

alex.cver, ну так це максимальна. Тіпа скільки він може витримати. А споряджена, я думаю, у Спорта таки меньша ніж у Рафіка. Ну хіба шо за рахунок повного привода може однакова з моєю. Але не думаю що більша.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

56

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Достойная замена  upp

в общем очень хорошая модель много лет, хоть последнюю внешне изковеркали в погоне за классом, но при всем этом с боку черты остались
когда обкатаешь расход вырастет, перестанешь сюсюкаться  big_smile баржа не маленькая...

KIA Sportage III Prestige 2.0CRDI AT AWD
  0
Спасибо сказали: Larsen1

57

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Doc, ти був правий. Акселератор круїза в мене теж не вирубає. Незнаю чого в мене склалось таке враження, але сьогодні спеціально перевірив, як не топтав, круїз залишився включеним.  storstark

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

58 Відредаговано Larsen (2016-11-04 13:17:31)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Як і обіцяв Андрію, сьогодні поміряв радіаційний фон в машині. Результати довготривалого заміру (200сек), коливались в межах від 8 до 10 мкРг/год. Тому можна зробити висновок, що в цьому плані ніяких проблем нема. smile

Ось як це виглядало:
http://www.logan.in.ua/upload/iblock/5fa/9.jpg

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Don Kortes, Clone-77, Lavrik3

59

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

Як і обіцяв Андрію, сьогодні поміряв радіаційний фон в машині. Результати довготривалого заміру (200сек), коливались в межах від 8 до 10 мкРг/год. Тому можна зробити висновок, що в цьому плані ніяких проблем нема. smile

like  plus От тепер я спокійно приїду до Вадима на тест-драйв RAV4 smile.Взагалі я очікував такого результату,японці перевіряють авто,і з випромінюванням не випустять smile.

Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
  0

60

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Сьогодні спробував спарити свого АйФона з мультімедією в Рафіку. Получилось на ура, затягнув телефонну книгу і списки дзвінків... А з Андроіда мого не хоче це все стягувати, собака... sad

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

61 Відредаговано alex.cver (2016-10-21 08:10:08)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

OZZY написав:

в общем очень хорошая модель много лет, хоть последнюю внешне изковеркали в погоне за классом, но при всем этом с боку черты остались

Наоборот. Наконец сделали большой просторный SUV с отличным дизайном и огромным багажником и салоном.
Предыдущий был немного уродлив с задним колесом + маленький. Хотя жена такого же мнения как вы о РАВ4.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

62

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Краще пізно, ніж ніколи: вітаю з придбанням  storstark

Renault Grand Scenic ІІІ (2011) дизель 1,5 110 л.с., механика - Крокодил
Volkswagen Polo 1.4 (2011) 85 л.с. + робот DSG 7ст + кондей - рабочая - был
Logan Ambiance 1,4 (2008) 75 л.с. + ГУР + передние ЭСП + ГБО by rk03 - был
Deawoo Matiz 0.8 (2002) 52 л.с.- был
  0
Спасибо сказали: Larsen1

63 Відредаговано Larsen (2016-10-26 19:23:36)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Перезувся сьогодні на зимову гуму. Взяв собі General Altimax Arctic. Стокові літні Michelin Latitude Tour HP поставив в гараж до весни. Шиномонтаж робив на Тойоті, тому вийшло не дешево - 400грн. Але так вирішив бо датчики тиску в колесах, для першого разу не захотів ризикувати. В звичайних монтажах пропонували перезути за 260грн.

Гума реально зла. Одне діло на картинках, а в живу, в порівнянні з моїм попереднім Bridgestone Blizzak VRX, в цієї протектор як трактор! Але сьогодні, при +10 градусах, по місту проїхався, вроді ніяких негативних відчуттів. Не помітив щоб сильно збільшилась шумність в порівнянні з Мішленом, ну і в поворотах ніяких негативних відчуттів. Принаймі наразі, далі побачимо як воно буде. Але з таким протектором, по снігові, хляпі, болоті і воді, вона точно буде валити краще всього що в мене було. moto
Але, з другої сторони, ламелей в ній раза в 2 меньше ніж в Бріджів. Тому щодо голого льоду виникають певні сумніви.  dntknw


А ще сьогодні заліз під машину і поміряв кліренс. Під найнижчою точкою захисту, наміряв 185мм. Але це один бугорок. По всій ширині, найнижча лінія захисту - 190. Глушник десь на 195. Все решта - вище.
Захист не штатний (РАВ4 з завода іде без захисту двигуна), тому певне заниження паспортного кліренса слід було очікувати.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

64

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

наткнлся в телеке на канал называется " перший автомобильный " там пиарили

Larsen написав:

РАВ4

с комбинированным приводом ДВС + эл.мот. пели красиво

  0

65 Відредаговано Larsen (2016-10-26 20:31:20)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

сяся, ага, гібрид. Вже в нас такі продають, я навіть в ньому катався. Прикольна штука. Дууууже тихий і динамічний. В тестового по компу середній розхід був 8 літрів. Правда невідомо як його на тестах ганяли. smile Це при тому що в нього бензиновий 2.4 двигун.
Ну але ціна від 800 тисяч.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

66

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

дак не намного то дорожее , на форуме первый гЫбрид бы появился  vissla  ...

