101

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Что еще должна делать прокладка, чтобы Спорт выстрелил, так как Степвэй на обгоне?

Переключитись на третю? angel

alex.cver написав:

Эти все разговоры мне кажется потому, что Вы или не ездили на дизеле или не пробовали.

Ну, особисто собі дизеля ще не купляв. Але їздити трошки довелось по роботі на дизельному Кадіку. tbsenile
Я чудово розумію що ти маєш на увазі коли говориш про вистрілюючого Степвея. Це дійсно так, дизелю не треба понижувати передачі щоб отримати максимальний розгін, просто топиш тапку, і він рве. moto
Однак це не означає що реальний розгін (для обгону, наприклад), в нього обов'язково кращий. Просто бензиновому, в якого обертальний момент і потужність на високих, або дуже високих обертах, треба скидувати передачі щоб на ці оберти вийти, до початку обгону. Хто з них РЕАЛЬНО швидве виконає обгін, залежить від конкретної машини, але суб'єктивно, по відчуттям, буде здаватись що дизель це робить "легше", адже не доводиться смикати ручку, і нема цього відчайдушного ревіння мотору на 6000 об/хв.

Тим не меньше - реальні, об'єктивні заміри показують що насправді відбудеться при виконанні маневру, а не відчуття чи емоції водія.
Тому, в порівнянні дизельного Степана з 2.0 Спортежом, я повністю згоден що обганяти на першому значно приємніше, простіше і меньш напряжно, однак, якщо вміти, другий може виконати обгін швидше, за будь-яких обставин (правда це тільки при умові що Спортеж не тупіший РАВ4, адже реальних замірів по ньому я дивився).

alex.cver написав:

но так и масса будет поболее там

Ну там тяжко сказати. Дастер легший на 200кг, і потужність вних практично однакова (110 проти 115). Але обертальний момент у Спорта не просто більший, він ще й з нижчих обертів починається, а максимальна потужніх у обох на 4000. Тому тут ХЗ.  dntknw Треба тестдрайвити, але я думаю що буде приблизно однаково, і скоріше на відчуття більше буде впливати різниця в передаточних числах трансмісії (або її типі, якщо рівняти різні коробки), ніж різниця в двигуні.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



102 Відредаговано alex.cver (2016-09-26 09:02:05)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Кататись по салонам красити і возити дітей в школу/садочок.

Ой вэй )))) У нас тут возле крутого лицея напротив работы только Сараи стоят. Каптур - это для нищебродов и его никто не купит. Зато недавно видел 3 (!) порш каена в одном месте. Один припаркован был а два уперлись мордой друг в друга на узкой дороге и каждый думал шо делать - ну не мне же уступать. Каптур абсолютно не для того контингента что вы описали. Там только и только Сараи. Там как раз скорее увидешь Volvo XC90 чем Каптур. Не понимаю я их. Очень очень не удобно в городе на больших машинах и сараях. Ну если есть деньги почему не взять что то поменьше для города как 2-3-4 машину можно супер дорогую. Ведь в городе то удобнее в разы. Хотя вот возле Приватбанка один из замов Дубилета на каком то электрокаре ездит, очень небольшом и не парится размерами, помоему таки Тесла.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

103 Відредаговано Larsen (2016-09-26 08:58:37)

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Каптур абсолютно не для того контингента что вы описали.

Ой не кажи... Як не Гелік то Рендж... Всякі там Крузаки як ніщеброди тихенько в сторонці тусуються...  kez_15 Є таке діло. Навіть в нас тут, в провінції.
Але я не про цей контингент. Все ж таки, сімей що можуть дозволити собі Каптура другою машиною, значно більше ніж тих хто другою (третьою, четвертою і т.д.), машиною беруть щось за 2 ляма. smile

До речі, недавно побачив першого Ліфа в Луцьку. Так шо починають вони і в нас приживатися!  upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

104 Відредаговано alex.cver (2016-09-26 09:07:40)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

До речі, недавно побачив першого Ліфа в Луцьку. Так шо починають вони і в нас приживатися! 

