476

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

я бы на сторону РАВ4 еще докинул конфетку Дизель и брал бы РАВ4 переднеприводный.

На даний момент, в Україні дизельні РАВ4 пропонують тільки повноприводні. Тому такого варіанту нема. wink

alex.cver написав:

Очень трудно найти ситуацию где бы вам нужен был только полный привод и без него ни как, по опыту.

От і я так думаю.

alex.cver написав:

Хотя меня расход не сильно напрягает потому что могу лить мустанг или пульс...

Мене теж. Я останнім часом тільки 95 пульс заливаю. Раніше були періодин що лив 95 мустанг. За всі 3 рокі тільки пару разів заливав простий 95 від ВОГ. На інших заправках крім ВОГ і ОККО не заправлявся. Власне тому дизель мені  і не цікавий. Економія на паливі не настільки важлива як всі його недоліки. Правда все це на любителя, я чудово розумію тих, кому подобається дизель, і навіть не за його малий розхід.  smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



477 Відредаговано alex.cver (2016-06-01 08:48:52)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

А вы на нем ездили? Или чисто внешние проявления интереса по озвученным параметрам?

Нет не ездил. Но 2.2 дизель не может быть априори слабым и НЕ динамичным, а подвеску тайоты все хвалят. На Камри ездил - подвеска еще получше всех остальных. Думаю новый РАВ4 не будет шлаком тоже. Но сам НЕ тестил и не ездил. Но новый РАВ4 очень нравится в том числе за дизель и его высокий клиренс и на его подвеску не слышал жалоб тоже.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-06-01 08:47:30[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Правда все це на любителя, я чудово розумію тих, кому подобається дизель, і навіть не за його малий розхід. 

Его больше любят за динамику даже а потому уже за расход. И правда глянул новый РАВ4 с дизелем 2.2 только полноприводный (но зато есть и на ручке). Так это в плюс только smile

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

478

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

На Камри ездил - подвеска еще получше всех остальных.

Меня камри убаюкивает на трассе! )) Никогда не сплю в машинах (в смысле пассажиром), а в камри не могу - вырубает просто! ))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

479

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Его больше любят за динамику

Це правда. Однак "динаміка" поняття суб'єктивне. Зазвичай, дизельні версії з однаковою потужністю, реально повільніше розганяються до сотні. Відчуття динаміки там досягається лише тим, що в крейсерському режимі, двигун працює на обертах близьких до максимального обертального моменту. Тому, якщо просто втопити газ, відразу отримуємо відчутне прискорення, навіть на високих передачах. В бензинових атмосферниках для цього треба робити редукцію (понижувати передачу). Однак в дизелі, це прискорення короткочасне, адже з набором обертів, швидко зменьшується обертальний момент і прискорення.

Оптимальна динаміка у сучасних бензинових турбодвигунів (як наприклад TSI), адже вони досягають максимального обертального моменту на низьких обертах (як дизель), але він в них тримається до високих обертів.

alex.cver написав:

И правда глянул новый РАВ4 с дизелем 2.2 только полноприводный (но зато есть и на ручке). Так это в плюс только

Це в плюс, тільки ціна в мінус. wink


PS Підвіска в нового РАВ4 хоч і м'якіша стала ніж в попереднього, всеодно доволі твердувата, аж ніяк не Кемрі.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: Дядя Федор, SanychGT2

480

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Значит у вас есть денюжка на более приличный авто. Тогда я бы советовал брать РАВ4 или КИА Sportage с салона, но только в дизеле. Про Sportage могу сказать - стабильная машина с неплохим салоном. Из минусов - сильно дорогая.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-05-31 09:56:28[/merge_posts_bbcode]