  0

67

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

сяся, нажаль, коли я свого замовив в липні, гібридів до нас ще не завозили, навіть ціни не було. Почали завозити тільки десь в вересні, коли мій вже приплив з Японії в Європу. Тому в мене такого варіанта не було. Хоча, якби й був, все ж таки дорогувато...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

68

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

На днях помітив що, як виявляється, грязюка на білому кольорі ЗНАЧНО меньш помітна ніж на чорному (і відповідно, на всіх темних кольорах, як, наприклад, синій, який в мене був на Логані).
В мене знизу, по периметру іде чорний пластиковий обвіс. Зараз машина вже досить забруднена. Збоку, на дверках, ці пластикові молдинги, вже не чорні, а помітно сірі, навіть здалека. А от дверкі над ними, взагалі не схожі на сильно забруднені, навіть зблизька. При тому що рівень пилюки скрізь однаковий.  upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

69

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

грязюка на білому кольорі ЗНАЧНО меньш помітна

Але бітумні плями видно добре. І якщо вчасно не витерти, то потім залишаються жовні відмітини  sad

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0
Спасибо сказали: Larsen1

70

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Lavrik, дякую, буду мати на увазі!  storstark

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

71

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

На днях помітив що, як виявляється, грязюка на білому кольорі ЗНАЧНО меньш помітна ніж на чорному

Белый - самый лучший цвет для авто!  smoke

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

72 Відредаговано Larsen (2016-11-19 12:20:41)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Ну от, пройшов тиждень зимових випробувань, знову повернулася осінь, тому можу вже поділитись своїми враженнями від General Altimax Arctic. Тому продублюю тут свій відгук з іншої гілки форуму, для звітності. wink


І так, останній тиждень був чудовим періодом для тестування гуми в майже всіх можливих зимових умовах. Був і глибокий сніг, і чистий лід, і всякого роду хляпи, в тому числі товстий шар талого снігу на льоді. От я і потестував. moto
Порівнювати буду з Bridgestone Blizzak VRX, який в мене стояв на Логані. Порвіняння не зовсім справедливе, адже автомобілі зовсім різні, тому я не претендую на об'єктивну оцінку яка з цих шин, для яких умов краща, на однаковому авто. Кому цікаво - Рафік з переднім приводом, з повним пакетом ESP, а Логан був без ABS.

І так, перше з чого все почалось - глибокий (відносно) сніг. Як і слід було чекати від злючого рисунку протектора, тут різниця з Бріджом дуже велика. Впринципі, глибокий сніг ніколи не був сильною стороною Бриджа. Навіть дешевший Kleber Crisalp, який в мене раніше стояв на Астрі, здається гріб помітно впевненіше, хоча малий кліренс тої пузотерки зводив це нанівець. Ну, вобшем, тут різниця велика - Альтімакси гребуть впевнено і стабільно.  upp

Наступне - вкатаний сніг і чистий лід на горизонтальній дорозі (вулиця). От відносно таких умов в мене були сумніви, адже Альтімакс - гума розрахована під шипування, отже не настільки "ліпуча" як Бріджи. Та і ламелей на ній рази в 2 меньше. Думаю і суміш дубовіша. І ясне діло, нема ніяких "мікропор", так широко розрекламованих і запатентованих Бріджстоуном. Короче, через цей момент я сумнівався чи варто їх брати, чи не будуть вони сильно гірше за те, до чого я звик. Коли перший раз я попав на таку вуличку, то відразу навіть не зрозумів що воно слизьке. Ну, тіпа сніг то й сніг... Це була під'їздна вуличка, тому їхав повільно, але зупинився без спрацьовування АБС. Коли вийшов зрозумів що це майже лід. Потім їздив по місту, і місцями теж був лід, але наскільки слизький, сказати не можу. Бувало що й АБС спрацьовувала, але жодного разу не повело зад, ну і з гальмуванням проблем впринципі не було. Знову ж таки - машини різні, ЕСП пару раз втручалась, але дууууже рідко. Вцілому результатом задоволений. Якщо вони в таких умовах і гірші за Брідж (а я на межі ні Брідж ні Альтімакси в таких умовах не перевіряв, нунах...  angel ), то різниця не така, щоб в мене через неї виникли якісь суттєві проблеми. Що неможе не радувати.  upp

Далі була хляпа, в тому числі і хляпа на льоді. Впринципі, тут нема про що й писати. Брідж по хляпі, бувало, аквапланував. За Альтімаксами наразі такого не помітив. На дуже глибокій хляпі, трохи мотало, але, по відчуттям, меньше ніж Бріджи. Ну а решта без проблем. Траекторна стійкість і гальмування, по відчуттям, не гірше ніж було на Бріджах. Тому -  upp