Люди берут из интереса Лифов. У нас вот их уже реально много. Причем есть что уже купили покатались годик и перепродают дальше. Читал что у Теслы вся батарея это днище. Заменить батарею - 12 тыс уе и снова машинка как новая. Если Маск опустит цену на свою батарею - то раз в 7 лет люди будут менять просто батарею и кататься дальше. Но для штатов 12 штук это не такие и большие деньги даже сейчас. А если будет стоить она штуки 4-5 в будущем как достроят Гигафактори в Китае по производтсву этих панелей?

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

105

Re: Обновление Сандеро

Ну, тут зараз вже ніяких сумнів нема що майбутнє за електрокарами. Ще років 15 тому, я схилявся до думки що майбутнє за водневими авто. Але зараз ми бачимо що індустрія вже все вирішила, і пішла шляхом електро. І це правильно. Врешті решт, акуми в мобілках довели свою ефективність. І навіщо проміжне перетворення (електрика в водень), з додатковими витратами?
Ну а на сьогодні вже все ясно. Якщо навіть Ламборджині працює над електричним гіперкаром, то в кого ще які можуть бути сумніви? wink
Звісно, сьогодні батарейки ще трошки дорогувати, і пробіги ще не дуже. Але це перший крок. Якщо сьогодні загадити про Форд-Т, то він був значно дальше від ідеала ніж сьогодняшні електрокари (і заправок було мало, і коні були дешевші і надійніші. wink ).

А про Ліф я і сам задумувався. Зупиняє тільки одне - він не може бути універсальним сімейним авто. А от якби я вирішим завести дві машини, то другою для щоденного міського режиму, він був би ідеальним варіантом. Правда питання ціни залишається відкритим. Нових до нас не завозять а БУ брати ризиковно. Однак все решта - суцільні переваги. Пробігу мені достатньо, я більше 100 в день не катаюсь. Заряджати на ніч поставити не проблема.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

106 Відредаговано alex.cver (2016-09-26 09:29:07)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

А про Ліф я і сам задумувався. Зупиняє тільки одне - він не може бути універсальним сімейним авто. А от якби я вирішим завести дві машини, то другою для щоденного міського режиму, він був би ідеальним варіантом. Правда питання ціни залишається відкритим. Нових до нас не завозять а БУ брати ризиковно. Однак все решта - суцільні переваги. Пробігу мені достатньо, я більше 100 в день не катаюсь. Заряджати на ніч поставити не проблема.

150 км у нового, у бу пусть будет 100 зимой это 80. Ну как бы маловато.
Я уже писал что у нас одна IT фирма купила на фирму авто и по неделе дает кататься сотрудникам. Дык заряжают КАЖДЫЙ день даже если можно раз в 2 дня - НЕ рискуют. Чуть чуть куда то поехал подальше в МЕТРО или на закупки и уже рискуешь остасться на дороге. Вроде как ничего страшного заряжать каждый день но запас хода маловат для БУ Лифа как по мне. Теоретически для дом-работа вообще суппер но 15-16-17 уе стартовая... Ну низнаю. Я бы долго думал взять или нет его или может пока дизельного логана вернее Stepway smile Ну хотя бы 200 км все равно не делают машину межгородской. А с реалиями Украины 500 это минимум и то маловато и рискауешь "не дотянуть до Киева чуток". Это как ездить на лампочке.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

107

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

у бу пусть будет 100 зимой это 80. Ну как бы маловато.