Два минуса в таком варианте: 1. Дорого, денежек нет на РАВЛИК или КИА с салона... От того, что минимум нет смысла платить за поворот ключа зажигания порядка 5-7 тыс долларов... Все знают, что покинув автосалон авто теряет минимум около 5-7 тыс баксов ( в лучшем случае).... К тому же раза в три дешевле ныне пригнать себе такой РАВЛИК из Ойропы... Чуть поезженный, но по честной остаточной стоимости даже в прибыли для покупца!!!!
2. Дизель!??!?!?! На кой это надо на легковушке?! Стоимость стартовая (с салона)  авто с дизелем выше, чем такого же варианта с бензином. Как то просчитывал по НИСАН бензин/дизель... Так вот с учетом расходов на обслуживание и эксплуатацию ( по данным КА) выходило, что "экономия" на топливе в дизельной версии сравняет валовые затраты (покупка+эксплуатация) где-то примерно к 150-170 тыс км пробега.... Или, в среднем, примерно 7-мь лет эксплуатации... А если в формулу внести ремонт скажем топливной (что за 7-мь лет очень вероятно), то дизель так и останется не рентабельным......
Рассказы типа "а как он ведет себя на низах..." - полная ерунда, потому, что "если бы вы попробовали как она себя ведет на оборотах...." для бензинового авто столь же "аргументированный довод"...

PS На выходные мотнусь автобазар прочесывать... Приоритет пока Тушкан... Покатал денек на Тушкане, позычил у товарища-перекупа.... Хоть машинка и с "историями ", как минимум донора два в ней нашли продолжение своей "жизни", что не заметно даже "вооруженным глазом" авто обывателя, а исключительно по рассказам товарища, но блин таки хороша!!!! По эргономике - близко к Рено, по ходу... я бы сказал как то добротней, уверенней, массивней, как то вроде как на утюге...

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

481 Відредаговано SanychGT (2016-06-01 10:01:25)

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Нет не ездил.

Это очень заметно...

alex.cver написав:

а подвеску тайоты все хвалят.

shok

Жесткая подвеска RAV4, как лекарство из рекламы – привыкания не вызывает. Конечно, спустя несколько месяцев эксплуатации на тряску уже не обращаешь такого внимания, как вначале, но и гармонии пятой точки с автомобилем не получается достичь.

Машину купил в декабре 2010. Пока ещё ничего не ломалось. Подвеска очень жёсткая (после Логана). Меня это сильно не волнует, но для женщины.. не знаю. По трассе нормально, по плохой грунтовке не очень, скажем так..

   tease

alex.cver написав:

Думаю новый РАВ4 не будет шлаком тоже.

Это как раз и есть шлак...

  0

482

Re: Следующий автомобиль

Дядя Федор написав:

От того, что минимум нет смысла платить за поворот ключа зажигания порядка 5-7 тыс долларов...

Та вы шо? А можно мне логана только из салона за вычетом 5-7 куе? Это сколько получается? Ну тысяч 5 наверно остаток... От же сказочник...  lol

Ну и как на счёт поддержать родной пенсионный фонд при первой регистрации? А? Патриотизм только в интернете? А в жизни ищем пути, как не дать денег любимому государству?  lol

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: Аудитор1

483 Відредаговано Дядя Федор (2016-06-01 10:47:47)

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:
Дядя Федор написав:

От того, что минимум нет смысла платить за поворот ключа зажигания порядка 5-7 тыс долларов...

Та вы шо? А можно мне логана только из салона за вычетом 5-7 куе? Это сколько получается? Ну тысяч 5 наверно остаток... От же сказочник...  lol

Можно и Логан.... наверное ... Но при чем здесь Логан, когда речь идет о РАВЛИКЕ или КИА?! Каким местом Логан к этим авто?

Aprox написав:

Ну и как на счёт поддержать родной пенсионный фонд при первой регистрации? А? Патриотизм только в интернете? А в жизни ищем пути, как не дать денег любимому государству?

А вы слышали, что у нас вместе с снижением акцизов на б.у. авто  изменили порядок платежей в Пенсионный Фонд? Если "да", то ссылочку попрошу... Если "нет", то зачем трындеть?

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

484

Re: Следующий автомобиль

Дядя Федор написав:

Но при чем здесь Логан

Это я для наглядности... Машина не теряет 5..7 куе на выезде из салона... Она теряет определённый %, и очень часто бывает совсем небольшой... А бывают даже расклады, когда машину б/у продают дороже, чем покупали в салоне! И не потому что всякий тюнинг или еще чего, а просто так сложилась экономическая ситуация за время владения...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

485

Re: Следующий автомобиль

Какие все наивные. Вы всерьез думаете, что нас накроет волной дешевого и качественного б/у из Европы? Потянут от туда опять же шлак.