Ну і врешті решт - мій "улюблений" горбок, про якого я вже раніше писав. Нажаль, найекстремальніших умов - товстий шар напівталого снігу, під ним тонкий шар води, а під нею лід - я не застав, тому не знаю як би воно було. Але був момент, коли на ньому був лід, а по ньому стікала тала вода. Це теж доволі стрьомна ситуація. Коли спускався, майже не міг гальмувати - АБС хапала майже відразу. Це "нормально", на Бриджах в такі моменти теж ніякого гальмування не було. Тому ситуація знайома. Головне що я не на жарт злякався - як же я буду назад виїзджати, якщо на спуску поздовжного зчеплення майже нема?  Вертався через 15 хвилин, отже умови не змінились. Однак, як не дивно, навіть без якогось екстремального розгону (а на Логані я інколи сильно розганявся, так шо вже було страшно вилитіти з дороги - під'ом на повороті під 90 градусів), з першої спроби, без спрацювання ЕСП (принаймі лампочка не світилась), Рафік спокійненько собі виїхав і поїхав далі, наче там ніякого льоду і не було... shok От чесно скажу - в такій ситуації, на Бріджах я виїзжав, але стрьомніше, і бувало шо кидало, і розгін більший брав, і швидкість втрачав так шо ледь вилазив... Короче, не чекав я від Альтімакса нічого кращого, з його ламелями і відсутністю пор. lol1 Тим не меньше, результат саме такий. Навіть не знаю чому так, можливо діло в самій машині. Хоча, знову ж так, ЕСП я не помітив, може воно якось мовчки включалось, може антипробуксовка допомагала (хоча вона теж мигає лампочкою), а може просто геометрія, більші колеса, масса, розподіл ваги між осями... короче ХЗ, але по факту, в цих умовах я виїхав легше ніж на Бріджах на Логані. І це не просто неможе не радува, а взагалі дуже несподівано, адже теоретично, на льоді, Альтімакс без шипів, повинен зливати Бріджу. Вобщем я задоволений!  upp

На рахунок самого екстремального - хляпа на льоді на мому горбку, думаю тут буде все ще краще ніж в Бріджа, адже злючий рисунок протектора Альтімакса з хляпою повинен справитиь краще Бриджа, ну а по льоді, як я вже переконався, на той горбок Альтімакс іде краще. Тим не меньше, як тільки будуть такі умови, відпишусь. Зараз внас прийшла відлига і потепління, і на дорогах вже ніякого льоду нема, тільки болото з калюжами. smile

І так, короткий підсумок. По глибоким снігам, хляпам - як і думалося, Альтімакс гребе впевненіше. По льоді в гальмуванні і в поворотах, я не помітив якоїсь різниці, хоча сумніви були. На горбок, по льоді, як не дивно, Альтімакс потягнув краще, що взагалі несподівано.

Доречі, по асфальті, сухому і мокрому, на плюсових температурах, ніяких неприємних відчуттів нема. На руль реагує чітко, гальмує впевнено, звісно, це на легальних швидкостях. Більше 110 я на них ще не розганявся, і не збираюсь. smile А ще в глибоких калюжах на швидкості (до 80), дуже впевнено тримають, з акваплануванням тут все дуже добре.

Ага, ще один момент - всі мої "зимові" випробування, відбувалися при температурах не нижче -4. Холодніше в нас просто не було. Тому наразі не знаю як воно буде в сильні морози. Можливо десь на -15, Альтімакси задубіють і почнуть ковзатись по льоді помітно гірше Бріджів. Наразі не знаю. Поживемо - побачимо.

А наразі я задоволений. Дякую Evgenий, що звернув мою увагу на цю гуму. storstark Думаю Bridgestone DM-V2 мені б меньше сподобався. Принаймі наразі. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Evgenий1

73

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

але жодного разу не повело зад

ЕСП як себе видає? Тільки лампочка тривоги чи є й зумер? І чи є анивідкат при старті в гору?

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0

74 Відредаговано Larsen (2016-11-19 14:07:26)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Yeka написав:

ЕСП як себе видає? Тільки лампочка тривоги чи є й зумер?

Тільки лампочка на приборці. Звуків вроді нема.

Yeka написав:

І чи є анивідкат при старті в гору?

Так, є. Тримає гальма 2 секунди.

Доречі, при потребі можна відключити або тільки TRC (так в Тойоти трекшн контроль називається), або повністю TRC і VSC (це мовою Тойоти ESP smile ). Але наразі не було такої потреби. Тільки грався щоб перевірити чи працює.
А ще є AUTO LSD, тіпа електронна емуляція блокування диференціалу. Якщо вірити інструкції, то вмикається тільки тоді, коли вимкнений TRC, і вимкнути її неможна.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

75 Відредаговано Yeka (2016-11-19 14:47:38)

Re: Toyota RAV4 (Larsen)

Larsen написав:

Так, є.

Прикольна штука.В мене немає.Голе ЕСП,в версії Хонди малюють так-/upload/iblock/7cf/imag0388.jpg
теж в цей сніг  підморгувало,але машина йшла прямолінійно,ніби утюг.
Доводилося їздити на машинах з  функцією антивідкату-на київських горбах те що треба. В купі з АКПП не їзда,а курорт.

Dacia Logan 1.6 8V-продано.Renault Mégane II-продано
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
  0