Мене і таке повінстю влаштовує. Я розумію що не всіх, дехто і по 200 в день катає (не будемо про таксистів wink ). І на зарядку не проблема - приїхав додому, втикнув в розетку. Але знову ж таки, не всі мають свій будинок чи гараж. Ну і знову ж таки - тільки як друге авто. Якщо є сумніви що на поїздку не хватить, просто береш перше, бензинове, і без проблем. smile
Але особисто для мене, 90% пробігу це щоденне місто, де Ліфа впринципі достатньо, навіть БУ з пробігом 80.
А, доречі, я ще міг би і на роботі заряджати. Тому взагалі без проблем.

alex.cver написав:

Ну хотя бы 200 км все равно не делают машину межгородской.

Повністю згоден. 200 км для міжміста недостатньо, особливо враховуючи що швидких заправок в нас практично нема. Якби були через кожні 50км, і зарядка займала 10хв, тоді можна було б і з пробігом 200 катати по трасах, а так ну нах. Та і взагалі,  якщо їхати кудись в інше місто, то ще питання куди саме їхати. Адже в точці призначення може не бути можливості нормально зарядити аккум (ну от як поїхав в аеропорт, залишив машину на стоянці, вернувся через два тижні і шо далі?). Тому тут для аналогічних поїздок треба навіть більший запас ходу ніж у внутрішнього згоряння.

alex.cver написав:

Это как ездить на лампочке.

Навіть гірше! Якщо бенз закінчився посеред дороги, це пів біди. А якщо розрядилась Тесла, то варіантіва нема, тільки евакуатор/буксир.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

108

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Але особисто для мене, 90% пробігу це щоденне місто, де Ліфа впринципі достатньо, навіть БУ з пробігом 80.
А, доречі, я ще міг би і на роботі заряджати. Тому взагалі без проблем.

Тогда вопрос - зачем вам большой длинный и неудобный в городе РАВ4?  angel

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

109

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

Тогда вопрос - зачем вам большой длинный и неудобный в городе РАВ4? 

А я поясню! smile

Значить дивись, як я вже казав, наразі я не хочу заводити дві машини. Тому авто потрібно універсальне, сімейне. От, власне, після Астри універсала, в мене таким став Логан. І, по суті, його обмежена універсальність, в плані багажнику, стала головною причиною чому я його все ж таки вирішив замінити. Ну і не дивно, що на другому місці в списку кандидатів став Логан МЦВ 1.5дці, саме тому що це те саме, тільки вже з хорошим багажником, ну і ще деякими плюшками.

Тепер про Рафік. Розглядаючи всі інші варіанти, не з сімейства Логанів, вияснилось що прохідність (не оффроуд, а говняні дороги), яку я звісно хотів не гірше Логана, є тільки у кросоверів. Крім того, зручність посадки/висадки, теж у кросоверів (седани як правило, нижчі, і залазити/вилазити з них не так зручно як в Логані). Плюс підвіска, яка для наших доріг теж у кросоверів краще підходить. Короче, по цим і ще ряду причин, вибір звузився до кросоверів. Але серед кросоверів, далеко не всі мають багажник, хоча б наближеного розміру до універсала (того ж МЦВ), особливо зі складеними спинками. Багато з компактних кросоверів, скоріш хечбеки ніж універсали. Та і простір в салоні, особливо ззаду, лишнім не буває. Ці моменти відсіяли багато меньших кросоверів. Ну і власне, ті що залишились, якісь більші, якісь меньші, але всеодно, як ти кажеш - великі і не зручні в місті. Хоча, Рафік приблизно на 10см довший і на 10см ширший за МЦВ. Це не так вже й багато. Точніше це ще не той розмір який мене лякає, адже колись я взагалі збирався брати Омегу Караван, і впринципі не парився її незручністю в місті. Хоча впринципі, зовнішні габарити і радіус розвороту, я свідомо розглядав як перевагу МЦВ над РАВ4. Ну але інші фактори перемогли.

Ну і Луцьк не Дніпро, в плані трафіку, тому розміри Рафіка не такі вже й страшні. Реально мене більше в Рафіку турбоє розхід, ніж розмір, в плані щоденної міської експлуатації. Але це вже питання суто фінансове і відповідає тому вибору який я зробив.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: alex.cver1

110

Re: Обновление Сандеро

Интересно - у двух человек прошло слово " нищеброд"... Ребята! А какие критерии? Себя вы к "каким" относите?