Dacia Logan 1.4 base фаза 1+ГБО+ГУР+кондей продан
Сitroen с-elysee продан
Renault Logan 1.4 фаза 2.+ГБО+ГУР+Кондей продан
Я на драйве
  0

486

Re: Следующий автомобиль

dimon85 написав:

Вы всерьез думаете, что нас накроет волной дешевого и качественного б/у из Европы? Потянут от туда опять же шлак.

Не думаю... Ничего не накроет - Евро-5 не даст... Шлак не потянут - опять таки Евро-5 не даст... Ну разве что утопленники всякие и таксо с 400к пробега за 5 лет отмотанные до 80к...))

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

487 Відредаговано VH (2016-06-01 20:40:33)

Re: Следующий автомобиль

dimon85 написав:

Какие все наивные. Вы всерьез думаете, что нас накроет волной дешевого и качественного б/у из Европы? Потянут от туда опять же шлак.

нуу был дорогой шлак , теперь будет подешевле или в ту же цену менее зашлакованый!
пример- смарт 08г пробег 200к стоил 6-7к
смарт 11г пробег 100к будет стоить 6-7к

Logan 1.5dci , Ravon R2
  0

488 Відредаговано alex.cver (2016-06-01 21:24:40)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

PS Підвіска в нового РАВ4 хоч і м'якіша стала ніж в попереднього, всеодно доволі твердувата, аж ніяк не Кемрі.

Вас всех понял. Нужно таки тестдравить. Ну не верю я в плохую полдвеску нового РАВ4. У нас его берут довольно не плохо. Часто стал замечать новые РАВчики в городе.
Но там называлась машинка SX4. Кто что скажет про подвску нового SX4? На вид - табуретка.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-06-01 20:50:47[/merge_posts_bbcode]

SanychGT написав:

Машину купил в декабре 2010. Пока ещё ничего не ломалось. Подвеска очень жёсткая (после Логана). Меня это сильно не волнует, но для женщины.. не знаю. По трассе нормально, по плохой грунтовке не очень, скажем так..

Разве в 2010 уже был новый РАВ4?
http://www.toyota.com.ua/auto/rav-4
Или я что то путаю но в 2010 РАВ4 был короткий с колесом сзади. Сейчас РАВ4 совсем другой, там на вид даже база длиннее уже. Посему вопрос вы точно ездили уже на последнем РАВ4?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-06-01 21:04:02[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Однак "динаміка" поняття суб'єктивне.

Для меня очень и вполне конкретные на трассе. Я уже писал что на малютке с не сильным 1.5 дизельным движком Stepway на обгонах легко и не принужденно делает фуры и передние машины и только на 5 скорости. Зато пока я такой маневр сделаю на бензиновом Sportage, я чуть все памперсы перед этим не обхезаю и при том лучше на 4 скорости на обгон идти даже еси у вас скорость под 100км час. И попробуй еще залить в Sportage не топовый бензин Mustang+ или Puls то вообще все памперсы мокрые и машинка овощ на обгонах. Разница в ощущениях и безопасности на обгоне у меня огромная. Конечно есть куча факторов - масса машина разная и тд но и объемы тоже разные 2.0 бенз и 1.5 дизель (хотя и турбо).
Могу представить что делаат на трассе дизель 2.2 турбо с каким нидь 421Нм. Да он взлетать будет как на взлетной полосе против любого бензина. Не, кто попробовал дизель тот обычно начинает любить трактора, а не бензиновые зажигалки smile  Хотя пробовал Форестер 2.5 турбо бенз на ручке. Там тоже просто самолет за исключением что будет жрать на очень-очень много топлива (более дорого) чем турбо дизель 2.2. И еще в чем разница между бензом и дизелем. Загрузите на бенз 1.6 машинку человека 4 + багажник. А потом попробуйте загрузить любой 1.5 дизель машинку под завязку. И на трассе покатайтесь на обеих загруженных под завязку авто. Разница тоже будет большая НЕ в пользу бензина. Дизелю вообще пофиг что 1 что 4 чела + багажник забит под потолок. Дизель вообще не ощущает загрузки авто. Это то что поражает прежде всего после бензина.