SANDERO NEW 1.2,  2013, Белый лёд...
Принцип национального единства : НЕ ВЫ ВЫБИРАЛИ, НА КАКОМ ЯЗЫКЕ ГОВОРИТЬ, КОГДА ПОЯВИЛИСЬ НА БЕЛЫЙ СВЕТ, -  НЕ ВАМ  ВИРIШУВАТИ, ЯКОЮ МОВОЮ РОЗМОВЛЯТИ IНШИМ!
  0

111 Відредаговано Larsen (2016-09-26 15:57:27)

Re: Обновление Сандеро

ivalent написав:

у двух человек прошло слово " нищеброд"... Ребята! А какие критерии?

Можу тільки сказати за себе. smile
В мому використанні, це іронічне слово, яке висміює деякі неологічні закидони деяких сучасних субкультур (наприклад, так званий "поцанскій" діалект). Аналогічно як "100500", і інші меми, цей мем я використовую щоб означити щось, що тими самими "поцанами", скоріш за все так і буде названо, але часто з використанням сильної сатиричної гіперболи або навіть метафори.

Наскільки мені відомо, такого слова нема ні в російській ні в українській мові. Це тупий неологізм, значення якого доволі розмите і дуже часто безглузде. "Бідний" російскою мовою - "ніщий", а не "ніщеброд". Декілька варіантів тлумачення це або принизлива форма від "ніщій", або людина не настільки бідна наскільки себе такою вважає, або навпаки, людина насправді значно бідніша ніж якою себе вважає. Але можливі взагалі які завгодно інтерпретації, особливо враховуючи IQ тих, від кого це слово походить, незрозумілість його значення і його глобальне розповсюдження (як мем).

Короче кажучи, це просто жарт, так само як "курить в сторонці" і тому подібне. wink

ЗИ Особисто я ніколи не використовую це слово по відношенню до конкретних людей, навіть якщо хочу когось принизити, через його невизначеність і неоднозначність.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Lavrik1

112 Відредаговано alex.cver (2016-09-26 20:39:50)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Хоча, Рафік приблизно на 10см довший і на 10см ширший за МЦВ. Це не так вже й багато. Точніше це ще не той розмір який мене лякає, адже колись я взагалі збирався брати Омегу Караван, і впринципі не парився її незручністю в місті. Хоча впринципі, зовнішні габарити і радіус розвороту, я свідомо розглядав як перевагу МЦВ над РАВ4. Ну але інші фактори перемогли.

На самом деле - 10 см в ширине это почти пропасть. Сегодня меня почти заблокировали на стоянке свои же(так вышло). Я бы пол часа дрыкался на Спортедже чтобы как то выехать в дырку которую мне оставили. При этом на стоянке просто крези как неудобно заежать из-за габаритов особенно в разворотах ну не пролазит и все (печень бы съесть у того кто такую парковку проектировал в офисах). Ну очень не удобно на длинных и широких машинах в такие моменты. Почему и спросил. Все что ты сказали верно для кроссовера но 90% город... привыкните к габаритам и парковке и тд но весь вопрос зачем если можно на более компактной машине а РАВ4 я так понимаю он еще и очень длинный 4.60 почти помоему. Вообщем мне очень понравилась такая умная мысль одного умного человека здесь (прости что не помню) - самая оптимальная длина машины от 4 до 4.20. Мне кажется 4,20 это та золотая середина когда и в городе уютно и комфортно и на трассе отлично. Все что меньше - малютки а больше уже не удобно. Но хотя МСВ Логан тоже довольно длинная машина по габаритам. Самый оптимальный вариант - небольшая для города а большая для дальних поездок. Ну желаю тебе прикупить Лифа чисто для города после РАВ4 smile

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

113

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

но весь вопрос зачем если можно на более компактной машине

Ну я вроді пояснив що компактніші кросовери мене не влаштували, як правило по внутршіньому об'єму. Рафік ще досить компактний, я ж не беру якусь Каптіву чи Соренто з СантаФеями. wink

alex.cver написав:

4.60 почти помоему

4605мм. wink

alex.cver написав:

самая оптимальная длина машины от 4 до 4.20

Нажаль нема машин в таких розмірах, щоб задовільнили мої потреби по багажнику і/або салону. Логан МЦВ це мінімум, а його довжина 4.50

alex.cver написав:

Самый оптимальный вариант - небольшая для города а большая для дальних поездок.

Згоден. Але по ряду причин, мене зараз не влаштовує цей варіант. Треба одну універсальну.

alex.cver написав:

Ну желаю тебе прикупить Лифа чисто для города после РАВ4

А от це хороша думка. wink Дякую за побажання! Можливо колись так і буде. Ну а наразі, ще треба Рафіка дочекатись. Ще кілька тижнів...  tbsenile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

114 Відредаговано alex.cver (2016-09-26 21:17:14)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Ну а наразі, ще треба Рафіка дочекатись. Ще кілька тижнів...  tbsenile

Эмоций будет море пока привыкнешь к большой машинке. Особо интересно на ней думаю поехать на далеко чтобы прочувствовать весь "кайф". В городе я не получаю вообще удовольствия от Спортика например. А вот на далеко 500 или 1000 км - это суппер удобно.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

115

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

alex.cver пишет:
самая оптимальная длина машины от 4 до 4.20

Согласен на все 100%.
Не люблю седаны, после габаритов Cтепвея подошла бы новая Hyndai Creta.

Renault Sandero Stepway 2013, 1.6 база+БК
  0

116 Відредаговано alex.cver (2016-09-26 23:11:08)

Re: Обновление Сандеро

Вот в принципе все верно о нашем менталитете и о размере машины и расходах и потреблении топлива.
http://obozrevatel.com/blogs/78204-ukra … rdonom.htm
Кста на себе чуствую это тоже. Если на Спортейдже - реально больше пропускают. Вот такое воспитание у всех нас.
Когда на Рено то любая тайота пытается подрезать чмырить и втискиваться. Почему то Рено не считают за машину судя по тому как пропускают. Но Рено ладно - оно хотя бы высокое и не так все плохо как скажем было с КИА Сидом. У самого правило - всегда везде пропускать хотя бы одну машину если там стоят на поворот люди вечно. Хочется верить когда там буду стоять я и проситься ну пропустите - меня пропустит такой же. Где то так.
Во почему Степана считаю из всех машин что были оптимальной по езде динамике и потреблению. Ей бы качества поболее в сборке - но тогда уже будет Каптур. Вот он идеал для меня во всем кроме цены.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0
Спасибо сказали: Graas1

117 Відредаговано Nomac (2016-09-27 09:23:58)

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

любая тайота пытается подрезать чмырить и втискиваться

у меня проблем с этим нет  вообще, никто не подрезает, хотя думал будут. Логан не маленький авто, + я себе думаю - белый цвет + логан = такси)))) вот и боятся, знают, что пришибленные и авто не жалко)))) а иногда пару маневров и смотрю по глазам водителей(+ мой внешний вид), что ну его этот логан трогать))))

Renault Logan NEW 2013, Authentique, 1.6, ГБО
Бортовой журнал
  0

118

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

будет Каптур. Вот он идеал для меня во всем кроме цены.