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

489 Відредаговано az74 (2016-06-01 21:21:56)

Re: Следующий автомобиль

Тема была бы  про женщин:
- Так у нее же сиськи больше!
- А этой губы мягкие!
- Так это что, плюс?
- Должны быть губы большие!
- ругательство должна быть большая... и мягкая!
...

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0
Спасибо сказали: сяся1

490

Re: Следующий автомобиль

Аудитор написав:
сяся написав:
Аудитор написав:

2. Насколько автомобиль прост в обслуживании?Вы что собираетесь его обслуживать в гараже, а не у официального дилера? Очень странно...

Аудитор, а чтто странного , я в логане масло , фильтра , лямпочки меняю сам , клапана регулирует Sniff , газредуктор пообещал помочь сделатьkarakuda78ssancho, маслом обеспечит по вменяемой цене , Graas,оп любому вопросу инфу нароет и логистику  построет , а BOIL, мозги повыносит шоб не скучно было  ; ну и нахиба мне это  офф.сто ???

1. А как же гарантия?
2. А нафига вам все эти заморочки в гараже? Заняться больше не чем?

Аудитор ну что Вы прям как дитя малое , в гараже самая жизнь , а что смотреть на старые кругляшки железные , медные , серебряные , золотые  и фантазировать ...

  0

491

Re: Следующий автомобиль

сяся написав:

Аудитор ну что Вы прям как дитя малое , в гараже самая жизнь , а что смотреть на старые кругляшки железные , медные , серебряные , золотые  и фантазировать ...

Не ну посещают же светлые мысли!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Я гараж люблю... Там не только авто можно патрать, там особая атмосфера... В детстве мы друзей приобретаем, а со временем теряем... Так вот гараж то место, где мы иной раз друзей можем приобрести... далеко за пределами детства...

Российско-фашистская "Империя зла" - стойло для безмозглого козла!
http://www.youtube.com/watch?v=m4qPH0LDxeg
http://www.youtube.com/watch?v=hdyZMVuVGss
http://www.youtube.com/watch?v=QYRIwfvsyww
  0

492

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Ну не верю я в плохую полдвеску нового РАВ4

Вона не є погана. Просто не на стільки м'яка як ти описав (якщо я тебе вірно зрозумів).

alex.cver написав:

Но там называлась машинка SX4. Кто что скажет про подвску нового SX4? На вид - табуретка.

Про підвіску СХ4 знаю тільки на словах. Існує думка, що передня м'яка а задня постукує. Якось так.

alex.cver написав:

Разве в 2010 уже был новый РАВ4?

Ні. Тоді підвіска була не така. Сучасний РАВ4 іде з 2015, і є рестайлінгом РАВ4 2013. А РАВ4 2013 це нова модель порівняно з попередником. І при цьому, в 2015 крім зовнішнього рестайлінгу, змініли налаштування підвіски. Тому РАВ4 2015 трошки м'якший за 2013. А от яка вона була в 2010 не скажу, не знаю.

alex.cver написав:

я чуть все памперсы перед этим не обхезаю

Ключове слово "я". Тому і кажу що це поняття "суб'єктивне". Знаєш значення цього слова? wink

alex.cver написав:

Конечно есть куча факторов - масса машина разная и тд но и объемы тоже разные 2.0 бенз и 1.5 дизель (хотя и турбо).

Ну, вцілому Степвей меньш динамічний. В нього до сотні 13.3с, тоді як в спортеджа 11.7с (якщо я не переплутав моделі). Та і енергоозброєність у Спортеджа трошки більша - 100кс/т, тоді як у Степвея лише 85кс/т.
А тепер я тобі поясню чому Степан так жваво розганяється на п'ятій. Дивись, максимальний обертальний момент у 1.5дці починається на 1750 об/хв. Тоді як у Спортеджа він аж на 4600 об/хв. Так от, на яких обертах ти їдеш на п'ятій, перед тим як почати обгін? Явно десь в районі тих самих 1750, але аж не як не 4600 на Спортеджі. Тому Степан, на п'ятій, видає майже максимум того на що він здатен, майже всі 100%. Тоді як Спортедж, видасть значно меньше своїх можливостей. Для того щоб отримати його максимальну динаміку, яка всетаки краща ніж у Сандеро, його треба крутити до тих самих 4600 обертів. Іншим словом - перед обгоном треба розкрутити мотор. Для цього слід понизити передачу, можливо навіть на дві. І тоді він рване жвавіше Степана. wink

alex.cver написав:

Могу представить что делаат на трассе дизель 2.2 турбо с каким нидь 421Нм.

Саме по собі значення максимального обертального моменту ні про що не говорить. У Сандеро 1.5дці воно практично в два рази вище за 1.2, однак різниця в динаміці більше відповідає різниці в потужності цих двигунів, а не крутного моменту. Більше того - бензиновй 1.6, з моментом десь 120Нм, навіть трішки динамічніший за 200Нм дизеля. Чому так? Дуже просто - для дизеля використовується трансмісія з меньшими передаточними числами. Це необхідно, адже в ньго меньші максимальні оберти. Але в результаті вона понижує обертальний момент. Тому, якщо вже оцінювати динамічний потенціал, правильніше дивитись на потужність, адже вона, грубо кажучи, є добутком обертального моменту на оберти двигуна. А отримати будь-який обертальний момент можна з будь-яким двигуном, для цього існують редуктори. Лебідка потужністю 1кВт може розвивати більшу силу ніж джип з двигуном в 200кс. Правда швидкість в неї буде відповідно дуже низькою.

alex.cver написав:

Дизелю вообще пофиг что 1 что 4 чела + багажник забит под потолок.

Зновуж таки, це тільки тому, що оберти, на яких ти їдеш по трасі, у дизеля в районі максимального обертального моменту. Тому і різниці не чути. Для бензинових атмосферників, теж можна так зробити, але треба їхати на обертах десь в районі 4000, а не 2000 (точніше треба дивитись для кожного конкретного). Іншими словами, замість шостої - на п'ятій або четвертій. І тоді йому теж буде пофіг скільки навантажено. Правда шуміти буде дико, і розхід виросте, тому ніхто так не їздить. wink
Однак це все зовсім не вірно для бензинових турбодвигунів. TSI по всім відчуттям, як мінімум не гірше дизеля. upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: SanychGT1

493

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

подвеску тайоты все хвалят.

alex.cver написав:

Разве в 2010 уже был новый РАВ4?

Подвеску рава не хвалили и раньше. А сейчас и вообще просто табуретка.

alex.cver написав:

Посему вопрос вы точно ездили уже на последнем РАВ4?

До рестайлинга... Подвеска ужасна... Из плюсов только то, что дизель и новое авто.

  0

494

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ну, вцілому Степвей меньш динамічний. В нього до сотні 13.3с, тоді як в спортеджа 11.7с.................... Однак це все зовсім не вірно для бензинових турбодвигунів. TSI по всім відчуттям, як мінімум не гірше дизеля.

Все вірно і я вже про це писав 100 раз на цьому форумі.

Один лише нюанс упущений тобою - еластичність дає не дизель а турбіна. А ще краще еластичність в TSI, оскільки полка макс моменту у нього від 1700 і до 5000, а у реношного 1.5 від 1750 і до 3750.
І витрата палива  убензинового TSI нижча, ніж у реношного турбодизеля

  0

495

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

Один лише нюанс упущений тобою - еластичність дає не дизель а турбіна.

Я до еластичності ще не добрався. wink
Ті ефекти про які писав alex.cver, проявляються і на атмосферних дизелях. Тому еластичність в цьому порівнянні не головне. Хоча, безумовно, без турбіни, 1.5 дці був би тупішим. Та і потужність була б меньшою.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

496 Відредаговано Георгич (2016-06-02 00:05:01)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Тому еластичність в цьому порівнянні не головне.

Динаміку в межах однієї передачі і називають еластичністю.
Так що головне)))
атмосферний дизель пре на низах, а на обертах вище середніх він тупішає

  0

497

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

Динаміку в межах однієї передачі і називають еластичністю.