Я тут подивився, і виходить що Каптур, впринципі, більш-меньш правильну ціну має. Серед його прямих конкурентів (субкомпактні кросовери), Пежо 2008 коштує приблизно так само, Опель Мокка - дорожче а Шкода Йєтті значно дорожче. Навіть Трекер і той дорожчий, в порівнювальних комплектаціях. Сузукі Вітара, в найдешевшій коплектації з переднім приводом і автоматом (як в каптура), дешевша, але там простий атмосферник, а не турбобенз як в найдешевшого Каптура. Ну а дизельний Каптур взагалі поза конкуренцією.
Так шо ціна, виходить, дуже навіть конкурентна.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

119 Відредаговано alex.cver (2016-09-27 10:17:08)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Я тут подивився, і виходить що Каптур, впринципі, більш-меньш правильну ціну має. Серед його прямих конкурентів (субкомпактні кросовери), Пежо 2008 коштує приблизно так само, Опель Мокка - дорожче а Шкода Йєтті значно дорожче. Навіть Трекер і той дорожчий, в порівнювальних комплектаціях. Сузукі Вітара, в найдешевшій коплектації з переднім приводом і автоматом (як в каптура), дешевша, але там простий атмосферник, а не турбобенз як в найдешевшого Каптура. Ну а дизельний Каптур взагалі поза конкуренцією.
Так шо ціна, виходить, дуже навіть конкурентна.

KIA Ceed очень даже конкурент ему - 502 640 грн дизель а с 7DCT коробкой, 539 240 грн.
http://kia.ua/dir/ceed_new.html#complect-block
Если бы только НЕ клирнес и да их собирают слава ядрам в Словакии. Ну Каптур как и 2008 я НЕ считаю мини-кросоверами. Обычные хорошие хэчи c клиренсом не больше. Причем у 2008 его как такового и нет. Обычный хэч. Каптур повыше чуток, но тоже уже занизили его в сравненни со Степвеем. Кого не пугает клиренс в 140мм - очень даж конкурент

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

120 Відредаговано Nomac (2016-09-27 10:13:48)

Re: Обновление Сандеро

сид красивый, но блин такой низкий, не представляю как на нем ездить и кстати сидел в каптуре, довольно свободно там сзади (рост 1,80), не теснее чем в логане. Если бы киа сделали клиренс 160мм, цены бы не было этим авто за их деньги.

Renault Logan NEW 2013, Authentique, 1.6, ГБО
Бортовой журнал
  0

121 Відредаговано alex.cver (2016-09-27 10:53:41)

Re: Обновление Сандеро

Nomac написав:

но блин такой низкий, не представляю как на нем ездить

А я представляю при том что у предыдущего 2008 года был 150мм (+1см) клиренс а сейчас 140мм вообще. И там еще и длинная база делает еще более не практичным авто на плохих дорогах. Мы даже во двор через раз заежали а зимой НЕ могли часто вообще. Но зато Сид - очень скростная машинка да еще с 1,6 дизель - заметьте 280Нм для Сида и его массы - это ракета в сравнении с Каптуром будет. Если дать ему клиренс - будет очень даже конкурент причем всем. Я надеюсь что подвеску там уже переделали. Бо раньше ее там НЕ было и еще самое плохое ЛКП из все машин было у Сида. Самое хорошее помоему у Степвея и у Спортейджа тоже ничего smile Но возможно потому что Сид был укро-сборки у меня. Сейчас все нужно читать и тестить. Но раньше там было оно просто ужасное.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

122

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

KIA Ceed очень даже конкурент ему

Вони в різних сегментах ринку виступають тому не є прямими конкурентами.

alex.cver написав:

Ну Каптур как и 2008 я НЕ считаю мини-кросоверами.

Тим не меньше, вони є представниками саме цього класу. smile

alex.cver написав:

Обычные хорошие хэчи c клиренсом не больше.

Ну а що таке кросовер взагалі? Звичайний хеч чи універсал, з більшим кліренсом, більшими колесами, інколи з повним приводом (хоча повний привод буває і звичайних універсалів та хечів), з обвісами і іншими атрибутами що практично або візуально роблять його більш придатним до вілізання за межі дороги і т.д. wink

alex.cver написав:

Причем у 2008 его как такового и нет.