Ну так атмосферний дизель еластичніший за атмосферний бензиновий, чи ні? wink

Георгич написав:

атмосферний дизель пре на низах, а на обертах вище середніх він тупішає

Правильно. А оскільки ми рухаємось на п'ятій на низах, то на втоплення тапки дизель реагує сильніше ніж бензиновий, в якого максимальний момент на високих.
Ну а наскільки швидко він після цього тупішає це вже на так важливо - початкового прискорення достатньо щоб склалось враження про більшу динаміку.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

498

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

А оскільки ми рухаємось на п'ятій на низах, то на втоплення тапки дизель реагує сильніше ніж бензиновий, в якого максимальний момент на високих.

Краще не починай  smile, адже атмосферна бензинка їде на 6-ій від 50 км/ч, а на дизельному Логані 5-та тільки починає рухатись від 75 км/ч - це про низи  smile , а на верхах взагалі печалька - для тієї ж бензинки 4000 обертів це 180 км/ч, а дизельний Логан стільки взагалі не поїде  sad
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2016-06-02 00:46:09[/merge_posts_bbcode]

Іншими словами - для Логана 5-а передача це діапазон швидкостей від 80 і до 160 км/ч.
Для бензинки - від 50 і до 200 км/год.
Так хто еластичніший? smile

  0

499 Відредаговано Larsen (2016-06-02 07:45:59)

Re: Следующий автомобиль

Георгич написав:

Так хто еластичніший?

Ну раз тебе так сильно мучить це питання то я скажу. tongue Еластичність двигуна розраховується наступним чином: оберти максимальної потужності ділимо на оберти максимального моменту. Все.

Однак, відчуття більшої динаміки в таких обставинах про які ми говоримо, в першу чергу залежить від того де його обертальний момент і на яких ми обертах рухались до втоплення тапки, а не від еластичності двигуна.
Що стосується реального динаміки, котра, як я вже казав, відрізняється від суб'єктивної, то вона дійсно залежить від еластичності більше ніж окремо взятих обертів момента. Адже для отримання максимальної динаміки, слід правильно вибирати обрти (передачі), а не просто натискати педаль газу в будь-який абстрактний момент.
Також, крім потужності і еластичності, великий вплив на реальну динаміку має трансмісія.

PS Значення еластичності - доволі умовна величина, адже крива обертального моменту у різних двигунів може дуже сильно відрізнятись, тому два двигуни з однаковою еластичністю, можуть поводитись дуже по різному.
Ну і PPS - Логан з більш еластичним 1.5dci, має 13.2с до сотні, тоді як Логан з 1.6mpi має 12.7с, при тому що потужність обох однакова.
[merge_posts_bbcode]Added: 2016-06-02 07:41:09[/merge_posts_bbcode]

Ще добавлю, кому цікаво, еластичність різних Логановських двигунів:
1.2 - 1.3
1.6mpi - 1.8
1.5dci - 2.1

І, що може бути цікаво, повернувшись до початкового порівняння Спортеджа з Степвеєм, еластичність двохлітрового бензинового Спортеджа становить 1.35.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

500

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Еластичність двигуна розраховується наступним чином: оберти максимальної потужності ділимо на оберти максимального моменту.

Эластичность не рассчитывается! )) Эластичность - это когда не переключая передачу нажал в тапок с низких оборотов и машина попёрла! И тут, неожиданно, оказывается, что у 1.2 логана с этим всё неплохо! По крайней мере конкретно у моей машины по сравнению с конкретно теми дизельными МСВ и степвеем, которые мне попались на тест-драйв! И мне тогда показаолось, что дело в очень короткой коробке у моего 1.2... Я, трогаясь со светофора на более-менее плавный поворот, из поворота выхожу уже на 3-ей передаче! По ровному и на ненагруженной машине 5-ую можно втыкать уже с 50 км/ч... 110 км/ч это на 5-й уже 3500 об/мин. Да, по трассе - сплошное мучение, но чисто для города меня дизеля не впечатлили... Нет, конечно они едут живее, но не на столько, как я себе представлял, и не настолько, чтоб досыпать практически чуть-ли не еще один такой же как у меня логан ради нового дизельного...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0