В порівнянні з його хечбековим братом 208, клірінс там більший, більші колес, присутній обвіс, вобшем все як книжка пише - класичний кросовер. wink

alex.cver написав:

Кого не пугает клиренс в 140мм - очень даж конкурент

Це вже міжкласова конкуренція. Що краще, універсал чи джип? Хеч чи кросовер? А от коли з класом визначився, тоді вже іде вибір між прямими конкурентами.

alex.cver написав:

Я надеюсь что подвеску там уже переделали. Бо раньше ее там НЕ было

Не впевнений я що вони взагалі будуть щось робити з підвіскою легкових моделей. Ця підвіска чудова для хороших доріг. А основний ринок КІА це ЄС, США, отже країни з хорошими дорогами. Ми і таке зхаваємо, як показує практика. Тому не зрозуміло чи є сенс спеціально для нас, розробляти окрему підвіску.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

123 Відредаговано alex.cver (2016-09-27 17:48:16)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

В порівнянні з його хечбековим братом 208, клірінс там більший, більші колес, присутній обвіс, вобшем все як книжка пише - класичний кросовер. wink

Я просто сидел и щупал как раз 2008 тот что вечно у человека робот барахлит и диллер ему перепрошивает каждые 3 мес прошивку (ему = 2008 му). Там обычный 150мм на вид. Совсем нельзя его отнести к SUV и на вид он не похож на него.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-09-27 17:47:02[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Ми і таке зхаваємо, як показує практика. Тому не зрозуміло чи є сенс спеціально для нас, розробляти окрему підвіску.

Фольц же ставит - пакет плохие дороги на Гольфы и  поло и добавляет к цене 1500-2000 уе от нормальной европейской цены. И там идет +1см клиренса. Заморачивается же? Ну почему КИА - накинула бы 1000 и аж бегом бы брали.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

124

Re: Обновление Сандеро

alex.cver написав:

2008 тот что вечно у человека робот барахлит

Ага, це перше покоління. smile Я теж його колись щупав.

alex.cver написав:

Там обычный 150мм на вид.

Явно не більше Логана. Мені це теж не сподобалось.

alex.cver написав:

Совсем нельзя его отнести к SUV и на вид он не похож на него.

Ну, ми з тобою можемо його не любити, але ж Пежо вважає що це кросовер, значить на ринку він конкурує з кросоверами. smile
Так само як і Логан теж по факту С клас, але Рено його називає В класом, щоб розвести його і Меган.

alex.cver написав:

Фольц же ставит - пакет плохие дороги на Гольфы и  поло и добавляет к цене 1500-2000 уе от нормальной цены в Европе. И там идет +1см клиренса. Заморачивается же?

Це правда, і в Шкоди пакет є. Але я думаю КІА на це не піде, адже їх і так дуже добре в нас купляють. Хоча можу помилятись.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

125 Відредаговано alex.cver (2016-09-27 18:02:09)

Re: Обновление Сандеро

Larsen написав:

Але я думаю КІА на це не піде, адже їх і так дуже добре в нас купляють. Хоча можу помилятись.

КИА ничего не делает для клиентов от слова вообще и это правда. Главная политика КИА - продал, забыл. Вот вам дешевые запчасти по всем миру и ип..сь сами там как хотите. Я тоже НЕ думаю что они на это пойдут. Насчет продаж - когда цены были пониже они там в 2007-2008-2010  годах первые места брали по продажам. Последние два года они скатились на уровень Шкоды где то там во 2 десятке. Единственно что у них покупают - Sportage и это то что дает им 50% всей прибыли как в мире так и особенно в Украине. Остальное упало почти в ноль в Украине. Еще больше перестали брать Черату и Сиды после рестайлинга и опускания клиренсов с 150 до 140мм одновременно с существенным поднятием цен. Но это только в Украине. В Европе наоборот у КИА растут продажи как и в Штатах.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0